perfect geleverd

perfect geleverd, we kopen al onze electronica daar.

Excellent

Perfect communication and fast delivery time

Makklijk bestellen en snel geleverd

Onderdeel was makkelijk te bestellen en was snel en netjes geleverd. Zo'n klein dingetje zou overigens ook in een envelop kunnen.

Supersnelle uitstekende ervaring

Alles perfect en snel

Helemaal goed

Goede spullen, snelle levering en heel snel een reactie als je iets vraagt.

super snel met uitgebreid assortiment

Web site is overzichtelijk en geeft voldoende informatie en leuke links bij bv. de diverse arduino modules

Snel en probleemloze transactie

Prima informatie op de website

Snel geleverd, volgens afspraak.

geweldig!

Handige cicuits tegen een ongelooflijk lage prijs. Supersnelle levering!

Goed product

Snelle levering goed product

Goed alleen weinig documentatie bij het slot geleverd.

Slot werkt op basis van 2 draden hoe overige draden aan te sluiten?

Super goed en snelle levering

Makkelijk te bestellen en het was er de volgende dag al erg fijn als je iets snel nodig hebt

Snelle en zorgvuldige verzending

Snelle verzending uit een ruim assortiment. Ik kom hier zeker terug in de toekomst!

goeie prijs kwaliteit

goeie prijs kwaliteit en snelle service

Goede webwinkel met leuke spulletjes

Uitstekend. Duidelijke communicatie en snelle levering

afstandsbediening

vlug geleverd maar wekt niet

Bedankt voor je review. Fijn dat de levering snel was! Goed nieuws: je RMA-aanvraag was gisteren al geaccepteerd en we wachten nu op je retour. Mocht je toch nog vragen hebben over het gebruik van het product, onze klantenservice staat altijd voor je klaar. We helpen je graag verder! [email protected]

Zeer klantgericht

Bij ontvangst van pakketje bleek dit al geopend te zijn. Een onderdeel ontbrak. Klantenservice was goed bereikbaar, en offreerde geld restitutie of nasturen van ontbrekende product. Dat maak je ook wel eens anders mee...

Het juiste is geleverd, goed verpakt en snel geleverd.

prima ervaring

snel geleverd en altijd goed spul.

Supersnel zelfs met de kerstdagen

24 december (zondag) besteld, 2e kerstdag is de bestelling al verwerkt. Helaas niet wat ik zocht maar dat is mijn eigen schuld. Nu verder zoeken naar een schakelaar die zonder meer door Tuya herkend kan worden.

Zeer snelle levering

Gewoon top!

Supersnelle levering

Ik moest een paar printklemmen hebben. Overal bestel je die in bulk. Bij OU kon ik ze per 5 bestellen. 's avonds besteld de volgende dag al in de brievenbus!

Bijna altijd de module die je zoekt op voorraad.

Heel goede prijs/kwaliteit verhouding. en goede mix tussen goedkope en merk producten. Meestal kan ik bij opencircuit wel de juiste module vinden die ik nodig heb in het project wat ik op dat moment doe.

Keurig op tijd

Altijd Perfect

Opencircuit is een van de 3 favorieten die ik altijd aanloop om mijn hardware te bestellen. Wat zijn de belangrijke punten voor mij: - heelsnel, - goede hardware, - heb je vragen krijg direct antword, - perfecte servie. Wat wil je meer?

Over Opencircuit OÜ

Opencircuit is een webwinkel die zich specialiseert in het leveren van elektronica componenten en modules voor educatieve, vernieuwende en vooral leuke uitvindingen. Ons steeds groeiende assortiment bestaat uit: elektronische componenten, arduino, CNC & 3D printer toebehoren, drones, led strips en nog veel meer. Wij onderscheiden ons met betaalbare producten, uitstekende service en snelle levering. Ons enthousiaste team met de nodige technische kennis staat u graag te woord.