Duidelijke website en snelle levering

Kan iedereen aanbevelen. Mooie producten en nette prijzen.

Bestelling verliep soepel, leuke webshop. En snel bezorgd. In één woord een uitstekend service!

Super vriendelijk geholpen

Turkse asbak besteld op tijd bezorgd en keurig verpakt

Ik ben tevreden

Volgende dag in huis. Keurig ingepakt

Besteld en geleverd wat ik wilde.

Winkel houd zijn woord

Snelle service, een aanrader !

Snelle service, kwalitatief producten, een aanrader!

Prachtige schalen

Prachtige Marokkaanse handgemaakte schalen besteld bij Safaary! Ze werden heel snel en heel goed verpakt geleverd. Je kunt bij Safaary terecht voor schitterende en originele cadeaus!

Super mooie tajine.

Mooie tajine, kan niet wachten om hem te gebruiken. Heel goed ingepakt . Tevens een mini tajine gekocht om suiker in te doen, die is ook erg leuk. Ik had een vraagje via het contactformulier en had ook binnen een uur antwoord op mijn vraag. Zeker niet twijfelen om hier te bestellen

Mooie Handgemaakte Spiegel.

Mooie Producten dat jullie verkopen. Overzichtelijk wat je kan Bestellen en het wordt snel geleverd.

Hele mooie marokkaanse bekers

Hele mooie Marokkaanse bekers en snel in huis!

Snel en goed verpakt

Overzichtelijk

Groot assortiment , waar je goed uit kan kiezen. Besteld , makkelijke en duidelijke uitleg betaalwijze . Snelle verzending

Perfect verpakt goed artikel zeer tevreden

Geweldig heb mijn mokken opgehaald en kreeg nog een rondleiding in het magazijn. Super aardige mensen

Snelle levering en leuke asbakken,ben helemaal blij

Snel ontvangen en keurig verpakt!

Product voldoet aan gene ik verwachten!

Leuke webwinkel!

Stijlvolle vrolijke manden, voldoende keuze en ook belangrijk…… netjes verpakt en snel bezorgd!

Gelukkig uiteindelijk wel contact

Duurde even maar service is top!

Lamp is prachtig. En levering was snel

Niet tevreden

Uit eindelijk is alles super verlopen,de fout lag bij de late levering door Bpost. Als we in de toekomst iets nodig hebben raadplegen we zeker Safaary.

Heel erg tevreden

Zeer blij met mijn mooie asbak!

Alles was goed verpakt

Heel tevreden

Mooie lamp, goed verpakt en super snelle levering.

Mooi product en snelle levering

De oosterse tafellamp staat geweldig in de woonkamer. Geeft heel veel sfeer.

Albert Einsteinweg 10 A

6045 GX Roermond

085-8772631/06-29230967

Over Safaary

Safaary de ultieme beleving voor iedereen die op zoek is naar een sfeervol interieur, een prachtige Oosterse hanglamp of een mooi Arabisch schilderij! Al met al, wat je ook zoekt, zoek niet verder!