Heel snelle levering met hele duidelijke belebeling van de stukken

Hele goede service snelle levering en heel goed verpakt

Zeer goed, duidelijke omschrijving, eerlijke prijzen.

Over het algemeen zeer goeie ervaring, goeie producten, duidelijke omschrijving, eerlijke prijzen. Kortom zeer goed. Enkel de website die af en toe eens “raar” doet. Ik surf vooral vanochtend een iPad misschien maar onwaarschijnlijk ligt het daar aan.

mijn ervaring was vreemd maar positief

Ik had een bestelling gedaan voor wat schakelaars en een oled schermpje. Alles zat bij elkaar in een kartonnen doosje zonder iets van bubbeltjesplastic of papier waardoor alles in het doosje rammelde. Het oled schermpje had hierdoor een gebarsten glas. Dus ik had gevraagd om een nieuwe en uitgelegd dat het los in het doosje zat. Ik kreeg supersnel antwoord dat ik een nieuw schermpje zou krijgen en dat ik de kapotte mocht houden. De volgende dag al kwam het nieuwe schermpje aan in een zelfde doosje en weer zonder beschermend inpakmateriaal. Ook dit schermpje heeft gebarsten glas (op dezelfde plek). Maarja het schermpje werkt en ik vind het zielig voor de winkel om weer een nieuw schermpje te vragen dus ik neem er genoegen mee. Toch kan ik ze wel aanraden om bij gevoelige artikelen wat in het doosje erbij te doen om schade te voorkomen.

No nonsense levering van bestelde spullen

Precies waar ik naar op zoek was: spullen om mijn project mee te maken, snel en probleemloos geleverd.

Tot nu toe matig

Levering ging snel. Het product slecht verpakt in een te grote doos. Geen aansluitschema. Ik kan geen Chinees lezen op print. Ik heb klantenservice bericht . Vraag me nog eens na hulp klantenservice.

Bedankt voor je beoordeling. Na het plaatsen van deze beoordeling op zowel Kioh als onze website heb je ons een email gestuurd met de vraag of wij een aansluitschema kunnen leveren. Deze hebben wij je dezelfde dag gestuurd en je geattendeerd op het feit dat dit schema ook op de productpagina staat. Aangezien je de module niet werkend kreeg zijn wij met je aan het troubleshooten gegaan en kwamen uit op het probleem dat je de 12V module slechts voedt met batterijen (wat in theorie tot 12V uit zou kunnen komen, maar vaak tussen de 10V en 14V schommelt). Voor een module van 4 euro kunnen we helaas geen aansluitschema meeleveren of de betreffende module voorzien van level converters. Helaas konden wij het hier niet over eens worden en hebben we geen constructieve reactie meer gekregen nadat wij je vroegen om de module uit te proberen met een stabiele 12V voeding. Indien wij je verder kunnen helpen, neem dan gerust weer contact met ons op.

Snelle levering en niet duur

Snelle levering, prima product

Product snel geleverd, duidelijke website.

Snelle levering en een mooie prijs

Mooie site met goede producten en heb hier snel gevonden wat ik nodig had. Snel geleverd tegen een mooie prijs.

Supersnel

Supersnelle levering van precies wat ik dringend nodig had, what more can I say ;)

Kwaliteit service en goede redelijke prijzen

Snel antwoord op mijn vraag, goede ondersteuning en qua prijs is het ook redelijk goed.

Uitstekend!!

Goed.

Prima webwinkel

Snelle levering. Ik heb PETG filament gekocht en na het bepalen van de juiste extruder en bed temparatuur plakt het plastic op het bed en zijn de resultaten goed.

Snel en duurzaam verpakt

Geen vijf sterren omdat er een minimum bestelbedrag is.

Snelle levering en goede service. Mijn pakket was kwijtgeraakt door PostNL. Via de chat contact gehad met de klantenservice van OpenCircuit en het was binnen een paar minuten opgelost. Erg blij dat er niet een of ander chatbot aan te pas kwam. Maak je niet vaak meer mee bij webwinkels. Erg tevreden dus over OpenCircuit en zal er zeker vaker spullen gaan bestellen.

Goede producten en snel in huis. bedankt.

perfect

perfect

Snelle en juiste levering

Zeer vlotte levering

Simpel & zoals het hoort...bestellen & volgende dag in huis!

Simpel & zoals het hoort...bestellen & volgende dag in huis!

Snelle levering en goede kwaliteit filament voor weinig geld

Ik was op zoek naar goedkope petg filament toen kwam ik uit op deze site. Gelijk 2 kg devil design besteld en het is super goede kwaliteit. Levering was ook super snel

Degelijk en snel

Open circuit is een webshop zoals een uitstekende webshop hoort te zijn: overzichtelijk, zonder opsmuk en met (bijna) alle artikelen die je zoekt!

Super, snel en fijn

Precies wat ik nodig heb, snel geleverd en alles bij elkaar ren prettige ervaring

Super snel en kwaliteit

Super snel en kwaliteit zonder gelijke

Good products, low price, sometimes slow shipping

This is the 4th time I order from Opencircuit. As usual, the products are just what I expected (good quality, fit the description in the website). My only "complaint" is that due to some stock limitations, shipping can be slow. This is not per se an issue, but I would like that an expected shipping date is included in the emails that are sent when you pay the order. In the website you can see stuff like "Shipped in 6-10" days, which is very informative. However, why isn't this information also included in the invoice that is sent via email?

prima betrouwbare webshop

Niets geen zorgen als je hier iets koopt

Een paar artikelen waren niet op voorraad. Toen ik informeerde naar de status kreeg ik goede informatie en enkele dagen later de zending.

Over Opencircuit OÜ

Opencircuit is een webwinkel die zich specialiseert in het leveren van elektronica componenten en modules voor educatieve, vernieuwende en vooral leuke uitvindingen. Ons steeds groeiende assortiment bestaat uit: elektronische componenten, arduino, CNC & 3D printer toebehoren, drones, led strips en nog veel meer. Wij onderscheiden ons met betaalbare producten, uitstekende service en snelle levering. Ons enthousiaste team met de nodige technische kennis staat u graag te woord.