Netjes en snel bezorgd

Netjes en snel bezorgd

Beste prijs en snelle bezorging

snelle en nette levering

Correcte snelle levering

Doe al jaren zaken met plastimed. Plastimed is prijsbewust, concurreert goed in de markt en denkt met de klant mee. Heel tevreden!

Good

Berry good

Snelle en correcte levering van mijn bestelling.

Helemaal goed

Snelle levering en duidelijke website

Bestelling gedaan, werd de volgende dag al geleverd.

Prima services

Niet alle producten zijn altijd leverbaar, plastimed probeert altijd een alternatief te vinden.

Gebeld voor insulinespuitjes met spoed leveren, ik had ze de vlgd dag in huis. Superfijn geholpen.

Goed product, goed verpakt, levering duurde wat langer

Omdat ik geen keuze kon maken wat geschikt zou zijn voor hetgeen ik nodig had isxer telefonisch contact geweest. Men is gaan kijken wat het beste voor mij was. Helaas is na bestelling en vooruit betaling niet alles geleverd en wacht op nalevering

Perfecte service

Perfect en snel

Perfecte service en producten

Perfecte service en producten

Artikel niet bezorgd

Ik had twee buisverbanden besteld, de ene is aangekomen, de andere onderweg. Zeer prettig product bij het verbinden bij wonden aan een arm of been.

Voldoet aan verwachtingen

Gebruiksvriendelijke website en correcte levering.

Zeer goed!

Snel, en betrouwbaar. Daarnaast goede prijzen en zeer klantvriendelijk.

Prima, zoals men mag verwachten.

Behalve een tamelijk lange levertijd prima. Levertijd kan natuurlijk ook met de bezorgdienst te maken hebben.

Voldoende

Backorders zijn moeilijk zichtbaar. Vaak moeten we nabellen waar deze blijven. Wat opvalt is dat er de laatste tijd vaak producten niet meer leverbaar zijn. Wordt wel naar een alternatief gezocht. Verder levering is goed.

Voldoende

Mijn poes heeft diabetes en had weer nieuwe spuitjes nodig. Na enig zoeken de voordeligste gevonden die dit type wel op voorraad had. Het was snel en netjes geleverd.

De Trompet 2236 1967DC Heemskerk