Filters

2

Product niet geleverd en geen contact meer

2 maanden geleden een product besteld dat de volgende dag in huis zou moeten zijn. Ik kreeg destijds een mail over track&trace, maar er zat geen link in de mail. Na meer dan een week met meerdere keren proberen eindelijk telefonisch contact kunnen krijgen en een nieuwe leverdatum afgesproken. Deze werd niet gehaald en na meerdere keren bellen weer een nieuwe datum afgesproken. Deze is nu weer bijna 2 weken geleden en weer niks gehoord. Probeer nu al die tijd tevergeefs contact te krijgen via telefoon, email, webformulier en Facebook, maar ze geven nergens thuis. Ik heb aangegeven de bestelling te willen annuleren en mijn geld terug te willen, maar hier reageren ze dus gewoon niet op. Advies: koop hier niet!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Florian, Bedankt voor je review. We hebben helaas geen berichten van je ontvangen. Echter ook niet via de andere kanalen zoals je aangeeft. Zou je deze aan ons willen doorsturen? Je kunt het volgende e-mailadres gebruiken [email protected]. Het kan eens voorkomen dat wij wat later reageren. Maar dat wilt niet zeggen dat wij dan helemaal niet reageren. Uiteraard mag je ten alle tijden je bestelling annuleren. We zullen je bestelling annuleren en verwerken. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Safaary

1

Moeilijk contact

Bestelling nog niet ontvangen. Ik mail geen reactie, ik bel telefoon niet beantwoord

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi S Draaibas, Bedankt voor je bericht. Dat klopt inderdaad omdat je ook een pre-order artikel hebt besteld waarvan de levertijd later is dan normaal. Dit hebben wij uiteraard ook vermeldt op de productpagina van het artikel. Waarschijnlijk heb je hier overheen gelezen. Echter dat je, je bestelling niet hebt ontvangen wil niet zeggen dat wij niet zullen leveren. Zodra wij het product op voorraad hebben zullen wij je bestelling versturen. Uiteraard kun je ten alle tijden je bestelling annuleren ook als je deze hebt ontvangen. Mocht je nog vragen hebben neem dan even contact met onze klantenservice dan zullen wij je verder helpen. Met vriendelijke groeten, Safaary

5

Het product is mooi.

Ik ben blij met aankoop! Alleen met de service ben ik minder blij. Meerdere keren heb ik jullie benaderd via mail en chat via de website. En ik krijg geen antwoord.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Margot, Bedankt voor je bericht. Leuk om te horen dat het artikel bevalt. Helaas hebben wij je bericht gemist. Wij kunnen deze helaas niet terugvinden. Zou je deze nogmaals aan ons kunnen versturen zodat wij verder kunnen helpen. Alvast bedankt en heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Safaary

10

Mooi servies goed verzorgd

Goed tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

We hadden een afspraak gemaakt om wat lampen te bekijken. Alles verliep heel goed. Nadat we de lampen gevonden hadden werden ze stuk voor stuk uitgepakt. Toch anders dan op een foto. Wat waren ze mooi. Ik had ze allemaal mee kunnen nemen. En ook nog koffie gehad. Uiteraard vertrokken we met een lamp weer naar huis. Als je ooit iets zoekt of wilt hebben wat oosters is dan ben je hier aan het goede adres.

  • Aanbevelen? Ja
2

Geen contact, oplichters

Product besteld,(vandaag besteld morgen in huis) naar 2 weken nog niks. 1x via de chat contact gehad daarna geen reactie meer telefonisch 1x gesproken zou worden terug gebeld, ook niet gebeurd. Pakket staat als verzonden. Maar nu weken verder nog steeds niks, en geen gehoor. OPLICHTERS dus, besteld via fonq!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Raymon, Bedankt voor je review. Helaas heeft de levering van je product wat langer als normaal geduurd. Soms hebben wij bepaalde factoren niet in de hand maar wij zijn absoluut geen oplichters! Vandaag besteld morgen in huis geldt voor bestellingen via onze eigen kanaal en helaas niet voor andere kanalen. Je hebt je bestelling niet via ons besteld maar via een andere aanbieder. Houdt er ook rekening Mee dat vandaag besteld morgen in huis een service is dat wij aanbieden. In de meeste gevallen komen wij dit ook gewoon na. Echter kan het soms zijn dat er wat mis gaat bij de vervoeder waardoor bestellingen vertragen. Dit zul je wel eens vaker hebben meegemaakt! We hebben je bestelling inmiddels geannuleerd en terugbetaald! Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Safaary

10

Top product en snelle levering

Topbedrijf

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service!

Door bezorging gebroken tajine ontvangen, de volgende dag al een nieuwe ontvangen! Super service zeker een betrouwbare partij om je aankopen bij te doen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie.spullen

Mooie schaal besteld. Heel.blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Snele verzending, heel goed verpakt, mooie vazen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed contact via de app

Heel goede app.comunicatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Top producten en vriendelijke medewerkers. Chapeau...

Mooie producten, klasse kwaliteit, vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
8

leren Sloffen

indien je sloffen besteld loop je altijd het risico dat ze, ook al heb je de goed maat aangegeven, dat een voet iets groter is dan de andere. Zo ook bij mij, mijn rechterslof zit iets te krap, maar bij een maat groter zou hij weer te wijd aanvoelen. Dus even afwachten of het leer een beetje gaat oprekken. verder alles goed verlopen kwa aflevering etc.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en adequate afhandeling

Prim

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed!

Goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Netjes ingepakt en vlug geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

perfecte levering

op zoek naar een marokkaanse theepot om Griekse bergtee gemakkelijk te kunnen zetten (op aanraden van Belgische vrienden in Griekenland) kwam ik bij Safaary terecht. Mooie keuzes, verzorgde levering. Service.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht, onbetrouwbaar

Heb via een grote aanbieder producten besteld bij deze webshop. Kreeg vrij snel een verzendbevestiging met een niet werkende track and trace code. Op zich niet erg. Echter toen na een week het pakket er nog niet was gemaild, of ze alsnog een werkende track and trace konden geven en een update. Totaal geen reactie , enkel dat de bestelling verzonden was, maar niet inhoudelijk. Ik heb uiteindelijk mijn pakket wel gekregen maar ga het retourneren. Hopelijk levert dat minder problemen op. Maar komt niet betrouwbaar over.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Karlijn, Dank je wel voor je review. Het lijkt erop dat je onze berichten niet hebt ontvangen via de andere aanbieder en dat ze in je spam terecht zijn gekomen. We hebben verschillende berichten gestuurd met betrekking tot je levering. Op 16-01-2024 heb je om 20:49u een bericht gestuurd, waarop wij op 17-01-2024 hebben gereageerd. Dezelfde dag hebben we je ook gemeld dat je bestelling is verzonden! Een dag later, op 18-01-2024, hebben we ook het juiste traceernummer (TT-nummer) gestuurd, en je pakket is diezelfde dag geleverd. Kunnen we je een overzicht sturen van de berichten die we naar je hebben gestuurd via onze partner? Het spijt ons dat je aangeeft dat we niet hebben gereageerd op je berichten. We horen graag van je terug. Met vriendelijke groet, Safaary

10

Snel en netjes geleverd

Binnen 2 dagen bezorgd en goed en met zorg ingepakt

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Hele snelle levereing

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en kwaliteit

Geweldige spullen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering - top product

Super product - mooie kwaliteit - snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
1

Product nog steeds niet geleverd

2 manden besteld, nog steeds niet binnen en geen contact mee te krijgen. Niet betrouwbare webshop

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Rowan, Bedankt voor je review. Echter, je hebt een pre-order product besteld. Dit hebben wij duidelijk vermeld op de productpagina. Je hebt ons onlangs verzocht om het product te annuleren, en dat hebben wij ook gedaan. Je hebt gekozen voor achteraf betaling via Riverty. We hebben dit netjes voor je geannuleerd en je ontvangt een bericht dat je bestelling is geannuleerd en niet betaald hoeft te worden. Mochten wij je verder kunnen helpen, dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Safaary

10

Die sloffen zijn echt geweldig! Al koop je er een om mee te beginnen!

Ik ben echt gek op dat zachte leer. Ik merk inderdaad dat er echte vakmannen die sloffen maken. Ik ben heel erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer accuraat. Goede service en tijd de levering

Het aantal mails na bestelling zou iets minder kunnen.

  • Aanbevelen? Ja

Over Safaary

Safaary de ultieme beleving voor iedereen die op zoek is naar een sfeervol interieur, een prachtige Oosterse hanglamp of een mooi Arabisch schilderij! Al met al, wat je ook zoekt, zoek niet verder!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.