Snelle afhandeling

Helaas moest het retour omdat de aansluiting niet klopt.

Snel en adequaat

‘s-Morgens besteld; de andere morgen in huis.

Zeer snel

Snelle service/Verzending, En prima product!

Snel en goedkoop

Gisteren besteld en vandaag al geleverd. Mijn bestelling was een aanbieding en daardoor heel prettig goedkoop. Ik ben zeer tevreden.

Heel fijn

Zoals altijd is het heel fijn zaken doen met Open circuit

Snel en compleet

Prima, ik bestel opnieuw in de toekomst

La mia valutazione é solo teorica e speranzosa!

Avevo scaricato il SW alcuni anni fa e lo ho voluto rivedere ora nella versione aggiornata. Tutto qui. Io sono un docente di elettronica ora in pensione ma con alcune frequentazioni nel mio Istituto Tecnico per vari corsi pomeridiani. Purtroppo già da anni il montaggio di prototipi su scheda perforata e l'uso del saldatore é praticamente scomparso sia nei tecnici che nei professionali, sostituito da Arduino, jumper e breadboard. Anche i nuovi docenti non hanno, se non molto raramente, conoscenze relative alla sperimentazione su prototipi cablati. Io consiglierò comunque a scuola e a docenti attualmente in servizio di valutare l'impiego del vs software. Cordiali saluti Dr. Prof. G. Rafanelli Firenze

• Ci consiglieresti? Si

Super zoals altijd, steeds correct en snel.

Snelle levering en netjes verpakt!

Ik ben zeer tevreden. Net bedrijf! Netjes een mailtje terug gekregen na het stellen van een vraag.

Zeer betrouwbare webshop voor elektronica componenten.

Mijn bestellingen steeds correct uitgevoerd en snel geleverd.

• Would you recommend us? No

snel en leuk

electronica kitje besteld, materiaal ontvangen en bouwbeschrijving van internet moeten downloaden (was niet op site vermeld). Onze tuinkabouter geeft nu weer gratis licht.

Bedankt voor je feedback! Ik heb het item er direct even bijgehaald en zo te zien staan de datasheet en bouwbeschrijving (volledig lesmateriaal) bij de bijlagen: https://opencircuit.nl/product/kitronik-solar-garden-light-met-batterij Onder de afbeeldingen hebben we een tab 'beschrijving' en een tab 'bijlagen', wanneer je op de Bijlagen tab klikt, zul je de bestanden terugvinden. We zullen eens kijken hoe we dit duidelijker kunnen weergeven, mocht je tips hebben dan horen we dat graag!

Snelle levering geheel naar verwachting

Snelle levering geheel naar verwachting

Super snel geleverd

Top netjes verpakt en. Snel geleverd

Fijn assortiment!

In deze winkel eindelijk gevonden wat ik nodig had.

Besteld en de volgende dag in huis. Niets op aan te merken.

Zeer snelle levering

Goed verpakt, dag erna al bezorgd. 433MHz Relais besteld.

tutto ok, veloci e precisi prodotto come descritto

Come primo ordine tutto e andato bene, veloci e precisi, ottimo prodotto con instruzioni , communicazioni email veloce, farò di sicuro altri acquisti . Grazie

Geweldig en snalle levering

Snelle levering binnen 24 uur had ik het binnen

Snel geleverd netjes verpakt

Levering lang uitgesteld vanwege niet leverbaar item

Mijn bestelling bevatte een aantal niet leverbare items, die zouden binnen een paar weken geleverd worden. Na 2 maanden was de bestelling er nog steeds niet, en de bestelling was ook niet zichtbaar op de site, dus aanpassen of annuleren kon niet makkelijk. Na een mailtje kon de bestelling plots wel snel geleverd worden, maar het zou fijn als ik op de hoogte was gesteld van de langere wachttijd.

Bedankt voor het delen van je ervaring. We vinden het heel vervelend om te horen dat je bestelling niet naar wens is verlopen. We begrijpen dat dit frustrerend voor je moet zijn geweest. We willen echter benadrukken dat we altijd ons best doen om onze klanten zo goed mogelijk te informeren over eventuele vertragingen of problemen met hun bestelling. Zo hebben we je direct na je mailtje laten weten dat het ontbrekende item onderweg was naar ons magazijn en dat we je bestelling zo snel mogelijk zouden verzenden zodra we het ontvingen, zo te zien is dat inmiddels ook gebeurd en zou je de bestelling inmiddels al ontvangen moeten hebben. Ook wordt op onze website tijdens het bestellen weergeven welke items op voorraad zijn en welke nog niet. We bieden ook verschillende opties aan voor het geval er zich vertragingen voordoen, zoals het annuleren van niet-voorradige items, het omwisselen voor alternatieven of het toepassen van deelleveringen. We begrijpen dat deze opties niet altijd de ideale oplossing zijn, maar we proberen altijd het beste te doen in de gegeven situatie. Daarnaast kan je bestellingen ook zonder emailtje altijd zelf annuleren wanneer je de bestelling plaatst via een account op onze website. Helaas in dit geval zie ik dat deze bestelling zonder account, als gast, is geplaatst op onze website waardoor deze inderdaad niet wordt weergeven wanneer je met een account inlogt aangezien deze bestelling niet gekoppeld is aan een account. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven en dat we je beter van dienst kunnen zijn. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt. Onze klantenservice is nagenoeg altijd snel te bereiken via het e-mailadres: info@opencircuit.nl

alles ok

spijtig dat PostNL er drie dagen voor nodig had om het pakket te leveren, waarschijnlijk een éénmalig iets.

Excellent

Very quick delivery

Snelle levering, kwaliteit prima voor de prijs.

Top zeer snel en netjes geleverd volgende keer weer hier bestellen

Ottimo servizio

Consegna puntuale.

Over Opencircuit OÜ

Opencircuit is een webwinkel die zich specialiseert in het leveren van elektronica componenten en modules voor educatieve, vernieuwende en vooral leuke uitvindingen. Ons steeds groeiende assortiment bestaat uit: elektronische componenten, arduino, CNC & 3D printer toebehoren, drones, led strips en nog veel meer. Wij onderscheiden ons met betaalbare producten, uitstekende service en snelle levering. Ons enthousiaste team met de nodige technische kennis staat u graag te woord.