doorsnee dienblad 38 cm i.p.v. de vermelde 40 cm.

Heel jammer dat het zilveren Marokkaanse dienblad dat ik heb besteld geen 40 cm. doorsnee heeft maar slechts 38 cm. Dan word je als klant echt verkeerd geïnformeerd. Al met al was ik, ook doordat het dienblad heel weinig weegt, een beetje teleurgesteld toen ik het uitpakte en leek het bedrag dat ik ervoor heb betaald te hoog voor het product dat ik heb ontvangen.

Beste F.L. Tijssen, Hartelijk dank voor je review. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met het dienblad. We begrijpen dat onze handgemaakte producten soms kleine afwijkingen kunnen vertonen in de afmetingen. Onze dienbladen worden volledig met de hand geslagen, waardoor het kan voorkomen dat een dienblad iets groter of kleiner uitvalt. Het dienblad dat je hebt aangeschaft is echter van hoge kwaliteit en hoort licht te zijn, vanwege de specifieke bewerkingen die worden toegepast. Bij andere materialen kan het lastiger zijn om een motief erin te graveren. Er gaat veel handwerk in de vervaardiging van een dienblad zitten voordat wij het ontvangen, en we zorgen er tevens voor dat de arbeidsomstandigheden eerlijk zijn voor onze vakmensen. Natuurlijk heb je altijd de mogelijkheid om je bestelling kosteloos terug te sturen als deze niet aan je verwachtingen voldoet. We kijken uit naar je reactie, zodat we je verder kunnen assisteren. Met vriendelijke groeten, Safaary

Schaal goed ingepakt

Prima om keramiek te bestellen, komt heel aan!

Goed product.Zeer snelle levering.

Zie boven

Prachtige lampen

Snel geleverd. Mooie kwaliteit.

Snel en onbeschadigd bezorgd

Gisteren besteld en vanochtend al bezorgd! Artikelen zoals op de foto.

Teleurstellend

3 stuks Tamegroute besteld waarvan 1 stuk in perfecte staat, stuk glazuur van de boord van een bordje en onderkant van één schotel is helemaal niet geglazuurd waardoor de groene kleurstof constant aan de handen hangt.

Hi Kristel, Het spijt ons om te horen dat we een negatieve review van je hebben ontvangen. Tamegroute aardewerk staat bekend om zijn imperfecties en oneffenheden, omdat het ambachtelijk wordt gebakken door traditionele stammen. Helaas kunnen we niet garanderen dat elk stuk Tamegroute volledig geglazuurd is of niet. Het bakproces verloopt soms op zijn eigen manier, waar we geen controle over hebben. Desalniettemin, zoals we eerder hebben aangegeven, is juist de charme van Tamegroute dat het echt uniek is en er geen tweede exemplaar hetzelfde zal zijn! Als er echter bepaalde artikelen niet naar wens zijn, kun je deze kosteloos retourneren! We horen graag of we je hiermee kunnen helpen. We kijken uit naar je reactie. Met vriendelijke groet, Safaary

Gewoon goed

Gewoon rondom goed, zoals gewend

Mooie spullen en geweldige service.

Supersnel geleverd en geweldige service.

Snel geleverd en van goede kwaliteit

Ik heb een lamp besteld en dacht hopelijk niet kitscherig. Handmatig geproduceerd kan ik niet beoordelen maar het ziet er heel mooi uit.

super site

besteld op een goede overzichtelijke site, en de volgende al in huis alles goed verpakt. super blij mee

heel goed !

Very good and fast service !

Prachtige spullen

Super gave schilderijen! Heel blij mee

Super mooie schaal

Goede communicatie en snelle levering.

Snel

Snel, goed verpakt.

Perfect !

Tot in de puntjes OK !

Een zeer leuke shop

Mijn eerste ervaring met Safaary is dat het een overzichtelijke shop is. Duidelijke communicatie, snelle verzending en het product super verpakt daar was ik heel blij meer het product was nog al kwetsbaar top gedaan

Betrouwbaar bedrijf met prachtige artikelen en heel goede service!

Al aantal keer besteld bij Safaary. Service is heel goed, ook aan de levering mankeert niets. Kortom; top!

Supersnel en goede service

Ik was mijn huisnummer vergeten in te vullen. Daardoor werd ik gebeld door een aardige man en de volgende dag had ik mijn pakketje al! En ze zijn perfect, mooi en goed passend.

N v t

Perfect!

Mooie spulletjes besteld,en super snel in huis. Goed verpakt ook.

Prima levering

Snelle levering. De ontzettend leuke potjes waren goed verpakt. Daarnaast hield Safaary mij goed op de hoogte wanneer de levering plaats zou vinden.

Goede levering

Authentieke producten

Duidelijke website en snelle levering

Kan iedereen aanbevelen. Mooie producten en nette prijzen.

Bestelling verliep soepel, leuke webshop. En snel bezorgd. In één woord een uitstekend service!

Albert Einsteinweg 10 6045 GX Roermond

085-8772631/06-29230967

Over Safaary

Safaary de ultieme beleving voor iedereen die op zoek is naar een sfeervol interieur, een prachtige Oosterse hanglamp of een mooi Arabisch schilderij! Al met al, wat je ook zoekt, zoek niet verder!