Bijzonder prettig bedrijf!

Wij hebben van de zomer onze Gelderland Stoel opnieuw laten bekleden door Stoffeerderij VDH. Hij ziet er weer geweldig uit. Fijn bedrijf, goede communicatie, goede prijs en vooral vakwerk!

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Goed werk en prettig overleg

Onze stoelen zijn weer als nieuw en zitten weer veel beter!

Keurig vriendelijk en snel

Gaf goed advies over welke stof en schuim we moesten gebruiken voor herstoffering van caravankussens. Werden keurig op de hoogte gehouden van de voortgang en ze waren op tijd klaar zoals afgesproken Zeker aan te bevelen

Geweldige stoffeerderij

Ongeveer 3 weken geleden mijn 2 erfstukken twee zelfgemaakte stoelen van mijn opa uit 1964 langs gebracht om met eigen gekochte Japanse stof opnieuw te laten stofferen. Gisteren zijn ze prachtig terug gebracht het en dat alles voor een zeer goede kwaliteit vs prijs verhouding. Over de service en opgegeven tijd waarin de werkzaam zijn uitgevoerd zeer te spreken. Bedankt!

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Meedenkend, snel en haal-en breng service (ook bij een strandhuisje)

Wij wilden het slaapbankje in ons strandhuisje laten stofferen. Dat moest snel gebeuren omdat wij ieder weekend in ons strandhuisje zijn en het slaapbankje dan moeten gebruiken. Dus eigenlijk tussen 2 weekenden in moest ons bankje gestoffeerd worden. Het is nogal een gesjouw om het slaapbankje bij een stoffeerder te brengen en te halen. Allemaal geen enkel probleem, het bankje werd zelfs opgehaald en weer prachtig bekleed teruggebracht door vader en zoon, ook nog eens op de dagen/tijden welke wij wilde. Dat is toch super goede service!!! Bankje is keurig netjes gestoffeerd!!!

Goed snel vriendelijk

Naar mijn mening een goed advies gekregen betreffende de te gebruiken materialen. Het eindproduct precies zoals ik het wenste. Ook geleverd binnen de afgesproken tijd. En bovendien een stuk goedkoper dan de concurrent. Mijn volgende opdracht al besproken voor volgend jaar. Een 10 zal ik nooit geven maar een dikke negen als eindcijfer zeker verdient . afz. G. de Boer

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Prettige samenwerking en uitstekende service!

Prettige samenwerking en uitstekende service. Vlotte afhandeling van de opdracht.

Vriendelijk, snel en vakkundig

Wij hebben onze hoekbank laten repareren door stoffeerderij vdh en zijn erg tevreden over het resultaat. Aanvraag was snel beantwoord, de offerte was duidelijk en met een goede prijs. De afhandeling was perfect en we hebben een practisch nieuwe bank terug. Zeer aan te raden.

Geen klagen

erg klant vriendelijk

Prima service.

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Zijn zeer tevreden over het herstellen van onze meubels

Zijn professioneel geholpen. Het herstellen van de armleuningen van de oorfauteuil is zo mooi gerepareerd. Goede keuze bijpassend leer, ziet geen verschil. Ook het bankje is naar volle tevredenheid gedaan. Maar wij waren al van de kunde op de hoogte. Aantal jaren al eens iets laten stofferen. Daar zijn we tot op heden ook nog steeds erg tevreden over.

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Fijne mensen en goed en duidelijk advies

De mensen van Stoffeerderij VDH nemen de tijd, denken mee en geven goed en duidelijk advies over de mogelijkheden en onmogelijkheden. Stoel en een voetenbankje zijn mooi bekleed. We zijn er erg blij mee! Een aanrader!

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Goede service Heb de kussens van onze 21 jaar oude bank laten opvullen Deze is weer als nieuw Prima werk geleverd

Meer dan tevreden!

In de showroom een keuze gemaakt uit stof en kussens voor onze zelfgemaakte lounge bank. Vriendelijk te woord gestaan, en met 3 weken, zoals beloofd, waren de op maat gemaakte kussens al klaar. Helaas door miscommunicatie niet meteen tevreden. Kussens werden opgehaald, opnieuw gemaakt en bekleed, en zelfs weer thuis bezorgd. Super service! Dikke pluim voor het team van Stoffeerderij VDH

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Prima vakwerk en goede service

Houden zich prima aan de afspraken en leveren vakwerk

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Uitstekend voor een redelijke prijs. Onze stoelen zijn weer als nieuw.

Wij hebben onze eetkamerstoelen en onze kussens van onze launceset laten vernieuwen. Werkelijk heel erg mooi. Ze zijn weer als nieuw. Dat alles voor een redelijke prijs.

Professionele vakmanschap!

Ze leveren uitstekend werk. Heb een bureaustoel opnieuw laten bekleden. Oorspronkelijk was hij van mesh en nu van leer. Het geleverde werk is bizar goed! Naar mijn mening zelfs beter dan de uit het fabriek geleverde leren versie. Ze denken met je mee in de oplossingen en doen je aanbevelingen op basis van hun kennis en expertise. Echte vakmanschap is een steeds meer zeldzamer iets aan het worden. Gelukkig is vakmanschap en passie hier nog springlevend!

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Zéker een aanrader voor het maken van lounge kussens

Leuke, authentieke winkel waar je deskundig en klantvriendelijk wordt geholpen. Er is keuze uit een groot assortiment prachtige stoffen. Wij hebben twee lounge kussens laten maken en het resultaat is naar volle tevreden. De kussens zien er mooi strak uit, vakkundig gedaan. Op de afgesproken leverdatum lagen de kussens voor ons klaar. Eventueel hadden de kussens ook nog thuis bezorgd kunnen worden.

Geweldige service

Hebben een Italiaanse design stoel laten stofferen, met een prachtig resultaat. Meedenken over juiste stof, goede afspraak over aflevertijd, en net resultaat. Nog thuis afgeleverd ook!

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Prettige bediening, duidelijke prijzen en prachtig resultaat

Leuk familiebedrijfje van vader en zoon, je kijkt bij binnenkomst direct de werkplaats in. Een no nonsense benadering bij deze zaak aan de Kennemerlaan in IJmuiden. Prima kwaliteit!

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Goed geholpen en goed werk geleverd

Goed geholpen wat mogelijk was. Stalen meegekregen naar huis om een keuze te maken. Stoel 2 dagen in huis afwerking ziet er goed uit.

Netjes geholpen

Mooie stof uitgekozen in Maart maar door Corona helaas wat vertraging. Kussen waren uiteindelijk iets anders dan verwacht. Dit werd aangehoord en direct opgelost. Mooi kwaliteit kussen en erg goede service. En al met al zeer scherp geprijst. Ik kom hier zeker terug.

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Prachtig en precies op maat! Super blij mee!

Prachtige kussensvop maat laten maken voor mijn zelf gebouwde bankje. Prachtig eindresultaat en goed prijs kwaliteit verhouding!! Dank jullie wel mannen.

Prima, snel en degelijk.

Conform afspraak werd de bank opgehaald en na 1 dag weer keurig, gerepareerd thuis bezorgd.

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door VDH geleverde werk?

Vriendelijk ontvangst en mooi gestoffeerde stoel

Heel prettig geholpen door Rick. Mooie stof (leder) uitgekozen voor op een antieke schommelstoel. Na 4 weken keurig netjes thuisbezorgd. Stoel is perfect bekleed en is weer als nieuw.

Over Stoffeerderij VDH

Wij bieden u de duurzame oplossing voor uw meubels! Wij zijn specialist in het stofferen van: - Design meubels - Kussens - Boten - Wand panelen - Overige soorten meubilair - Maatwerk - B2B opdrachten (zakelijk) Wij zijn gevestigd op de Kennemerlaan 161 in IJmuiden. 0255 519 007 [email protected]