Goede prijs, snelle levering

Goede prijs, snelle levering. Wat wil je nog meer?

Goede service aleen is prijs aan de hogere kant

Beetje onoverzichtelijke website , levering zeer snel

Na te hebben doorgeklikt vanuit marktplaats wel moeten zoeken naar item en betalen ging in eeste instantie ook mis. Maar eenmaal besteld , werd het item de volgende morgen bezorgd. Was wel heel snel. Toch een positieve eerste indruk.

Snel verzonden.

Product was uitstekend verpakt verzonden.

Première expérience réussie

Contenu de l'envoi et délais correctes.

Pas d'info jointe sur produit livré - pas d'info sur heure de livraison

Reçu SMS pour validation de la réception mais aucun moyen d'y répondre avec le code reçu Produit livré sans notice d'utilisation je vous ai acheté ce produit pour sertir des petites cosses Dupont JST- SM ... j'aurai aimé un explicatif sur le comment m'y prendre pour réussir le sertissage sur ce type cosses Merci pour info souhaitée Salutations JPMerrien

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced. Regarding the delivery: Your order was placed and shipped on July 2nd and delivered on July 8th, which is within the 4 business day window. Normally to France it takes about 2-5 working days as shown at our website. We understand your frustration regarding the SMS for validation; however, please note that this message likely came from your local courier service and not from us, Opencircuit. About the product: We understand the importance of having clear instructions, especially for technical items. If the explanation on the product page is not sufficient, please feel free to email us at [email protected] for further assistance, we're always happy to help.

Goede producten, veel op voorraad, snel geleverd

Hier bestel ik regelmatig producten, groot assortiment en goede kwaliteit. Wordt snel verzonden en het is duidelijk wat er op voorraad is en wat je beter met een volgende bestelling kan meenemen.

snel levering

product aan zijn verwachting

Easy ordering, fast delivery

Ordering process and payment handling was very easy, and by selecting stock products, the delivery was literally over-night (ordered on Thursday night, delivered Friday around noon).

Delivered what ordered

Delivered what ordered

Delivery delay announced to France a bit optimistic

Purchase and expediting as expected. Delivery date indicated at purchase of 24 hrs must be for Holland! Delivery was always "Today" until in the hands of partner contracted for delivery in France when contacted by SMS on delivery day. Expedited on the 3 june - Delivered 6 june.

Thank you for your feedback. When you select France as the delivery country, the expectation at our website will show. We always ship all orders with everything in stock on the same working day. In Belgium/Netherlands/Luxembourg, PostNL delivers within 24 hours. To France delivery is mostly between 2-5 working days. This is calculated at our website and visible at every product page when you have France selected as your country to ship to.

Education e formazione

Device utile per esplorare funzionalità di dispositivi per scopi educativi

• Ci consiglieresti? Si

Zeer snelle service

De service is zeer goed en reageerd erg snel. De bestellingen komen ook erg snel. Toch mis ik nog wat info om tot een goede keus te komen welke ik nu moet bestellen.

Super snelle service en levering

De onderdelen die ik nodig heb voor mijn diverse projecten waren allemaal leverbaar en de omschrijving is voor mij duidelijk genoeg om te weten wat ik ontvang. De levering was ook super snel.

Snel en gemakkelijk besteld

Snel en gemakkelijk besteld

Snel en duidelijke info

Voeding besteld en snel ontvangen. Goed op de hoogte gehouden van de stappen: verzending en bezorging

groot assortiment & snelle levering

Haal al jaren mijn materialen bij OPENCIRCUIT. Altijd wordt de bestelling vlot geleverd. Ook fijn mail contact gehad

Na het versturen van een mail komt er geen antwoord. Telefonisch niet te bereiken.

Bedankt voor je review. Zo te zien hebben wij je email van vrijdag 17 mei direct beantwoord. Kun je misschien controleren of onze reactie in je spam-folder terecht is gekomen? In de email hebben we besproken wat de levertermijn is van de overige items en hebben we deellevering besproken en deze direct en kosteloos toegepast. Het eerste deel van je bestelling is daardoor zo te zien gisteren, op 18 mei bezorgd. Per email reageren we altijd vrij snel, ook in het weekend en 's avonds. Mochten er nog vragen zijn, we helpen je graag verder via [email protected]

Efficiency, speed.

Snelle service, groot aanbod

Alleen jammer dat ze de bezorgers niet kunnen sturen

Goedproduct,maar niet netjes verpakt.

Goed product echter was open en bloot in een doos gedouwd en had dus kunnen beschadigen.

Heel goed!

Bestelling gepleegd, de volgende dag geleverd. Supersnel en goed.

Supersnelle levering voor een scherpe prijs

Supersnelle levering voor een scherpe prijs

Jammer dat er geen gebruiksaanwijzing van het product op de website staat

De handleiding staat zo te zien in de beschrijving op onze productpagina, scroll tot vlak boven het 'extra informatie' tabelletje en klik op de link 'Gebruikshandleiding en certificering': - https://opencircuit.nl/product/sonoff-rf-bridger2-433-smart-hub - https://sonoff.tech/product-document/gateway-and-sensors-doc/rfbridge-doc/ Laat het ons weten mochten er verdere vragen zijn. We zijn altijd bereikbaar via [email protected]

Niet binnen 1 dag geleverd

Op uw site staat vermeld voor 23.59 uur besteld, andere dag geleverd. Maandagavond bestelt en het pakje is woensdagmiddag bezorgd. Is voor mij misschien niet heel erg, maar er wordt wel voor betaalt. Dat wilde ik u even laten weten.

Bedankt voor je feedback! Je bestelling is zo te zien geplaatst op maandag 29 april 2024 om 19:10 en verzonden op maandag 29 april 20:15 uur via de goedkoopste verzendoptie: het brievenbuspakketje. In de track en trace informatie zien we dat je bestelling een scan heeft gekregen op 30 april om 9:56 uur met de melding vanuit PostNL: 'Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt'. Brievenbuspakketjes hebben soms wel eens vertraging, dat kan eventueel komen door overvolle tassen of ziekmelding van de postbezorgers. Reguliere pakketten (waar je extra voor bij kan betalen), hebben veel minder last van vertragingen bij de post, dat is op onze website de verzendoptie van €5,95 binnen Nederland. Laat het ons weten mochten er verdere vragen zijn omtrent verzendopties, we helpen je graag verder via [email protected]

Keemia tn 4

10616 Tallinn

+31 850014013

Over Opencircuit OÜ

Opencircuit is een webwinkel die zich specialiseert in het leveren van elektronica componenten en modules voor educatieve, vernieuwende en vooral leuke uitvindingen. Ons steeds groeiende assortiment bestaat uit: elektronische componenten, arduino, CNC & 3D printer toebehoren, drones, led strips en nog veel meer. Wij onderscheiden ons met betaalbare producten, uitstekende service en snelle levering. Ons enthousiaste team met de nodige technische kennis staat u graag te woord.