xoxo

Na een misverstand met retourneren, wat eigenlijk door miscommunicatie kwam door werknemers AllahOuhlem heeft Aicha alles rechtgezet, Ik had 3 jilbabs besteld die voor mij persoonlijk te zwaar waren en afvielen, de stof was heerlijk zacht en mooi maar misschien dien ik eerst wat ervaring op te doen hoe ik dit het best draag. Ik wens ze allesins het beste xoxo Wasalaam

• Welke producten heeft u gekocht? Jilbab
  • Heeft u vaker een aankoop bij ons gedaan? Nee

Mooi maar kwaliteit van stof kan beter

Wat ik heb besteld was echt allemaal supper mooi, maar wat ik merkte bij alle items was dat het te dun was en dus ook doorzichtig. Doordat het zo doorzichtig is is het niet echt flatteus maar je kan het oplossen door een blazer overheen te dragen bijvoorbeeld dus dat ga ik doen.

• Heeft u uw aankoop via de webshop of in de winkel gedaan? Webshop (online)
  • Welke producten heeft u gekocht? A-lojn basic abaya Classy satin abaya- beige Basic khimaar- dusty brown Floral maxi dress
  • Hoe was uw algemene ervaring met ons? Tevreden

Salaam alaykum Iqra, Bedankt voor jouw review. Wij staan altijd open voor feedback en stellen het op prijs als dit gecommuniceerd wordt naar ons (via de mail) zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Zou je kunnen aangeven welke items exact doorschijnen volgens jou? Van de items die je hebt besteld is ons dit namelijk nog niet bekend. Baaraka Allaahu feeki. Wa salaam, By Aicha

Bestelling nooit gekregen

Netjes gemaild dat me pakketje niet is aangekomen en vervolgens 2 dagen een mail ontvangen met dat het opnieuw word opgestuurd. Vervolgens nooit meer iets gehoord of ontvangen.

• Hoe is de productkwaliteit? N.v.t.
  • Hoe was de levering? N.v.t.
  • Heeft u uw aankoop via de webshop of in de winkel gedaan? N.v.t.
  • Welke producten heeft u gekocht? N.v.t.
  • Hoe was uw algemene ervaring met ons? N.v.t.

Salaam alaykum Chaima, Na mailcontact heeft u als het goed is het pakketje inmiddels in goede orde ontvangen. Mvg, By Aicha

Luxe maar te klein en niet goed afgewerkt

De ‘abaya is supermooi. Stof is goed. Maar helaas klopt de maat niet. Ik heb een maat L besteld. Die viel enorm klein uit. Die riem/band past goed bij een maat L. Die past mij gewoon. Daarnaast zag je veel draadjes. De afwerking was niet goed. En bij de schouders zat het goed maar het was bij de armen te kort. Als ik mijn hand op mijn schouder legde of mijn armen uitstrekte zag je een groot gedeelte van de polsen en een stukje van mijn onderarm. Je moet daardoor de ‘abaya met een trui eronder dragen. De proporties lijken niet te kloppen.

• Heeft u uw aankoop via de webshop of in de winkel gedaan? Webshop (online)
  • Welke producten heeft u gekocht? ‘Abaya silk kimono pink en zwart
  • Heeft u vaker een aankoop bij ons gedaan? Nee
  • Hoe was uw algemene ervaring met ons? Goed hoor. Bestelling kwam snel. Ik moet de producten nog retourneren. Maar hoe dat moet lijkt simpel. Ik hoop dat het zonder gedoe terug kan.

Salaam alaykum Qali, Bedankt voor jouw review. Wij staan altijd open voor feedback en stellen het op prijs als dit gecommuniceerd wordt naar ons (via de mail) zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. We horen graag welk item niet goed viel en waarvan de draadjes los waren, zodat we jou een nieuwe kunnen opsturen. Baaraka Allaahu feeki. Wa salaam, By Aicha

Verkeerde bestelling

Had een tijdje geleden een kimono/abaya in dusty red besteld als cadeau voor een vriendin, maar kreeg een paarse opgestuurd. Ze waren niet meer te koop, maar ik heb toch als compensatie de helft van het betaalde bedrag teruggestort gekregen.

• Welke producten heeft u gekocht? Kimono
  • Hoe was uw algemene ervaring met ons? Goed

Salaam alaykum Ouiam, Wij vinden het erg vervelend dat je het verkeerde item hebt ontvangen en zouden dit graag met je willen oplossen. We hebben helaas geen reactie mogen ontvangen op onze mail naar jou toe (2 weken geleden verstuurd). We zien graag jouw reactie tegemoet. Mvg, By Aicha

geweldig

Ik vond best wel dat het snel werd verzonden dus dat was wel een pluspunt en het kleding zelf is ook prachtig

• Heeft u uw aankoop via de webshop of in de winkel gedaan? Webshop (online)
  • Welke producten heeft u gekocht? jilbab zwart
  • Heeft u vaker een aankoop bij ons gedaan? Nee
  • Hoe was uw algemene ervaring met ons? goed

Opgelost

Helft van de bestelling was niet geleverd. Na contact te hebben gehad is het probleem gelukkig opgelost. Product uiteindelijk toch verzonden en deel van aankoopbedrag terug mogen ontvangen. Top!

• Welke producten heeft u gekocht? burkinin + groene jilbaab

Klant vriendelijk

Ik heb je nu een paar keer gemaild vanwege drukt duurde het iets langer dan normaal. By Aicha heeft op eigen initiatief een fantastisch compromis met mij gesloten! Geweldig bedrijf een echte aanrader

• Welke producten heeft u gekocht? Sjaals

Goede service + flexibel

• Hoe is de productkwaliteit? N.v.t.
  • Hoe was de levering? N.v.t.
  • Heeft u uw aankoop via de webshop of in de winkel gedaan? Webshop (online)
  • Welke producten heeft u gekocht? N.v.t.
  • Heeft u vaker een aankoop bij ons gedaan? N.v.t.

De maat en stof van de bestelde artikelen waren precies goed!

• Welke producten heeft u gekocht? Burkini en gebedsjurk

Super leuke burkini

Leuke burkini, mooie kleur en mooie aanbieding. Heb hem gepast en hij past perfect.

• Hoe was uw algemene ervaring met ons? Goed

Zowel online als in de winkel ziet het er allemaal netjes en verzorgd uit.

• Heeft u vaker een aankoop bij ons gedaan? Ja
  • Hoe was uw algemene ervaring met ons? Iedereen in de winkel is zo ontzettend lief, zo'n fijne sfeer maakte de winkel echt uniek.

Ik vond de kleuren op de website prachtig. Zodra ik het pakketje binnenkreeg was ik nog meer tevreden! De khimars zitten namelijk heerlijk, nog nooit eerder heeft een khimar zo goed gezeten bij mij. Jazak’Allah khair, Moge Allah jullie zegenen In Sha Allah!

• Heeft u uw aankoop via de webshop of in de winkel gedaan? Webshop (online)
  • Welke producten heeft u gekocht? Abaya mint/abaya pink powder/ khimar pink powder/ khimar mint

Slechte klantenservice

Na meerdere keer contact te zoeken over een ontbrekend artikel, hebben zij contact met mij opgenomen en hebben ze mij een passende oplossing gegeven.

• Welke producten heeft u gekocht? Abaya beige abaya zwart

Super ervaring!

Goed kwaliteit van product

• Heeft u vaker een aankoop bij ons gedaan? Nee

Mooie producten, goede service. Helemaal top!

• Welke producten heeft u gekocht? Vele Abayaat & kimono
  • Heeft u vaker een aankoop bij ons gedaan? Ja
  • Hoe was uw algemene ervaring met ons? Perfect

Goed, maar moeiljk bereikbaar en foute jilbaab gegeven.

De jilbaab zelf is echt perfect , maar ik had een ander kleur besteld. Ze zijn zelf ook echt moeilijk bereikbaar. Voor de mensen die in belgië wonen. Post NL en Bpost werken niet samen dus alles van nederland moet je sturen naar een PostNL punt in belgië en dat kunnen ook winkels zijn. Voor de rest de jilbaab is echt prachtig ben er blij mee alleen jammer want jullie zijn moeilijk bereikbaar .

• Heeft u uw aankoop via de webshop of in de winkel gedaan? Webshop (online)
  • Welke producten heeft u gekocht? Jilbaab camel en kreeg jilbaab roos
  • Heeft u vaker een aankoop bij ons gedaan? Nee
  • Hoe was uw algemene ervaring met ons? Cava ..

Snelle levering en goede kwaliteit

Me burkini was echt super snel geleverd erg fijn, de burkini zit net zoals op de foto en de kleur is ook als op de foto. Hij zit echt super fijn de stof is erg fijn ook als heel warm is hij droogt snel op na het zwemmen.

Oké

De bestelling duurde wat langer dan verwacht. Verder waren de artikelen prima op de wool khimaar na. Die raad ik iedereen af. Ik had de khimaar een dag op en terwijl ik hem op had kon ik de pluisjes al voelen. Daar baalde ik wel van want de kleuren van de khimaars waren echt prachtig.

• Welke producten heeft u gekocht? Khimaar wool
  • Hoe was uw algemene ervaring met ons? Oké

Was eerst een beetje bang door de recensies, omdat ze niet allemaal positief waren. Eindstand binnen enkele dagen snel binnen gekregen. In t echt zijn de kleuren anders maat veel mooier zelfs. Ben super blij met mn jilbaabs! Super bedankt!

• Heeft u uw aankoop via de webshop of in de winkel gedaan? Webshop (online)
  • Welke producten heeft u gekocht? Jilbaabs in roze en camel
  • Hoe was uw algemene ervaring met ons? Heel goed

Komt belofte niet na

Mij werd beloofd de burkini op tijd te verzenden voor mijn vakantie. Vervolgens wordt de burkini verzonden op de dag dat ik het had moeten ontvangen. Wordt ook nog eens niet gereageerd op mijn mails en er is geen andere mogelijkheid om ze te bereiken.

• Hoe was uw algemene ervaring met ons? Slecht

Hi Asli, Wij vinden dit ook erg vervelend dat het zo is gegaan. Helaas had dit te maken met vertraging bij PostNL. Ik heb je hierover een mail gestuurd en daarin een compensatie aangeboden. Mvg, Aicha

prachtig, alleen jammer dat jullie geen kleinere maten hebben

het is een hele mooie stof, alleen jammer dan er geen kleinere maten bestaan

• Heeft u uw aankoop via de webshop of in de winkel gedaan? Webshop (online)
  • Welke producten heeft u gekocht? Jilbab one piece green and camel
  • Hoe was uw algemene ervaring met ons? Goed

Mooie stoffen maar maatvoering is onduidelijk

Op tijd geleverd, had een fijne korting te pakken. Had 1 jurk die maat xxl was en zat helaas te strak, ik had verwacht dat die wijd genoeg was. De andere variant was een iets wijdere jurk, had daar de L/xl van, er stond bij dat je een maat kleiner kon nemen maar ik denk dat ik zelfs een Sje had kunnen nemen. Het was ontzettend wijd. Voor een eerste ervaring dus niet de beste, maar de volgende keer hoop ik in de winkel te kunnen passen. Misschien als tip toch een duidelijke OTO afmeting (en heup, want die hebben we natuurlijk :D)

• Heeft u uw aankoop via de webshop of in de winkel gedaan? Webshop (online)
  • Welke producten heeft u gekocht? abaya
  • Heeft u vaker een aankoop bij ons gedaan? Nee
  • Hoe was uw algemene ervaring met ons? positief

Super.

• Heeft u vaker een aankoop bij ons gedaan? Nee

Bereikbaarheid mag aan gewerkt worden.

Na wat problemen met mijn bestelling te hebben gehad en By Aicha die lang onbereikbaar was, is het allemaal uiteindelijk toch verholpen. Door mijn ervaring weet ik niet of ik ooit nog via By Aicha online zal gaan bestellen, tenzij ze wat aan hun bereikbaarheid doen. Maar als de winkel niet zo ver van huis was geweest had ik die zeker zonder twijfel bezocht. Want ze verkopen prachtige, betaalbare artikelen van goede kwaliteit. Dat mag namelijk ook wel even gezegd worden!

• Welke producten heeft u gekocht? Khimaars en rokken
  • Heeft u vaker een aankoop bij ons gedaan? N.v.t.
  • Hoe was uw algemene ervaring met ons? Matig tot voldoende

Salaam alaykum Rania, Onze oprechte excuses dat u dit zo heeft moeten ervaren. Ivm de online drukte zijn wij helaas niet altijd direct bereikbaar en dat is ook de reden dat dit langs elkaar heen is gelopen. Wij hebben u ter compensatie een gratis retourlabel aangeboden. Mvg, By Aicha