Degelijke screens, gemakkelijke installatie, goede prijs.

Gemakkelijk besteld via Brico.be. Degelijke screens, doen hun werk en dit voor een goede prijs. Ook gemakkelijk te installeren. Ik had een hogere score gegeven indien alle communicatie na de bestelling ook in de taal was geweest waarin ik deze deed (Nederlands). Klein schoonheidsfoutje.

Mooie uitvinding

Heb een screen gekocht voor de bijkeukendeur zodat het daarin niet zo warm wordt i.v.m wasmachine,droger en diepvries staat. Het scheelt echt enorm. Fijne site en snel geleverd.

Mooie oplossing

Scherm gekocht voor een groot raam waar het raam heel erg warm kan worden van de (ochtend)zon. Nu niet meer! Donkere kleur van het scherm maakt dat we makkelijk naar buiten kunnen kijken. Zeer tevreden! Maat precies goed, makkelijk te monteren.

• Kleur Anthracite

Het ziet er supermooi uit en ze zijn gemakkelijk te monteren

Zeer tevreden en snelle levering

Goede zonwering

Wij hebben gekozen voor de totale zonblokker screen aan de binnenkant en hij voldoet prima. Houd de warmte goed buiten en dat is fijn gezien op dat raam de hele middag de zon op staat. Montage is eenvoudig en snel gedaan.

• Kleur Concrete

Heel erg goed

Snelle levering. Goede vlotte reactie op mijn vragen. Klein probleempje met een onderdeeltje. Goed advies gekregen en vervolgens extra onderdeeltjes gratis na gestuurd. Helemaal top. Vriendelijke mensen achter de service chat, mail en telefoon.

• Kleur White

Na enkele problemen met de levering alles prima opgelost

• Kleur White

Verschil in temperatuur is zeker voelbaar!

Ik heb een zuid gericht raam voorzien van binnenscreens. Screens aan de buitenkant lukte niet door de aanwezigheid van vliegenhor. Ze waren vrij eenvoudig te installeren en het effect op de temperatuur is zeker voelbaar.

• Kleur Boulder

Ik leef weer

Was erg benieuwd of het zou slagen ben voor complete sunblock gegaan nou dat werkt dus wel degelijk en toen de zomer eindelijk doorbrak met twee dagen 30 graden was ik maar al te blij normaal zou het bij die temperatuur bij mij binnen tegen de 35 lopen nu is de temperatuur binnen net zo hoog als buiten is nog steeds warm natuurlijk maar het is altijd nog beter dan gebakken worden bij 35 graden en alles pot dicht

Het heeft zeker effect

Principe van zuignappen is erg goed, werkt alleen beter op rechte ramen. Op zolderramen (die iets schuin staan) is het niet altijd makkelijk, als de ene zit en je gaat naar de andere dan komt de eerste weer los. Het gaat wel na verloop va tijd maar niet op een erg warme dag.

• Kleur White

Ze voldoen prima veel plezier van en een stuk koeler in huis

Prima geleverd alles erbij makkelijk op te hangen en ze voldoen prima

• Kleur White

Makkelijk te bevestigen, merk echt verschil

Het bevestigen is ontzettend makkelijk! Boven bij het dakkapel, waar de zon van 's morgens tot halverwege de middag op staat, merken we echt verschil! Het is boven minder warm! Nadeel is dat het in huis wel iets donkerder wordt, ondanks de witte kleur van de screens en de maximale lichtdoorlating.

• Kleur White

Eerste indruk is erg positief

Dakramen op zolder deur in de bijkeuken bedekt met meest blokkerende schermen. Merkbaar minder heet op die plekken wanneer de zon er de hele dag op staat. Installatie gaat eenvoudig. Even je hoofd erbij en goed voorbereiden en dan zitten ze er zo op. Installatie op de dakramen was wat tricky, maar zal vast beter gaan met z’n tweeën. Al met al prima aankoop en zeker verbetering tov zonnewering aan de binnenzijde.

Perfecte snelle oplossing

Wij hebben de screen gekocht voor op het raam van onze buitendeur. Snel geleverd en makkelijke installatie. Ook fijn dat het scherm niet helemaal verduisterend is en je nog wel een beetje naar buiten kan kijken.

• Kleur Black

Prettig installeren en werkt naar behoren

Fijne instructies ter installatie. Blijft goed zitten, zelfs in stormachtig weer. En houdt natuurlijk de zon goed buiten. Al met al zeer tevreden.

Verademing

Altijd heet in de keuken als de ochtend zon naar binnen schijnt. De screens met zuignappen zijn een verademing. Het werkt perfect en het zicht naar buiten heeft me zeker verrast! Dit product is een echte aanrader!

Screen binnen

Voor een zijraam waar ik buiten niet bij kan komen, kocht ik een binnen screen. Eerst goed ingelezen. Duidelijk instructies. Ik bestelde de white. Past mooi in m’n interieur. Hangt al een paar weken. Laat licht door maar geen felle zonlicht. Mijn planten staan weer vrolijk. Enige minpunt: mijn screen was al onderweg maar ik moest lang op de vervoerder wachten. Kreeg geen informatie. Contact gehad met verkoper en die gaf mij juiste informatie. Later steen opgehaald bij afleverpint omdat ik op laatste moment pas bezorg informatie kreeg.

SUPER!

We zijn mega tevreden. Ze passen perfect. Er miste iets kleins, ik stuurde een whatsapp en ontving het binnen no time. Het hangt en het werkt gewoon! Nu in deze warme dagen heb ik de indruk dat het echt een graag of 4 a 5 scheelt boven op zolder. TOP!!!!

Werkt perfect

Werkt perfect en makkelijk te installeren

• Kleur Anthracite

Snelle service en er wordt goed meegedacht

Ik heb doeken met zuignappen voor aan de buitenzijde besteld. Ben er erg blij mee. Ze hebben zelfs een storm overleefd :) Heel tevreden met de service ook. Aanrader om op een goedkope manier toch de zon buiten te houden.

Prima produkt.

De screens voldoen prima aan onze verwachting voor dit produkt. Tevreden.

• Kleur Concrete

werkt prima

ik heb de donkerste versie gekozen, die houd wel veel daglicht tegen. Het wordt echt donker binnen. Maar het houdt ook de warmte tegen. Ik heb er 5 ramen mee bekleed, 1 van de 22 zuignappen die erbij geleverd zaten werkt niet goed (schiet alsmaar los, dan moet ik hem opnieuw bevestigen). Maar door een eerste storm heen, blijft het wel gewoon zitten.

• Kleur Anthracite

Ben er blij..past perfect...en houd de zon tegen.

• Kleur White

Top product en snelle service

Gekozen voor de maximaal sunblock variant en dat scheelt enorm t.o.v. de situatie zonder screen (gevoelsmatig tot wel 5 graden op een warme dag). Snelle levering en duidelijke handleiding. Zeer tevreden.

• Kleur Anthracite

Product is niet wat ik verwachte

De service bij dun eclips is goed ben zelf niet echt tevreden over het product zuig nappen zijn waardeloos laten telekens los en screens laten erg veel licht door niet echt wat ik er van had verwacht

• Kleur White

Beste Rib, Bedankt voor je review! Onze screens verduisteren niet. Ze weren wel tot 97% van de warmte. Het grote voordeel van onze screens is juist dat er nog licht naar binnen komt en dat je naar buiten kan blijven kijken. Om dit beter te kunnen beoordelen kan je ook staaltjes bestellen. of je bekijkt de doorkijk en lichtinval via onderstaande link. https://suneclipse.nl/zonwering/ Zoals besproken is de manier van monteren zeer belangrijk. Nadat je dat opgevolgd hebt, zit het weer muurvast. Veel plezier ervan! Mvg, Sun Eclipse

Polderstraat 110

5509 LE Veldhoven