Niets ontvangen

Heb nog steeds niks ontvangen

Beste Linda, Wat vervelend dat het pakket nog niet is aangekomen. Echt er hebben wij het pakket wel reeds verzonden op 16-08-2023 We zullen de link nogmaals sturen van het pakket. met vriendelijke groet, Plastimed

Just great

Great product and great service!

snel geleverd

snel gevonden wat ik zocht en zeer snel geleverd

Vindt de verzendkosten erg hoog ik heb namelijk alleen insuline spuitjes nodig voor mijn kat.

Eerste bestelling prima en vlot geregeld

Minpuntje: Backorder online niet na te kijken.

Waar voor je geld

Goede prijs/kwaliteit

Wat ik bestel is snel in huis

Ik bestel alleen insuline spuiten voor mijn poes van bijna 15 jaar die diabetes heeft. Ze zijn snel in huis en nog niet 1 x een bericht gehad dat ze niet leverbaar zijn, zoals op andere sites die dat wel aangeven. ik bestel nergens anders meer

Goedemorgen Rietje, Bedankt voor uw reactie. Fijn dat we u kunnen helpen.

Helemaal top

Goede service, snelle levering en goed bereikbaar.

Goedemorgen Patricia, Graag gedaan!

Prima, snel geleverd uitstekend product

Prima kwaliteit

Duidelijke site, ook telefonisch wordt je correct en snel geholpen. Snelle levering

Groot assortiment. Snelle levering

Ik heb een hele giede ervaring met plastimed. Fijne snelle service en klantvriendelijk

Bezorging was super slecht

Bezorging super slecht, pakket werd maar niet bezorgd terwijl er aangeveven is is bezorgd. gebeld, word er gezegd ligt bij de buren... lag het ook niet... pakket heeft 3 dagen in de tuin gelegen in de regen....

Beste Sonja, Wat vervelend om te horen en excuses voor het ongemak. We hebben gelijk contact opgenomen met DPD en de klacht van u bij hun neergelegd. Wij zullen u informeren wanneer wij een reactie krijgen vanuit DPD. Met vriendelijke groet, Nick

Heb mijn kat gevraagt wat zij van de spuiten vond.

Ik als baasje heb ik ze nodig voor mijn kat die Insuline gespoten moet krijgen twee per dag Laast drie dozen besteld. eigelijk heel makkelijk om spuitje te vullen spuiten is een ander verhaal. Alleen jammer dat het via Dpd verstuurt word. Minder goede ervaringen mee Maar is goed ontvangen uit eindelijk. Mvg sam

Beste Sam, Bedankt voor de reactie van de kat. We zullen jouw mening m.b.t. DPD wel meenemen in de evaluatie. met vriendelijke groet, Plastimed

Mijn bestelling werd stevig verpakt en snel geleverd. Alles prima naar wens.

Beste Eve, Bedankt voor de reactie en wat fijn dat de energie die wij stoppen in het verpakken wordt gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Plastimed

Snelle levering prima prijs kwalliteit

Goeie zaak

Mijn zusje is overleden

Goedemorgen mijn zusje is overleden

Zeer goede service en prijs

Great products and services

Fast delivery and great products!

snelel leveringen

Goede prijs

Fijn contact en meedenken, prima product