Goede en snelle service. Producten zijn goed verpakt en leveren zoals afgesproken.

Super website

Curlytools heeft een super snelle levering en de producten zijn ook goed omschreven. Er staat precies bij wat je van het product kan verwachten, en hoe je het het beste kan gebruiken. Ook fijn dat er regelmatig kortingscodes op social media voorbij komen. Ik koop graag curlsmith en dan is een kortingscode een welkome meevaller!!

Ik ben net begonnen met mijn 'reis' van pluizig haar naar mooie krullen en CurlyTools helpt daar bij. Bijvoorbeeld met het starterspakket en de blogs. Het ontvangen van het pakket was ook echt een cadeautje!

Topservice.

Snelle levering en heerlijke producten!

Heerlijke shampoo en masker, aanrader voor je krullen!

Is vijf sterren het maximum dat ik kan toekennen?

Is vijf sterren het maximum dat ik kan toekennen? Het hadden er wat mij betreft gerust meer mogen zijn! Ik ben fan van meerdere merken en bij CurlyTools vind ik ze allemaal! Heel veel producten voor elk budget. Je kan er naast producten ook mutsen, borstels, haardrogers, enz… kopen. Er is zelfs een tool voor het vinden van de juiste haardroger! CurlyTools is veel meer dan alleen maar een webshop. Er is een hele community waar je steeds met al je vragen terecht kan. En last but not least, een pakketje krijgen van CurlyTools voelt als het krijgen van een cadeau. Zo wordt het ook verpakt.

Snelle levering, prima service. Nog niet een super groot assortiment maar dat komt ongetwijfeld goed!

Fijne CG producten

Groot assortiment, fijne producten, snelle levering! Bedankt!

Quick delivery and very structured website

Finding the product you are looking for is very easy, the website is very well structured. The delivery was very quick.

Leerzaam, behulpzaam en goede kennis wat voor jou de juiste producten zijn.

Ik heb veel geleerd van de informatie die op de website is te vinden , en ook op Babs haar Facebook pagina. Super handig en leerzaam

fijne producten

Ik gebruik de producten nog niet zo lang, maar merk dat mijn haar al veel minder pluist en meer glans heeft. De site geeft ook een duidelijke uitleg wanneer en hoe je producten moet gebruiken. Iets wat erg fijn is als je nog niet zo goed weet wat je met je krullen aanmoet.

Goede producten en snelle levering

Ik heb hier al vele producten gekocht die zeer goed zijn mijn krullen. De service is super goed en de producten worden snel geleverd.

Alles wat een curly nodig heeft!

De bestelling had 1 dag vertraging ivm leveringsproblemen van een product , hier werd ik netjes van op de hoogte gesteld. De bestelling kwam keurig en netjes verpakt aan, de producten zijn fantastisch!

De juiste föhn voor mijn krullen

Yes, daar was hij opeens... De nieuwe föhn van CHI uit de 1875 serie. Compact en fijne blaas standen erop. Mijn krullen komen er veel beter uit, dan met mijn oude föhn. Heel blij mee en compliment voor jullie als bedrijf, snel geleverd dat is echt fijn!

Echt top

De ene dag bestellen, de volgende dag in huis. Netjes verpakt. Als je een vraag stelt krijg je snel antwoord.

Fijne website en snelle levering

Vlak achter elkaar twee bestellingen geplaatst. Beide pakketten netjes ingepakt en snel geleverd. De website is verder heel duidelijk in de zoektocht naar de beste producten voor je haar!

Professionele en snelle service

Kwaliteitsproducten, cg proof en snelle service

de producten zijn erg sterk en werken heel goed.

ik had heel veel moeite met het zoeken van goede producten voor mijn krullen, maar sinds dat ik jullie producten gebruik kan ik niet meer zonder en blijven mijn krullen mooi in vorm

Geniaal

Ik ben met CH methode begonnen via Curlytools. Door de haar testen die je op deze site kan doen kan je de juiste producten bij jouw haar eigenschappen vinden. Ruim assortiment! Ook leuk producten in travel size! Ook leuk om t product een keer te proberen! Zeer tevreden! Blijf hier mijn producten bestellen!

Perfecte en super nette en snelle levering!

Fijne winkel ervaring

Producten snel geleverd, je wordt goed op de hoogte gehouden en het zit echt als een cadeautje ingepakt!

Superfijne shop!

Echt lieve verkoopsters, en fantastische producten. Ik ben zoooo blij met mijn föhn! Dus ja hoor, dikke aanrader, zeker betrouwb en fijn!

Snelle levering en netjes verpakt

Gewoon top!

Super winkel! De verzending was super snel, de volgende dag al in huis (vind het zelf niet erg om 3-7 werkdagen te wachten voor een bestelling). Er zijn hier producten te vinden, die anders lastig te krijgen zijn. Ben benieuwd wat voor producten er nog meer komen!

Heel erg tevreden

Ik ben heel tevreden met Curly Tools. Website is duidelijk en overzichtelijk en de levering volgt snel. Ik vind de service echt perfect zelfs na een bestelfoutje door mezelf wers er binnen 24 uur gereageerd op de mail om mijn bestelling nog te wijzigen dit heb ik als zeer prettig ervaren.

Westerhaven 6 9718 AV Groningen

Over CurlyTools

CurlyTools helpt jou om het beste uit je krullen te halen. Met de juiste haarproducten en tools!