Super tevreden, stuk koeler in huis, top!

Hele goede ervaring, snel binnen en makkelijk te monteren. En het belangrijkste het werkt!!

• Kleur N.v.t.

Goede kwaliteit, heel blij mee

De zuignappen blijven heel goed zitten en het doek is goed strak op te hangen. Ook met de meest zonwerende versie van het doek is er nog voldoende zicht van binnen naar buiten. Het houdt veel zon en dus warmte tegen. Goede gebruiksaanwijzing voor het ophangen en goede verpakking om de doeken in de winter in te bewaren. Snelle reactie toen ik zelf nog een fout in mijn order ontdekte en snel geleverd. Ben erg blij met dit product!

• Kleur Concrete

Fantastisch fijn sun screen voor de lichtstraat in de woonkamer

Ik heb 2 bijzonder fijne ervaringen te delen met een ieder die het lezen wil. ten eerste hebben we al 3 jaar erg fijne zonwering op de slaapkamers van de beide kinderen. Dit werkt dusdanig goed dat zowel 's morgen als 's avonds beide kamers een dikke 10 graden koeler zijn dat wat ze ervoor waren. Door de fijnmazige structuur is het ook nog zichtbaar wat er buiten gebeurd en dus laten we ze de hele zomer hangen op de dakkappelen. Door deze positieve ervaring hebben we deze week ook weer een groot sunscreen aangeschaft bij Sun Eclipse. Bram heeft me erg goed geholpen met een paar snelle appjes om de maten goed te krijgen en mee te denken in het meest handige / ideale ontwerp. Na goedkeur op het ontwerp werd het product snel geleverd. (lees binnen 3 dagen met de post) Bram werkt snel en ook buiten de normale werkuren en in het weekend om de klant te vreden te stellen. Nou, Dat is zeker gelukt! Het product zat er bij ons binnen 15 minuten op de lichtstraat en we kunnen meteen geniet van (iets minder licht) veel minder warmte in de woonkamer waar het mordesheet kon worden. Voor ons is het een no brainer geworden tov conventionele, dure zonneschermen. We adviseren iedereen die voor een aanzienlijk goedkopere oplossing maximaal ontzorgt van zn warmte en licht wil afkomen.

zijn zeer tevreden

zijn zeer tevreden

Direct effect, Serieus koeler binnen

Ik vermoed dat bij hoge temperaturen dit zeker 10 graden gaat schelen. Ben nu al blij met 6 graden zonder parasol voor mijn huis. Dus dat wordt zeker meer! Heel blij mee.

Perfecte zonwering, snel geleverd

Eenvoudig te installeren en zeer doeltreffend!

Werkt super!!

Heb inmiddels de hele bovenverdieping met screens. Is op donkere dagen soms wat minder maar dat staat niet in verhouding tot de warmte die het tegenhoud op zonnige dagen! Zeer tevreden

• Kleur Anthracite

Hij doet wat ie moet doen.

Het screen is goed op maat en ziet er mooi uit. Keurig verpakt en de zon blijft mooi buiten. Wij zijn tevreden.

Simpel en doeltreffend!

Duidelijk aangegeven op de site hoe een en ander werkt en hoe te monteren. Onze rechte slaapkamerramen voorzien van een maximaal sunblock screens. De kamer werd wel iets donkerder, maar je kunt nog prima naar buiten kijken. Eerst de ramen gelapt, op de plaatsen waar de zuignappen zouden komen het raam met een doekje met wat spiritus ontvet. De zuignappen een minuutje in kokend water en aansluitend de screens gemonteerd volgens de handleiding. Simpele en goed doordachte bevestiging. Screens zitten met kleine overlap op beide ramen. Ziet er mooi strak uit. In het najaar (medio september) gaan de screens er weer af, opgerold in de doos die ook voor de verzending werd gebruikt. Kortom, een simpele, degelijke en doelmatige bevestiging(!). Hier ben ik zeker enthousiast over en een aanrader. Zeker bij toepassingen waar niet geboord kan of mag (appartement) worden.

Het betaalbare alternatief zonwering

Fantastisch! Makkelijk te monteren, effectief zonwerend. Buitengewoon goede service, snelle levering en goed materiaal. Bij vragen is er snel contact vanuit de app.

Perfecte oplossing

Twee kleine zijraampjes gaven bij het avondeten veel ongemak. De zon scheen precies in ons gezicht. Maar met sun eclips prachtig opgelost

Super tevreden

Vorig jaar voor het eerst besteld voor de zolder .. echt super .. nu voor een verdieping lager in de volle zon ook andere kleur .. echt zooo fijn .. helemaal klaar voor de zomer

• Kleur Boulder

We zijn 95% procent van de warmte in de badkamer kwijt!

Onze badkamer zit in een dakkapel op het zuiden en wordt in de zomer bloedheet. Sinds we Sun Eclipse hebben is het weer aangenaam in de zomer. Dit hadden we veel eerder moeten doen. Heb ze net bijbesteld voor de slaapkamers van de kinderen. Een echte aanrader voor een schappelijke prijs. Eenvoudig aan te brengen en te verwijderen.

• Kleur Black

Help goed tegen de zon

Mijn zoon is tevreden en help goed tegen de zon. Alleen vind het vervelend dat die zuignappen niet goed blijven zitten.

• Kleur White

Beste Danielle, Bedankt voor je review! Zoals zojuist telefonisch besproken is het belangrijk om de handleiding te volgen. Hierin was een stap vergeten. De zuignappen zullen nu wel blijven zitten :-) Heel veel plezier ervan en laat de zon maar komen! Gr, Sun Eclipse

Supermooi product

Zonwering voor het chalet besteld. Prachtig product en monteren ging simpel vanwege de goede handleiding. Gegevens van Sun Eclipse met foto doorgegeven aan leverancier van chalet en deze gaat het ook doorgeven aan haar relaties. Groeten Jos uit Helmond

• Kleur White

Kom bestelling online er niet doorkrijgen maar direct via whatapp en telefoon in orde gemaakt.

Gewoon TOP!

Snelle levering Goede prijs / kwaliteit verhouding Makkelijk monteerbaar Kortom zeer tevreden!!

Prima!!

Van bestelling tot aflevering, top!

Verrassend goed!

Het was toch min of meer en gok dat je dit soort product besteld a.d.h.v. een reclame op Instagram. Maar naar volle tevredenheid. Zeer gemakkelijk te monteren en werkt uitstekend! Meer dan tevreden over dit product en zeker geen spijt. Is aan de prijs gezien wat je hebt, maar is wel zeer functioneel!

• Kleur Anthracite

Hele goede ervaring en kwaliteit

Perfecte website om de sceen te configureren. Snelle levering. Mooie materialen. De temperatuur op zolder is stukken lager na voorheen. Twee minpuntjes misschien; de prijs ligt nog iets aan de hoge kant voor wat het is en de montage dmv van zuignappen is een beetje omslachtig en gepriegel.

• Kleur Concrete

Instructie voor opmeten is in orde. Thuis bevestigen ook prima.

Geweldige uitvinding

Aangezien wij al jaren vaste screens in rest vh huis hebben hangen maar nog niet voor de zolder kwam ik deze link op fb tegen vorig jaar en heb ze bestelt ,al was de zomer voorbij we hopen dat we er deze zomer en de rest vd jaren kunnen genieten van deze unieke uitvinding. Ondanks dat we de beschrijving goed bekeken hadden ging er helaas wat fout ( de sticker hadden we verwijderd) dus wisten niet meer welke kant er nu voor of achter moest,maar met hulp van een medewerker op whatsapp is het goed gekomen en hangen ze? En hopen er nog vele jaren plezier van te beleven in koelte.

Heel tevreden en effectief

Het zijn nu lekkere warme en zonnige dagen.. normaal werd het heel warm op de twee slaapkamers op t zuiden. Daar heeft mijn man screens voor geplaatst aan de buitenkant (witte screens van Sun Eclipse), en nu voelt de temperatuur op deze slaapkamers aangenaam aan. Het werkt écht en het was gemakkelijk te bevestigen. Wij vinden het echt een aanrader!! Ook bij het bedrijf zelf heb ik een goed gevoel. Ik appte op een zondagavond een vraag naar het whatsapp-nummer dat op de website staat (niet in de verwachting dat er zondag nog een reactie terug zou komen, maar ik dacht de volgende dag), maar ze reageerden meteen zondag al. Dus erg klantvriendelijk en willen meedenken.

• Kleur White

De screens afgelopen zaterdag gemonteerd en ik ben zeer tevreden met het resultaat

Ik heb de screens aangeschaft voor mijn serre We hebben alles precies gedaan zoals de gebruiksaanwijzing aangeeft en het is gegaan De screens zitten keurig We merken nu al dat de temperatuur in de serre en de huiskamer lager is als voorheen dus zeer hoopvol voor de komende zomer Ik heb 2 screens aan de binnen kant van de schuifpui zitten anders kon deze niet meer open Geen enkel probleem We zijn zeer tevreden

• Kleur Boulder

De buitenscreen voldoen volledig aan de verwachtingen.

Snelle levering, zien er mooi uit, handige montage en het belangrijkste ze houden enorm veel warmte uit de daarachter gelegen kamer. We hebben nu een aantal ramen met en zonder screens en het effect is heel duidelijk waarneembaar.