super

Ik ben net begonnen en heb super veel goede info gevonden en gekregen op de site en facebookpagina, heel blij mee

Heel tevreden met mijn producten!

De producten doen wat ze moeten doen.

Super service!

Altijd goed geholpen bij curly tools. De chat functie is super handig en er wordt echt goed met je mee gedacht. Ze zijn super op de hoogte van de producten en leveren snel! En natuurlijk erg fijn dat het assortiment heel uitgebreid is.

geweldig

goede service..makkelijk charter als je vragen hebt..word snel verzonden

Snelle verzending en fijn/snel contact

Ik heb twee producten van 250 ml besteld, maar ontving de 100 ml variant. Binnen een paar uur had ik al een mail ontvangen met een mooie oplossing. De communicatie is fijn en snel evenals de verzending. Ik zou hier zeker weer gaan bestellen.

Nadat ik me bestelling had ontvangen, bleek dat me shampoo een leave in was geworden. Hier een mail over gestuurd en als nog me shampoo ontvangen. Dus een super service

Keurig geleverd en is er een probleem dan word fit direct opgepakt. Ook het contact verloopt heel fijn.

Meedenkend

Kapot item ontvangen, dit aangegeven bij curlytools en ik kreeg een nieuw product toegestuurd!

Goede en vooral snelle service!

Goede levering van super fijne producten

Mijn artikel was binnen een korte tijd defect geraakt. Na 1 keer contact op te nemen kreeg ik meteen een vervangend artikel toegestuurd!

Probleem in de voorraad waardoor ik iets niet meer kon krijgen terwijl ik het wel had besteld. Kreeg gelijk een mailtje met uitleg en excuses, mocht een nieuw product uitkiezen en kreeg er wat korting op!! super vriendelijk en top geregeld

Tevreden over producten en service!

Na wat problemen met de bezorging (verlate levering maar de schuld van het vervoersbedrijf) en wat communicatie problemen met curly tools ben ik uiteindelijk toch zeer tevreden over de service en de producten. De problemen zijn zeer correct opgelost. De producten bevallen me heel goed en ik zie nu al resultaat! Een mooiere bos met krullen al na mijn eerste wasbeurt terwijl ik met de shampoo En producten die ik voorheen gebruikte altijd slap haar had direct na een wasbeurt. Ik ga dus zeker vaker bestellen en lekker uitproberen.

Superfijne producten, ook voor mannen.

Superfijn product, ook voor mannen. #metro:)

Super goed!

Enorm goede service ontvangen, super snelle levering. Echt een aanrader!

Mijn krullen zijn weer als vanouds!

Ik was al een poosje op zoek naar goede en vooral natuurlijke producten voor mijn krullen, ze zijn weer als vanouds met de producten van Curly tools.

TOP!

Fijne producten, snelle levering, en bereid advies te geven daar waar nodig. Persoonlijk vind je niet veel meer.

Fijne producten voor een redelijke prijs

Het zijn fijne producten en alles is goed verpakt.

Een spannende en leuke zoektocht naar de ware aard van mijn krullen .

Snelle levering van producten. Het is nog wel een zoektocht. Lijkt erop dat de krullen iets meer gedefinieerd worden. Wat minder pluis. Maar zakt na 2 dagen weer uit. Geprobeerd met conditioner te wassen maar dan wordt de bovenkant plat. Nog kijken welke leave inn ik moet gebruiken. Heb nu het masker nog als leave inn. Over een tijdje naar de echte krullen kapper voor een totaal effect.

Goede service en erg klantvriendelijk.

Snelle en goede service

Mijn artikel werd razend snel bezorgd, netjes en mooi ingepakt

Geweldige service en snelle levering!

Het is een fijne webshop en je kan er van alles vinden. Er word ook goed gecommuniceerd als er iets fout gaat. Binnen in de verpakking is er ook een leuk kaartje en dat maakt het toch leuker!

Door deze site wist ik in één keer wat voor mij de curlygirl methode inhield!

Snelle en goede service. Zelfs persoonlijk contact met de eigenaresse. Door deze site snap ik wat de curlygirl methode inhoudt en weet ik wat mijn haar nodig heeft. Prijs, kwaliteit verhouding is top! Al met al een top ervaring gehad met het bedrijf! Ik sta dan ook al weer te popelen om nieuwe producten te gaan bestellen en te testen!!

Fijne producten

Goede producten, snelle service, goede prijs en goede adviezen

Duidelijke website met veel aanbod. Snelle verzending.

Over CurlyTools

CurlyTools helpt jou om het beste uit je krullen te halen. Met de juiste haarproducten en tools!