Fijn voor mij en mijn dochter

We zochten al een tijdje naar goede producten. En nu een setje van hetzelfde merk gekocht. En werkt perfect voor mij en mijn dochter!

Goed advies (via Facebook) en snelle service. Fijne producten voor mijn krullies

Fijne producten en snelle levering

Mijn bestelling werd snel ingepakt en verstuurd. De kwaliteit van de producten was ook naar verwachting: Goed!

Je bestelling is letterlijk een cadeautje!

Heldere overzichtelijk website, nette prijzen. Maar als je dan je bestelling in huis krijgt is het uitpakken een feestje!

Ganz ok

Schnelle Lieferung. Alles gut soweit.

Tot nu toe prima

Ik heb vorige week een startpakket besteld bij CurlyTools. Daarbij ook een microvezel doek en borstel. Ik ben zo iemand als ik het doe doe ik het ook meteen goed. Bij de bestelling zat een blaadje met een duidelijke uitleg voor Curly girl. Ik gebruik het nu een week en het resultaat mag er wezen. Ik moet oppassen dat ik straks niet teveel bestel haha.

Het voelt heerlijk aan op mijn hoofdhuid

Ik heb altijd jeuk en nu na 1 keer wassen niet meer.

Heel tevreden over producten

OMG !!!!!

Onvoorstelbaar !

Overzichtelijke en fijne webshop!

Ik kon goed vinden wat ik nodig had, met fijne adviezen erbij! Een heel overzichtelijke en fijne webshop voor krullies.

Het feit dat Curlytools je d.m.v. informatie de juiste adviezen kan geven is echt top! Ik vulde de vragen in en voilà daar rolde mijn advies uit. De producten welke mijn geadviseerd werden heb ik besteld. Het werkt top! De artikelen waren ook snel binnen (ondanks de kerstperiode). Mocht je niet goed weten welke producten het beste zijn voor jouw type haar, dan kom je er met Curlytools zeker achter!

Waanzinnig

Beetje huiverig om na een online haartest een selectie spullen aan te schaffen. Toch maar gedaan. En wat bevalt dat goed!! M'n haar is na het gebruik van de conditioner, leave in en de gel een stuk soepeler, krult meer en mooier en is de dag erna ook nog prima, na een kleine refresh. Evt zou ik als toevoeging een extra Krul crème fijn vinden, omdat ik hoop dat ze dan nog iets meer bounce krijgen.

Snel en goede producten

Top!!

Perfect voor mijn eigenwijze krullen

Wat een fijne dikke gel voor mijn krullen! Ook fijn dat mijn krullen bij het 1e gebruik meteen goed zaten. Aangezien ik helemaal niet bekend was met dit product. Wel maak ik voor gebruik mijn krullen na de douche vochtig met mijn mistsprayer. Ik kan de Blueberry Bliss curl control jelly echt aanbevelen!

Goed!

Ik heb de producten snel ontvangen en waren makkelijk te bestellen! Ben tevreden!

Mijn krullen zijn echt weer tot leven gekomen met de CurlyTools producten

Ik heb mijn veerkrachtige krullen van vroeger weer terug!

eindelijk hulp bij mijn krullen!

Als kind borstelde ik mijn krullen weg, want niemand wist wat ermee te doen. Soms had ik plots een -vond ikzelf- fantastische bos krullen,, maar ik wist ze nooit te houden. En nu -I was 40 years old- is er een site die helpt! Met een uitgebreide selectie met de mooiste producten voor alle soorten krullen. Ik ben gek op de geurende maskers, co-washes en shampoos. Bovendien zijn ze ook nog eens vegan en vrij van allerlei onnodige chemicaliën!

Hele fijne producten, top service!

Ruime keuze aan producten zowel full size als travel size. Super als je eerst iets wil uitproberen. Hele snelle levering! Zou zeker volgende keer weer bestellen bij Curlytools.

Al een lange tijd koop ik al mijn haarproducten via Curlytools. Altijd top producten, eerlijke prijs en goede uitleg over het gebruik ervan. Ook makkelijk te benaderen bij vragen!

Goede service en kwaliteit

Snelle levering, super producten

Er bleek iets niet aanwezig wat ik wel besteld had. Er werd direct een mailtje gestuurd dat dit niet voorradig was. Zodra het aanwezig was, kreeg ik het alsnog opgestuurd. (Zonder extra kosten) Snelle service en direct contact. Ik werd fijn geholpen.

Super ervaring!!!

Wat een fijne producten. Ik heb mijn kleine krulletjes weer terug terwijl ik dacht het juiste product te gebruiken. Nu weet ik zeker dat ik het juiste product gebruik. Zeer blij mee en kan het iedereen aanbevelen. Ik gebruik Giovanni voor de gevoelige hoofdhuid. Aanrader !! Geen gekrabbel meer en daarbij mooie krullen. Heerlijk

Fijne shop!

Fijne shop met fijne producten en goed advies. Ik kom hier zeker terug voor meer. Producten snel verzonden en ontvangen. Duidelijke communicatie.

Mijn krullen werden er oprecht zoveel mooier van. Ook heb ik zelf zeer donker haar en de kleur pakte echt perfect uit. Een aanrader!!

Super krullen dankzij snelle levering

Fijne ervaring met deze webshop. Duidelijke omschrijving bij de producten. Snelle levering.

Westerhaven 6

9718 AV Groningen

Over CurlyTools

CurlyTools helpt jou om het beste uit je krullen te halen. Met de juiste haarproducten en tools!