Snelle levering, bijbestelling als niet verzonden super!!!

Top vind ik de bijbestel mogelijkheid zonder kosten.

Goede communicatie/handelen bij 'probleem'!

We hebben een tijdje moeten wachten omdat er een onderdeel in back-order stond. Dit was echter goed en overzichtelijk op te volgen via de website. Als het naar onze zin wat te lang duurde hebben we gemaild en quasi onmiddelijk een antwoord mogen ontvangen. Na overleg (via mail) heeft men ons het ontbrekende onderdeel zonder aarzelen integraal terugbetaald en de zending stond vervolgens de volgende dag voor de deur!

prima.

Website duidelijk, betaling overzichtelijk, alles op voorraad, snel geleverd. Dus prima!

Hele snelle levering

Erg tevreden met de snelle levering. Een van de gekochte sensoren al getest, werkt naar behoren en ben er tevreden over!

Ruime keuze en ecologisch verantwoorde levering

Alle onderdelen van een bestelling worden in één doos aangelverd. Vooral papier en karton verpakkingen.

Goed assortiment

Veel elektronica componenten te vinden. Alleen was het bij mij onduidelijk wanneer een artikel wat niet op voorraad was geleverd werd.

DIKKE PRIMA

Dikke prima alles geleverd

Top service, snelle bezorging!

Al enkele jaren heb ik niets dan lof over dit bedrijf. Goedkoop, snelle levering, en goede service in het algemeen.

Verzending dezelfde dag!

Verzending dezelfde dag dus uitstekend, maar helaas laat de levering te laat op zich wachten. PostNL waar blijf je service!!!!

Goede prijs en snelle levering.

Thank you very much for your great service! With pleasure again!

Really fast delivery from the Netherlands to Germany.

Zeer snelle en correcte levering van het gevraagde artikel.

Het gevraagde artikel is een cadeau voor iemand, zelf ben ik niet bekend met dit gebied, maar alles is zeer goed verlopen. De site is zelfs voor iemand die van elektronica geen verstand heeft duidelijk, makkelijk in te vullen, heel gestroomlijnd eigenlijk. Levering zoals gemeld binnen twee dagen, prima dus.

Gewoon goed !

Fijne webshop, veel niet standaard artikelen aanwezig. Verpakking is goed. In de shop kun je goed navigeren,kortom, gewoon goed. Zal hier vaker terugkomen.

Snelle levering en correct

Een aanrader

Supersnel bezorgd en goed verpakt

Had snel een pompje nodig, en deze was op voorraad. Zaterdag avond besteld maandag ochtend vroeg binnen. Goed verpakt en goed product!

Snelle levering, super

Aanrader, aales prima verpakt

Vaste plek op Interweb

Super snel, goed verpakt, mooie voorraad, snel en doeltreffend.

Super rapide !

Bien et rapide, bon site. Good and fast, good site.

Was niet op voorraad, maar toch snelle levering. TOP

Groot assortiment, snelle levering

grote keuze in producten, goede prijs, perfect verpakt, snelle levering!

POSITIEF!

Makkelijke bestellen zonder omwegen. Artikel werd buitengewoon snel bezorgd. Dank!

Snel geleverd.

De keuze is groot en duidelijk, ik kon de artikelen die ik nodig had snel vinden. En vandaag besteld en de volgend werkdag in huis.

Laat besteld, volgende dag in huis

Pas laat op de avond besteld en de volgende dag toch in huis! Perfect!

ik werd fantastisch goed en vriendelijk geholpen.

Ik had een bestelling gemaakt die maar niet werd verzonden. Na ik opencircuit had gemaild werd ik zeer vriendelijk en moeiteloos verder geholpen en kon ik een alternatief bestellen. geweldige service!

Snelle levering en komen de levertijd na !

Item werd de volgende dag geleverd.

Over Opencircuit OÜ

Opencircuit is een webwinkel die zich specialiseert in het leveren van elektronica componenten en modules voor educatieve, vernieuwende en vooral leuke uitvindingen. Ons steeds groeiende assortiment bestaat uit: elektronische componenten, arduino, CNC & 3D printer toebehoren, drones, led strips en nog veel meer. Wij onderscheiden ons met betaalbare producten, uitstekende service en snelle levering. Ons enthousiaste team met de nodige technische kennis staat u graag te woord.