Snelle service goed uit gelegt ,met de op meeting

Goed product

Ik zocht zonwering voor mijn nieuwe kozijnen maar bij de achterdeur had ik een probleem. Standaard zonwering paste er niet in omdat er aan de binnenzijde een hordeur zit. Nu kwam ik suneclipse op Facebook tegen en ik dacht, het proberen waard. Het is zijn geld meer dan waard en past netjes op de deur. En niet onbelangrijk, het scheelt enorm qua warmte en licht.

Doet wat het beloofd

Wij zochten verduistering voor de draai-kiep-ramen op onze slaapkamer. Aangezien aan de buitenkant horren gemonteerd zijn was het geen optie om de screens aan de buitenkant te plaatsen gezien de beperkte tussenruimte. Dus hebben we gekozen voor de meest donkere screens voor binnen (maximaal sunblock / boulder) en zijn er erg tevreden over. Makkelijk in te meten en te plaatsen.

Prima systeem

We hebben de screens voor 2 ramen geplaatst. Dat ging makkelijk. Zonder screebs was het te warm op de kamers om te slapen. Nu gaat dat wel!

Zeer goede service

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Mijn ervaring met Sun Eclips is heel positief

Vlotte levering. Duidelijke gebruiksaanwijzing en gemakkelijk op het raam te maken. In mijn geval aan de binnenkant.

• Kleur White

De bestelde witte voor binnen en 'concrete' grijze voor buiten, waarvan één met afwijkende maat (bij airco), werden snel en goed geleverd. Het was een hele klus om alles op te hangen. Gelukkig een goede instructie op YouTube. Had wel wat zere duimen door het vastmaken van de schroefdopjes... Wat heel fijn is, is dat het niet helemaal afsluit en je dus gewoon naar buiten kan blijven kijken. Staat mooi, hangt strak en ik merk nu al verschil in temperatuur binnen. Kortom: een tevreden klant!

• Kleur Concrete

Ik heb nog niet alles opgehangen, moeilijker dan verwacht

Ik heb nog niet alles opgehangen, moeilijker dan verwacht. Ik hang ze aan veluxramen die net wat hoger hangen dan met mijn lengte haalbaar. Het ophangen van de zuignappen, dan weer stukje eraf, dan screen erop en dan weer vastschroeven zijn handelingen die op hoogte lastig zijn. Eén hing eerst niet helemaal netjes (de zuignappen in de hoeken vd ramen kwamen niet overeen met de gaten in de screens. Het kost me veel meer moeite dan verwacht. Ik heb nu 2 vd 4 opgehangen. Ik overwoog voor andere ramen ook aan te schaffen maar daar twijfel ik nu aan. Ik zie nu al op tegen het er weer afhalen en vlg jaar er weer op doen. De twee die nu hangen zijn nu netjes, licht en zon komt er doorheen en ik ga ervan uit dat het de warmte weert. Dus op ramen waar je makkelijk bij kan is het ideaal denk ik.

• Kleur White

Beste Sanne, Bedankt voor je review! Klusjes waar je maar net, of eigenlijk net niet bij kunt, zijn altijd lastig. Ook wanneer het eigenlijk een eenvoudige klus is. Gelukkig plaats je de screens 1x in het voorjaar en demonteer je ze 1x in het najaar. Veel plezier van je screens Mvg, Sun Eclipse

Mooie oplossing om de zon buiten te houden. En ziet er netjes uit, makkelijk te bevestigen. En ,ook niet onbelangrijk, een goede prijs. Snelle levering !

Redelijk tevreden met scherm

+: makkelijk te bevestigen/stevig materiaal -: is eigenlijk een lap rubber waar je niet meer door naar buiten kunt kijken. Er komt alleen nog íets van licht door. Zal wél goed warmtewerend zijn. Ik heb m uiteindelijk er af gehaald en ga het oplossen met folie

• Kleur Anthracite

Beste Sandra, Bedankt voor je review! Het grote voordeel van Sun Eclipse screens is dat deze 2cm van het raam af zitten, hierdoor zal je raam niet opwarmen en niet gaan barsten (thermische breuk). Dit in tegenstelling tot folies, deze zullen je raam opwarmen. Daarbij kan je onze screens eenvoudig monteren en demonteren met onze zuignappen voor als je in de winter de warmte juist wel binnen wilt krijgen, scheelt weer stookkosten. Mvg, Sun Eclipse

Prima op mijn tijd geleverd!

Mijn hele huis heeft elektrische screens behalve deze openslaande deuren. Omdat ik anders de deuren niet open kan hebben als de screens naar beneden zijn. Er kwam wel altijd veel hitte door. Ze zonwering specialist opperde een markies. Dit vind ik zelf niet mooi. Tot ik dit tegen kwam. Een hele goede oplossing waarbij ik de deur gewoon kan gebruiken en de warmte behoorlijk reduceert. Ik ga ws ook de smalle raampjes naast de deur nog bij bestellen. Ik wilde nl eerst weten of t werkt! Zelfs bij een behoorlijk wind is t blijven zitten.

GE-WEL-DIG!

Ik was sceptisch, maar wat werkt dit goed! Ik heb screens aan de glazen voordeur en op een velux dakraam. Zelfs op het schuine dakraam blijven de screens zitten. Stormproof, kindproof :) en het scheelt bijna 7 graden.

• Kleur White

Mooi product voor ons zolderraam

Snelle reactie nav mijn bestelling en vraag. Prijs kwaliteit goed. Makkelijk zelf in te meten en installeren. Wij hebben het scherm wat nog wat licht doorlaat en is perfect.

• Kleur Anthracite

houdt zeker warmte tegen!

Voordat ik een recensie schreef wilde ik even wachten tot het echt warm geweest was, nou afgelopen zaterdag 34 graden gehad, dus dat is wel echt warm. Mijn sun eclipse hangt voor een velux dakraam op zolder. Normaal heb ik alleen een rolgordijn dat het raam beschermt tegen de zon en dat wordt loeiheet. Nu de Sun Eclipse ervoor hangt (aan de buitenkant), wordt het rolgordijn een beetje lauwig. Het scheelt dus echt heel veel warmte. Alle beetjes helpen, want de zolder was uiteraard toch nog erg warm. Het bevestigen vond ik redelijk goed gaan. Voordat het goed strak zat sommige zuignappen een paar keer verplaatst. Oefening baart kunst.

• Kleur White

Het bestellen van het product was erg gemakkelijk door de duidelijke uitleg. Als je toch nog een vraag had kreeg je snel antwoord via de app. Zelfs op zondag. Product snel geleverd. Duidelijke montage uitleg. En een goed produkt

Opmerkelijk verschil!

Vorig jaar één screen aangekocht om te proberen en wegens succes dit jaar onze andere zuidgerichte ramen in de woonkamer voorzien van suneclipse screens. De montage is heel eenvoudig, zijn goed bestand tegen allerlei weersomstandigheden (onze screens hangen langs de buitenzijde) en vooral: het temperatuursverschil is opmerkelijk! We hebben recent een aantal warme dagen gehad en de temperatuur binnen blijft aangenaam. Waar het vroeger binnen even warm werd als buiten, blijft onze woonkamer nu tot wel 8 graden koeler. Een echte aanrader dus, zeker bij een hittegolf! ;-)

Snel en betaalbaar

Houdt de warmte buiten en we kunnen nog steeds gluren bij de buren Snel en makkelijk aan te brengen, snel geleverd en betaalbaar.

• Kleur Anthracite

Snel correct geleverd, mooi oplossing, werkt super!

De levering is super vlot verlopen naar België. Wij hebben gekozen voor Boulder optimaal zicht. En hebben het van binnen gemonteerd. Dit omdat we de screen gaan gebruiken om de sterkte van het zonlicht wat te minderen. En om de regenspatten op de grond te vermijden, ook al heeft de screen een extra coating tegen vuil. Dat het nu minder warm, als anders is bij deze hoge temperaturen is fijn meegenomen.

• Kleur Boulder

N.a.v. positieve verhalen uit mijn omgeving, heb ik screens besteld voor de slaapkamers waar een groot deel van dag zon op de ramen staat. De uitleg op de website vond ik duidelijk, het bestelproces eenvoudig en de levertijd was prima! Met behulp van de instructievideo en flyer heb ik de screens goed kunnen monteren. Erg prettig dat dit zonder boren gedaan kan worden en de screens dus ook geschikt zijn voor tijdelijk gebruik.

• Kleur Black

Super tevreden !

Van zodra de zon schijnt wordt het super warm in onze garage aangezien er 2 ramen zijn en de zon reeds van 'morgens binnen schijnt. Toen ik op facebook de publiciteit zag van Sun Eclipse ben ik even op hun website gaan zien voor wat meer informatie. Rekening houdend met de interessante prijs en de positieve ervaringen van andere klanten, heb ik dan 2 screens besteld. De leveringstermijn vermeld bij bestelling werd zeer goed gerespecteerd en we ontvingen de screens zeer spoedig. Na deze positieve ervaring heb ik dan ook nog 2 bijkomende screens besteld voor onze kamer waar de zon ook vanaf 's morgens schijnt. Absoluut enkele graden minder warm in de garage en kamer dan zonder deze screens. We hebben gekozen voor de maximaal sunblock voor het beste resultaat, het is natuurlijk wat donkerder in de garage en kamer maar evenwel niet noodzakelijk om het licht aan te steken wanneer men in de garage of in de kamer dient te zijn.

• Kleur Concrete

Ontzettend tevreden

Fijn om eindelijk screens te hebben die betaalbaar zijn en makkelijk te bevestigen! De volgende set is al besteld!

• Kleur Anthracite

Zowel het product als de snelheid van leveren zijn super. Het bestelproces is duidelijk en de instructie voor het bevestigen heel eenvoudig. Voor de tweede woning nu besteld en raad het absoluut aan. Scheelt aanzienlijk in warmte en je houd geen donker huis er aan over!

• Kleur Anthracite

De slaapkamers zijn een stuk koeler!

De kwaliteit van de screens zijn uitstekend. Door het filmpje en gebruiksaanwijzing waren ze gemakkelijk te bevestigen. Er hangen er 3 in twee slaapkamers en ben er erg tevreden over.

• Kleur Boulder

Het is niet meer zo bloedheet in de stacaravan

Wij kochten ze voor onze stacaravan. Het is niet meer zo bloedheet maar op het warmst can de dag toch nog wel behoorlijk warm. Er is wel duidelijk verschil. Het bevestigen moet met 2 personen gebeuren want het moet recht hangen. De zuignoppen zitten stevig vast. Het zicht wordt iets meer beperkt dan verwacht. Toch wel 4 sterren waard!

Lekker fris in huis nu

Vrij simpel uitgelegd en besteld. Product is ook zijn geld waard.

• Kleur Black