gisteren besteld, vandaag geleverd !

overzichtelijke webwinkel, snel gevonden wat ik nodig had, en al even snel geleverd, Top !

snelle verzending en super service

ik bestel al jaren bij deze winkel. altijd snelle verzending en goede service gehad. Ik blijf bij hun bestellen.

Snel

De volgende dag al in huis

redelijk snel binnengekomen omdat ik nog maar 1x besteld heb verder kan ik verder geen uitspraak doen

Snelle levering, goed materiaal.

Service zoals het hoort.

Super snel

Duidelijke web-side en snel geleverd

Fijne website, goede service en snelle levering. Top!!!

Een webwinkel waar ik zeker nog terug zal komen voor elektronische componenten.

Bestelling snel en degelijk verpakt geleverd

Als elektronische leek zeer verrast door perfecte werking en eenvoudige montage van 1e bestelde printplaat/set. Zeker een nieuwe klant erbij voor jullie!!

Ik had snel dingen nodig voor een project dankzij Opencircuit werdt dit een mogenlijkheid. De dingen werden in perfecte staat geleverd.

Enorme keuze.

Niet alles wat ik bestelde was voorradig. Daarom gewacht omdat - indien afzonderlijke verzending van een nalevering - er extra moet betaald worden voor bijkomende verzendkosten. Na een paar dagen wachten een bijkomende bestelling bij vorige gedaan, wat zonder problemen verliep. Enkel had ik me vergist in één artikel! Via chat is dit opgelost. Ondertussen is de totale levering gebeurd, maar nu stel ik vast dat ik een artikel verkeerd heb besteld, is terugzenden met extra portokosten de moeite voor een artikel van een paar euro's??? Maar ik kan niets doen met heroplaadbare batterijen die voor mij nergens voor kunnen dienen. Dus nieuw spul naar containerpark denk ik. Heel spijtig.....

Geen levering

Bestelling staat al dagen op verzonden maar niet door Postnl ontvangen. Als je iets niet kan, adverteer er dan niet mee.

Bedankt voor je review. Ik zie dat je bestelling zoals beloofd op dezelfde dag is verzonden, dat was op donderdag 11 feb. In die periode had PostNL nog last van extreme vertragingen door de sneeuwval, dit werd ook gemeld op onze website en onze Facebook-pagina. In ieder geval was je bestelling al sinds de 11 in handen van PostNL (ondanks dat de track en trace wat anders weergeeft, zo gauw er een track en trace bekend is, is de zending bij PostNL aangezien zij deze erop plakken) en zie ik dat je deze 3 werkdagen later opgehaald hebt op het gekozen PostNL punt. In ieder geval hebben wij ook graag dat er nooit vertragingen zijn, snelle levering is voor ons net zo belangerijk als voor onze klanten. Mochten er vragen zijn, stel ze gerust.

Snel en gemakkelijk bestellen

Ga zo door

Goede Service.

Snelle levering. Goed bereikbare, snelle en behulpzame klantenservice!

Duidelijke site en snelle service met levering.

Eerste keer iets besteld en was snel netjes verzorgd en bezorgd.

Geweldig product, goede prijs en supersnelle levering

Step up/ step down voltage regulator (Pololu) in mini uitvoering. Fantastisch kleine uitvoering tegen een verrassende prijs en een supersnelle levering van open circuit. aanbevelenswaardig bedrijf ook al omdat ze zo'n enorm assortiment hebben waar je veel oplossingen war je naar zoekt kunt vinden!

Heel vlotte afhandelng van mijn bestelling

Vlotte en stipte afhandeling van het deel van de bestelling dat (pas) binnen de 3 tot 10 werkdagen beschikbaar was. Ik vind het ook passend dat een gesplitste levering mij (meer) zou kosten.

Een aanrader

Ontvangen USB-DC kabels (1 m) waren langer dan de bestelde (50 cm). Gefactureerde bedrag volledig gecrediteerd en kabels hoefden niet retour.

Goede Service, netjes verpakt en snel geleverd

Mooie website, veel variatie. Goede voorraad. Vlotte bestelling. Goede traceerbaarheid van het besteld pakket. Snelle levering. Tot de volgende keer.

snelle communicatie

Een gedeelte van mijn bestelling kon niet worden geleverd. Mailtjes hierover werden snel en goed afgehandeld. Uiteindelijk is, na overleg, het product kosteloos vervangen door een ander product

Snel en efficiënt.

Toegankelijke catalogus, goede bestellprocedure, snel gepakt,verpakt en verzonden met track&tracé. Goed voor elkaar.

zeer goed

Ik kreeg wat ik besteld had. De aangekochte producten zelf, heb ik nog niet uitgestest maar de verpakking ziet er in orde uit. Vertraging van 2 dagen op de levering hoogstwaarschijnlijk door de weersomstandigheden in NL. 10/2 besteld, 13/2 geleverd in BE.

TOP

Zoals vanouds; goed spul, ruime keuze, snelle verzending

Ik ben altijd heel tevreden over opencircuit

Ik ben altijd heel tevreden over opencircuit. lekker doorgaan zo.

Geheel tevreden

De TTGO T-Watch voeldoet aan mijn verwachting. Opencircuit is een prima webshop voor mijn hobby. Snelle levering voor een goede prijs.

Over Opencircuit OÜ

Opencircuit is een webwinkel die zich specialiseert in het leveren van elektronica componenten en modules voor educatieve, vernieuwende en vooral leuke uitvindingen. Ons steeds groeiende assortiment bestaat uit: elektronische componenten, arduino, CNC & 3D printer toebehoren, drones, led strips en nog veel meer. Wij onderscheiden ons met betaalbare producten, uitstekende service en snelle levering. Ons enthousiaste team met de nodige technische kennis staat u graag te woord.