PERFECT

Thank you very much, have a nice day

Goede kwaliteit snel geleverd

Site niet eerder gevonden . Een eerste bestelling prima gegaan. Tweede bestelling ( na even zoeken in de artikelen) ook weer gelukt. Een aanrader !

Quick purchase with no problems

Great experience, the purchase was straightforward and the delivery was quick.

Ik ben boven verwachting tevreden!

Voor het eerst wat besteld bij deze webwinkel. Het was allemaal duidelijk, en bestellen ging makkelijk. Prima betaalmogelijkheden. Duidelijke communicatie en snelle levering.

Betrouwbare leverancier en communiceert goed over de levering

Levering was vertraagd, maar was goed op de hoogte gehouden. Ik kreeg ook de optie mijn geld terug te krijgen, mocht het voor mij te lang duren. Communicatie over de leveringen is 24/7.

Kleine bestelling, snel ontvangen, goede prijs

Kleine bestelling, snel ontvangen, goede prijs, veel meer valt er niet over te zeggen.

Tutto ok

Tutto ok,

• Ci consiglieresti? Si

s’avonds bestelt en inderdaad de volgende dag geleverd top

s’avonds bestelt en inderdaad de volgende dag geleverd top

supersnel

Ideaal voor de elektro hobbist

Ruim assortiment en spullen netjes op tijd geleverd. Afgelopen jaren zijn er talloze fysieke winkels gesloten, maar via deze website kan ik nog aan componenten komen.

Zeer snelle levering

Om 22u besteld, enkele uren later verzonden, de volgende dag geleverd in België! Zeer tevreden over.

aantrekkelijke prijs, snelle levering

de juiste produkten, voordelige prijs en sneller in huis dan verwacht. Top werk!

Snelle en correcte levering

Topmateriaal en deftige prijs

snelle levering, en snel antwoord in geval van probleem of vraag

snelle foutloze levering

niets op aan te merken

Webshop die klantgericht is

Bij levering van de bestelling was doos geopend, en ontbrak een product. Ze boden aan om geld te restitueren of het ontbrekende product toe te sturen. Op de site wordt duidelijk aangegeven dat een product niet leverbaar is, met daarbij een geschatte termijn wanneer het product weer beschikbaar komt. Dat maak je ook wel eens anders mee...

Ik hoop dat het Nog missende deel snel geleverd wordt.

Het bestelde is maar voor een gedeelte geleverd.dus incompleet,Ben erg teleurgesteld.

Bedankt voor je review! We zien dat je maar 1 item hebt besteld en dat je bestelling volledig is geleverd. Mocht het item defect of onvolledig zijn, neem dan gerust contact met ons op via [email protected] of vul het RMA formulier in. Dan kunnen we kijken waar het probleem precies ligt en kunnen we je direct helpen met de juiste oplossing. We horen graag van je. OPC Team

DS18B20 Temperature

DS18B20 Temperature sensor probe as expected, fast delivery

• Vil du anbefale os? Ja

snel en correct geleverd

snel en correct geleverd

Groot aanbod en snel in huis!

Groot aanbod en snel in huis!

Snelle kwalitatieve levering en producten

Heel tevreden over de service en producten.

Heel snel verzonden en goed verpakt.

Betrouwbaar bedrijf

Vlotte levering

Heel erg vlotte levering, maar toch 3/5 zaken van wat ik nodig had, waren niet in voorraad. Dit was spijtig.

5 sterren, Snelle levering en geen gezeur.

Bestel al jaren PETG en het blijft voortreffelijk met de zelfde kwaliteit en samenstelling dus ook de zelfde instelling op mijn printer.

Over Opencircuit OÜ

Opencircuit is een webwinkel die zich specialiseert in het leveren van elektronica componenten en modules voor educatieve, vernieuwende en vooral leuke uitvindingen. Ons steeds groeiende assortiment bestaat uit: elektronische componenten, arduino, CNC & 3D printer toebehoren, drones, led strips en nog veel meer. Wij onderscheiden ons met betaalbare producten, uitstekende service en snelle levering. Ons enthousiaste team met de nodige technische kennis staat u graag te woord.