Perfecte kwaliteit en zeer snel

Super gelopen, snel en goede kwaliteit

Al een paar keer een bestelling gedaan bij Safaary zeer tevreden, snelle en goede service!

Super!!

Snel, geweldig verpakt en kreeg wat ik besteld had.

Zeer ontevreden.

Ik heb 8 juni een wasmand besteld en betaald. Ik heb er niets meer over gehoord. Kan telefonisch geen contact krijgen en ook de chat wordt niet beantwoord. Mijn mail kan niet verstuurd worden naar het opgegeven adres. Ben bang dat ik mijn geld kwijt ben en de wasmand nooit zal zien. Zo jammer.

prima geklappt

Kommunikation gut, schöne Dinge, Versand klappt gut, auch beim zweiten Mal, ist alles konstruktiv und kooperativ abgewickelt worden. Kann da nix groß meckern. Auf ein drittes ..... :--)))

Snelle bezorging

Heel tevreden, en snel bezorgd

Hi Monique, Bedankt voor je review. Echter, al onze prijzen op de webshop zijn inclusief BTW en niet, zoals je aangeeft, exclusief BTW. We hebben dit ook duidelijk vermeld op de webshop, dat al onze prijzen inclusief BTW zijn. Kunnen wij je eventueel ergens mee helpen? We zien graag je reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Safaary

Supersnel en correct

Heel snelle levering, alles stevig ingepakt en hierdoor zonder enige beschadiging toegekomen. Mooie artikelen en in goede staat. Heel tevreden met mijn nieuwe spulletjes!

Vlotte bezorging en ruime keuze. Jammer. Dat DHL hier niet aan voldeed. Maar daar kon Safaary niets aan doen.

Snelle levering en retour is goed gekomen.

Uiteindelijk prima!

Hele mooie producten en direct contact

Welkom ontvangst in magazijn en zeer behulpzaam

Top, supersnel!

Mooie site, snelle levering en product zoals op de foto.

Eerste keer bestelling. Prima ervaring goede service.

Heel tevreden

Heel snel geleverd. Deskundig verpakt. Mooie schaaltjes. Die staan heel mooi in mijn kast bij mijn grote schalen.

Uitstekend van Safaary

Voor mijn huis of cadeau's bestel ik al heel wat jaren bij Safaary. Mooi en uitgebreid assortiment.

Fijne & efficiënte klantervaring

Alles verliep vlot en soepel. Snelle levering en afhandeling. Kortom tevreden met de service van Safaary.

Safaary is een prettige webwinkel met betaalbare prijzen voor mooie spullen maar vooral ook een goede, snelle en vriendelijke service in het geval van ruilen of retourneren.

Goede en snell service

Leuke artikelen, goed verpakt en snel bezorgd.

Wederom snel en de klantenservice top

Goede prijs, snel geleverd en klantenservice was top!

Snelle en goede service

Zeer tevreden en een prachtige Tamegroute schaal ontvangen!

Product beschadigd aangekomen, maar zeer correct afgehandeld.

Helaas was mijn kom beschadigd aangekomen, een beschadiging die naar verwachting niet door het transport is gekomen en daardoor wellicht al door Safaary had gesignaleerd kinnen worden voor het verzenden. Vrijdag direct gebeld en goed bereikbaar. Ik moest een mail versturen om het retour te regelen. Hier is snel zeer snel op gehandeld en inmiddels is er een nieuwe kom onderweg, fijn!!

Hi Tilaka, Bedankt voor je review. Onze producten worden altijd uitvoerig geïnspecteerd voordat ze op voorraad komen. Daarnaast worden ze nogmaals gecontroleerd voordat we ze versturen. Echter, ondanks dat we onze artikelen heel goed verpakken, kan het toch voorkomen dat een artikel beschadigd wordt geleverd. Uiteraard zullen wij dit te allen tijde vergoeden en ontvang je van ons direct een nieuw artikel. Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Safaary

Slechte service

Ik kocht een dure tagine en deze scheurde met de eerste keer gebruiken. Heb mij aan alle voorschriften gehouden, alles gedaan wat in de uitleg stond en dan dit. Ik kook al jaren in tagines en heb dit nog nooit mee gemaakt. Maar ze doen er niks mee want uit t zicht dus zoek t zelf maar uit. Jammer dan , geld weg en geen tagine. Kijk, als ik hem laat vallen is t anders maar als hij scheurt tijdens t koken dan is t misschien wel n productie fout. Maar ik werd meteen afgescheept. Nooit meer safaary dus

Hi Ursula, Hartelijk dank voor je review. Vorig jaar, in 2023, heb je bij ons een tajine gekocht. Destijds is deze snel en naar tevredenheid bezorgd. Echter ontvangen maanden later pas een review omdat er reeds tijdens het koken een scheur is ontstaan in je tajine! Onlangs heb je contact met ons opgenomen omdat er een scheur in de tajine is ontstaan tijdens het koken. We willen graag verduidelijken dat we alleen scheuren in een tajine uit coulance kunnen vergoeden binnen een redelijke termijn. Helaas kunnen we niet onbeperkt blijven vergoeden en hanteren wij ook een redelijke termijn van vergoeding. Scheuren in een tajine ontstaan meestal doordat de instructies niet correct worden opgevolgd en het vuur te hoog staat. Natuurlijk spelen ook de omstandigheden waarin de tajine wordt gebruikt een rol. We willen je graag verder helpen en willen benadrukken dat we nooit hebben aangegeven dat we je niet willen helpen! We kijken uit naar je reactie, zodat we je verder kunnen assisteren. Een negatieve review was in dit geval onnodig. Met vriendelijke groet, Safaary

Zeer goed en snel geholpen door de klantenservice.top

Bestelling geplaatst, toen zag ik een andere kleur. Gelijk gebeld en ben toen zeer goed geholpen.

Alles zeer goed geregeld

Heel tevreden met mijn aankoop. Bezorging was snel en goed verpakt. Prettige ervaring en reageren snel op berichten.

Uitstekend in alle opzichten, handig en snel.

Bestelling ging vlot en prima en was zeker niks mee. Ze hebben leuke artikelen en betaalbaar assortiment.

Snelle levering, blij met mijn aankoop

Altijd prima ervaringen met Safaary. Snelle leveringen, wordt altijd netjes geholpen door de klantenservice van Safaary. Ben er superblij mee!

Bedrijfsgegevens

Albert Einsteinweg 10 A

6045 GX Roermond

085-8772631/06-29230967

[email protected]

Over Safaary

Safaary de ultieme beleving voor iedereen die op zoek is naar een sfeervol interieur, een prachtige Oosterse hanglamp of een mooi Arabisch schilderij! Al met al, wat je ook zoekt, zoek niet verder!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.