Past perfect en werkt perfect

Alles volgens de beschrijving gedaan. De montage verliep probleemloos. We hebben meerdere screens, meer en minder zonwerend. Minder zonwerend op de begane grond. We kunnen er nog lichtjes doorheen kijken wat de bedoeling was. Op de slaapkamer hebben we grote ramen 2x 180 bij 180 cm. Hier een max zonwerende screen. Werkt boven verwachting. Hebben dit al aan meerdere mensen geadviseerd.

werkt zeer goed

De zuignappen blijven goed zitten. Het is gemakkelijk te installeren en te verwijderen. Ik ben benieuwd om het effect te zien bij de volgende hittegolf.

• Kleur Black

Goede service en perfecte screens

Wij zijn zeer tevreden met de screens. Goede service, makkelijk contact en eenvoudig zelf aan te brengen screens. De screens houden de warmte buiten, doen wat ze moeten doen. Zeker aan te bevelen.

• Kleur White

Snelle service en een uitstekende resultaat

Ik was op zoek naar een semi-permanente oplossing om zonnewering te plaatsten in mijn werkkamer. Ik zit met mijn gezicht in de richting van een raam en overdag viel de zon direct binnen door de raam. Met de Sun Eclipse zonnewering kan ik nu rust mijn werk doen zonder te knijpen met mijn ogen.

• Kleur Boulder

Goed advies via whatsapp,besteld en snelle levering

Ik had deze advertentie op fb voorbij zien komen en aangezien onze zoon op zolder slaapt en het daar niet mogelijk is om aan buitenkant screens aan te brengen( omdat de ramen naar buiten draaien) hebben wij deze besteld want de zomers van nu zijn behoorlijk warm en de zonwering binnen beschermd niet voldoende en de airco overuren draait. Ik heb nog geen foto maar dat komt nog wel een keer.

Snelle en zorgvuldige levering

Besteld en iets verkeerd ingevuld en werd gelijk de volgende ochtend hierover gebeld. Klantvriendelijk en deskundig! Bedankt en ze bevallen heel goed. Vriendelijke groet Tineke

• Kleur Concrete

Goede zonwering zonder beschadiging aan kozijnen of gevel

Via facebook bij Sun Eclipse terecht gekomen. Was precies wat we zochten: zonwering zonder beschadiging van kozijnen of gevel. Aanvankelijk sceptisch over de bevestigingsmethode maar door de vele goede recensies toch 1 screen voor het keukenraam besteld om uit te proberen. Makkelijk te bevestigen en het werkt! Daarna ook voor de andere 3 keukenramen en de ramen in de zijgevel besteld. Omdat de ramen pal op het zuiden liggen hebben we gekozen voor maximale sunblock. Je kunt wel naar buiten kijken maar het wordt binnen wel donkerder. Maar we hebben het liever donker dan heet! Wij zijn enthousiast en hebben inmiddels ook al anderen weten te overtuigen.

• Kleur Anthracite

goed alternatief voor ophaalbare screens

Ik heb op de 3 ramen van de dakkapel de screens geplaatst. Het scheelt aanzienlijk als de zon erop staat te branden. Nadeel is dat je ze niet gauw even kunt verwijderen als het weer minder is. En grootste nadeel: in de winter moeten ze er echt af! En dat is lastig aan de buitenkant van een dakkapel. Op de deur en het raam van de keuken zitten ze ook. Ervaring positief. Daar zijn ze wel makkelijk te verwijderen.

• Kleur White

Goed product met geweldige service

Voor ons huis heb ik begin de zomer 2021 4x screens besteld. Tijdens het configureren heb ik via de chat contact gehad wat goed verliep. Binnen een paar weken binnen. montage is eenvoudig. Ik heb 4 verticale screens waarvan 3 met een schuin kozijn en 1 recht. Hiervan had ik de rubbers niet meegerekend. Dus het scherm was net te groot waardoor het niet mooi strak te plaatsen was. Ik was in de veronderstelling dat dit bij mijn eerste bestelling niet vermeld stond op de website. Omdat het niet paste heb ik nogmaals gekeken en zag ik het wel staan. Hiervoor heb ik contact opgenomen en voor een mooie gereduceerde prijs kon ik een nieuwe bestellen die binnen no time geleverd is. Alle screens hangen mooi en strak en houden ook goed de warmte buiten. Helaas is de zomer niet zo geweest als vorig jaar, maar ik ben er blij mee.

Wat een geweldig product

Deze screens zijn simpel te installeren, en werken super goed. Was eerst beetje sceptisch over of het wel genoeg warmte zou tegen houden. Maar wonder boven wonder houd het echt super veel warmte tegen waardoor het nu heerlijk koel blijft op de slaapkamer.

Gemakkelijk te monteren

Ik heb de minst doorzichtige genomen en daardoor kan ik enkel schimmen door zien. Functioneert wel. Echter we hebben nog geen echte zomer gehad.

Snel resultaat!

De screen werd snel geleverd en zijn handig aan te brengen !

• Kleur Anthracite

Kinderkamer in 1 klap stukken koeler!

Mijn buren hadden deze gekocht, omdat het bij ons behoorlijk heet kan worden. Even navraag gedaan en direct besteld na hun goede ervaringen. Kinderkamer wordt op een warme zonnige dag nu maar 22 - 23 graden, ipv 25 - 27 graden. We hebben voor nu de screens even aan de binnenkant geplaatst, wat dus al zo'n goed resultaat opleverd! We verwachten dat ze nog wat beter werken als ze straks buiten hangen.

• Kleur White

goed product en snel ontvangen

Twee schermen besteld voor de balkondeuren op het westen. Snel ontvangen ondanks een waarschuwing voor een langere levertijd. Het installeren was een makkie en het geeft echt een verbetering van het comfort in de kamer.

• Kleur White

Van mij krijgt Sun Eclipse 6 sterren!

Goede hulp gekregen met het meten van mijn afwijkende raam-maten; dat ging makkelijk en snel via what's app. Ze zeggen wat ze gaan doen en doen wat ze gezegd hebben. Ideale oplossing voor mij slaapkamer ramen. Ik ga ze gewoon voor altijd laten hangen want kan nog steeds een beetje naar buiten kijken en ook 's nachts is het donker genoeg in de slaapkamer. Geweldige screens, ben er erg blij mee.

Werkt echt

Goed service, duidelijke instructies en je merkt het verschil

• Kleur White

Ideaal, zonder beschadigingen aan gevel of kozijn!

Wij zijn zeer tevreden over de sun eclipse! Wij hebben vorig jaar nieuwe (kunststof) kozijnen laten plaatsen dus ik wilde absoluut geen schroeven in de kozijnen. Ook in de gevel vind ik geen gezicht als er dan geen doeken hangen zit je tegen schroeven aan te kijken. Toen kwam ik een reclame van sun eclipse tegen en mijn aandacht was gelijk getrokken door het bevestigingssysteem. De site is enorm gebruiksvriendelijk en laat je direct de prijs zien zonder dat je al iets moet bestellen. De vermelde levertijd leek lang, maar de daadwerkelijke levering vond veel sneller plaats! Moet wel toegeven dat het ophangen toch wel lastiger is dan het lijkt. Dit zit hem dan meer in het recht krijgen van het geheel (het hangt snel scheef) En ik had bij elk doek wel een zuignap die “het niet deed”. Dit was wel even een irritatiefactortje, maar gelukkig had ik al eerder gelezen dat dit vrij simpel op te lossen was door de zuignap 5 minuten in heet water te leggen. Verder super tevreden over de kwaliteit van de doeken. Wij wonen aan zee en ze hebben deze zomer toch wel aardig wat “stormen” doorstaan, ze bleven keurig hangen!! Ook fijn is dat je van binnen wel nog naar buiten kunt kijken, maar andersom gaat dit amper dus dat is wel een leuke bijkomstigheid. Ook door buren uit de straat leuke opmerkingen gehad en daardoor hebben anderen ook doeken besteld! Nu inmiddels de doeken weer keurig op kunnen bergen in de dozen waarin ze geleverd worden! Top dat ze dus voor de winter netjes weer opgeborgen kunnen worden!

Lijkt prima te werken

We hebben 2 gelijke dakramen die qua model niet meer door de fabrikant ondersteunt worden en dus konden we daar geen zonneschermen voor krijgen. Tot we de sun eclipse screens tegen kwamen. Helaas kon men niet dezelfde week leveren maar plm 3 weken later. Ook konden we maar wit als kleur kiezen. Daar was men echter wel vooraf duidelijk over en er werd geleverd zoals beloofd. Nu zitten de schermen er 2 weken op en volgens mij werkt het prima. De kamers worden niet meer zo warm en er blijft licht in de kamer komen. Prima dus!

Mooie screen

Gemakkelijk te bevestigen

• Kleur White

Ik heb nog wel een vraag? Kunt u beter op het doek aangeven welke kant naar de zon moet, want dit is niet te zien. Zijn beide kanten het zelfde ook voor de licht inval? Voor de rest is het een prima product.

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

goed product doet wat het zegt.

goed product, wel heb ik voor dat raam een glazen borstwering wat maakt dat ik de 4 onderste zuignappen niet kon plaatsen (te weinig plaats tussen raam en wering), maar alles blijft goed zitten zelfs met harde wind. we hebben dit jaar geen zuiderse zomer, maar we merken toch een groot verschil in temperatuur als we s'avonds in de kamer komen, veel aangenamer dan daarvoor. dus goed product. mvg Marc

• Kleur Black

Makkelijk te bevestigen, werkt goed tegen warmte. Zicht naar buiten is mooi.

• Kleur Black

Fijne schermen ,scheelt echt in de warmte binnen,gemakkelijk te monteren.

• Kleur Black

Super product en top dienstverlening!

TOP, eenvoudig en handig

Nadat ik vorig jaar een verouderde screen had verwijderd, heb ik een screen besteld van Sun Eclipse. Die is mij zo goed bevallen dat ik dit jaar voor mijn balkondeur ook een Sun Eclipse heb besteld. Naast dat het de warmte op het glas tegenhoudt, laat ik hem ook bij regen en harde wind zitten. De screen kan hier tegen en maakt geen geluid. Enige aandachtspunt is dat één enkele zuignap, ondanks alle (schoonmaak)pogingen, niet zijn werk doet en telkens losschiet.