Goed contact via de app

Heel goede app.comunicatie

Top producten en vriendelijke medewerkers. Chapeau...

Mooie producten, klasse kwaliteit, vriendelijke medewerkers.

leren Sloffen

indien je sloffen besteld loop je altijd het risico dat ze, ook al heb je de goed maat aangegeven, dat een voet iets groter is dan de andere. Zo ook bij mij, mijn rechterslof zit iets te krap, maar bij een maat groter zou hij weer te wijd aanvoelen. Dus even afwachten of het leer een beetje gaat oprekken. verder alles goed verlopen kwa aflevering etc.

Snelle en adequate afhandeling

Prim

Heel goed!

Goed verpakt.

Netjes ingepakt en vlug geleverd

perfecte levering

op zoek naar een marokkaanse theepot om Griekse bergtee gemakkelijk te kunnen zetten (op aanraden van Belgische vrienden in Griekenland) kwam ik bij Safaary terecht. Mooie keuzes, verzorgde levering. Service.

Zeer slecht, onbetrouwbaar

Heb via een grote aanbieder producten besteld bij deze webshop. Kreeg vrij snel een verzendbevestiging met een niet werkende track and trace code. Op zich niet erg. Echter toen na een week het pakket er nog niet was gemaild, of ze alsnog een werkende track and trace konden geven en een update. Totaal geen reactie , enkel dat de bestelling verzonden was, maar niet inhoudelijk. Ik heb uiteindelijk mijn pakket wel gekregen maar ga het retourneren. Hopelijk levert dat minder problemen op. Maar komt niet betrouwbaar over.

Hi Karlijn, Dank je wel voor je review. Het lijkt erop dat je onze berichten niet hebt ontvangen via de andere aanbieder en dat ze in je spam terecht zijn gekomen. We hebben verschillende berichten gestuurd met betrekking tot je levering. Op 16-01-2024 heb je om 20:49u een bericht gestuurd, waarop wij op 17-01-2024 hebben gereageerd. Dezelfde dag hebben we je ook gemeld dat je bestelling is verzonden! Een dag later, op 18-01-2024, hebben we ook het juiste traceernummer (TT-nummer) gestuurd, en je pakket is diezelfde dag geleverd. Kunnen we je een overzicht sturen van de berichten die we naar je hebben gestuurd via onze partner? Het spijt ons dat je aangeeft dat we niet hebben gereageerd op je berichten. We horen graag van je terug. Met vriendelijke groet, Safaary

Snel en netjes geleverd

Binnen 2 dagen bezorgd en goed en met zorg ingepakt

Hele snelle levereing

Goede service en kwaliteit

Geweldige spullen!

Snelle levering - top product

Super product - mooie kwaliteit - snelle levering

Product nog steeds niet geleverd

2 manden besteld, nog steeds niet binnen en geen contact mee te krijgen. Niet betrouwbare webshop

Hi Rowan, Bedankt voor je review. Echter, je hebt een pre-order product besteld. Dit hebben wij duidelijk vermeld op de productpagina. Je hebt ons onlangs verzocht om het product te annuleren, en dat hebben wij ook gedaan. Je hebt gekozen voor achteraf betaling via Riverty. We hebben dit netjes voor je geannuleerd en je ontvangt een bericht dat je bestelling is geannuleerd en niet betaald hoeft te worden. Mochten wij je verder kunnen helpen, dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Safaary

Die sloffen zijn echt geweldig! Al koop je er een om mee te beginnen!

Ik ben echt gek op dat zachte leer. Ik merk inderdaad dat er echte vakmannen die sloffen maken. Ik ben heel erg tevreden!

Zeer accuraat. Goede service en tijd de levering

Het aantal mails na bestelling zou iets minder kunnen.

Snel

Snel bezorgd, goed verpakt. Blij met mijn onderzetters

Eenvoudig bestellen en betalen, vlot bezorgd

Het bestellen ging zeer snel en eenvoudig. Heel efficient.

Tafellamp zilver Donika met schade

Na melding van schade, krasjes aan de Oosterse tafellamp Donika kreeg ik te horen dat deze helaas niet meer leverbaar is. Het is een handgemaakte lamp dus er zijn wel verschillen tussen de lampen, dat wist ik wel. Wel jammer, anders had ik hem omgeruild maar ik heb toen toch maar gekozen voor een korting die Safaary mij kon aanbieden. Verder is het een hele mooie en sfeervolle lamp!

Snelle levering en goed mareriaal ben heel tevreden

Vlotte bestelling

Gemakkelijk te bestellen, snelle levering, telkens met een pak updates via mail, alle glazen zijn heelhuids aangekomen (erg veilig verpakt). Alleen maar positief!

Gewoon goed

Makkelijk bestellen, snel verzonden en ontvangen. Zeer goed verpakt!

Mooie spullen en snel geleverd

Ik had servies besteld en het kwam heel netjes goed verpakt aan ! De Tamegroute schalen zijn heel mooi , ben er blij mee .liefs Maud

Ik heb gekregenn wat ik verwachtte

Mooie lamp. Snelle levering en goede aftersales. Prima ben er blij mee

Hele mooie mand binnenkregen! Erg blij mee!

Over Safaary

Safaary de ultieme beleving voor iedereen die op zoek is naar een sfeervol interieur, een prachtige Oosterse hanglamp of een mooi Arabisch schilderij! Al met al, wat je ook zoekt, zoek niet verder!