Correct en betrouwbaar

Altijd snelle levering voor een goede prijs. Koop hier al 4 - 5 jaar, nooit klachten gehad. Vragen worden snel en adequaat beantwoord.

snelle correcte levering

Het was gewoon Perfect

Heel snelle levering +- halve dag Materiaal zoals beschreven .

Snel en goed.

.........

Goed bedrijf

Snel en goed geregeld

Snel en goedkoop.

Normaal bestel ik altijd via Aliexpress mn Sonoff devices. Maar daar zijn ze slecht te krijgen, dus al zoekende kwam ik deze site tegen. Dacht even dat het zo een wederverkoop site was, maar nee, echt goede site, producten besteld om 22h 'savonds, zelfde prijs die ik normaal betaal en volgende dag in huis. SUPER!

Vriendelijk, snel en behulpzaam.

Soldeerstiften besteld, maar of ik de goede had? Door OC nagezocht en aangepast, klasse. Goed meegedacht met de klant.

nvt

nvt

Da’s snel

Duidelijk info op de site, goed verpakt, snelle levering en goede prijs

Snel en precies wat ik nodig heb

Snel en precies wat ik nodig heb.

Groot assortiment & snelle levering

Bij Opencircuit vind ik altijd wat ik nodig heb. Daarnaast zorgen ze altijd voor een snelle levering

Heel goed, een niet werkend artikel maar direct een nieuwe!

Had twee Arduino bordjes besteld, er was een bij die na 1 keer upload direct kapot was. een RMA inb gevuld. Geen gezeur en direct een nieuwe toegestiird gekregen. Heel blij met deze service. Groet Wietze

perfect

snelle levering, alleen de factuur ontbrak nog

Bedankt voor je feedback over je recente bestelling. We willen je graag verzekeren dat onze facturen automatisch via e-mail worden verzonden op het moment van bestellen en ook kunnen worden gedownload vanuit de account omgeving op onze website wanneer je ingelogd bent. Als je problemen hebt met het vinden van de factuur of andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons klantenserviceteam, wij zijn bereikbaar via info@opencircuit.nl

Heel erg makkelijk en snelle levering

Het was makkelijk om een bestelling te doen en het komt heel erg snel binnen

Super snel en volgens afspraak geleverd

Super snel en volgens afspraak geleverd

Goede prijzen en snelle levering

Zal er wel vaker wat bestelling

Great assortment, quick delivery

The parts I ordered were dispatched quickly and in an efficiently shaped box that fit through my mail slot. No waiting at home needed!

Goede service.

Product zoals omschreven, snelle bezorging.

Snelle levering mooi assortiment

‘s Avonds besteld en de volgende dag binnen, lekker snel. Daarnaast is het uitgebreide assortiment steeds de reden om terug te komen.

Zeer goede dienstverlening

Vlugge levering. De levering was correct

Snelle levering en prima materiaal tegen goede prijzen

Snelle levering en prima materiaal tegen goede prijzen

Had beter verwacht

Op de site alles op voorraad. En toch een nalevering. Jammer

Onze excuses voor de voorraadafwijking, dat gebeurd helaas wel vaker met de laatste exemplaren. Soms raken items wel eens kwijt tijdens de inpak-drukte doordat ze zo klein zijn. December was de drukste maand van het jaar waarbij natuurlijk alles met vol tempo wordt ingepakt. De kans dat er dan wel ooit een klein item ergens tussendoor schuift is helaas niet te voorkomen. Voorraadafwijkingen kunnen ook komen doordat we veel items per 100'den inkopen en een telfoutje met zullke aantallen snel is gebeurd. Maar geen zorgen, bij een gevalletje voorraadafwijking krijg je gewoon een deellevering zonder extra verzendkosten, die nemen wij dan op ons. Zo gauw het schap is bijgevuld krijg je direct een nalevering. Maar zoals per email besproken kan je ook kiezen om het item te annuleren en het bedrag terug te ontvangen.

Supersnel en niet duur

20:00u bestellen en volgende dag geleverd, top

Recommended

Fast delivery without any hiccups

OK

Over Opencircuit OÜ

Opencircuit is een webwinkel die zich specialiseert in het leveren van elektronica componenten en modules voor educatieve, vernieuwende en vooral leuke uitvindingen. Ons steeds groeiende assortiment bestaat uit: elektronische componenten, arduino, CNC & 3D printer toebehoren, drones, led strips en nog veel meer. Wij onderscheiden ons met betaalbare producten, uitstekende service en snelle levering. Ons enthousiaste team met de nodige technische kennis staat u graag te woord.