Snel en duidelijke site

Erg snel en een duidelijke/overzichtelijke site! Ergr blij mee!

Mijn krullen weer terug

Sinds ik hun starters pakket heb gekocht voor mijn krullen zien ze er weer mooi uit. Eerst zat ik altijd te zoeken wat ik nou precies nodig had maar nu draag ik mijn haar eindelijk weer los in zijn eigen krul. Zo blij :)

Goede producten, mooi verpakt en snelle service. Door voorraad problemen moest ik iets langer wachten op mijn producten. Als bedankje voor mijn geduld kreeg ik gratis producten. Erg blij mee, dankjewel!

Snelle service, gemakkelijk contact

Al diverse malen heb ik producten bij curly tools besteld. Het is fijn dat op de site informatie over de CG methode te vinden is met daarbij adviezen over welke producten handig zijn om te gebruiken (passend bij het haartype). Wanneer er vragen zijn is er al snel antwoord. Kortom; ik ben erg tevreden over deze webshop en blijf hier dingen bestellen. Het is telkens een feestje om mijn bestelde pakket thuis te krijgen!

Altijd vlotte service!

Altijd tevreden van de bestellingen. De producten worden correct en snel afgeleverd.

Producten zijn perfect en snel geleverd.

Geweldige site: snelle levering, informatief en prachtige producten.

Inmiddels 2 bestellingen gedaan, heel snel geleverd, top! De site is ontzettend overzichtelijk en informatief. Ik heb zelf wavy haar en kan slecht tegen parfum, met name in shampoo. Op deze site kon ik snel vinden welke lichte producten bedoeld zijn voor wavy's en welke producten geen parfum bevatten. Ze hebben erg veel heel mooie producten, allemaal CG proof en voor elk haartype. Geweldige site!

Aanrader!

Er fijne ervaring! Alles was ontzettend zorgvuldig verpakt en vooral ook heel erg snel. Ik had mijn pakket al binnen voordat ik door had dat mijn bestelling verstuurd was. Helemaal top natuurlijk en ideaal als je last minute door je haarproducten heen bent.

Ontzettend snelle verzending

In mijn zoektocht naar mooie en verzorgde krullen, ben ik bij CurlyTools aan het goede adres. De website is overzichtelijk en informatief, waardoor goed en snel mijn producten bij elkaar weet te vinden. Omdat ik nog niet mijn product favs heb ontdekt, bestel ik met regelmaat op CurlyTools omdat ze een groot aanbod hebben. Ze maken hun belofte waar! Voor 16:00 besteld is de volgende dag in huis. Daarnaast heb ik tot nu toe altijd de juiste producten gekregen. En was het goed verpakt. Al met al een fijne site met een goede service.

Fijne producten en snelle levering. Top!

Fijne producten en merken beschikbaar in de webshop. Producten waren snel verzonden en netjes verpakt. Heel fijn!

steeds tip top in orde

makkelijk bestellen, fijn dat je met Klarna kan betalen, producten worden snel geleverd, steeds tip top ingepakt, met een fijn kaartje en soms zelfs een staaltje om iets nieuws te proberen, ik ben een happy klant!

Fantastische producten voor gekleurd, krullend haar

Jarenlang heb ik gezocht naar producten (shampoo, conditioner en styling) die goed waren voor zowel mijn krullen als de geverfde kleur. Bij Curly Tools heb ik ze eindelijk gevonden. Super handig: bij ieder product staat vermeld hoe dit te gebruiken of aan te brengen.

Super advies

Ik zocht contact via de webshop omdat ik op zoek was naar een nieuw haarproduct voor mijn nieuwe haar. Ik kreeg heel vlot een reactie met daarin goed onderbouwd advies, heel erg fijn!

Super föhn

Ik heb deze föhn gekocht en ben meer dan enthousiast over het resultaat. Mijn haar pluist veel minder! Zelfs na een aantal dagen. Echt super blij mee!

Snel geleverd. Artikel keurig verpakt. Helemaal niks op aan te merken

Duidelijke info en vlotte levering

Curlytools is het laatste jaar mjjn go-to website voor producten. Ik vind het aangenaam shoppen omdat er steeds een duidelijke uitleg staat wat een product doet, wat er in zit en welke haartypes het beste passen. Ik ben zelf iemand die veel uitprobeert, merken test. Maar ik denk nu wel te settelen. Wat een resultaat met mijn laatste testcombo!

Hele fijne producten en snelle levering

Fijne producten van o.a. Curlsmith die goed werken voor mijn wavy haar. Gekocht naar aanleiding van de haareigenschappen test op de website.

Toegankelijke website, fijne producten en leuke kortingen!

Ik vind het vooral fijn dat ook totaal onwetende mensen die vragen stellen op de website goed en vriendelijk geholpen worden (zowel door moderatoren als door leden). Ik heb dat wel eens anders ervaren op een CG-website. Bij Curly Tools bestaan geen domme vragen, fijn is dat! Verder heb ik e.e.a. besteld via de site (en soms met korting), daar ben ik ook tevreden over. Kussenslopen en ik kreeg twee scrunchies kado, advies en daarna lekkere shampoo gekocht, mogelijkheid om achteraf te betalen - ja, helemaal goed!

Snelle levering, fijne producten

Fijne producten met goede instructies geleverd. Levering was ook snel.

Ruime keuze aan CG producten met schappelijke prijzen.Ze geven desgewenst een goed advies.En niet onbelangrijk vandaag bestels morgen in huis.

Mooie website, snelle levering en mooi met aandacht ingepakt

De website is makkelijk te ontdekken en gebruiken. Ook fijn dat er zulke mooie merken ook in Nederland verkrijgbaar zijn. De levering ging goed en je kon zien dat het pakketje met aandacht was ingepakt, echt een cadeautje:)

Eindelijk een website en de hulp die ik al heel lang zoek!

Vlotte service Veel keuze Groot aanbod aan diverse merken Instant vrolijk gevoel

Top service!

Ik ben een grote fan van Treluxe en vooral van de hi def gel. Deze was overal uitverkocht, behalve bij curlytools. Dus superblij dat ik mijn krullen weer kon verwennen met mijn favo gel! En dat voor de normale prijs. Veel shops uppen de prijs als er lage stock is, maar curlytools niet! En het is een feestje om hun pakje uit te pakken! Het lijkt een cadeautje en wie wil dat nu niet? Lekker snelle service. Volgende dag al in huis!

Producten zijn snel geleverd en van goede kwaliteit.

Mijn haar is weer krullend en gezond

Mijn dof uitziende en gespleten droge haar, glanst en krult weer na een bezoek aan een krullenkapper. Na een wekelijkse wasbeurt en behandeling met deze producten thuis krult mijn haar mooi. (En het ruikt ook nog eens lekker). Het is wel duurder dan andere producten, maar het zijn grote flessen en je hebt niet veel nodig.

Over CurlyTools

CurlyTools helpt jou om het beste uit je krullen te halen. Met de juiste haarproducten en tools!