Goed stevig verpakt

Duurde wel lang voor ik het had.

Nee volgende keer niet meer zo. Wil het product wel binnen drie a vier dagen hebben en geen weken.

Dan zit je bij ons wel op de juiste plek. Alle bestellingen met items die op voorraad zijn worden dezelfde werkdag verzonden. Ook wanneer je 's avonds laat tot 23.59 uur besteld, heb je het de volgende dag al in huis. Maar wanneer je items besteld die niet op voorraad zijn kan het langer duren en staan de levertijden altijd overal vermeldt op onze website: Op de productpagina, in de winkelwagen, tijdens de check-out krijg je de optie om eventueel deellevering toe te passen en zelfs in de bevestigings emails wordt het nogmaals vermeld wanneer items niet op voorraad zijn. Bestellingen kunnen achteraf altijd aangepast worden, we kunnen heel eenvoudig items annuleren of omwisselen met alternatieven die we wel hebben liggen. Alternatieven staan vaak zelfs op de pruductpagina's vermeld in het lijstje aan de rechterkant: alternatieven op voorraad. Laat het ons weten mochten er vragen zijn of wanneer je ideeën hebt om de actuele voorraad nog duidelijker te maken op onze website.

snel en verzorgde verzending

snel en verzorgde verzending

Perfect, snelle levering!

Perfect, snelle levering!

Zeer goede snelle service

Bestellen makkelijk. Snelle verzending. Leuke artikelen.

uitstekend

goed materiaal en snelle levering

Goed spul precies wat ik nodig had

tevreden

tevreden

3 maanden gewacht op bestelling

Meermaals contact gehad met de klantenservice en telkens het zelfde antwoord “het pakket is nog niet door de douane heen, je kan ook je bestelling annuleren”. Geen enkel signaal van ze gekregen dat ze het op een andere manier wilden oplossen of mij in wat voor zin dan ook wilden tegemoetkomen.

Wat jammer dat je onze klantenservice zo negatief hebt ervaring. Ik heb je bestelling erbij gehaald en zie inderdaad dat er een enorme vertraging was. Toch hebben op al je emails gereageerd en inderdaad meermaals de oplossing aangeboden om de bestelling te annuleren. Er was helaas geen andere oplossing. Als wij het item eerder bij ons op voorraad konden krijgen, dan zouden we dat natuurlijk gedaan hebben. We hebben je duidelijk gemeld dat er vertraging was en dat wij helaas niet wisten hoelang de vertraging nog zou duren. Aan de vertraging konden wij helaas helemaal niks veranderen. Ook hadden we geen alternatieven van het item op voorraad, dus er was echt geen andere oplossing dan wachten of annuleren. Alle items die wel op voorraad zijn worden in ieder geval altijd dezelfde werkdag verzonden en ter geruststelling: we hebben nooit eerder zulke lange vertraging meegemaakt vanuit de leverancier als bij deze zending en we hebben dan ook alles op alles gezet om de zending alsnog bij ons magazijn geleverd te krijgen. Mocht je vragen hebben, neem gerust contact met ons op via de email: info@opencircuit.nl

Prima oke

Prima product super snelle levering Boven die ook nog niet duur ja zelfs goed koop

super snel

's avonds besteld, 's morgens ontvangen.

Zeer snelle levering

Correct snel en redelijke prijs.

Moest heel lang wachten op een simpel produc

Op zich geen probleem, maar moest er zelf twee keer achteraan en uiteindelijk product geannuleerd. Had fijn geweest als meteen al gemeld wordt dat een product niet op voorraad is en beloofde snelle levering niet mogelijk was.

We vinden het jammer dat je een negatieve ervaring hebt gehad met onze website. Wanneer je items besteld die wel op voorraad zijn, worden deze altijd binnen 24 uur geleverd. Wij streven er in ieder geval naar dat bestellingen snel geleverd worden. Maar soms met vertragingen door derde partijen kunnen wij er helaas niks anders van maken dan te wachten tot de items bij ons geleverd zijn. Het is in ieder geval altijd mogelijk om niet-verzonden bestellingen aan te passen of te annuleren. Veel van onze items die niet op voorraad zijn hebben een lijstje met alternatieven die wel op voorraad zijn op de productpagina's staan. Deellevering is overigens ook mogelijk tijdens en na het plaatsen van bestellingen, dit kan net zoals aanpassingen en annuleren van bestellingen ook via de email geregeld worden. Wij reageren altijd dezelfde dag op alle emails zodat je nooit langer dan een paar uur hoeft te wachten. Mochten we je ergens mee kunnen helpen, laat het ons weten. Je kan ons bereiken via info@opencircuit.nl of via de live chat op onze website.

Excellente service. Fast repply. Fast delivery.

Fast repply for a product, order!

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snel geleverd

Goeie materialen voor een prima prijs en altijd snel in huis

snelle levering & groot assortiment

Bij opencircuit vind ik altijd wat ik nodig heb & alles vaak binnen een dag geleverd!

Perfect en super snel

Volgende dag in huis! Geweldig geregeld!

Nice doing business with you!

Just as described and fast shipping.

Prima, snel geleverd

Prima en mooie prijs, en snel geleverd.

Bestellen en volgende dag in huis! Zoals het hoort.

En de volgende dag kon ik weer verder met mijn projectje...

Prima, doch jammer dat je niet kan betalen met een prepaid kaart van KBC

Prima, doch jammer dat je niet kan betalen met een prepaid kaart van KBC

Bedankt voor je review! We bieden veel betaalmogelijkheden aan, waaronder ook KBC/CBC. Mocht het niet lukken via de gewenste betaalmethode dan raden wij je aan om contact op te nemen met je bank. Een lijst van al onze betaalopties en andere bestelinformatie zijn hier te vinden: https://opencircuit.nl/bestelinformatie

Onderdeel naar wens en op tijd geleverd.

Onderdeel snel geleverd en voldoet aan de wensen.

Klein maar krachtig versterkertje erg blij mee

Blazing Fast!

Superb

Over Opencircuit OÜ

Opencircuit is een webwinkel die zich specialiseert in het leveren van elektronica componenten en modules voor educatieve, vernieuwende en vooral leuke uitvindingen. Ons steeds groeiende assortiment bestaat uit: elektronische componenten, arduino, CNC & 3D printer toebehoren, drones, led strips en nog veel meer. Wij onderscheiden ons met betaalbare producten, uitstekende service en snelle levering. Ons enthousiaste team met de nodige technische kennis staat u graag te woord.