prima website.

website is goed te lezen en instructies zijn duidelijk voor het bestellen.

Simpel en het werkt

Als je ramen naar binnen open kunnen of je kan er makkelijk bij, dan is dit de goedkoopste en beste manier om je huis te helpen koel te blijven! Ik gebruik ze van medio mei tot en met ongeveer midden september.

Top materiaal en Top bedrijf

Voor sun eclipse gekozen omdat uitvalschermen en oprolbaar screen niet konden vanwege ruimte gebrek buiten. Dan zou bijvoorbeeld de achterdeur niet open kunnen. Vind het een top oplossing! Makkelijk aan te brengen en het zit erg goed vast. Daar waar ze hangen is de meeste wind achterthuis, Geen probleem voor de zuignappen. In het voorjaar erop en na de zomer er pas af. Blijft prima hangen

Snelle levering en kwaliteit

De screens werden snel geleverd. Ik had wat schrik dat de zuignappen niet gingen blijven hangen als er veel wind is, maar ze hangen er nog

Fijn en simpel systeem

Gemakkelijk in elkaar te zetten en op te hangen, en werkt goed! 1 van de zuignappen wil niet blijven zetten helaas (1 uit 8)

• Kleur White

Snelle service en duidelijke handleiding, ben er ontzettend blij mee. TOP

Uitstekend nogmaals TOP

Fijne screens

Prima kwaliteit en duidelijke gebruiksaanwijzingen.

Goed materiaal

Zon wordt maximaal buiten gehouden. Alleen fel licht komt getemperd binnen. Er is goed zicht naar buiten overdag. 'S avonds kan bij lamplicht wel iets binnen worden waargenomen.

• Kleur Anthracite

Prima product wat makkelijk te plaatsen is

Wat ik al zei,makkelijk op te hangen, schoonmaken moet ik nog even proberen maar ik denk dat ik er nog meer bestel

• Kleur Boulder

Sehr gute Webseite, schneller Versand und es ist deutlich kühler

Wir haben uns ein Mobilehome in Seroosekerke kaufen können. Ein altes, mit Einscheibenverglasung. Bei Temperaturen vorüber 30 Grad sind die Sonnenschutzscreens von Sun Eclipse eine tolle Lösung. Regen und Wind waren auch kein Problem. Die wird es bei unserem neuen Chalet nächsten Herbst sicher wieder geben.

Grote service

Bij evt fouten wordt deze direct hersteld

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Value for money

Goeie ervaring met deze schermen. Worden snel geleverd en zijn van goede kwaliteit, blijven goed zitten ook bij fikse storm. Tevreden!

• Kleur Black

Goede service, mooi product!

Afwijkende maat door SE nog even geverifieerd voor alle zekerheid. Geleverd zoals beloofd. Het product is eenvoudig maar doeltreffend met goede bevestigingsmiddelen en een duidelijke handleiding.

• Kleur Boulder

Slim systeem, doet precies wat het doen moet!

Makkelijk aan te brengen en ook weer af te halen. Alle lof voor het ontwerp! Kies idd voor zwart of antraciet als je zon wilt buitenhouden, het werkt prima!

Prima screens.

Prima screens en goede service nadat er in een screen geen gaatjes zaten. Binnen een paar dagen al een nieuw screen bezorgd.

• Kleur Concrete

Houdt de warmte goed buiten

Na een tijdige levering gelijk bevestigd. Naar buiten kijken is nog goed mogelijk met de optimaal zicht. Het houdt de warmte ook goed buiten. Ga ze ook voor andere ramen bestellen.

Redelijk tevreden

Redelijk tevreden, maar niet 100%. Dit vanwege het feit dat de screens minder overlappen, dan opgegeven. Hierdoor werd het secuur inpassen, zodat ze net over het kozijn vallen.

Echt een uitkomst

In ons huis wordt het heel snel warm door de zon en de doeken helpen enorm tegen de warmte. Wij hebben ze aan de binnenzijde van het raam in de keuken (minst dichte stof/wit) en in de slaapkamer (meest dichte stof/wit). Ondanks het zorgvuldige werk van de medewerkers en ons, was er toch helaas een doek geleverd met de gaten op de verkeerd plek. Heb contact gezocht en hebben gezamenlijk alles nagemeten. Binnen een zeer korte tijd hadden we de nieuwe doeken binnen. Super service.

Houd de warmte buiten

Wat een verschil de temperatuur is zo goed als 10graden minder in onze berging. 1 min punt is dat je de zuignappen goed ziet maar weegt niet op tegen de kwaliteit en prijs.

• Kleur Anthracite

Even moeten wachten maar dan heb je ook wat.

Het duurde even voordat de bestelling verzonden werd. Dit werd verschillende keren uitgesteld maar altijd tijdig en duidelijk gecommuniceerd. De laatste keer moest ik zelf uitstellen ivm vakantie maar dit was prima te regelen. Gelukkig hadden we nog 2 warme weken waardoor we konden testen of het werkt. De schermen zitten stevig vast op het raam en houden echt wat warmte tegen.

Goede prijs kwaliteit verhouding

De screens voldoen uitstekend. Duidelijk meetbaar temperatuurverschil. Wij zijn er zeer tevreden over. Ook vervanging van een kapot ringetje, verliep zonder problemen. Prima service!

Voldoet voor de volle 100% aan de verwachting

Correcte en complete levering op juiste datum (door mij uitgesteld) Deugdelijk verpakt en verpakking praktisch te hergebruiken voor winteropslag

Geweldig product!

Ziet professioneel uit. Alles netjes op maat en stevig. Ik woon in een huurhuis en dan is deze zon protector een goede en betaalbare oplossing.

Prima schermen

Na vorig jaarervaring opgedaan te hebben met een aantal schermen, nu opnieuw er een drietal besteld. Na lang wachten binnen gekregen. Maar goed op de hoogte gehouden en op tijdgereden om er deze zomer nog nut van te hebben. Tevreden met het effect, een koeler klimaat in huis.

Late levering

Door de levering op het einde van de zomer hebben we de screen nog niet geplaatst. We hebben dus nog geen ervaring.