Heel blij!

Super blij met alles, heel snel om te bestellen, goed verpakt, nooit problemen met de producten! Soms alleen de levering dat langer is dan aangeduid (naar België) maar dat is vaak door de post.

Weer mooie krullen

Ik gebruik het starterspakket van Curly tools nog maar kort, maar zie en voel echt al verschil! Geen pluis meer en mooie, gedefinieerde krullen. Blij mee!

Online shop is goed, bezorging was minder.

Besteld net voor het weekend, wordt alleen bezorgd doordeweeks. Postbezorger had helaas het briefje van bezorging bij een ander adres in het postvak gedaan. Hierdoor was ik het pakje een paar dagen kwijt. Hier kan CurlyTools natuurlijk verder niks aan doen. Van hun kant was het goed ingepakt en het kwam na wat vertraging erg netjes binnen.

Snelle verzending!

De producten van holy curls ruiken heerlijk, shampoo schuimt goed en de conditioner wordt ook echt heel zacht! Het is soms even uitvogelen hoe en welke volgorde werkt, maar ik ben blij met de producten! Maar ook met de snelle service. Tevreden klant

Heel fijne produkten

Duidelijke site met goede informatie van de producten. Mijn krullenbos zit echt fantastisch. Ik ben helemaal verkocht!

Super fijne site, die goed advies geeft voor de cg methode. Ik ben een keer andere producten gaan gebruiken dan t advies…advies producten waren veel beter! Ik ben er heel blij mee. Ook een ruim assortiment en alleen de beste producten. Je kan zelfs chatten voor advies! Ik best hier heel vaak! En dat blijf ik doen!

Voor elk wat wils

Ik ken curlytools via hun Facebook groep. Hele gezellige groep waar ik al veel geleerd heb. Omdat bij curlytools alles cg is hoef je je daar niet druk over te maken. Via de fb groep kun je veel informatie vinden en vragen over welke producten bij je passen die je vervolgens op de website kunt bestellen. Mijn krullen zijn al enorm verbeterd! 1 product was niet op voorraad die ik besteld had maar dit werd keurig opgelost!

probleem goed en snel opgelost!

De inhoud van mijn pakketje kwam beschadigd aan en was gaan lekken. Ik kreeg nieuwe producten toegestuurd en kon de eerste bestelling retourneren. Goed en snel opgelost!

Prima service en snelle levering!

Duidelijke omschrijving van de producten en hoe de producten te gebruiken. Snelle levering!

Goed advies doordat er bij de producten goed beschreven staat wat het product doet Snelle levering

Zeer gemakkelijk

De site is zeer duidelijk en makkelijk. Alles staat duidelijk op het product welke ingrediënten erin zitten. Ik raad het zeker meisjes aan die of moeite hebben met de juiste producten te vinden of meiden die weten wat ze willen.

Too service

Makkelijke site en snel en netjes verzorgd verstuurd.

Meteen wereld van verschil

Nu 2 keer mijn haar gewassen met het starterspakket, na de eerste keer meteen een wereld van verschil. Mijn haar is minder pluizig en begint met krullen vanaf mijn hoofdhuid, voorheen was dit niet het geval.

Goed advies en snelle levering van de producten

Erg tevreden met de service tot nu toe. Nu geduld hebben, maar ik zie mijn krullen na een week al opknappen.

Geweldige webshop

CurlyTools is een mooie webshop. Alles is overzichtelijk en duidelijk uitgelegd. Ik koop er altijd m’n krullen producten en het is altijd weer een leuke ervaring als ik m’n pakketje ontvang. Vaak zit er nog een klein cadeautje bij ook.

Hetgeen dat mijn haar weer heeft doen stralen

CurlyTools is een fantastische site die niet enkel gericht is op het verkopen van producten, maar ook op het geven van informatie voor net startende CurlyGirls. Toen ik net begon, haalde ik onwijs veel kennis uit de testen die zij op de site aanbieden waardoor ik meer mijn eigen haar en krullen leerde kennen. Hierna ben ik aan de slag gegaan en heb ik wat producten uitgeprobeerd. Van bijna alles hebben ze travelsize en normaal formaat, ideaal om te kunnen uitproberen. Ook krijg je bij elke verzending een lief kaartje of een andere kleine attentie. Echt enorm klantvriendelijk, je krijgt ook echt zo snel mogelijk goede ondersteuning waar nodig! In één woord 'aanrader'!

Geweldige producten en snelle service!

Al 2 x besteld via CurlyTools en steeds snel geleverd. Ook een goed overzichtelijk website. Ik ben tevreden!

Snelle verzending en goede service

Mijn bestelling werd snel verzonden. Echter bleef het bij de bezorging hangen en om die reden contact opgenomen. Contact was erg vriendelijk en mijn pakket werd daarna snel bezorgd

Breed assortiment, goede info, snelle verzending

Goei webshop met een breed assortiment, goede info over de producten en handige zoekfuncties, erg tevreden!

Snelle levering in een mooie en nette verpakking.

Levering is super snel en gemakkelijk. Producten bevallen altijd goed en alles word netjes en mooi ingepakt bezorgd

Veel productkeuze, goede kwaliteit, goede service snel antwoord op mijn vragen & snelle levering.

Super!!

Kwalitatief goede spullen,snelle levering en goed verpakt. Als echte Zeeuw vind ik het wel jammer dat 1 van de drie producten die in k gebruik van Curl Flo sold out was….nu is de gel er wel maar dan moet ik al is het te snappen ook hier weer verzendkosten voor betalen….en dat is me net een cent tevee. Dus zeker ik wil dat shop tegoed wel!!

Een krullengenerator!

Geweldig makkelijke föhn die goed in de hand ligt. Hierdoor krijg je op een eenvoudige manier, mooie luchtige krullen en volume in je haar.

Goede ervaring, producten goed toegekomen.

Ik ben heel blij met de producten, alles was goed ingepakt en niets mankeerde. Enig minpuntje is dat de levering langer dan een dag heeft geduurd. Ik had een woensdag avond besteld en het is pas de maandag erop geleverd geweest.

Over CurlyTools

CurlyTools helpt jou om het beste uit je krullen te halen. Met de juiste haarproducten en tools!