Goed gedaan!

Netjes geleverd

alles verloopt zoals het moet

product zoals beschreven en vlotte verzending

Zeer goede en snelle service!!

Mijn bestelling is snel aangekomen.

Goed zeer goed

Alles was correct. En naar verwachting

Snel en accuraat

Gewoon, bestellen, volgende dag binnen, goed verpakt en niets ontbreekt.

Snelle afhandeling van bestelling en de volgende dag al in huis. Geweldig goede service.

Snel en goed verpakte levering

Eerste keer dat ik bestel, prima informatie op de site bij de producten. Ga zeker nog meer bestellen, indien nodig op deze site

Best

Ik zet het op 3 sterren, omdat ik pas 1 keer bij jullie heb gekocht. Via internet had ik een pwm kaarjte gekocht waar common anode ledjes voor nodig waren. Na een zoek opdracht heb ik juist die en ook heldere kop i.p.v. difuus bij jullie gevonden. Dus goede trefwoorden gebruikt, klein pakketje zodat die door de brievenbus past. Voor latere opdrachten heb ik al gezien dat jullie digispark goedkoper aanbieden dan een ander. Dit is mijn recentie, ik kom zeker weer eens langs. D.

Goede ervaringen met opencircuit

Meermaal iets besteld, altijd netjes en op tijd geleverd

Duidelijke site, snelle service, goede kwaliteit

Mijn ervaaring met opencircuit is heel goed

Als ik iets bestel komt het altijd goed aan.

Sorry, niet verplicht item, maar gewoon goed, en duidelijke site

Mooie producten ; snelle levering.

Mooie producten ; snelle levering.

Goede service, zeer snelle levering.

Enige tijd geleden een melding aangezet voor een uitverkocht product. Toen dat weer leverbaar was heb ik daarover een e-mail gekregen. Het product heb ik in de avond besteld, de volgende middag was het al in huis. Zeer goede service, erg snelle levering.

Groot aanbod, snelle/goede service, snelle levering... scherpe prijzen. Wat wilt een mens nog meer?

Onze scholengroep is al enkele jaren klant bij jullie. We zijn op alle gebied tevreden. Jullie sterke punten: - Groot aanbod tegen scherpe prijzen. - Snelle/goede service - Snelle levering. Wat wilt een mens nog meer?

Ondanks de huidige omstandigheden (corona) was er een zeer snelle levering

Mijn eerste en gelijk laatste bestelling bij deze partij

Ik bestel op vrijdag voor 23:59 een p1 uitlees kabel. De belofte voor 23:59 bestellen volgende dag in huis hebben ze niet waargemaakt. Op zich is dat nog niet zo erg, maar ik heb we extra betaald voor een pakket zodat ik hem de volgende dag in huis zou hebben. Uiteindelijk kreeg ik een brievenbuspakket. Als klap op de vuurpijl kreeg ik een niet werkende p1 kabel. Na controle bleek tx/rx omgewisseld te zijn in de kabel. Dit heb ik zelf kunnen oplossen maar is natuurlijk niet wat je verwacht.

Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je de kabel op 6 november hebt besteld, welke wij rond 23.00 uur dezelfde dag hebben verzonden. Vervolgens is het pakket 2 dagen bij PostNL blijven hangen en door de pakketbezorger in je brievenbus is gedaan op 9 november. PostNL heeft hier 2 fouten gemaakt waar wij helaas geen invloed op hebben, we zullen deze klacht natuurlijk wel terugkoppelen aan PostNL. De niet werkende P1 kabel, daar kunnen wij wel iets aan doen! Ik zie alleen niet terug dat je hierover contact hebt opgenomen. Het is in ieder geval fijn om te horen dat je de de kabel werkend hebt gekregen, maar het is niet de bedoeling dat er een half product geleverd wordt. Indien je hierover nog contact met ons opneemt kunnen wij nog een passende oplossing bieden.

Makkelijk en snel

Goede website, uitgebreid assortiment, makkelijk bestelproces en snelle levering

Snel betrouwbaar goedkoop

Een dag later was het pakketje er. Ik had het om 23:30 besteld. Top!

super snel geleverd!

simpel en snel

Leuk en snel

Leuk om zo dingen te kunnen hobbyen En erg rap ontvangen

Snel en correct

What you see is what you get, duidelijke uitleg en supersnelle levering.

Prima assortiment, website mag wel iets frisser

Alles wat ik nodig had kon ik vinden, de afhandeling en levering ging helemaal goed. Het werkt allemaal dus prima, maar de website mag wel wat frisser vormgegeven worden en ook zoekfuncties en de categorisering mag wel wat duidelijker. Ik denk ook dat dat essentieel is voor Opencircuit om aantrekkelijk te blijven voor een breed publiek.

Goed product

Goed product, goed verpakt. Transport erg duur in verhouding tot de waarde van het bestelde. Een gewoon briefpakje was beter geweest.

Over Opencircuit OÜ

Opencircuit is een webwinkel die zich specialiseert in het leveren van elektronica componenten en modules voor educatieve, vernieuwende en vooral leuke uitvindingen. Ons steeds groeiende assortiment bestaat uit: elektronische componenten, arduino, CNC & 3D printer toebehoren, drones, led strips en nog veel meer. Wij onderscheiden ons met betaalbare producten, uitstekende service en snelle levering. Ons enthousiaste team met de nodige technische kennis staat u graag te woord.