Snelle en nette levering

/positief; ook makkelijk bereikbaar

Zie hier boven

levering kwam te laat

ik had de schoenen afgelopen zaterdag nodig.

Mooie webshop

Mooie webshop en snelle verzending

Babouches die niet zo lang meegaan

Mijn vorige paar Babouches heb ik direct van extra zooltjes voorzien anders waren ze binnen 2 weken al versleten geweest. Nu toch een nieuw paar besteld omdat ze zo heerlijk lopen. Ook nu direct extra zooltjes eronder voor versteviging. Het zou fijn zijn als dat niet nodig zou zijn. Graag wat steviger maken dus!

Hi Corry, Bedankt voor je bericht. Wordt er met de babouches buiten gelopen? Deze babouches zijn daar echter niet helemaal geschikt voor. We gebruiken leer van zeer goede kwaliteit voor de babouches en ontvangen dit soort klachten bijna nooit. Eventueel kun je ook kiezen voor een grotere maat, waardoor het probleem wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Safaary

Supersnel

Ik verving gewoon het vorige paar Marokkaanse pantoffels. Supersnelle service van dezelfde kwaliteit!

Goed product, snelle levering

Ik ben tevreden over de slofjes. Wat mij stoort is de vele aapjes over 1 product!

Snelle service ... Goed verpakt

Snelle verstuurd met Track en Trace , zeer goed verpakt , alleen bij 1 bordje was een stuk van de rand kapot en aangesmeerd , snap dat het tamegroute servies raw is werkt er mee als stylist , maar dit was een behoorlijk stuk niet een chip .... Beetje jammer voor een vrij duur servies .. verder tevreden ..

zeer goed

zeer goed

Perfecte kwaliteit en zeer snel

Super gelopen, snel en goede kwaliteit

Al een paar keer een bestelling gedaan bij Safaary zeer tevreden, snelle en goede service!

Super!!

Snel, geweldig verpakt en kreeg wat ik besteld had.

Zeer ontevreden.

Ik heb 8 juni een wasmand besteld en betaald. Ik heb er niets meer over gehoord. Kan telefonisch geen contact krijgen en ook de chat wordt niet beantwoord. Mijn mail kan niet verstuurd worden naar het opgegeven adres. Ben bang dat ik mijn geld kwijt ben en de wasmand nooit zal zien. Zo jammer.

Hi Joke, Bedankt voor je bericht. Helaas hebben we bericht ontvangen dat de container een enkele dagen vertraging heeft opgelopen. Waardoor wij genoodzaakt zijn later te leveren. Door onrust in het Suezkanaal is de rederij genoodzaakt om via Zuid-Afrika te varen, wat de vertraging veroorzaakt heeft. Hopelijk hebben we je voldoende geïnformeerd. We verwachten binnenkort te kunnen leveren. Je hoeft je absoluut geen zorgen te maken, daarnaast kun je ten alle tijden ook je bestelling annuleren. Wij zullen je volledige aankoopbedrag terugbetalen. We hebben op de productpagina van het artikel ook aangegeven dat het artikel later wordt geleverd. Waarschijnlijk heb je hier overheen gelezen! Met vriendelijke groet, Safaary

prima geklappt

Kommunikation gut, schöne Dinge, Versand klappt gut, auch beim zweiten Mal, ist alles konstruktiv und kooperativ abgewickelt worden. Kann da nix groß meckern. Auf ein drittes ..... :--)))

Snelle bezorging

Heel tevreden, en snel bezorgd

Hi Monique, Bedankt voor je review. Echter, al onze prijzen op de webshop zijn inclusief BTW en niet, zoals je aangeeft, exclusief BTW. We hebben dit ook duidelijk vermeld op de webshop, dat al onze prijzen inclusief BTW zijn. Kunnen wij je eventueel ergens mee helpen? We zien graag je reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Safaary

Supersnel en correct

Heel snelle levering, alles stevig ingepakt en hierdoor zonder enige beschadiging toegekomen. Mooie artikelen en in goede staat. Heel tevreden met mijn nieuwe spulletjes!

Vlotte bezorging en ruime keuze. Jammer. Dat DHL hier niet aan voldeed. Maar daar kon Safaary niets aan doen.

Snelle levering en retour is goed gekomen.

Uiteindelijk prima!

Hele mooie producten en direct contact

Welkom ontvangst in magazijn en zeer behulpzaam

Top, supersnel!

Mooie site, snelle levering en product zoals op de foto.

Eerste keer bestelling. Prima ervaring goede service.

Heel tevreden

Heel snel geleverd. Deskundig verpakt. Mooie schaaltjes. Die staan heel mooi in mijn kast bij mijn grote schalen.

Uitstekend van Safaary

Voor mijn huis of cadeau's bestel ik al heel wat jaren bij Safaary. Mooi en uitgebreid assortiment.

Fijne & efficiënte klantervaring

Alles verliep vlot en soepel. Snelle levering en afhandeling. Kortom tevreden met de service van Safaary.

Safaary is een prettige webwinkel met betaalbare prijzen voor mooie spullen maar vooral ook een goede, snelle en vriendelijke service in het geval van ruilen of retourneren.

Albert Einsteinweg 10 A

6045 GX Roermond

085 877 26 31

Over Safaary

Safaary de ultieme beleving voor iedereen die op zoek is naar een sfeervol interieur, een prachtige Oosterse hanglamp of een mooi Arabisch schilderij! Al met al, wat je ook zoekt, zoek niet verder!