Had ik jaren eerder moeten doen...!!

Wat een functionele screens! Zo blij hiermee. Je geeft de maat op en krijgt een kant en klaar pakket, met duidelijke beschrijving en een link voor een montagefilmpje. Direct merkbaar dat het de zon en warmte buiten houdt. Dit had ik jaren eerder moeten doen. De gaatjes zijn op maat in de screens gemaakt, super handig. Ze hadden iets meer naar de het uiteinde gemogen, screens krullen aan bovenzijde een beetje naar beneden. Maar het werkt verder prima! Aanbevolen!!

Helpt echt

Makkelijk te plaatsen Jammer dat ik er 1 net iets te klein heb besteld maar zeer tevreden

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Goed product en prima service

Alvorens levering vraagt men akkoord van afmetingen. Bij foutieve na bijbestelling wordt meteen kostenloos opgelost.

• Kleur Boulder

Voldoet volledig aan de verwachtingen.

• Kleur Concrete

Goed resultaat

Ze doen waar we ze voor hebben De zon en dus warmte weren

• Kleur Anthracite

Leider nicht so viel Unterschied wie erhofft

Der Sonnenschutz lies sich zwar gut aufbauen und hält, macht aber leider in Celsius fast keinen Unterschied und ich habe weiterhin 28 Grad in der Wohnung…

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Sonnenschutzvariante Optimale Sicht
  • Farbe Schwarz

Super resultaat!

Het monteren van de schermen is eenvoudig maar moet met de nodige zorg uitgevoerd worden. Wij hebben de afmetingen opgegeven zoals gevraagd, maar ze hadden wel een paar centimeter groter mogen zijn zowel in lengte als breedte. Het resultaat is verbluffend. Op een dag van 30°C blijven de kamers beduidend frisser dan voorheen. Nu nog zien hoe lang ze meegaan.

top

zeer tevreden , gemakkelijk geplaatst dank aan de duidelijke handleiding is geplaatst in de badkamer

• Kleur White

Helpt echt was eerst er een beetje bang voor maar echt super helpt echt

Houdt het koel binnen

Doet wat het moet doen. Het goed ophangen vond ik wat lastig, in de breedte miste ik eigenlijk nog wel een zuignap

Perfect scherm

Wij zijn superblij met dit zonnescherm, het scheelt veel warmte op de overloop.

Geweldig.

Voldoet volledig aan de verwachtingen. Makkelijk te bevestigen,goede uitleg. Geweldige service,aanrader voor iedereen. Mvg.Peter.

Correcte service!

Correcte afhandeling en dito service!

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Screen ipv warmte

Toen ik de screen aan de binnenzijde van het raam plaatste, kon je meteen een verschil in temperatuur voelen, direct was het minder warm! En door de witte kleur doet de ruimte niet donker aan.

weg met de warmte

Bestellen heel erg gemakkelijk en ook nog eens een snelle levering. Met de gebruiksaanwijzing erbij was het installeren ook ontzettend makkelijk. En dan het verschil in warmte met het zonnetje op de ramen, in een woord geweldig!

• Kleur Anthracite

doet perfect wat het moet doen

Heel gemakkelijk geïnstalleerd gekregen dankzij de montage video. De afmetingen waar perfect afgestemd op de afmetingen van het raam.

• Kleur Black

werkt goed en gemakkelijk aan te brengen

na het bekijken van de beschrijving, het scherm in elkaar gezet en het werkt prima, de zuignappen gaan door de warmte niet los.

Alles super

Lieferung fix, Montage einfach, Ergebnis wie erwartet. Bin zufrieden.

• Sonnenschutzvariante Optimale Sicht
  • Farbe Beton

Top!!!

Blij mee, zit heel netjes, en echt stuk minder warm in kamer!!

Sehr gute Kundenbetreuung!

Bei der Suche von einem wirksamen, ansprechend aussehenden und leicht anzubringenden Sonnenschutz an den 9 großen Fenstern im Treppenhaus unseres Kirchengebäudes bin ich auf die Homepage von Sun Eclipse gestoßen. Die bestellten Materialproben wurden umgehend geliefert. Da die Fenster unterteilt sind und zum großen Teil nur über eine Leiter erreichbar sind, kam die Anbringung der Screens mit den vorgesehenen Saugnäpfen aus optischen und aus sicherheitstechnischen Gründen nicht in Frage. Stattdessen wollten wir die Screens ohne 'Löcher" für die Saugnäpfe bestellen. Entsprechende Rückfragen bei Sun Eclipse wurden umgehend und positiv beantwortet. Die Lieferung der bestellten Screens erfolgte sehr schnell. Wir hatten je Screen oben und unten 3,5 cm für deinen zu nähenden Saum dazugerechnet. In den Saum schoben wir eine je eine ausziehbare Klemm-Gardinenstange und klemmten damit die Screens innen in die Fensterrahmen ein. Wir sind von der Optik und auch von der Sonnenschutzwirkung der Screens begeistert!

• Sonnenschutzvariante Maximaler Sonnenschutz
  • Farbe Weiß

Top oplossing!

Mooi product en makkelijk te plaatsen.

• Kleur Boulder

Snel geleverd en heel mooi en makkelijk te monteren

• Kleur White

Mooie screens en makkelijk te monteren

Mijn screens (3 voor de buitenkant en 4 voor de binnenkant) zijn heel mooi en doen goed wat ze moeten doen, i.i.g. qua zonwering. Qua warmtewerkng weet ik nog niet, dat ga ik binnenkort of bij de volgende warme periode merken. Ze waren heel makkelijk te monteren, zelfs grote lappen van 2.34 m lang. Ben er erg blij mee.

• Kleur Anthracite

Perfecte oplossing voor warme slaapkamer

We hebben een slaapkamer waar een glazen pui tegenaan is geplaatst als geluidsisolatie. Gevolg is dat de kamer (te) warm is. Na het plaatsen van het scherm tussen de 2 ramen in is de temperatuur een flink stuk gezakt.

Helemaal goed!

Vlotte levering. Wel gebruiksaanwijzing goed lezen, maar uiteindelijk vrij vlug aangebracht.

Polderstraat 110

5509 LE Veldhoven