Super fast shipment. Good avilability of great broducts!

Direct gefixt,...

Direct gefixt...

Geduld en vakkennis overgebracht naar een nieuwe talentje. TOP!

Bij de aankoop van m'n dochter's eerste wakeboard Top advies en uitleg gekregen. Kan echt niet beter. :-)

Tof product maar matige service

Product besteld, na een werkweek nog geen bericht over verzending, geen respons op mijn vraag naar de status, geen respons op mijn verzoek tot annulering (gezien het inmiddels niet meer op tijd zou arriveren). Later wordt het product alsnog verzonden. Daarná zeer beknopt respons op mijn verzoek tot annulering (enkel dat het niet meer mogelijk is - duh) Met één tijdig mailtje extra was het een goede beoordeling geweest :) helaas!

Geweldige service

Heel klantvriendelijk en correcte service.

Ondanks hun tegenslag, fantastisch geholpen!

Zeergoede ervaring!!

Topservice

Snelle service met een goede kwaliteit!

I didn't receive my product

I have been waiting for 2 weeks and still didn't receive my product and don't have information about it

• Would you recommend us? No

TOP board shop

top service, always good advises, friendly crew

TOP board shop

top service, always good advises, friendly crew

Top mensen met top service!!!

Iedereen die interesse heeft in een board sport, West-Site is the place to be

Amazing!

What can I say!!! Absolutely amazing how quick it got to me in Lithuania. Thanks for making me extremely excited for the upcoming season. A+ Service and Shop Thanks!

Ottimo acquisto. Servizio perfetto.

Super snel

Beter dan Bol.com

Snel geleverd met leuk stickers

Alles in orde!

Vlot besteld en snel geleverd.

Overall Great - No Complaints

Always a little worried when ordering something from Belgium when you live in Colorado, but West Site was great. They provided me with all of the tracking numbers for the shipment and it took 9 days from order to arrival. They also threw in a million stickers which was dope. Love supporting smaller shops, would recommend.

Great

The best

Snel en correct enkel wat info mis ik bij sommige artikels

Anon m4 gekocht en verzonden naar NL. Pakje was uitermate goed ingepakt.

Super efficiente en vriendelijke service

Heel vlotte service aan telefoon, makkelijke en overzichtelijke website, efficiente afhandeling van de bestelling, levering zoals beloofd

Paradijs!

Fantastische eigenaar! Hij geeft je de ruimte en tijd om rustig rond te kijken en staat open voor al je vragen! Niks is hem te veel! Prachtige stuks kunnen kopen aan zeer mooie prijs! De gastvrijheid van deze eigenaar verdient op zen minst een 10/10. Dit is verruit m’n favoriete snowboardshop. Ook als je iets besteld op de site gebeurd de levering heel snel & correct en je wordt via mail ingelicht over je pakket! Wij komen hier zeker weten terug! Deze shop is geweldig!

Snelle levering, uitstekende producten

Oakley goggles besteld in Oostenrijk. Super snelle levering met uitstekend product.

Parfait !

la commande est arrivée directement le lendemain dans mon point relai !

Super! En snel geleverd naar NL

West Site had precies de onderdelen op voorraad waar ik naar op zoek was. Een reserve arm voor de Carver c7. Na een vorige bestelling die via Bpost niet goed naar NL was bezorgd was ik benieuwd, Maar nu de bestelling in NL via DPD gaat en met track&trace ging het goed! Producten goed verpakt én mooie stickers van de shop erbij! Ga zo door! :)