Goed werk, goede service en alles volgens afspraak

Wij hebben de contacten en het resultaat van VDH als bedrijf en van Rick persoonlijk als erg prettig en betrokken ervaren.

Prettige samenwerking, mooi eindresultaat

Binnen mijn interieuradvies komt het voor dat een meubel een nieuwe look nodig heeft. VDH levert heel goed werk, blij met deze samenwerking @lettiemackayinterieuradvies

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Zeer tevreden en prima service.

Echte vakmensen, prima kwaliteit en erg vriendelijke mensen.

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Onze tuinbanken zijn op een zeer goede manier opnieuw bekleed

Zeer tevreden en de banken zijn weer als nieuw.

Top service!

De mannen van Stoffeerderij VDH hebben er alles aangedaan om onze bank zo snel mogelijk te stofferen (aangezien onze andere, nieuwe bank totaal niet matchte met de oude bank). Zij waren ook zeer welwillend om te zoeken naar de juiste stof. De bank (en later ook nog 2 stoelen) is zeer netjes opnieuw gevuld en gestoffeerd. De bank en stoelen zien er echt weer als nieuw uit. Helemaal blij mee!

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Ruime stoffenkeuze en bank is weer als nieuw

Wát een vakmanschap

Stoffeerderij VDH levert topkwaliteit en klassenwerk! Reageert snel op vragen, denkt mee en heeft zeer vriendelijke en nette medewerkers in dienst. Wij zijn uiterst tevreden over de geweldig mooie stoffering van onze 2 fauteuils en bank. Ware vakmanschap verloochent zich niet.

Prima ervaring

Vriendelijke vakmensen. Alles is prima verlopen, meubel werd op de afgesproken tijd opgehaald. De bank werd weer als nieuw keurig afgeleverd. Ziet er prima uit. Kortom, deze firma kan ik aanbevelen.

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Wij zijn erg blij met de herstoffering van onze Martin Visser bank; hij is weer als nieuw!

VDH heeft onze 30 jaar oude Martin Visser bank zeer vakkundig en snel gestoffeerd in een prachtige kobaltblauwe Kvadrat stof.

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Geweldig ben verliefd op mijn nieuwe kussenset!

Ken je het gevoel je laat iets maken in dit geval mijn kussenset van me boot. En in je hoofd weet je precies hoe je het wilt. Vaak lijkt het in je hoofd mooier dan dat het is want is natuurlijk fictie. Vader en zoon van stoffeerderij VDH, die laten het in het echt Nog 100 keer beter er uit zien dan dat het in mijn hoofd er uit zag! Petje af voor de mannen beter service en kwaliteit kan je niet krijgen!

Alles prima geregeld.

Leolux Pupilla laten bekleden met 2 kleuren leer, alle banken (3) zijn weer als nieuw, binnen een relatief korte tijd en voor een nette prijs!

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Prima service In goed overleg een stof gekozen en het uiteindelijke resultaat is dan nog mooier dan verwacht. Vakwerk !

snel en keurig gestoffeerd

op afgesproken tijdstip zijn de fauteuils opgehaald, netjes gestoffeerd en weer terug gebracht.

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Bank ziet er weer goed uit

Sympathieke mensen, prima resultaat. Mijn 22 jaar oude bank kan hopelijk weer jaren mee.

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Bij VDH gaan vakmanschap en goede service hand in hand.

Ik ben erg tevreden met de service van VDH. Mijn bank en stoel zijn in korte tijd weer omgetoverd als nieuw. Ze doen wat ze beloven en het resultaat mag er zijn!

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

goed zal in de toekomst hier weer naar toe gaan.

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Prettig, vriendelijk en vakbewaam.

Rick nam de tijd om de opdracht te begrijpen en betrok mij bij het formuleren van mogelijke oplossingen. Op deze manier ontstond er een beeld van het te realiseren plan. En zo is het ook uitgevoerd. JdH, 5/10/2020.

Bijzonder prettig bedrijf!

Wij hebben van de zomer onze Gelderland Stoel opnieuw laten bekleden door Stoffeerderij VDH. Hij ziet er weer geweldig uit. Fijn bedrijf, goede communicatie, goede prijs en vooral vakwerk!

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Goed werk en prettig overleg

Onze stoelen zijn weer als nieuw en zitten weer veel beter!

Keurig vriendelijk en snel

Gaf goed advies over welke stof en schuim we moesten gebruiken voor herstoffering van caravankussens. Werden keurig op de hoogte gehouden van de voortgang en ze waren op tijd klaar zoals afgesproken Zeker aan te bevelen

Geweldige stoffeerderij

Ongeveer 3 weken geleden mijn 2 erfstukken twee zelfgemaakte stoelen van mijn opa uit 1964 langs gebracht om met eigen gekochte Japanse stof opnieuw te laten stofferen. Gisteren zijn ze prachtig terug gebracht het en dat alles voor een zeer goede kwaliteit vs prijs verhouding. Over de service en opgegeven tijd waarin de werkzaam zijn uitgevoerd zeer te spreken. Bedankt!

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Meedenkend, snel en haal-en breng service (ook bij een strandhuisje)

Wij wilden het slaapbankje in ons strandhuisje laten stofferen. Dat moest snel gebeuren omdat wij ieder weekend in ons strandhuisje zijn en het slaapbankje dan moeten gebruiken. Dus eigenlijk tussen 2 weekenden in moest ons bankje gestoffeerd worden. Het is nogal een gesjouw om het slaapbankje bij een stoffeerder te brengen en te halen. Allemaal geen enkel probleem, het bankje werd zelfs opgehaald en weer prachtig bekleed teruggebracht door vader en zoon, ook nog eens op de dagen/tijden welke wij wilde. Dat is toch super goede service!!! Bankje is keurig netjes gestoffeerd!!!

Goed snel vriendelijk

Naar mijn mening een goed advies gekregen betreffende de te gebruiken materialen. Het eindproduct precies zoals ik het wenste. Ook geleverd binnen de afgesproken tijd. En bovendien een stuk goedkoper dan de concurrent. Mijn volgende opdracht al besproken voor volgend jaar. Een 10 zal ik nooit geven maar een dikke negen als eindcijfer zeker verdient . afz. G. de Boer

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Prettige samenwerking en uitstekende service!

Prettige samenwerking en uitstekende service. Vlotte afhandeling van de opdracht.

Over Stoffeerderij VDH

Wij bieden u de duurzame oplossing voor uw meubels! Wij zijn specialist in het stofferen van: - Design meubels - Kussens - Boten - Wand panelen - Overige soorten meubilair - Maatwerk - B2B opdrachten (zakelijk) Wij zijn gevestigd op de Kennemerlaan 161 in IJmuiden. 0255 519 007 info@stoffeerderijvdh.nl