Zitten er mooi op!

Prima screens, goed op maat en na aandraaien blijven ze goed zitten. Enige minpuntje, een deel van de ringen zijn niet helemaal goed door/omgedrukt aan de achterzijde.

• Kleur Anthracite

Beste Daniel, Bedankt voor je review en de mooie foto, mooi om te zien! We hebben vanuit onze leverancier begrepen dat er bij 1 batch zuignappen problemen kunnen zijn. Deze zijn na productie niet voldoende afgekoeld waardoor er vervorming kan ontstaan. Helaas zitten de zuignappen bij ons door elkaar en kunnen we dus niet zeggen bij welke bestelling deze zuignappen kunnen zitten. Zou je willen proberen om de niet goed werkende zuignappen, als deze er nog zijn, in een bakje te leggen en hier kokend water over heen te gieten en dit 5 minuten te laten staan. Door extreme hitte vormen de zuignappen naar hun oorspronkelijk vorm terug. Mvg, Bram van Kooij Sun Eclipse

Doet volledig wat het moet doen: beschermen

Eerst wat sceptisch, na plaatsing (heel vlot !!) overtuigd van de kwaliteit. Momenteel testen we de 'weerbaarheid' van de plaatsing op de locatie - Bredene aan zee, winderig en in volle slagregen. Tot hiertoe geen zwak punt gevonden en wat betreft zonwering een duidelijke verbetering !

Past perfect

Past perfect en snelle levering. En het werkt ook echt zoals ze vertellen.

Goede zonwering

Goede zonwering helpt goed de zon tegen Snelle levering Makkelijke te bevestigen Omdat we kunstof kozijnen hebben hoeven niet te boren Heel blij mee

Vlotte levering

Nog niet in gebruik,wel al voor de ramen als proef geplaatst

• Kleur Black

werkt zoals beloofd,past precies,had ik eerder moeten weten.

• Kleur Anthracite

Goede oplossing om de zon te weren

Dit is een betaalbare oplossing om de zon te weren. Meten, bestellen en plaatsen was heel eenvoudig. Een klein minpunt vind ik de zwarte schroefdoppen bij het witte filter. Zo wordt het functioneel, maar minder stijlvol.

• Kleur White

Ik ben zeer tevreden met de screens die we hebben gekregen.

Zeer positieve ervaring met dit bedrijf. Zal ik zeker nog mee werken.

• Kleur Concrete

Blij met mijn screen in de keuken. Snelle levering en nette prijs.

• Kleur Boulder

Ze doen goed hun werk de screens

We wonen op een appartement en hebben ze in de huiskamer gehangen,het zicht erdoor heen vind ik een beetje tegenvallen maar tegen de zon (waar ze tenslotte ook voor zijn) prima. Wij zijn er blij mee dus willen ze ook voor de slaapkamer bestellen.

• Kleur White

Snelle levering. Duidelijke handleiding. Door mijzelf per ongeluk 2x dezelfde screen besteld. Werd daarover gebeld en heb netjes een bedrag teruggestort gekregen. De screens houden licht tegen en je kunt er, zoals aangegeven, prima doorheen kijken.

• Kleur Boulder

geweldig product. Werkt precies zoals de website omschrijft. Is echt zeer gemakkelijk, netjes en doeltreffend. Snel geleverd. Wij hebben de screens waarbij je zicht naar buiten houdt en dat is inderdaad nog prima. Met antraciet als kleur is het wel donkerder binnen maar zeker met zonnig weer is dat juist prettig. Ze hangen strak en nu de eerste storm gehad en alles hangt nog goed. Echte zonnige weer moet natuurlijk nog komen maar ik merk nu al duidelijk verschil.

• Kleur Anthracite

Snelle levering en prima product voor een goede prijs.

Wij hebben een sun eclips screen voor de balkondeur besteld. Levering ging heel vlot, goed verpakt en heel fijn een reserve bevestiging er bij. Duidelijke instructies maakte dat de screen in no time bevestigd was. Nog niet heel veel zon mee gemaakt nu maar de keren dat de zon wel scheen werd de warmte goed tegen gehouden. Al met al een fijn product voor een goede prijs.

• Kleur White

Fijne snelle communicatie en meedenken in leverings proces.

Zeer goede service

Je wordt goed en snel geholpen. Goede kwaliteit . Super.

• Kleur White

Prima oplossing voor de ramen in onze dakkapel

De ramen in onze dakkapel zijn niet rechthoekig en we wilden toch het invallende zonlicht iets temperen en tegelijkertijd naar buiten kunnen kijken. Daarvoor blijkt de oplossing Sun Eclipse ideaal. Het bestel- en leveringsproces verliep prima.

• Kleur White

Super oplossing voor onze zolder

Voor onze zolder die volop in de zon staat waren wij op zoek naar een betaalbare goede oplossing om de warmte buiten te houden. Via mijn broertje die ze al had besteld en die er heel blij mee was zijn wij bij sun eclips uitgekomen. Wij hebben inmiddels 5 screens besteld voor de gehele zolder en hebben ze aan de buitenkant geplaatst met maximaal sunblock. Dit ging vrij simpel en blijft goed zitten en het is een stuk koeler binnen dat merken we nu al gelijk. De warme zomer moet nog komen dus dat kunnen we nog niet beoordelen maar ik heb daar alle vertrouwen in.

• Kleur Black

Goed alternatief voor vaste screens

Binnenscreens besteld voor mijn keukenramen. Allereerst geven de screendoeken een goede indruk maar op een doek waren er twee ringen niet goed aangebracht waardoor ik ze niet kon bevestigen. Na contact op te nemen werd er mij voorgesteld om ze terug te sturen. Ik heb ze bij de lokale schoenmaker zelf laten doordrukken en nu passen ze goed. Ook had ik liever gehad dat er maar vier ophangpunten waren in plaats van de zes gaten. Bij mijn ramen was dit voldoende geweest en ook esthetisch mooier. Voor de rest doen de screens goed hun werk en dempen ze het licht voldoende en houden ze de eerste warmte goed tegen.

Gewoon TOP!!!

Al even op zoek naar een oplossing voor de slaapkamer van een van de kids, nl 2 ruiten die elk volle zon opvangen gedurende meeste tijd van de dag. Gevolg: kamer warmt continu op (nieuwe woning). Laat staan wanneer de hitte eens goed doorbreekt. Sun Eclipse besteld. Gedaan met de hitte. Warmte wordt nu volledig buiten de kamer gehouden. Ook van Sun Eclipse zelf top service. Volgende bestelling is al geplaatst.

• Kleur White

Vlotte levering en beschreven zoals verwacht

We waren al lang op zoek naar een oplossing aan de achter deur . En dit voldoet helemaal aan onze wens . Je kan de doek er makkelijk afhalen als er lang slecht weer voorspeld wordt . Persoonlijk zou ik dan de zuignappen wel laten zitten .

Alles goed verlopen

• Kleur Anthracite

Heel blij met deze oplossing om de warmte buiten te houden!

Met ramen op zuid-zuidwest hebben we veel zon in huis. Heerlijk als het buiten nog koud is, scheelt een hoop verwarmingskosten, maar zomers is het geen pretje, zeker niet als je ook nog 2hoog onder een plat dak woont. Voor de huiskamer is ooit gekozen voor een vaste buitenscreen maar voor de slaapkamers was dat te begrotelijk. Dus toen ik dit systeem tegenkwam leek me dat een aantrekkelijke oplossing. En in de praktijk is dat het ook zeker, weet ik nu. Ik ben er zeer tevreden mee en het doet precies wat het moet doen: de warmte wordt heel goed uit huis gehouden. Omdat de ramen waarvoor we de screens nodig hadden aan de balkonkant liggen, konden de screens aan de buitenkant worden geplaatst, dus maximaal effect. We hebben ook 2 soorten screens genomen vanwege de lichtdoorlatendheid voor de verschillende ruimtes. Voor 1 kamer mocht het overdag donkerder zijn dan voor de andere ruimte. En dat blijkt ook perfect te werken. Ik raad iedereen wel aan van tevoren een (kleur)staal aan te vragen. Ik begon voorzichtig met 1 smalle balkondeur in de kleur ‘concrete’ en dat vond ik echt veel te donker. Omdat ik voor de overige ramen wat meer zekerheid wilde over de kleur heb ik eerst staaltjes aangevraagd en op basis daarvan de juiste (kleur)keuze kunnen maken. Omdat ik alles het liefst in een en dezelfde kleur wilde, heb ik het doek van de ‘proef’deur opnieuw in de nieuwe kleur (zonder zuignappen) kunnen aanschaffen tegen een gereduceerde prijs Ook over deze service ben ik heel tevreden!

Super screen

Dit is het tweede screen dat ik heb besteld en ook hier weer zeer tevreden over. Levering binnen de 3 weken. Screen past perfect!! Zeker een aanrader.

Goed product!

Producten zijn in ca 3 weken geleverd, waarvan ca een week transport. Post nl heeft wat Corona problemen zeggen ze. Bij de levering zijn extra zuignappen meegeleverd, dat is slim. Verpakking is goed. Resultaat zeer bevredigend.

• Kleur Concrete

Schermen bewijzen al een maand dienst.

Op tijd geleverd, spul is netjes en van goede kwaliteit. Service is ook goed. Bijv. 1 zuignap was in de buis in de verdrukking gekomen en wilde daardoor niet blijven zitten. Netjes binnen paar dagen kosteloos een vervangende zuignap gekregen. Waar ik zelf tegenaan liep is dat het toch moeilijk is om 'online' te bepalen of het scherm genoeg zonlicht tegen gaat houden. Of dat je toch de meer licht tegenhoudende versie moet hebben. Achteraf gezien had ik mogelijk toch de meer lichtwerende versie moeten nemen. Maar dat terzijde. De schermen die nu hangen houden genoeg zonlicht tegen om de felheid ervan af te halen. Dat is fijn. Ook het opmeten bleek achteraf niet goed gegaan te zijn. Ik had niet de 2 cm extra erbij moeten nemen. Blijkbaar was voor mij de uitleg op de website niet duidelijk genoeg.