Nog niet ontvangen

Kan jammer genoeg nog geen beoordeling geven , ik heb mijn screens nog niet ontvangen ze gingen normaal op 9 november verstuurd worden... nu de winter voor de deur staat zullen we ze pas volgend jaar kunnen ophangen .

• Kleur Anthracite

Erg goed product wat gewoon doet wat het moet doen en ook nog eens supermooi is. Getest met storm en noodweer, blijft gewoon net zo mooi en strak in vorm. De bereikbaarheid van Sun eclipse bij vragen is ook goed,snel en behulpzaam. Kortom in één woord: super!

• Kleur Anthracite

Goede screens, goede service.

Heb intussen meerdere screens naar volle tevredenheid. Ze zijn goed zonwerend, de bevestiging is simpel met goede instructies. Ik had zelf een inschattingsfout gemaakt, na overleg werd dit kosteloos( alleen verzendkosten) veranderd. Alles ging vlot. Goede communicatie. Ik probeer straks in de winter de screens in te zetten ( buitenkant)tegen de kou. Dat is dus nog even afwachten of dat iets doet. Zeer tevreden!

• Kleur Concrete

Correcte levering conform bestelling. Zullen er zeker nog bij bestellen.

Een verademing

Houdt heel veel warmte zomers buiten

• Kleur Concrete

Keurig, praktisch en passend bij afwijkende formaten

Ideale oplossing voor ramen met schuine zijden. Gekocht als buitenzonwering. In najaar, winter en voorjaar ook binnen te gebruiken, want makkelijker te monteren en weer te verwijderen.

Simpel en verkoelend

Sinds de zomer voor het eerst gebruik gemaakt van de schermen. Ze zijn relatief makkelijk te bevestigen (wij hebben andere vorm ramen, dus soms wat puzzelen en schuiven). Geeft een mooie uitstraling en goede verkoeling. Van binnen is er nog prima naar buiten te kijken en andersom geeft het nog een goede privacy.

• Kleur Boulder

Superblij mee.

Kreeg het pakket netjes verpakt thuis. Zeer eenvoudige montage. Ben er zeer blij mee, ik werk onder een kantelraam en daglicht scheen op mijn beeldschermen. Nu totaal geen last meer van. Heb de binnen versie genomen. Perfect op maat gemaakt De foto is op een zeer bewolkte dag s'ochtends vroeg genomen. Een aanrader! De prijs meer dan waard! Heb jullie dan ook al aan meerdere familieleden/kennissen aangeraden.

Super !!!

Materiaal werkt perfect , goeie kwaliteit en service . En keurig netjes afgewerkt. Heb je vragen dan krijg je ook snel antwoordt. Wij zijn super tevreden !!

Zorgvuldig!

Om zeker te zijn van mijn opgegeven maten werd er eerst nog even contact met mij opgenomen!

Geweldig zo'n screen!

Wat een fantastisch screen!

• Kleur Anthracite

Het houd de zon aardig uit de slaapkamer.

Het werkt goed.

• Kleur White

Goed product, doet wat het belooft en gemakkelijk aan te brengen.

De sreens houden de zon goed tegen terwijl je er van binnen naar buiten toch nog redelijk doorheen kunt kijken. Esthetisch ziet het best goed uit. De screens zijn naderhand makkelijk te verwijderen zonder dat je kunt dat ze er gezeten hebben. De screens moeten wel zorgvuldig opgerold worden opgeborgen.

goed werk

alles goed geregeld van de tekeningen tot en met het maatwerk. minpuntje dat het wel erg lang duurt voor het binnen is.

Efficiënt,

Het type screen dat wij hebben gekocht is heel efficiënt om het zonlicht/warmte buiten te houden; ondertussen zijn de screens weggehaald en opgeborgen voor de volgende hitte periode. Opmerking: de schroeven om de zuignappen vast te zetten zouden iets kleiner, dus esthetischer, mogen zijn...

Mooi product

Prijs wat hoog. Maar product bevalt wel.

• Kleur White

Super mooi en handig product

We hebben voor de zolder voor de kiepramen sunscreens aangeschaft en het werkt perfect. Het houd de warmte tegen maar het blijft licht op de zolder. Ik heb ze nu weer netjes in de verzenddoos opgeruimd. Enige is dat ik hoop dat ik volgend jaar, als ik ze weer ga plaatsen, nog weet wat de voor en achterkant is. Ik wist nu door de product stickers wat de "zonzijde" was. Het verschil zal hem in de ringetjes zitten want het doek lijkt voor en achter gelijk. Misschien dat jullie daar nog een handigheidje voor hebben.

• Kleur White

Zeer tevreden over product …reeds 2 zomers in gebruik. Service na verkoop is super !

zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden, zowel ivm de info ivm levering maar ook door het concept. Is idd super gemakkelijk te monteren en is echt wel efficiënt Ik had er wel wat twijfels over maar voldoet volledig aan mijn verwachtingen;

• Kleur Anthracite

snelle reactie, snelle levering, heldere uitleg, prima resultaat

Ondanks dat op de website werd aangeven dat de levering nog lang kon duren, werden de screens binnen 2 weken geleverd. De communicatie en uitleg is snel en duidelijk. De screens zijn eenvoudig te monteren, zien er goed uit en voldoen prima

Correcte levering

Screen paste perfect op het raampje van de schuur. Prima en snelle levering.

• Kleur Anthracite

Helaas door de pakketdienst (nog) geen product maar perfect opgelost aangedragen door Sun Eclipse!! Bedankt

Ziet er goed uit

Kan ik niet zeggen, we gaan ze nu nog niet bevestigen. Kan nog geen foto sturen.

Erg duur...

Werkt goed maar vind het echt heeeeel duur en best nog wel lastig te plaatsen zonder vouwen...