Uitstekend voor een redelijke prijs. Onze stoelen zijn weer als nieuw.

Wij hebben onze eetkamerstoelen en onze kussens van onze launceset laten vernieuwen. Werkelijk heel erg mooi. Ze zijn weer als nieuw. Dat alles voor een redelijke prijs.

Professionele vakmanschap!

Ze leveren uitstekend werk. Heb een bureaustoel opnieuw laten bekleden. Oorspronkelijk was hij van mesh en nu van leer. Het geleverde werk is bizar goed! Naar mijn mening zelfs beter dan de uit het fabriek geleverde leren versie. Ze denken met je mee in de oplossingen en doen je aanbevelingen op basis van hun kennis en expertise. Echte vakmanschap is een steeds meer zeldzamer iets aan het worden. Gelukkig is vakmanschap en passie hier nog springlevend!

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Zéker een aanrader voor het maken van lounge kussens

Leuke, authentieke winkel waar je deskundig en klantvriendelijk wordt geholpen. Er is keuze uit een groot assortiment prachtige stoffen. Wij hebben twee lounge kussens laten maken en het resultaat is naar volle tevreden. De kussens zien er mooi strak uit, vakkundig gedaan. Op de afgesproken leverdatum lagen de kussens voor ons klaar. Eventueel hadden de kussens ook nog thuis bezorgd kunnen worden.

Geweldige service

Hebben een Italiaanse design stoel laten stofferen, met een prachtig resultaat. Meedenken over juiste stof, goede afspraak over aflevertijd, en net resultaat. Nog thuis afgeleverd ook!

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Prettige bediening, duidelijke prijzen en prachtig resultaat

Leuk familiebedrijfje van vader en zoon, je kijkt bij binnenkomst direct de werkplaats in. Een no nonsense benadering bij deze zaak aan de Kennemerlaan in IJmuiden. Prima kwaliteit!

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Goed geholpen en goed werk geleverd

Goed geholpen wat mogelijk was. Stalen meegekregen naar huis om een keuze te maken. Stoel 2 dagen in huis afwerking ziet er goed uit.

Netjes geholpen

Mooie stof uitgekozen in Maart maar door Corona helaas wat vertraging. Kussen waren uiteindelijk iets anders dan verwacht. Dit werd aangehoord en direct opgelost. Mooi kwaliteit kussen en erg goede service. En al met al zeer scherp geprijst. Ik kom hier zeker terug.

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Prachtig en precies op maat! Super blij mee!

Prachtige kussensvop maat laten maken voor mijn zelf gebouwde bankje. Prachtig eindresultaat en goed prijs kwaliteit verhouding!! Dank jullie wel mannen.

Prima, snel en degelijk.

Conform afspraak werd de bank opgehaald en na 1 dag weer keurig, gerepareerd thuis bezorgd.

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Vriendelijk ontvangst en mooi gestoffeerde stoel

Heel prettig geholpen door Rick. Mooie stof (leder) uitgekozen voor op een antieke schommelstoel. Na 4 weken keurig netjes thuisbezorgd. Stoel is perfect bekleed en is weer als nieuw.

Heel blij mee

Bank en stoelen opnieuw bekleed, zien er keurig uit en kunnen weer jaren mee!

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Gewoon goed. Afspraak is afspraak. Vakwerk!

Goede service en kwaliteit

Tuinkussens opnieuw laten stofferen; zien er weer als nieuw uit! Goed advies: wat wel opnieuw laten vullen, wat niet. Denken goed mee.

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Prettig contact,klantvriendelijk en meedenkend.

Fauteuils vakkundig gestoffeerd. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Geweldig goed gedaan voor een scherpe prijs!

Als biljartclub van Velsen hebben we weer 22 stoelen er prachtig bijstaan voor de leden!

Vakkundig, snel en vriendelijk

Wat een mooie kussen set hebben wij snel en vakkundig ontvangen voor onze loungeset. Rick heeft oog voor detail en wist ons goed te adviseren op locatie

Erg tevreden

Stoel laten stofferen, ziet er erg mooi uit. Zo opgeknapt..ze halen en brengen de stoel na afspraak te hebben gemaakt.

Mooie kussens afgeleverd

offerte gevraagd, redelijke prijs, communicatie kan iets beter, snel gereed en mooi afgewerkt

Zeer klantvriendelijk

Vriendelijk, flexibel en snel

• Welke beoordeling geeft u de service van Stoffeerderij VDH?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk? N.v.t.

Heel mooi en deskundig geholpen

De oude bureaustoel van mijn vader is weer als nieuw. Prachtige stof, vakkundig handwerk, zowel de nieuwe bekleding als de veren. De stoel zit weer lekker stevig en kan zo weer 60 jaar mee. Ook dank voor het deskundige advies bij het uitzoeken van een geschikt stof. En voor de vriendelijke service.

Super tevreden

Weer heerlijke gevulde kussens voor de caravan. Zitten lekker

Betaalbaar en naar tevredenheid

Prima resultaat en vriendelijke service

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Naar grote tevredenheid !

Wij hebben naar grote tevredenheid onze stoelen laten bekleden. Ook de aflevering ging snel en vlot. We hebben zelfs onze familie deze stoffeerderij aanbevolen en ook zij waren zeer tevreden!!

Deskundig en goede prijs

Word netjes en mooi gestoffeerd voor een goede prijs. Er is ook genoeg aan keuze in stoffen.

Professioneel bedrijf een aanrader

Dit bedrijf is zeer klantvriendelijk, denkt mee en geeft professioneel advies. Kennis van zaken !!!! Ik heb Diverse kussens met andere maten en kleuren laten maken . Allen keurig gemaakt !

Over Stoffeerderij VDH

Wij bieden u de duurzame oplossing voor uw meubels! Wij zijn specialist in het stofferen van: - Design meubels - Kussens - Boten - Wand panelen - Overige soorten meubilair - Maatwerk - B2B opdrachten (zakelijk) Wij zijn gevestigd op de Kennemerlaan 161 in IJmuiden. 0255 519 007 info@stoffeerderijvdh.nl