prima service. makkelijk te monteren.

Omdat er te weinig ruimte was voor de "standaard" screen, zagen wij dit product. De site is heel toegankelijk, goed en duidelijk omschreven. De uitleg en montage klopte. Het is eenvoudig, maar doeltreffend. Wij hadden de keuze gemaakt om aan de buitenzijde te plaatsen en dat is prima bevallen. De temperatuur in de slaapkamer en badkamer was meer dan 5 graden lagen dan de buiten temperatuur

handig en doeltreffend

De zonneschermen zijn gemakkelijk te installeren, en houden goed de warmte buiten.

prima zonwering

Prima zonwering voor zonnige periode. Je moet het alleen niet dagelijks gaan gebruiken. Maar voor zonnige periode werkt het perfect in de donkere maanden bergen we het op.

• Kleur White

Heel blij met de screens

Makkelijk te plaatsen en ze houden de warmte echt goed buiten. Snelle levering en goede service: er ontbrak een zuignap maar die kreeg ik keurig nagestuurd, heel fijn.

Mooie screens

Mooie screens die doen wat ze beweren. Jammer dat de beloofde leverdatum niet gehaald werd. Klantendienst werkt wel heel vlug en goed, absoluut geen klachten van. Ophangen zelf gaat ook goed maar vraagt wel iets meer tijd dan gedacht.

• Kleur N.v.t.

Afgelopen maand gekregen en deze week nog gehangen. Het werkt perfect waarvoor het doen. Zo'n buiten houden.

• Kleur Black

Geweldig product

Bij de laatste levering miste ik drie zuignappen. Mail gestuurd en met twee dagen per post nieuwe ontvangen. Geweldigeservice

• Kleur Boulder

Goed product

Goed product. Van goede kwaliteit.

• Kleur White

Makkelijk te bestellen en goed verkoelend.

Ze hebben de laatste twee hete weken erg goed geholpen bij het koel houden van onze zolder. Ik heb de witte blokkerende variant aan de binnenkant van de ramen geplaatst. Aanrader!

• Kleur White

Levering zou wat sneller kunnen. Past prima, voldoet aan onze verwachting.

Prima product

• Kleur Concrete

Boven verwachting goed. Het geld méér dan waard!

Het duurde zo'n zes weken voordat de bestelling werd bezorgd; wel wat lang maar dat was vooraf al heel duidelijk gecommuniceerd. Het monteren en ophangen van het zonnescherm was uitermate simpel en de beschrijving zeer duidelijk. Onmiddelijk bleek hoe enórm effectief het Sun Eclipse zonnescherm is! We hadden ab-so-luut niet verwacht dat het zoveel warmte tegen zou houden. We gaan ze daarom nu ook bestellen voor onze Velux-zolderramen. Tip: let erg goed op bij het meten en of je scherm in of over het kozijn kan passen.

Goede kwaliteit

De pasvorm is perfect en het werkt goed met de zuignappen.

Geeft inderdaad verkoeling

• Kleur White

Professioneel, praktisch, makkelijk, goede levering, wel een beetje donker

Zie bovenstaande zin

Uitstekend bevallen

Juiste maat geleverd, Effectief materiaal, Duidelijke aanwijzingen. All met al uitstekend

Prima doeken

De doeken doen wat ze moeten doen. De ringetjes die in de geponste gaten moeten zijn erg broos. Meerderen zijn direct gebarsten/gescheurd bij eerste gebruik. Al met al prima lower budget oplossing tov echte sunscreens.

• Kleur White

Beste Nick, Bedankt voor de review! Goed te horen dat je tevreden bent over de werking van de screens en dat je ons aanbeveelt aan andere! Er is een verkeerde batch geweest van de ringen. Sommige ringen braken hierdoor erg snel. We hebben het probleem opgelost en dit zal in de toekomst niet meer voorkomen. Excuses hiervoor. Veel plezier van de screens! Mvg, Team Sun Eclipse

Ausgezeichnet

Perfekte Lösungen für Fenster ohne Rollladen.

• Sonnenschutzvariante Optimale Sicht
  • Farbe Anthrazit

Aan de verwachtingen voldaan tevreden!

Precies op maat mooi van kleur! Zeker een aanrader!

• Kleur Boulder

We hebben ze binnen gehangen en zijn er zeer content van

• Kleur White

Goed product en eenvoudig te monteren

Wij hebben nu op meerdere ramen nu een screen van SunEcplise geplaats en het werkt goed. De producten zijn goed vervaardigd en volledig op maat. De plaatsingsinstructie is eenvoudig en duidelijk en als je deze goed volgt, is de plaatsing perfect. We hebben zowel buiten als binnen screens geplaatst en alles is naar grote tevredenheid.

kwaliteit gaat toch achteruit

Ik heb ondertussen 2 generaties zonnewering van Sun Eclipse. Omdat ik tevreden was van de 1ste aankoop en wel degelijk hun werk blijven doen, had ik een 2de aankoop gedaan. Wat de zonwering moet doen, de zonnestralen tegenhouden, doet dat ook. Al zit er wel ondertussen een kwaliteitsverschil in de 2 aankopen. In de 1ste aankoop was de zonnewering geperforeerd met metalen ringetjes, is dat bij de 2de aankoop niet. Je krijgt nu plastieken ringetjes om in de gaatjes te 'klikken' jammer genoeg breekt bij mij 40% van die ringen tijdens het inklikken. Het zal blijken of het uiteindelijk een verschil zal geven of niet. Voor de rest alles prima, zuignappen in orde, doek dik in orde. Het is beduidend koeler in huis. Zeker belangrijk om je ramen te reinigen voor het plaatsen, anders komen de zuignappen los. Zijn ze wel proper, blijven ze ook hangen. Zelfs met de grootste stormen.

• Kleur Anthracite

Beste Dimitri, Bedankt voor de review! Goed te horen dat je tevreden bent over de werking van de screens en dat je ons aanbeveelt aan andere! Er is een verkeerde batch geweest van de ringen. Sommige ringen braken hierdoor erg snel. We hebben het probleem opgelost en dit zal in de toekomst niet meer voorkomen. Excuses hiervoor. Veel plezier van de screens! Mvg, Team Sun Eclipse

veel koeler achter het glas

Alle verschillende sceens waren goed op maat. Dus ons opmeten en jullie snijden heeft goed gewerkt. Er is niet veel te zien door de sceens en als het minder heet is, klappen we ze half omhoog, zetten een magneetje op de schroeven over de dubbele screen. De schroefdraad is daarvoor te kort, vandaar de magneetjes. We hebben dan toch een leuk uitzicht met halve screens.

Toller Sonnenschutz

Wir benötigten 4 Screens für unseren Wintergarten einer Mietwohnung, haben aber aufgrund des recht hohen Preises erstmal nur 2 bestellt. Nach einer relativ langen Lieferzeit, die aber bei Bestellauslösung so angeben wurde (Sommerzeit), installierten wir sie direkt. Die Anbringung war super einfach, auch dank der Anleitung. Nach einem ausgiebigen Test, haben wir uns für den Kauf 2 weiterer Screens entschieden. Unser Wintergarten heizt sich nicht mehr so stark auf, selbst die Fenster werden nicht sehr warm dank der Screens. Super praktisch ist auch die Möglichkeit die Screens jederzeit abzunehmen und so das Licht auch in den kälteren Jahreszeiten wieder komplett reinzulassen. Wir sind begeistert vom Produkt, finden den Preis aber etwas zu hoch. Daher ein Stern abzug. Nichtsdestotrotz würden wir wieder bestellen.

Wel blij mee

Het duurde wel erg lang voordat we de bestelling in huis hadden, de levering werd tot 2x toe uitgesteld. De ringetjes die je in de doeken moet drukken zijn erg kwetsbaar, er waren gelijk al een aantal stuk. Even mailen en we kregen een paar nieuwe ringetjes opgestuurd. Heel blij mee, maar de 6 ringetjes (0,5 cm breed en opgestapeld 1 cm hoog) werden tot onze verbazingin een grote doos via pakketpost gestuurd. We zijn wel blij met de zonneschermen, het scheelt toch snel een paar graden in huis. Ik ben wel benieuwd hoe de schermen zich in gebruik gaan houden.

• Kleur White

Beste Carolien, Bedankt voor je review, en goed te horen dat je tevreden bent en ons aanbeveelt! Het klopt dat we enige problemen hadden met onze leveringen. Een van onze machines liet het afweten. Vanwege de vakantieperiode duurde het langer dan gewenst om het benodigde onderdeel te vervangen. Inmiddels is e.e.a. gerepareerd en werkt naar volle tevredenheid. De leveringen verlopen nu weer volgens afleveringsschema zoals vermeld op de website. De ringen dien je eenmalige te monteren in de screens. Zoals aangeven is het belangrijk dat de tekst Sun Eclipse leesbaar is na montage. Als je de ringen niet goed monteert klikken deze niet vast en kunnen deze breken. Dit staat vermeld in de handleiding. Excuses voor het ongemak en hopen hiermee het vertrouwen hersteld te hebben. Met vriendelijke groet: Team Sun Eclipse

Prima zonwering voor een scherpe prijs

Wij hebben diverse ramen voorzien van de schermen van suneclipse en dat bevalt goed. Lagere temperaturen. Nadeel is dat ze blijven zitten dus op minder zonnige dagen is het wat donkerder in die ruimtes. Vaste screens zijn beter maar duurder en veel meer werk om aan te brengen