Super goede service! Heel vriendelijk en behulpzaam. Hebben heel veel leuke skateboards!

Super goede ervaring

Super nice dat er stickers bij waren

Vlotte, correcte en goed verpakte levering

Tevreden over mijn bestelling!

west side gaf mij de artikelen die ik eigenlijk niet elder kon terug vinden

zeer klantvriendelijk, goede service en voor mij een goede oplossing voor als ik met een probleem zat. vriendelijke groet jonathan kock

Super snelle en goede levering

Binnen een paar dagen 't product binnen. En dat met internationale levering! Super geregeld

Aangename koopervaring

Zeer duidelijke overzichtelijke site en snelle levering met leuke attentie Top service, smaakt naar meer

Super service!!

Ik ben heel tevreden van de service en van de aankoop. Ook het gepersonaliseerde kaartje met stickers vond ik heel attent.

Waardeloos

5 mei een skateboard besteld, product verstuurd klaarblijkelijk maar geen enkel communicatie respons.. inmiddels pakket spoorloos of status onbekend. Ook geen reactie meer gekregen na mijn laatste mail van 17 mei. Maar goed, dik geld betaald en niets ontvangen of geld terug gekregen. Geen aanrader en een teleurgesteld kind.

Fijne producten, en een hele snelle verzending naar Nederland!

Prima producten en persoonlijk contact. De verzending is heel snel.

Zeer snel bezorgd en veel mooie stickers

Direct verstuurd, volgende dag bezorgd. Heel tevreden van mijn aankoop

Everything OK and they arrived quickly

Vlot en correct

Vlot en correct

Awesome shipping speed great buying experience

I’m a buyer based in US. Could not find the yes standard anywhere in the US. Fast shipping speed! Great pricing!

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service

excellent service

good communication and quick delivery in very solid packaging thx

Een zaakvoerder met een hart voor boardsporten!

Altijd een topservice! System binding afgebroken van wakeboard. (Zelfs niet bij West-Site gekocht!) Gevraag of Anton een vervangstuk kon bestellen bij de producent. Uiteindelijk slotje van een snowboardbinding uit zijn atelier gekocht. Oplossing van 5€ en gefixt. Het is steeds de moeite waard op van Antwerpen naar Gent af te zakken om naar de boardshop te gaan. Altijd een eerlijke en klantgerichte service hier!

PERFECT

I received my rollers very quickly and I even had a 10e discount!

Snel, gemakkelijk, betrouwbaar

Ik kocht een paar inline skates en ook een set met beschermers (pols, elleboog en knie). Alles werd sneller geleverd dan ik dacht (ik bestelde donderdagavond en kreeg het maandag al thuis geleverd). Het enige minpuntje vind ik dat er bvb. bij de beschermers weinig info was over de maten (S,M,L). Ik kon niet goed inschatten wat ik nodig had, uiteindelijk had ik liever een maatje groter gekozen.

Altijd en goeie service!!

Verrassend positief

Ik had nog nooit iets in België besteld. Ik had daarom mijn twijfels over de snelheid van leveren. Ook gaf de track-and-trace van DPD geen uitkomst. Toch het product binnen 4 dagen aangekomen. Het was een verrassing!

Perfect!

Zeer snel verzonden en heel erg goed verpakt!

goede prijs/kwaliteit

goede site, snelle levering of afhaling in de winkel

Goeie service, ook online, snelle levering. Topproduct gekocht.

Mijn bestelling kwam snel toe en de website heeft een uitgebreid aanbod van producten.

Zelfs online waren ze vriendelijk, door mails te sturen om me op de hoogte te houden van mijn bestelling.

Top shop

Top service en materiaal kennis