Gewoon goed!

Vandaag bestellen, morgen in huis. Tenminste als het product op voorraad is!

Correcte Service !

Goede service en snelle levering

Alles goed toegekomen, vlotte bestelling

SCD-30 besteld. Heel snel opgestuurd en toegekomen, werkt zoals het hoort. Tevreden klant!

Groot aanbod en prima prijzen

Veel op voorraad en snel verzonden.

Snelle correcte levering

Opencircuit heeft een groot assortiment aan producten. Levering is altijd snel. Nooit problemen met de kwaliteit van de producten

Een zeer prettige partner om zaken mee te doen

Mijn ervaringen zijn super positief, de mogelijkheid van bijbestellen is erg handig Vragen worden snel en vriendelijk beantwoord en een zeer sporadisch foutje elegant opgelost.

Gemakkelijk en snel geregeld

Gemakkelijk en snel geregeld, brievenpuspakketje werkt prima voor in dit geval 10 elco's.

Netjes en snel

Op eerste gezicht ziet de website er een beetje vaag en onbetrouwbaar uit. Na de reviews toch besteld en geen spijt van. Snel en correct (en goede prijs). Vragen worden snel beantwoord dus zeker een aanrader!

Ze doen wat ze beloven

Besteld 22.00 uur. Volgende dag bezorhd.

Één van de twee lampjes was stuk

Jammer, ik heb twee led lampjes Eagles eye wit besteld en één was er stuk.. Heb toen nog maar twee nieuwe besteld. Misschien kan je nog een tegoedbon regelen voor mij.

Bedankt voor je review! Je kan bij DOA's en defecten altijd het RMA formulier invullen. In de meeste gevallen hoeft het item niet eens retour. In het RMA formulier kan je je gewenste oplossing aanvinken. Je kan daar kiezen uit een nieuwe levering, accounttegoed, het geld teruggestort krijgen of het item bij een volgende bestelling ontvangen. Het RMA formulier kan je vinden via je account-omgeving op onze website, op onze retour-pagina en ook in alle automatische emails van de betreffende bestelling. We hebben je via de email je RMA-linkje doorgegeven. Wanneer je deze invult, is je probleem al vrijwel direct opgelost. Laat het ons weten mochten er vragen zijn. Je kan ons bereiken via info@opencircuit.nl

Gewoon perfect!

Goederen voeldoen aan de verwachtingen! Geleverd binnen 24h.

Super snel ! Super rapide

Bestelling geplaatst op dinsdag en ontvangen op woensdag in België. De producten zijn zeer goed per stuk verpakt, alles in een stevige verpakking. Dit zijn natuurlijk producten van uitstekende kwaliteit. Commande passée le mardi et reçue le mercredi en belgique. Les produits sont très bien emballés indivudellement,le tout dans un emballge solide. Il sagit bien sur de produits d'excéllente qualité.

Hele fijne shop en klantenservice

Altijd goede ervaringen met dit bedrijf. Producten worden snel geleverd en over garantie doen ze niet moeilijk.

Snel verzonden, goede prijs.

Snel verzonden, goede prijs

Super snelle levering

om 23:50 besteld de volgende dag al geleverd! Netjes verpakt !

Ze hadden wat ik nodig had en leverden conform bestelling.

Gewoon een goedde winkel. Geen speciale service gebruikt of nodig gehad.

goed product en snel bezorgd voor een nette prijs

SonOff Zigbee 3.0 USB-dongle via de website besteld. Product werd snel en goed verpakt thuis afgeleverd.

Had besteld inde avond en werd me zaterdag nog geleverd(was heel dringend) Dus superblij met deze service Zeker een aanrader!!

Zeer snelle levering en mooi assortiment

Snel een account aangemaakt, besteld (laat in de middag) en de volgende dag al in huis ! Chapeau !

Zeer goed geholpen

Prima advies, snelle levering en goede spullen!

Goed en snel

Geen problemen of defecte onderdelen gehad. En alles is redelijk geprijsd

Goed en snel geleverd

Was alleen wel fijn geweest als ik niet zelf de pin headers erop hoefde te solderen ;-)

klasse

klasse

Zeer simpel bestellen, volgende dag geleverd in perfecte verpakking en perfecte conditie.

Super snelle levering

Ik was gewoon verbaasd over hoe snel de producten geleverd worden. Top!!!

Over Opencircuit OÜ

Opencircuit is een webwinkel die zich specialiseert in het leveren van elektronica componenten en modules voor educatieve, vernieuwende en vooral leuke uitvindingen. Ons steeds groeiende assortiment bestaat uit: elektronische componenten, arduino, CNC & 3D printer toebehoren, drones, led strips en nog veel meer. Wij onderscheiden ons met betaalbare producten, uitstekende service en snelle levering. Ons enthousiaste team met de nodige technische kennis staat u graag te woord.