Stormvast screen met verkoelende werking

Dit screen biedt bescherming tegen zonlicht en warmte. Boven verwachting blijven zitten op het dakraam toen er onverwachts een storm over onze wijk raasde. Ik had eerst een screen voor 1 dakraam. Nu heb ik er nog 2 besteld voor de andere. Dit gaan er van de zomer pas op.

Voortreffelijke service!

Wij hebben nu dit jaar voor het eerst de screens gebruikt en het is ons uitstekend bevallen. Bij het verwijderen van de screens (winteropslag) zijn er enkele bevestigingsdoppen naar beneden gevallen (domme fout van mijzelf). Bestelling van deze onderdelen geplaatst en twee dagen later hebben we de doppen ontvangen. Snelle service! Onze screens zijn weer compleet en hangen volgend jaar weer netjes voor de ramen.

• Kleur N.v.t.

Supermakkelijk en toch effectief

Eenvoudig udeig te (de) monteren, betaalbaar en goede kwaliteit. Perfect voor mijn warme slaapkamer. Kleine tip voor sun eclipse: de gaten in het doek iets meer aan de binnenkant plaatsen, de zuignap raakte anders het raam, waardoor het doek net niet perfect strak hing.

• Kleur White

Houdt de warmte echt buiten!

Duidelijk voelbaar hoeveel warmte deze screens tegenhouden. In 2 maanden tijd is 1 zuignap van de ruit losgekomen die dus opnieuw vastgezet moest worden. Ik moet hiervoor de ladder op dus dat is vervelend. Toch een aanrader. Ik heb 2 screens gekocht om te proberen. Deze winter ga ik voor de overige ruiten ook screens bestellen. Omdat je deze screens in principe van juni t/m september bevestigd zou ik 'optimaal zicht' aanraden, anders wordt het wel erg donker op de (slaap)kamers.

• Kleur Concrete

Uitstekende verduistering

Ik heb het gordijn op mijn vlakke caravanraam gemonteerd. Is het mogelijk om de ruimte tussen raam en gordijn kleiner te maken? Misschien zijn er kleinere ( lagere) nappen te leveren?

• Kleur Black

Bedankt voor de mooie review! Het is niet mogelijk om het screen dichter bij het raam te plaatsen. Dit is ook niet wenselijk omdat de warmte die in het screen gaat zitten dan aan het raam wordt afgegeven. Hierdoor warmt je kamer weer op. Mvg, Team Sun Eclipse

Snel geleverd. Keurig verpakt, kleine materialen apart. Past precies. Ik ben er zo blij mee. Ik ben heel blij, dat ik Sun Eclipse ontdekt heb.

• Kleur White

Past perfect en werkt perfect

Alles volgens de beschrijving gedaan. De montage verliep probleemloos. We hebben meerdere screens, meer en minder zonwerend. Minder zonwerend op de begane grond. We kunnen er nog lichtjes doorheen kijken wat de bedoeling was. Op de slaapkamer hebben we grote ramen 2x 180 bij 180 cm. Hier een max zonwerende screen. Werkt boven verwachting. Hebben dit al aan meerdere mensen geadviseerd.

werkt zeer goed

De zuignappen blijven goed zitten. Het is gemakkelijk te installeren en te verwijderen. Ik ben benieuwd om het effect te zien bij de volgende hittegolf.

• Kleur Black

Goede service en perfecte screens

Wij zijn zeer tevreden met de screens. Goede service, makkelijk contact en eenvoudig zelf aan te brengen screens. De screens houden de warmte buiten, doen wat ze moeten doen. Zeker aan te bevelen.

• Kleur White

Snelle service en een uitstekende resultaat

Ik was op zoek naar een semi-permanente oplossing om zonnewering te plaatsten in mijn werkkamer. Ik zit met mijn gezicht in de richting van een raam en overdag viel de zon direct binnen door de raam. Met de Sun Eclipse zonnewering kan ik nu rust mijn werk doen zonder te knijpen met mijn ogen.

• Kleur Boulder

Goed advies via whatsapp,besteld en snelle levering

Ik had deze advertentie op fb voorbij zien komen en aangezien onze zoon op zolder slaapt en het daar niet mogelijk is om aan buitenkant screens aan te brengen( omdat de ramen naar buiten draaien) hebben wij deze besteld want de zomers van nu zijn behoorlijk warm en de zonwering binnen beschermd niet voldoende en de airco overuren draait. Ik heb nog geen foto maar dat komt nog wel een keer.

Snelle en zorgvuldige levering

Besteld en iets verkeerd ingevuld en werd gelijk de volgende ochtend hierover gebeld. Klantvriendelijk en deskundig! Bedankt en ze bevallen heel goed. Vriendelijke groet Tineke

• Kleur Concrete

Goede zonwering zonder beschadiging aan kozijnen of gevel

Via facebook bij Sun Eclipse terecht gekomen. Was precies wat we zochten: zonwering zonder beschadiging van kozijnen of gevel. Aanvankelijk sceptisch over de bevestigingsmethode maar door de vele goede recensies toch 1 screen voor het keukenraam besteld om uit te proberen. Makkelijk te bevestigen en het werkt! Daarna ook voor de andere 3 keukenramen en de ramen in de zijgevel besteld. Omdat de ramen pal op het zuiden liggen hebben we gekozen voor maximale sunblock. Je kunt wel naar buiten kijken maar het wordt binnen wel donkerder. Maar we hebben het liever donker dan heet! Wij zijn enthousiast en hebben inmiddels ook al anderen weten te overtuigen.

• Kleur Anthracite

goed alternatief voor ophaalbare screens

Ik heb op de 3 ramen van de dakkapel de screens geplaatst. Het scheelt aanzienlijk als de zon erop staat te branden. Nadeel is dat je ze niet gauw even kunt verwijderen als het weer minder is. En grootste nadeel: in de winter moeten ze er echt af! En dat is lastig aan de buitenkant van een dakkapel. Op de deur en het raam van de keuken zitten ze ook. Ervaring positief. Daar zijn ze wel makkelijk te verwijderen.

• Kleur White

Goed product met geweldige service

Voor ons huis heb ik begin de zomer 2021 4x screens besteld. Tijdens het configureren heb ik via de chat contact gehad wat goed verliep. Binnen een paar weken binnen. montage is eenvoudig. Ik heb 4 verticale screens waarvan 3 met een schuin kozijn en 1 recht. Hiervan had ik de rubbers niet meegerekend. Dus het scherm was net te groot waardoor het niet mooi strak te plaatsen was. Ik was in de veronderstelling dat dit bij mijn eerste bestelling niet vermeld stond op de website. Omdat het niet paste heb ik nogmaals gekeken en zag ik het wel staan. Hiervoor heb ik contact opgenomen en voor een mooie gereduceerde prijs kon ik een nieuwe bestellen die binnen no time geleverd is. Alle screens hangen mooi en strak en houden ook goed de warmte buiten. Helaas is de zomer niet zo geweest als vorig jaar, maar ik ben er blij mee.

• Kleur Boulder

Wat een geweldig product

Deze screens zijn simpel te installeren, en werken super goed. Was eerst beetje sceptisch over of het wel genoeg warmte zou tegen houden. Maar wonder boven wonder houd het echt super veel warmte tegen waardoor het nu heerlijk koel blijft op de slaapkamer.

Gemakkelijk te monteren

Ik heb de minst doorzichtige genomen en daardoor kan ik enkel schimmen door zien. Functioneert wel. Echter we hebben nog geen echte zomer gehad.

Snel resultaat!

De screen werd snel geleverd en zijn handig aan te brengen !

• Kleur Anthracite

Kinderkamer in 1 klap stukken koeler!

Mijn buren hadden deze gekocht, omdat het bij ons behoorlijk heet kan worden. Even navraag gedaan en direct besteld na hun goede ervaringen. Kinderkamer wordt op een warme zonnige dag nu maar 22 - 23 graden, ipv 25 - 27 graden. We hebben voor nu de screens even aan de binnenkant geplaatst, wat dus al zo'n goed resultaat opleverd! We verwachten dat ze nog wat beter werken als ze straks buiten hangen.

• Kleur White

goed product en snel ontvangen

Twee schermen besteld voor de balkondeuren op het westen. Snel ontvangen ondanks een waarschuwing voor een langere levertijd. Het installeren was een makkie en het geeft echt een verbetering van het comfort in de kamer.

• Kleur White

Van mij krijgt Sun Eclipse 6 sterren!

Goede hulp gekregen met het meten van mijn afwijkende raam-maten; dat ging makkelijk en snel via what's app. Ze zeggen wat ze gaan doen en doen wat ze gezegd hebben. Ideale oplossing voor mij slaapkamer ramen. Ik ga ze gewoon voor altijd laten hangen want kan nog steeds een beetje naar buiten kijken en ook 's nachts is het donker genoeg in de slaapkamer. Geweldige screens, ben er erg blij mee.

Werkt echt

Goed service, duidelijke instructies en je merkt het verschil

• Kleur White

Ideaal, zonder beschadigingen aan gevel of kozijn!

Wij zijn zeer tevreden over de sun eclipse! Wij hebben vorig jaar nieuwe (kunststof) kozijnen laten plaatsen dus ik wilde absoluut geen schroeven in de kozijnen. Ook in de gevel vind ik geen gezicht als er dan geen doeken hangen zit je tegen schroeven aan te kijken. Toen kwam ik een reclame van sun eclipse tegen en mijn aandacht was gelijk getrokken door het bevestigingssysteem. De site is enorm gebruiksvriendelijk en laat je direct de prijs zien zonder dat je al iets moet bestellen. De vermelde levertijd leek lang, maar de daadwerkelijke levering vond veel sneller plaats! Moet wel toegeven dat het ophangen toch wel lastiger is dan het lijkt. Dit zit hem dan meer in het recht krijgen van het geheel (het hangt snel scheef) En ik had bij elk doek wel een zuignap die “het niet deed”. Dit was wel even een irritatiefactortje, maar gelukkig had ik al eerder gelezen dat dit vrij simpel op te lossen was door de zuignap 5 minuten in heet water te leggen. Verder super tevreden over de kwaliteit van de doeken. Wij wonen aan zee en ze hebben deze zomer toch wel aardig wat “stormen” doorstaan, ze bleven keurig hangen!! Ook fijn is dat je van binnen wel nog naar buiten kunt kijken, maar andersom gaat dit amper dus dat is wel een leuke bijkomstigheid. Ook door buren uit de straat leuke opmerkingen gehad en daardoor hebben anderen ook doeken besteld! Nu inmiddels de doeken weer keurig op kunnen bergen in de dozen waarin ze geleverd worden! Top dat ze dus voor de winter netjes weer opgeborgen kunnen worden!

Lijkt prima te werken

We hebben 2 gelijke dakramen die qua model niet meer door de fabrikant ondersteunt worden en dus konden we daar geen zonneschermen voor krijgen. Tot we de sun eclipse screens tegen kwamen. Helaas kon men niet dezelfde week leveren maar plm 3 weken later. Ook konden we maar wit als kleur kiezen. Daar was men echter wel vooraf duidelijk over en er werd geleverd zoals beloofd. Nu zitten de schermen er 2 weken op en volgens mij werkt het prima. De kamers worden niet meer zo warm en er blijft licht in de kamer komen. Prima dus!

Mooie screen

Gemakkelijk te bevestigen