Niet bezorgt op juiste adres

Met de middelen was niets mis, maar de bezorging van DPD is zeer slecht. Mijn middelen kwamen in een andere wijk, met een geheel andere postcode, terecht. Adres en postcode op het pakket waren wel in orde. Voor de middelen beveel ik Plastimed dus wel aan.

Goedemorgen mevrouw Jansen, We streven bij Plastimed altijd naar een goede dienstverlening, spijtig dat het in dit geval niet helemaal naar wens was. We zetten de klacht door naar de DPD klantenservice. Hopelijk mogen we u in de toekomst weer van dienst zijn.

Mijn ervaring was zeer goed

Dank u wel voor uw positieve beoordeling!

Niet STERIEL/ Beschimmelde en beschadigde doos gazen ontvangen!

Enige tijd geleden hebben wij een melding gedaan van een beschimmelde beschadigde doos die wij in een lading steriele hulpmiddelen hebben ontvangen. Nadat wij deze hebben ontvangen, hadden wij meteen melding gedaan hoe dit nou kan en of wij het opslag proces steriele hulpmiddelen van Plastimed inzichtelijk konden krijgen om te kijken hoe dit kan gebeuren. Echter tot op de dag van vandaag hebben wij een reactie ontvangen met de vraag of wij de doos wilde fotograferen en de code wilden melden. Dit hebben wij begin vorige week gedaan en aangeleverd maar tot op heden nog geen enkele reactie. Ernstig is dit!

Keurig op tijd geleverd.

Keurig op tijd, aan de deur, afgeleverd. De bezorger had aangebeld en was meteen weggelopen. Ik spotte hem nog op de rug en riep hem een 'dank je wel' na.

Dank u wel voor de positieve beoordeling. Hopelijk tot een volgende keer!

Verkeerde levering

Verkeerde levering ipv gekleurde herbruikbare medicijncups met deksel , standaard transparant . Zeer teleurstellend.

snel en juist

Snel de juiste spuiten geleverd. Dat is wel zo belangrijk als je kat 2 maal per dag een insuline spuit nodig heeft. Rakker vind het zelfs levensbelangrijk.

Fijn dat we Rakker hebben kunnen helpen. Bedankt voor uw positieve woorden.

Professioneel bedrijf

Professionele pleisters en eiland pleisters. Perfecte kwaliteit

Vooral het assortiment is prettig en ruim!

Fijn dat ik zo direct contact me jullie kon hebben met vragen over de levering!

Normaal

Vind wel dat er weinig laagjes in de verpakking zitten.

Moeite met lezen van bestellingen en mails

Leveren verkeerde artikelen en reageren niet op mails.

Bezorging slecht

Jammer dat de bezorging slecht was

Beste Bert, Onze excuses voor de slechte ervaring met DPD. Ik hoop dat DPD hun service kan verbeteren, zodat andere mensen niet dezelfde negatieve ervaringen hoeven te hebben. Ik waardeer uw begrip.

Prima onlineverkoop

De kousen had ik besteld via maattabel en kreeg 2 x links opgestuurd en maat 39-42 en die waren niet de juiste. Klantenservice gebeld en snel en netjes geholpen en ze heeft retourformulier meteen gestuurd per mail en nieuwe bestelling gedaan.

Precies wat ik zocht en voor de goede prijs en snel geleverd!

Gewoon goed zoals het hoort!.

Gewoon goed zoals het hoort!.

Ruim assortiment. Snelle levering.

Netjes op tijd geleverd

Was blij dat bestelling snel en netjes geleverd werd

Pakketje keurig netjes en volgens afspraak afgeleverd.

Zonder twijfel zal ik mijn volgende pakketje eveneens bij jullie bestellen.

Gewoon goed

Gewoon goed

Bestelling niet geheel ontvangen

Ik heb 48 flessen incidin foam besteld en betaald op 30-08 jongstleden en tot toe slechts 20 flessen ontvangen in 2 zendingen. Vorige week hierover contact opgenomen met Plastimed en ik zou hier een terugkoppeling over ontvangen, maar tot op heden nog niets gehoord, is alweer bijna een week geleden.

Geachte Pieter, we hebben nu uiteindelijk van de leverancier te horen gekregen dat het product niet meer leverbaar is, en dat er een alternatief op de markt komt. Excuses voor het ongemak.

SNEL EN GOED EN GOEKOOP!!!!!!!!!!!

APOTHEEK MOET ZICH SCHAMEN VOOR 30 CATHETERS 180 EURO TE VRAGEN ,EN IK BIJ JULLIE VIA EEN VRIEND VOOR 40 STUKS MET BTW EN VERZENDKOSTEN 19 EURO ....IK VIND DIT Z,N SCHANDE HEB ER GEEN WOORDEN VOOR, IK HOOP DAT JULLIE HIER OP TERUG KOMEN,GA HET VERDER ECHT NIET PIKKEN.....

Goed met 1 maar

De maar betreft dat de vermelding niet leverbaar op website bij bestellen ontbreekt. Na contact zorgde plastimed voor alternatieve oplossing. Dus toch tevreden.

Snelle levering.

Had helaas een sling nodig en alhier voorradig in de juiste maat. Snelle levering.

Na lang wachten toch geleverd

Door een systeemprobleem heb ik geen afhaalbericht ontvangen mbt mijn bestelling.. Na een week maar eens navraag gedaan. Mijn pakketje kon ik ophalen maar dat adres was gesloten wegens vakantie. Waar het nu was........geen idee. Plastimed gebeld en zij verdienen nu wel een pluim want zij hadden begrip voor mijn situatie en hebben een nieuwe levering verzorgd naar mijn huisadres. TOP Dank jullie wel.Hierdoor had ik toch op tijd mijn insulinespuitjes.

Goede kwaliteit en goed prijs aanrader

Een hele fijne product met een goede kwaliteit en een goede prijs