Snelle verstoring vd producten en netjes ingepakt

Heel tevreden, enige aandachtspuntje is dat bepaalde producten nogal lang uitverkocht kunnen blijven.

Alleen maar lof

Heel handige website! Als beginnend CG-volger gebruik ik de filters heel veel. Mijn pakje werd snel geleverd, goed stevig ingepakt, maar ook mooi ingepakt. En lekker ruikend, heerlijke producten. Ik ben zeker fan!

Alles op 1 plek voor alle curlies

Ik ben oprecht blij deze site te hebben gevonden. Al een tijdje was ik aan het uitzoeken hoe ik minder shampoo kan gebruiken, maar omdat mijn hoofdhuid wel bepaalde smeersels nodig heeft is helemaal zonder niet te doen. Op advies van curlytools heb ik nu al een tijdje 'As I am dry & itchy' lijn. Sindsdien heb ik geen medicatie voor mijn hoofdhuid nodig en heb veel minder schilfering en jeuk. Mijn haar ziet er ook veel gezonder uit, met mooie krullen en vooral geen jeuk! Superblij ben ik, bedankt!

Nooit meer anders!

Ik had altijd heel erg pluis haar en gebruikte veel niet CG producten. Maar sinds ik lid ben van jullie facebook pagina en advies heb ontvangen van Babs Hndrkx wil ik nooit meer andere producten. En wat echt super fijn is, is dat je bestelling super snel verstuur wordt! Voor mij nooit geen andere producten meer, alleen maar CurlyTools producten!!

Vlotjes

Snel mijn producten gevonden, vlotte levering. Mooi en veilig verpakt. Alles in orde

Goede producten voor mijn krullende haar en hele snelle levering

Ik ben heel tevreden over de producten van curly tools. Mijn haar is er echt op vooruit gegaan na het gebruik van enkele producten die ik bij Curly Tools gekocht heb.

Via Curly Babs op jullie site gekomen! Na heldere curly girl methode uitleg van haar, bij deze online shop alle producten kunnen vinden, supersnel geleverd zodat ik meteen met mijn haar aan de slag kon!!

Goeie producten, snelle levering

Mooi gamma van producten die geschikt zijn voor krullend haar. Snelle en verzorgde levering.

Super goede hulp keuzes

Ik ben sinds kort begonnen met de cg methode. Ik wist ongeveer wel wat ik nodig had, maar met mijn extreem gevoelige hoofdhuid, was producten kiezen erg lastig. Maar hier werd ik enorm goe snee geholpen, en ben enorm tevreden. Zowel hoofdhuid als krullen zijn enorm verbeterd. Super site. En ik raad deze bij iedereen aan. Top service!!

Netjes geleverd mooi op tijd

Mijn krullen worden blij van Curly Tools

fijne producten, snelle levering

Bestel altijd leave in conditioner. Het is een heerlijk product en mijn haar blijft er gezond van.

Heel goed!

Mijn krullen komen veel mooier! Ben er super blij mee, ik had veel eerder bij CurlyTools moeten shoppen.

Eerste bestelling, snelle service, goed verpakt en snel verzonden. Mogelijkheid om achteraf te betalen vind ik altijd fijn als ik bij een nieuwe winkel bestel.

Top producten! Snelle levering en duidelijke website

De website is erg toegankelijk. Je kan alles makkelijk vinden. Het bestellen verloopt soepel en snel. De producten had ik de volgende dag al in huis! Ik ben erg tevreden met de aankoop bij Curly Tools!

Goede producten , snelle levering!

Curlytools verkoopt veel producten en als ik bestel heb ik het vaak de volgende dag al in huis! Top service!

Duidelijke info, snelle levering

Ik ben net begonnen met de producten te gebruiken dus weet nog niet of ze gaan helpen. De info op de web pagina is duidelijk en de producten waren snel geleverd. Misschien handig als meer product ervaringen/ recensies erbij staan zodat wij “de nieuwe curly girls” ons beter kunnen oriënteren.

Mijn haar voelde voor het gebruik van de producten erg droog aan, zagen er niet gezond meer uit, veel frisé. Maar nu na 3 weken de startbox te gebruiken zie en voel ik het verschil. Mijn haren zien er minder droog en veel gezonder uit. Heel tevreden klant en benieuwd om nog meer producten uit hun gamma te proberen.

Sneller levering en goede service

Duidelijke website met ruime keuze aan producten. Ik had een fout in mijn bestelling gemaakt en deze is keurig opgelost.

Mooi pakket haarverzorging

Via de site een pakket haarverzorging gekocht die past bij mijn haartype. Fijne producten die cg proof zijn.

CG hair makeup gold

Op zich is het leuk om een keer en ben ik wel tevreden. Alleen heb ik een aantal op- en aanmerkingen. De kleur is niet intens goud wat ik wel jammer vind (zeker omdat mijn haar heel donker bruin is) en lijkt alsof er een groene gloed in zit. Op de tube wordt aangegeven dat het niet afgeeft op de kleding, het geeft degelijk wel af op de kleding, kussen en mijn bankstel. Tijdens het gebruik op vochtige haar is het stug om mijn krullen te draaien.

Fijne producten van curlsmith, mail contact duurt beetje lang.

Fijne producten van de nieuwe lijn van curlsmith. Er zit geen prafum in dat is fijn, hierdoor heeft het product geen geur maar ruikt ook niet muf. Tot nu toe zeker tevreden. Helaas is niet alles op voorraad daarom contact gezond via mail, antwoord hierop duurt naar mijn mening best lang dit mag sneller. Ondanks dat zijn ze klantvriendelijk en denken ze met je mee bij curlytools.

Uitstekende dienstverlening

Haartestje invullen en je krijgt de goede spullen opgestuurd binnen een dag. Heel erg fijn ❤️ Curly method ook goed uitgelegd

Ik wist niet dat ik zoveel krul had van mezelf. Maar nog belangrijker.. alles ziet er gezonder uit en voelt heel zacht. Door een pittige operatie had mij haar een flinke opdonder gehad. Nu ziet het er echt stukken beter uit

Zooooo blij mijn haar zit eindelijk elke dag goed!!

Zoooo veel haarproducten geprobeerd en nu eindelijk dankzij de Curly Girl methode de juiste gevonden en de beste manier gevonden om hoe om te gaan met mijn krullend haar. Voordat ik begon met de Curly Girl methode en Curly Girl approved producten had ik dagen dat mijn krullen heel goed uitzagen en dan weer dagen dat het één groot vogelnest was! Ik dacht dat dit hoorde bij krullend haar, nu weet ik beter! Ik geniet nu elke dag van mijn mooie krullen en kan iedereen met krullend haar de curly Girl methode aanraden.

Over CurlyTools

CurlyTools helpt jou om het beste uit je krullen te halen. Met de juiste haarproducten en tools!