Zeer tevreden!

Fijne shop met uitgebreid assortiment na bestelling volgt een snelle bezorging!

Nette en tijdige levering

Producten kwamen op de beloofde tijd aan en waren netjes en zorgvuldig verpakt

Uitstekende webshop.

Laatst een bestelling gedaan omdat ze de lijn van Umberto Gianini verkochten. Alles kwam mooi verpakt aan. Er zat zelfs een sample van een ander merk in om te proberen. Nu zag ik dat ze ook de lijn van Curlsmith verkopen. Deze bestel ik binnenkort ook nog. Zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen en om iets te bestellen. Top webshop!

Schitterend!

Producten snel en correct geleverd

Binnen 1 dag al m’n producten in huis.

Mooie krullen

Een dunne niet plakkerige gel. Geeft mooie krullen zonder hard te worden of een laag achter te laten. En maakt je haar niet dof.

Top advies en perfecte producten

Goeie digitale tool die advies geeft over basisproducten. Producten ook erg fijn en weer mooie krullen.

Super fijn!

Er is een groot aanbod op de website van CurlyTools, veel advies als je net start met de CGM methode. Daarnaast is er snel contact mogelijk met de klantenservice. Ik ben erg tevreden :) en mijn krullen ook!

Goed advies

Niet alleen snel geleverd, maar bovenal goed advies voor de verschillende sporten krullend haar. Ook via de Facebookpagina kom je veel te weten over de verschillende producten, ik raad een ieder aan daar eens een kijkje te nemen.

Geweldige Service

Artikel is goed en snel geleverd Ze hebben ook vele betaalopties.

Makkelijk bestellen, ruim assortiment, snelle levering

Snel binnen tegen prima prijzen. Aanrader!

Heerlijk, luxe producten

Een fijne doos vol met heerlijke producten. Persoonlijk vond ik de box erg prijzig, maar de producten zijn hier ook naar. Mogelijk dat ik in het vervolg zelf producten samen stel, maar dan van wat minder dure merken. Daarnaast had ik ook een uitgebreider plan verwacht voor de komende weken, er zat enkel een blaadje bij met 5 stappen voor 1 wasbeurt. De producten vind ik wel erg fijn en ze doen goed hun werk!

Producten makkelijk te vinden op de site. Goede uitleg en snelle levering

Ik heb een webshop gevonden waar ik mijn producten voortaan bestel!!!

Altijd goed!

Ik bestel regelmatig bij deze webshop. Ze leveren op tijd, netjes verpakt, doppen goed afgesloten en de producten zijn naar wens. Op vragen geven ze snel antwoord. Via de website krijg je advies over producten die goed bij jouw haar passen. Zeer tevreden.

Ik ben erg tevreden- positief

Mijn haar voelt zacht en niet droog als schuurpapier Ook blij dat t product vrij is van siliconen en parabenen. Ik heb mijn vriendin aangeraden om dit product aan te schaffen. Mond op mond reclame werkt fantastisch. Im so happy.

Zeer tevreden over het product

Holy Curls is Holy Moly fijn!

Heerlijke lijn van Holy Curls aangeschaft. Van A tot Z heerlijk; de geur, textuur, spaarzaam in gebruik en aanvullend aan elkaar.

Geweldige spullen voor je krullen!

Zeer goed kunnen "slagen"! De krullenspullen zeer snel thuis, en de volgende dag mooi gezond haar zonder pluis!

Goede service, snelle levering en fijne producten!

Helemaal top!

Deze gel maakt mijn haar totaal niet crunchy en zorgt ervoor dat mijn krullen her gedefinieerd en gehydrateerd uitzien. Gewoon perfect

Geweldig voor mijn krullen

Ik had zelf nog nooit van het product gehoord maar doordat ik me meer bezig hou met de verzorging van mijn krullen kwam ik dit tegen. Het ruikt heerlijk, is makkelijk toepasbaar en mijn krullen zien er echt veel beter uit. Heel blij mee

Super!!

Fijne overzichtelijke website en een snelle levering. Heel erg blij met mijn muts met satijnen voering en de shampoo proef flesjes. Ik weet nu welke fijn vind en die ga ik zeker weer hier bestellen maar dan in het groot.

Super product en snelle verzending

Goede service en levering

Producten worden altijd netjes verpakt gestuurd.

Over CurlyTools

CurlyTools helpt jou om het beste uit je krullen te halen. Met de juiste haarproducten en tools!