Goede kwaliteit en makkelijk in gebruik

Snel opgehangen. In totaal 6 screens binnen. Er zijn nog 2 zuignappen die ik een paar keer opnieuw moest terug drukken. Maar dat is ook makkelijk. Zeer tevreden over de uitstraling en werking.

• Kleur White

De service die verleend wordt is in mijn opinie 110%, had n.l. een klein probleempje werd zeer adequaat opgelost perfect!1

• Kleur Anthracite

simpele zonwering, werkt goed!

Ik ben heel tevreden, had alleen op de foto's niet gezien dat je vanuit binnenuit heel duidelijk de transparante zuignappen ziet. Vandaar één sterretje eraf

• Kleur White

Super product! Ook heel goed geholpen door de klantenservice toen er een probleempje was met de pakketservice. Wij zijn blij!

• Kleur White

duidelijk bedrijf snelle en goede service

alleen zuignappen besteld was geen probleem

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Ik gebruik ze al jaren

Minpuntje. De vorige jaren zaten de oogjes al in de screens vastgemaakt, nu zitten ze er los bijgeleverd. Dat had van mij anders gemogen. Voor mij is de service nu minder geworden. Ik heb in verschillende vertrekken de screens in gebruik. Verder ben ik heel tevreden over de screens.

• Kleur White

Beste Anna, Dank voor jouw review. We zijn inderdaad overgestapt op kunststof ringen. Ik zal je toelichten waarom. Als de screens opgerold zaten gaf het regelmatig doordrukkingen in de screens. Daarnaast gaven ze ook wel eens af op een wit screen. Om dit te voorkomen zijn we overgestapt op kunststof ringen. Deze zijn kwalitatief net zo goed als de vorige. De ringen hoef je maar eenmalig in het screen te klikken. Mvg, Sun Eclipse

Prima zonwering

Ik heb vorig jaar voor de huiskamer suneclips aangeschaft. Dit is zo goed bevallen dat ik dit nu ook voor het dakraam heb gekocht. Het houdt de zon goed tegen terwijl je wel naar buiten kunt blijven kijken. Enige nadeel; het ophangen op een groot raam is even een klusje. Moet je eigenlijk met twee personen doen.

• Kleur White

Top, ik had die jaren eerder moeten hebben

Dit had ik ik jaren eerder moeten hebben het fantastisch!!

• Kleur White

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goeie uitleg op de website hoe te bestellen, vervolgens snel geleverd en makkelijk zelf te monteren. Al met al erg blij mee!

• Kleur White

Snel geleverd, goed in zon tegen houden

Doet wat 't moet doen. Duidelijke instructies. Mijn raam was beetje een twijfelgeval qua diepte, dus bij twijfel: kiezen voor een DIEPER raam denk ik.

• Zou u ons aanbevelen? Yes
  • N/A
  • N/A

Prima product

Prima doet wat het moet doen

• Kleur Black

We hebben een ontzettend goede ervaring. Van onze kant hadden we een verkeerde inschatting gemaakt. Via WhatsApp contact gezocht en zijn we heel snel en heel vriendelijk te woord gestaan. Ze hebben meegedacht om het op te lossen wat uiteindelijk ook gebeurd is op korte termijn. Ze zijn goed en redelijk makkelijk te plaatsen, bij ons moesten ze boven in de serre geplaatst worden wat iets moeizamer is dan gewone ramen op een verdieping. De kwaliteit van het product is heel erg goed. We gaan voor onze andere ramen ook zeker nog screens bestellen.

Het werkt súper goed.

Heel veel jaren geprobeerd de warmte buiten te houden in onze bijkeuken. Binnenzonwering, etc. Maar deze zonwering werkt perfect. En het staat keurig. Een tien !

Goede en snelle service

Goede en snelle service

• Kleur Boulder

Correcte levering, duidelijke instructies, merkbaar verschil van temperatuur binnenshuis.

• Kleur Black

Ziet er goed uit!!!

Tot nu toe kan ik niet echt eerlijk beoordelen omdat we nog geen warme zonnige dagen hebben gehad.. mijn 5 sterren geef ik dan ook puur om de communicatie bij vragen (kreeg direct antwoordt) en om alles te bevestigen was ook erg makkelijk! Heb wel sws vertrouwen in de screens, dat t warmte zal buiten houden, maar zal dit nog moeten gaan ervaren..

• Kleur Anthracite

Goeie zonnewering zonder zware ingrepen

Low tech (geen kabels, batterijen of afstandsbediening) werkende oplossing. Ook zeer goede service. Een aanrader!

Redelijk tevreden

De zuignappen zijn niet makkelijk te bevestigen, laten wel een aantal keer los. Je moet dus wel geduld hebben voor dat ze allemaal vastzitten. Maar voor de rest zeer tevreden.

• Kleur Concrete

Beste Annemarie, Bedankt voor de review! Goed te lezen dat je tevreden bent met het resultaat. Zoals besproken is het belangrijk om even goed de handleiding te volgen. Hierdoor zitten de zuignappen nu muurvast op het raam. Heel veel plezier ervan! Mvg, Sun Eclipse

Prijskwaliteit goed.

Ze voldoen prima maar klik ringetjes zeer kwetsbaar.

• Kleur Concrete

Beste Jan, Bedankt voor je review. Dit gaat over een bestelling van vorig jaar. We hebben een batch ringen gehad waar een productie fout in het materiaal zat. We hebben dit vorig jaar direct verholpen en het probleem is opgelost. Inmiddels heb je de nieuwe ringen ontvangen en hangt alles naar tevredenheid. Heel veel plezier ervan! Mvg, Sun Eclipse

Het werkt!

De zonwering opgehangen aan buitenkant slaapkamerraam, vanaf balkon. Nu is het sinds ze hangen nog niet echt heel warm geweest, maar de slpk werd wel snel boven de 20gr als de zon er even in stond. En dit scheelt al echt zoveel! Fijner als een airco en het heeft ook al harde wind doorstaan. Blijft prima zitten. Blij mee!

• Kleur Anthracite

Simpel en snel met het gewenste resultaat

Het bevestigen van de doeken is simpel en gaat met zuignappen. Deze blijven uitstekend zitten ook als het hard waait.

Mooi en degelijk

Supersnelle levering, past keurig, ziet er netjes en sterk uit. Blijft goed op zijn plek met weer en wind. Makkelijk schoon te houden.

• Kleur Anthracite

Makkelijk te monteren. Goede beschrijving.

Helaas is het nog niet erg zonnig geweest, dus wat en hoe het resultaat is is moeilijk te zeggen nu. Hopen op een paar dagen volop zon en dan zal blijken of deze sunscreen daadwerkelijk helpt, maar ik heb er alle vertrouwen in.

• Kleur Anthracite

We merkte direct resultaat na plaatsen, een echte aanrader

We hebben 6 schermen voor onze slaapkamer ramen waar de zon vol op staat. Na een makkelijke installatie merkte we meteen dat de kamer minder warm aanvoelde. Dit zette de dagen erna ook door met een meetbare temperatuur verlaging. Ook hebben de schermen de eerste harde winden overleeft zonder enige zichtbare schade. We hadden ingeschat dat de Boulder kleur meer Creme zou zijn, maar de kleur pas nog steed erg goed bij het huis. Wij zijn dik tevreden en raden het aan voor iedereen die de warmte van de zon buiten wil houden, maar de optie wil houden om de schermen weg te halen zodat de warmte wel binnen kan komen.

aanrader

Zeer gemakkelijk te installeren. Nog steeds voldoende licht die binnen komt en ondertussen de warmte tegenhouden. Had ik dit maar al vroeger gekocht!

Bedrijfsgegevens

State 18

5509NX Veldhoven

040 785 5958

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.