Eerste keer bestelling. Prima ervaring goede service.

Heel tevreden

Heel snel geleverd. Deskundig verpakt. Mooie schaaltjes. Die staan heel mooi in mijn kast bij mijn grote schalen.

Uitstekend van Safaary

Voor mijn huis of cadeau's bestel ik al heel wat jaren bij Safaary. Mooi en uitgebreid assortiment.

Fijne & efficiënte klantervaring

Alles verliep vlot en soepel. Snelle levering en afhandeling. Kortom tevreden met de service van Safaary.

Safaary is een prettige webwinkel met betaalbare prijzen voor mooie spullen maar vooral ook een goede, snelle en vriendelijke service in het geval van ruilen of retourneren.

Goede en snell service

Leuke artikelen, goed verpakt en snel bezorgd.

Wederom snel en de klantenservice top

Goede prijs, snel geleverd en klantenservice was top!

Snelle en goede service

Zeer tevreden en een prachtige Tamegroute schaal ontvangen!

Product beschadigd aangekomen, maar zeer correct afgehandeld.

Helaas was mijn kom beschadigd aangekomen, een beschadiging die naar verwachting niet door het transport is gekomen en daardoor wellicht al door Safaary had gesignaleerd kinnen worden voor het verzenden. Vrijdag direct gebeld en goed bereikbaar. Ik moest een mail versturen om het retour te regelen. Hier is snel zeer snel op gehandeld en inmiddels is er een nieuwe kom onderweg, fijn!!

Hi Tilaka, Bedankt voor je review. Onze producten worden altijd uitvoerig geïnspecteerd voordat ze op voorraad komen. Daarnaast worden ze nogmaals gecontroleerd voordat we ze versturen. Echter, ondanks dat we onze artikelen heel goed verpakken, kan het toch voorkomen dat een artikel beschadigd wordt geleverd. Uiteraard zullen wij dit te allen tijde vergoeden en ontvang je van ons direct een nieuw artikel. Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Safaary

Slechte service

Ik kocht een dure tagine en deze scheurde met de eerste keer gebruiken. Heb mij aan alle voorschriften gehouden, alles gedaan wat in de uitleg stond en dan dit. Ik kook al jaren in tagines en heb dit nog nooit mee gemaakt. Maar ze doen er niks mee want uit t zicht dus zoek t zelf maar uit. Jammer dan , geld weg en geen tagine. Kijk, als ik hem laat vallen is t anders maar als hij scheurt tijdens t koken dan is t misschien wel n productie fout. Maar ik werd meteen afgescheept. Nooit meer safaary dus

Hi Ursula, Hartelijk dank voor je review. Vorig jaar, in 2023, heb je bij ons een tajine gekocht. Destijds is deze snel en naar tevredenheid bezorgd. Echter ontvangen maanden later pas een review omdat er reeds tijdens het koken een scheur is ontstaan in je tajine! Onlangs heb je contact met ons opgenomen omdat er een scheur in de tajine is ontstaan tijdens het koken. We willen graag verduidelijken dat we alleen scheuren in een tajine uit coulance kunnen vergoeden binnen een redelijke termijn. Helaas kunnen we niet onbeperkt blijven vergoeden en hanteren wij ook een redelijke termijn van vergoeding. Scheuren in een tajine ontstaan meestal doordat de instructies niet correct worden opgevolgd en het vuur te hoog staat. Natuurlijk spelen ook de omstandigheden waarin de tajine wordt gebruikt een rol. We willen je graag verder helpen en willen benadrukken dat we nooit hebben aangegeven dat we je niet willen helpen! We kijken uit naar je reactie, zodat we je verder kunnen assisteren. Een negatieve review was in dit geval onnodig. Met vriendelijke groet, Safaary

Zeer goed en snel geholpen door de klantenservice.top

Bestelling geplaatst, toen zag ik een andere kleur. Gelijk gebeld en ben toen zeer goed geholpen.

Alles zeer goed geregeld

Heel tevreden met mijn aankoop. Bezorging was snel en goed verpakt. Prettige ervaring en reageren snel op berichten.

Uitstekend in alle opzichten, handig en snel.

Bestelling ging vlot en prima en was zeker niks mee. Ze hebben leuke artikelen en betaalbaar assortiment.

Snelle levering, blij met mijn aankoop

Altijd prima ervaringen met Safaary. Snelle leveringen, wordt altijd netjes geholpen door de klantenservice van Safaary. Ben er superblij mee!

Heel tevreden en zeer goede communicatie.

Mooie items! Zeer snelle levering, goed verpakt en uitstekende communicatie.

Product niet geleverd en geen contact meer

2 maanden geleden een product besteld dat de volgende dag in huis zou moeten zijn. Ik kreeg destijds een mail over track&trace, maar er zat geen link in de mail. Na meer dan een week met meerdere keren proberen eindelijk telefonisch contact kunnen krijgen en een nieuwe leverdatum afgesproken. Deze werd niet gehaald en na meerdere keren bellen weer een nieuwe datum afgesproken. Deze is nu weer bijna 2 weken geleden en weer niks gehoord. Probeer nu al die tijd tevergeefs contact te krijgen via telefoon, email, webformulier en Facebook, maar ze geven nergens thuis. Ik heb aangegeven de bestelling te willen annuleren en mijn geld terug te willen, maar hier reageren ze dus gewoon niet op. Advies: koop hier niet!

Hi Florian, Bedankt voor je review. We hebben helaas geen berichten van je ontvangen. Echter ook niet via de andere kanalen zoals je aangeeft. Zou je deze aan ons willen doorsturen? Je kunt het volgende e-mailadres gebruiken [email protected]. Het kan eens voorkomen dat wij wat later reageren. Maar dat wilt niet zeggen dat wij dan helemaal niet reageren. Uiteraard mag je ten alle tijden je bestelling annuleren. We zullen je bestelling annuleren en verwerken. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Safaary

Moeilijk contact

Bestelling nog niet ontvangen. Ik mail geen reactie, ik bel telefoon niet beantwoord

Hi S Draaibas, Bedankt voor je bericht. Dat klopt inderdaad omdat je ook een pre-order artikel hebt besteld waarvan de levertijd later is dan normaal. Dit hebben wij uiteraard ook vermeldt op de productpagina van het artikel. Waarschijnlijk heb je hier overheen gelezen. Echter dat je, je bestelling niet hebt ontvangen wil niet zeggen dat wij niet zullen leveren. Zodra wij het product op voorraad hebben zullen wij je bestelling versturen. Uiteraard kun je ten alle tijden je bestelling annuleren ook als je deze hebt ontvangen. Mocht je nog vragen hebben neem dan even contact met onze klantenservice dan zullen wij je verder helpen. Met vriendelijke groeten, Safaary

Het product is mooi.

Ik ben blij met aankoop! Alleen met de service ben ik minder blij. Meerdere keren heb ik jullie benaderd via mail en chat via de website. En ik krijg geen antwoord.

Hi Margot, Bedankt voor je bericht. Leuk om te horen dat het artikel bevalt. Helaas hebben wij je bericht gemist. Wij kunnen deze helaas niet terugvinden. Zou je deze nogmaals aan ons kunnen versturen zodat wij verder kunnen helpen. Alvast bedankt en heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Safaary

Mooi servies goed verzorgd

Goed tevreden

We hadden een afspraak gemaakt om wat lampen te bekijken. Alles verliep heel goed. Nadat we de lampen gevonden hadden werden ze stuk voor stuk uitgepakt. Toch anders dan op een foto. Wat waren ze mooi. Ik had ze allemaal mee kunnen nemen. En ook nog koffie gehad. Uiteraard vertrokken we met een lamp weer naar huis. Als je ooit iets zoekt of wilt hebben wat oosters is dan ben je hier aan het goede adres.

Geen contact, oplichters

Product besteld,(vandaag besteld morgen in huis) naar 2 weken nog niks. 1x via de chat contact gehad daarna geen reactie meer telefonisch 1x gesproken zou worden terug gebeld, ook niet gebeurd. Pakket staat als verzonden. Maar nu weken verder nog steeds niks, en geen gehoor. OPLICHTERS dus, besteld via fonq!

Hi Raymon, Bedankt voor je review. Helaas heeft de levering van je product wat langer als normaal geduurd. Soms hebben wij bepaalde factoren niet in de hand maar wij zijn absoluut geen oplichters! Vandaag besteld morgen in huis geldt voor bestellingen via onze eigen kanaal en helaas niet voor andere kanalen. Je hebt je bestelling niet via ons besteld maar via een andere aanbieder. Houdt er ook rekening Mee dat vandaag besteld morgen in huis een service is dat wij aanbieden. In de meeste gevallen komen wij dit ook gewoon na. Echter kan het soms zijn dat er wat mis gaat bij de vervoeder waardoor bestellingen vertragen. Dit zul je wel eens vaker hebben meegemaakt! We hebben je bestelling inmiddels geannuleerd en terugbetaald! Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Safaary

Top product en snelle levering

Topbedrijf

Geweldige service!

Door bezorging gebroken tajine ontvangen, de volgende dag al een nieuwe ontvangen! Super service zeker een betrouwbare partij om je aankopen bij te doen.

Mooie.spullen

Mooie schaal besteld. Heel.blij mee

Snele verzending, heel goed verpakt, mooie vazen

Over Safaary

Safaary de ultieme beleving voor iedereen die op zoek is naar een sfeervol interieur, een prachtige Oosterse hanglamp of een mooi Arabisch schilderij! Al met al, wat je ook zoekt, zoek niet verder!