Mijn poes heeft diabetes en had weer nieuwe spuitjes nodig. Na enig zoeken de voordeligste gevonden die dit type wel op voorraad had. Het was snel en netjes geleverd.

snel, efficiënt en goedkoop

snel gevonden wat ik zocht met duidelijke info

Via Bol.Com wat besteld. DHL heeft dat niet geleverd, maar Plastimed heeft snel een nieuw pakket verstuurd.

Snelle adequate levering

Zeer slecht

Geen product terug gestuurd. Geen reactie op mail. Geen geld terug ontvangen

Geachte mevrouw van Dalen, Excuses voor de slechte ervaring met Plastimed. Fijn dat we het alsnog hebben kunnen oplossen en dat u uw geld retour hebt gekregen. Met vriendelijke groet, Plastimed

die halve ster is slechts om de review te kunnen verzenden

-levering niet orde: verkeerde product, te weinig, te veel -te vaak bestellingen in backorder en te lang in backorder -bestellingen van verschillende afdelingen bij elkaar gepakt in een doos -mails over bestellingen van diverse afdelingen naar 1 mailadres ipv naar mailadres van betreffende afdeling -bombardement van mails door firma en koerier: bestelling ontvangen, bestelling gepakt, klaar voor verzenden, verzonden, onderweg, afgeleverd, bent u tevreden. Uiterst irritant. -geen leveringen mogelijk in de vakantie periode dit jaar. Pardon? -slechte website

Overzichtelijk en snelle verzending

Duidelijke website. Snelle verzending

Prima klantgericht bedrijf

De producten die Plastimed levert vragen klantgericht denken, hetgeen ze absoluut waar maken.

Goede kwaliteit nette verpakking

Ik heb bij plastimed gel besteld snel bezorgd en goede kwaliteit en service

Betaalbare prijzen, goede klantenservice

Ik bestel hier tegenwoordig mijn insuline spuiten voor mijn 2 diabetes katten, omdat ze a) mega goedkoop zijn en b) bijna altijd op voorraad zijn, mits je geen grote aantallen bestelt. Voorraad informatie wordt goed aangegeven en als je belt wordt je vriendelijk te woord gestaan en krijg je meestal via de mail netjes antwoord terug. Hele fijne webwinkel

Snel en correct geleverd

Ik raad deze leverancier aan. Overzichtelijke website met duidelijke productinformatie.

klantgericht en telefonisch goed bereikbaar

Een fijn bedrijf om mee samen te werken. goede service en vriendelijk personeel,

Product op voorraad

Product is overal uitverkocht, hier hebben ze het op voorraad. Binnen twee werkdagen in huis.

Top bedrijf met vriendelijke en kundige medewerkers

1 van de producten was niet op voorraad en de prijs was niet zichtbaar. Na telefonisch contact werd dit binnen enkele minuten aangepast op de site, Bestelling snel ontvangen ook product dat tijdelijk niet op voorraad was werd bezorgd op verwacht tijdstip. Volgende keer zal ik hier zeker weer bestellen.

Correcte en snelle levering

Bestelling werd snel en correct geleverd.

Bestelling nooit ontvangen!

Heb meerde malen een email gestuurd, geen reactie ? Nooit de bestelde artikelen ontvangen.

Breed aanbod en goede service!

Plastimed heeft een breed aanbod producten en de service is altijd goed!

De Trompet 2236

1967DC Heemskerk