Prima prijs/ kwaliteit verhouding

Duidelijke bestelwijze, nette levering, handleiding via mail voordien toegestuurd gekregen, paste correct. 2 voor bijkeukendeur en keukenraam besteld omdat de zon hier ‘ s morgens vroeg al op staat. Omdat alleen tijdens extreme hitte hier raambescherming gewenst is, gekozen voor dit alternatief van suneclips, minder kostbaar dan screens voor de korte periode die nodig is.En geen permanente bevestigings materialen op je hout ed. Kan helaas geen foto bijvoegen omdat we ze enkele dagen terug Verwijderd hebben en opgeborgen in de koker voor volgend jaar. Bevestiging ging prima, zaten er precies op maat keurig voor. Enige minpuntje wat ik ook al eerder las, zijn de zwarte doppen op de lichte screens. Verder erg blij mee.

Prima systeem

Wij hebben deze screen gemonteerd op een klein slaapkamer raam van ons chalet om zonlicht (en warmte) en inkijk te voorkomen. De screen hebben wij nu enige weken in gebruik en voldoet uitstekend. De montage met de zuignappen is eenvoudig en doeltreffend. Na de bestelling werd de screen snel en keurig geleverd in een beschermende koker.

Goede oplossing !

Ivm toogramen en een beschermd stadsgezicht is deze oplossing ideaal. Geen definitieve bevestigingen en maximaal comfort. Het scheelt echt enorm ten opzichte van alleen de gordijnen doordat de warmte nu buiten blijft. Het bevestigen gaat makkelijk net als het demonteren.

Gewoon goed

Besteld voor de stacaravan.Ziet er uit zoals beloofd! Snel geleverd! Gewoon top.

Goed product, netjes en snel geleverd!

Wij hebben de sun eclipse op onze lichtstraat gemaakt, scheelt enorm in de warmte, heel gemakkelijk te bevestigen en weer te verwijderen nu de zomer voorbij is. Zeker aan te raden, goede oplossing.

Prima product!

Ik gebruik het aan de buitenkant van al mijn ramen waar de zon 's middags op staat. De ramen blijven hierdoor binnen koel. Het scheelt heel veel warmte in huis. Geen problemen ervaren tijdens de storm (francis) vannacht: het product blijft dus goed zitten! De medewerker van het bedrijf die ik gesproken heb was heel behulpzaam en vriendelijk.

Perfecte oplossing voor mijn lichtstraat

Eindelijk een goede oplossing voor zonwering op de lichtstraat van mijn veranda. Gekozen voor de witte variant met maximale zonwering. Prima keuze, want deze houdt veel warmte tegen zonder dat het te donker wordt onder de veranda. De zonwering zit stormvast en kan dus gerust de hele zomer blijven zitten. Klein (logisch) minpuntje is dat je vanaf de onderkant de zuignappen ziet zitten. Maar in overleg met Sun Eclipse (vooraf werd telefonisch contact opgenomen om alles goed af te stemmen) zitten ze mooi verdeeld over de drie vakken. Ik ben er blij mee!

Prettige kennismaking

We hebben eerst wat getwijfeld wegens de kostprijs, maar hebben de screens toch maar besteld voor onze veranda. Bovenop ligt een mat maar dit houdt de zon aan de zijkanten niet tegen. We hebben ze stevig op de proef kunnen stellen met eerst stevige bijna-stormwind en dan die hittegolf. De plaatsing was eerst wat moeilijk want de zuignappen kwamen los, er was geen instructie bij de levering, maar die vonden we wel op de site. Dan was het heel gemakkelijk en alles is stevig blijven zitten. We hebben gekozen voor optimaal zicht in het wit en we hebben nooit meer de hitte van vroeger gevoeld. De screens temperen de hitte en het werd nooit heter dan de buitentemperatuur, wat vroeger wel het geval was. Pluspunt is ook dat de witte screens niet vuil worden.

Ophangen is lastig maar het werkt tegen hitte

Ophangen is lastig: de schermen vielen de hele tijd van de ramen. Ik moest echt heel veel proberen totdat ze bleven zitten, het is niet vanzelfsprekend hoe je ze moet bevestigen. Tegen de hitte werken de schermen goed.

makkelijk systeem en prima service

Ik had om te proberen 2 screens besteld voor onze slaapkamer. na ontvangst gelijk geprobeerd echter bleven de zuignappen niet zitten. Nadat ik hierover geïnformeerd had en Sun Eclipse uitleg had gegeven hoe dit te doen was het een makkie en werkte alles perfect. Wij zijn er super blij mee.

Een echte aanrader!

Uitermate blij met deze aanschaf. Wij gebruiken ze op onze stacaravan waar reguliere zonwering met schermen eigenlijk niet te monteren zijn. De bevestiging gaat uitstekend als ik het vooraf lezen van de handleiding wel een must. Ook met forse wind en regen geven de zuignappen geen krimp en blijven de schermen stevig zitten. Als ik al een minpunt zou moeten noemen dan is het dat zes zwarte ‘moertjes’ op grijswitte schermen wel heel opvallend is.

Eenvoudig, effectief, beetje prijzig

Eenvoudig: simpel aan te brengen o.b.v. papieren instructie. (een video zou mij nog meer aanspreken) Effectief: scheelt echt in warmte, kwam goed uit deze zomer. Goed zicht naar buiten. Zwarte draaiknoppen op licht grijze zonwering vallen erg op. (in dezelfde kleur als zonwering zou beter staan) Beetje prijzig: Veel voordeliger dan vaste zonwering, maar het telt toch op. (maar ik zou niet meer zonder willen)

Snelle en makkelijke zonwering die werkt !!

1e dag van aankomst gelijk gemonteerd op de ramen. Even zoeken hoe ....zat geen handleiding bij maar op de site al snel een duidelijke handleiding gevonden. Heeft er 3 weken met die mega hitte, 38 graden, opgezeten en het werkt super. Je merkt het verschil maar je kan zelf nog wel naar buiten kijken. Erg prettig dat je zicht niet geblokt is. Ik raad het iedereen aan die een makkelijke, passende en snelle oplossing wil. Geen foto's want heb hem net gisterenavond verwijderd en opgeruimd in de handige koker.

super oplossing

Echt super spul, gemonteerd op de eerste etage. Even de ladder op, hebben het de hele zomer laten zitten

werkt goed, houd de zon buiten en zicht goed

we hebben de doorkijk variant, makkelijk op te meten en makkelijk te gebruiken, werkt goed op plekken waar andere zonwering lastig is.

Blij met deze simpele maar erg doeltreffende goede oplossing

Waren erg blij om deze advertentie te zien....besteld en erg blij met resultaat. Eindelijk een mooie oplossing om de zon tegen te houden, ook als het waait hangt het goed stevig vast.

Snelle levering. Eerst problemen met de zuignappen dus even ge- appt en ik werd per omgaande teruggebeld. Bleek dat Ik de montage handleiding over het hoofd had gezien! Na deze gelezen te hebben was het zo gedaan. Ook na een flinke wind tijdens een onweersbui bleef hij keurig zitten.

Makkelijk ik gebruik, redelijk aan de prijs voor het soort oplossing

Het besellen gaat heel eenvoudig je geeft de maten door je kiest de kleur en het type doek en klaar. Leveren duurde wat lang ca 10 dagen maar hier werd netjes over gecommuniceerd. Het aanbrengen van de doeken middels de zuignappen en vlindermoeren gaat vrij eenvoudig. We hebben de doeken gelijk goed kunnen testen wat we stonden aan het begin van een relatief lange hittegolf (aug 2020) Helaas werd het niet echt heel koel in de ruimte wat we de schermen gebruikte, maar eerlijksheidshalve moet je hier natuurlijk ook andere oorzaken bij betrekken. Het was gewoon heet en je kunt in mijn beleving de schermen hiervan niet alleen de schuld geven dat het niet koel was in de betreffende kamers. We zien wel dat in ‘normale’ omstandigheden het een graad of 4 scheelt. Op zich netjes. Wel vind ik kijkend naar de prijs en de geleverde oplossing het relatief duur. Natuurlijk zonnewering middels een cassette is vele malen duurder, maar ruim 200 euro voor twee ramen vind ik vrij prijzig voor de oplossing die geboden wordt. Ik vind het lastig om dit product aan te bevelen ja of nee. Ik ga toch voor ja. In ‘normale’ omstandigheden werkt het prima. Is het prijzig ja, maar zelf met aluminiumfolie gaan rommelen of weet ik wat kan ook maar dit staat product staat wel netjes en is makkelijk bruikbaar en herbruikbaar.

Werkt prima en ziet er goed uit.

Ik had eerst voor de slaapkamers de screens met maximale zonwering besteld. Deze laten minder licht door, maar houden de zon goed tegen. Ik merk behoorlijk verschil in temperatuur in vergelijking met de oude situatie. Een aantal weken daarna heb ik ook voor beneden screens besteld met maximaal zicht. Je kunt dan nog redelijk goed naar buiten kijken, maar je hebt geen directe inval van zonlicht meer. Scheelt duidelijk een aantal graden. Het ziet er ook fraai uit en de zuignappen blijven zeer goed zitten. Wordt bezorgd in stevige kokers, waar je ze in de winter weer in kunt bewaren.

Zéér tevreden

Om het doek voor strak te hangen is even oefenen maar het resultaat is erg mooi! Door de witte kleur blijft het lekker licht binnen en de warmte buiten! Nog geen wind of regen gezien deze hittegolf dus daar kan ik niets over zeggen, de zuignappen voelen wel erg stevig vast te zitten.

Prima schermen

De schermen werden netjes verpakt vrij snel geleverd. Ze passen perfect op de ramen. En met wind en regen tot nu toe geen last. Het enige puntje wat iets lastiger was. De zuignappen. Daar moet je wat aandacht aan besteden. Sommige lieten los. Maar nadat ik deze nat had gemaakt en weer zorgvuldig had vastgezet. Bleven ze goed zitten. We hebben de meest verduisterende witte buiten doeken. En ze houden uitstekend de warmte buiten.

servicegericht, denkt mee in oplossingen. Zeer attent

Vlotte levering en prijs/kwaliteit een goed product

Tijdens de hittegolf van de laatste dagen heeft dit product zijn nut bewezen. Een aanrader!

Deugdelijk product dat écht werkt tegen de warmte

Duidelijke website, levering binnen de aangegeven periode, bevestigen gaat gemakkelijk en zit goed vast! Voor onze dakkapel waren ‘normale’ screens geen optie vanwege de beperkte ruimte tot de dakgoot en warmtewerende folie werkte helaas niet....de screens van Sun Eclipse wel!

Super! Zeker met het weer van afgelopen week!

Ze hangen sinds een paar weken. Als je volgens de gebruiksaanwijzing werkt is het heel eenvoudig. Je kunt (als je de open versie kiest) ook prima naar buiten kijken!