Superblij

Snelle bezorging , goed verpakt , en blij met de aankoop

Zeer snel en goed verpakt geleverd!

Retourzending niet verwerkt

Besteld met achteraf betalen, wel melding ontvangen dat mijn retour ontvangen is maar deze is tot op heden (2,5 week later) niet verwerkt bij Riverty. Via mail 2x contact opgenomen maar geen reactie.

Hi Marieke, Jammer dat wij een negatieve review hebben ontvangen. Echter hebben wij je e-mail niet ontvangen en zijn deze waarschijnlijk in de spambox terrecht gekomen. We zijn echter ook telefonisch en via de livechat bereikbaar! Echter zien wij al dat jou retour reeds verwerkt is en ook al is terugbetaald. Zou je aub dit kunnen controleren? Want wij zien echt dat jou retour al reeds verwerkt is! Mocht je nog vragen hebben dna horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Safaary

Snel, hulpvaardig, mooie producten

Bestelling kwam in delen, werd keurig over gecommuniceerd, snel antwoord op mails, heel goed geholpen

Gewoon top!

Ging allemaal heel goed en een keurige levering. Ik had niet eerder bij jullie besteld en dat is dan best een beetje eng. Maar dat bleek niet nodig. Ik ben blij dat ik de bestelling bij jullie heb gedaan en volgende keer doe ik het weer.

Alles volgens wens verlopen!

................

Prima website en makkelijk om bestellingen te plaatsen

Pakket nog steeds niet bezorgd

Bijzonder dat ik wordt gevraagd mijn mening te geven over de bezorging, terwijl mijn pakket nog steeds onderweg is. Deze zou uiterlijk vorige week (woe 25 okt) worden bezorgd, inmiddels is het 30 Oktober, nog steeds geen pakket te zien. Dus vooralsnog is onze ervaring niet best!

Hi Marita, Jammer dat je niet tevreden bent met onze service. Helaas zien wij ook geen e-mail contact van je terug omtrent de levertijd, we zijn per e-mail, telefonisch en live-chat beschikbaar voor jou. Daar hadden wij je duidelijkheid en snel kunnen helpen. We hebben even je bestelling erbij genomen, het artikel dat je besteld hebt heeft een afwijkende afmeting. Deze wordt helaas niet bezorgd met de regulaire vervoerders. Hiervoor schakelen wij speciaal transport voor in! Weliswaar is de levertijd ietjes langer dan. Dit hebben wij ook vermeldt op onze pagina ''levertijd & bezorging''. We sturen je de TT nummer nogmaals per e-mail dan kun je, je bestelling volgen. We zien graag je reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Safaary

Keurig bezorging super mooi product

Ik had aardewerk besteld was huiverig qua verzending maar alles was echt subliem ingepakt. Aardewerk prachtig je ziet dat het unieke exemplaren zijn

Ik wacht er nog op

Eerst kreeg ik bericht dat mijn bestelling er 'morgen' zou zijn. Daarna een bericht dat de zending 'helaas is vertaagd'... Nu dus in afwachting van een volgend bericht. Vandaar 'tijdelijk' 1,5 ster. Aanbevelen is ook nog niet helder.

Hi Jerry, Bedankt voor je review. Helaas kan het voorkomen dat er vertragingen optreden bij de vervoerder. Hier hebben wij helaas geen macht op! Wij versturen onze pakketten altijd op tijd echter bestaat er soms de kans dat een pakket vertraagd. Dit kan door verschillende factoren te maken hebben waar wij helaas geen invloed op hebben., Echter zien wij inmiddels dat je pakket gisteren is bezorgd om 19.11u Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Safaary

2 Mooie manden maar andere kleurtint

Ik heb 2 opbergmanden besteld. 1 Grote en 1 kleine. Van tevoren via chat gevraagd of ik bij bestelling 2 dezelfde kleuren zou krijgen. Dit zou hetzelfde zijn. Bij ontvangst is 1 mand meer beige en de andere meer groen van kleur. Dit vind ik jammer omdat ze bij elkaar staan. Het is me echter te omslachtig om ze terug te sturen

Uitstekende prijs/kwaliteit

Snelle en juiste levering

Geen informatie over levering

Ik heb 13-10-2023 een klok besteld en bericht ontvangen op 14-10-2023 dat deze is verzonden. Vandaag 17–10-2023 helaas nog steeds niet mogelijk om via track&trace de levering te volgen. Reeds gemaild en gebeld (geen gehoor). Dus nog steeds in afwachting van levering.

snel, goed en goede kwaliteit

Snel geregeld na de bestelling. Binnen 2 dagen in huis. Uitstekende kwaliteit sloffen. Ik draag niets anders en jullie hebben me blij gemaakt

Nog niets ontvangen !

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen!!

Hi Ina, Bedankt voor je review. Echter heb je een artikel besteld dat op een pre-order staat. We hebben er expliciet bijgezet op de productpagina op twee plekken dat de mand leverbaar is van week 46; Leverbaar vanaf week 46: Pre-order je mand nu en profiteer nog van de oude prijs! Waarschijnlijk heb je hier overheen gelezen! Indien je perongeluk de manden heb besteld kunnen wij ze voor je annuleren en terugbetalen. We zien graag je reactie tegemoet komen zodat wij je verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Safaary

De bestelling is niet geleverd en ik krijg geen contact met klantenservice

De bestelling is niet geleverd en ik krijg geen contact met klantenservice.

Hi Miranda, Bedankt voor je review. We hebben al reeds contact met je opgenomen. Helaas door een onjuiste adres is je bestelling aan ons retour gestuurd. We hebben je bestelling reeds inmiddels al opnieuw verstuurd. We houden per e-mail op de hoogte! Met vriendelijke groet, Safaary

Slecht

Zeer slecht!! Niet een aanrader

Hi Ana, Bedankt voor je review. Helaas zien wij je bestelling niet terug via onze kanaal maar is er besteld via onze partners. Maar we helpen je graag verder. Graag zouden wij willen weten wat je als negatief hebt ervaren? Gezien wij helaas geen positieve review hebben ontvangen. We willen graag verder helpen, we zien dat de verzending goed en snel is verlopen en de retourmelding is ook geheel kosteloos. We zien graag je reactie tegemoet komen zodat wij je verder kunnen helpen. Alvast bedankt voor je reactie. Met vriendelijke groet, Safaary

Mijn eerste kennismaking met Safaary was heel positef en correct

Snelle levering. De 20 mini-tajines werden zorgvuldig - per stuk - verpakt in "blaasjes-folie". 1 dekseltje had ( aan de top) een klein barstje door het bakken.

Leuke slofjes zitten heerlijk en zien er leuk uit. De roze komen qua kleur precies overeen met de foto, super roze! ;-)

Blij met Super mooie Mand!

Gister besteld en vandaag al in huis! Prachtige zwart-wit-naturelle ‘was’mand handmade uit Marokko!

Prijs/kwaliteit verhouding: prima Goede communicatie Snelle levering Zorgvuldig verpakt

Zeer tevreden, snelle levering en goede service

Nadat mij pakketje onverwacht retour ging is het meteen de dag daarna alsnog geleverd!

Mooi product

Mooie Babouches gekocht voor mijn man. Makkelijk zoeken op website, betaling verliep voorspoedig en de levering was binnen 2 dagen. Complimenten !!!

Supermooie Marokkaanse lantaarn bij Safaary gekocht. Einde vd middag besteld, de volgende dag al binnen! De lantaarn was nog mooier dan verwacht en staat super in de overkapping! Echt een aanrader dit bedrijf! Dankjewel!

doorsnee dienblad 38 cm i.p.v. de vermelde 40 cm.

Heel jammer dat het zilveren Marokkaanse dienblad dat ik heb besteld geen 40 cm. doorsnee heeft maar slechts 38 cm. Dan word je als klant echt verkeerd geïnformeerd. Al met al was ik, ook doordat het dienblad heel weinig weegt, een beetje teleurgesteld toen ik het uitpakte en leek het bedrag dat ik ervoor heb betaald te hoog voor het product dat ik heb ontvangen.

Beste F.L. Tijssen, Hartelijk dank voor je review. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met het dienblad. We begrijpen dat onze handgemaakte producten soms kleine afwijkingen kunnen vertonen in de afmetingen. Onze dienbladen worden volledig met de hand geslagen, waardoor het kan voorkomen dat een dienblad iets groter of kleiner uitvalt. Het dienblad dat je hebt aangeschaft is echter van hoge kwaliteit en hoort licht te zijn, vanwege de specifieke bewerkingen die worden toegepast. Bij andere materialen kan het lastiger zijn om een motief erin te graveren. Er gaat veel handwerk in de vervaardiging van een dienblad zitten voordat wij het ontvangen, en we zorgen er tevens voor dat de arbeidsomstandigheden eerlijk zijn voor onze vakmensen. Natuurlijk heb je altijd de mogelijkheid om je bestelling kosteloos terug te sturen als deze niet aan je verwachtingen voldoet. We kijken uit naar je reactie, zodat we je verder kunnen assisteren. Met vriendelijke groeten, Safaary

Over Safaary

Safaary de ultieme beleving voor iedereen die op zoek is naar een sfeervol interieur, een prachtige Oosterse hanglamp of een mooi Arabisch schilderij! Al met al, wat je ook zoekt, zoek niet verder!