prima service

Na een afspraak te hebben gemaakt ben ik in de winkel diverse brillen gepast die ik tijdens het motorrijden zal gaan gebruiken. Met goed advies heb ik een veiligheidsbril op sterkte gekozen en heb ik die netjes op tijd thuis toegestuurd gekregen. Nu ik de bril inmiddels een paar weken in gebruik heb bevalt deze prima en ben ik erg tevreden met mijn aankoop.

perfecte service!

Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en ze durfden het aan goede glazen in een bestaande motorbril te plaatsen. Met perfect resultaat! Op google bedrijven een foto!

Zeer fijne motorbril. Breed zicht gebied. Niet te vergelijken met een normale bril met varie focus. Zit zeer goed en comfortabel in de helm. Zakt niet weg zit te strak. Mee kleurende glazen werken zeer goed zonder scherpte te verliezen.

Brillenglas viel er steeds uit

Deze bril is de derde, maar dit keer niet tevreden. Glas viel er steeds uit en hebben we moeten vastlijmen. Voor zo’n dure bril is dat niet oke

Beste Nicole, Dank je wel voor het delen van je feedback met ons. Het spijt ons te horen dat de derde bril niet aan je verwachtingen voldeed. We willen dit graag rechtzetten indien mogelijk. Graag nodigen we je uit om contact met ons op te nemen, ofwel via e-mail op [email protected], of telefonisch op 085 303 26 73. We staan klaar om een passende oplossing te vinden.

Te klein, meer een computerbril

Met spanning keek ik uit naar deze clip voor mijn zonnebril. Getest tijdens fietsen, maar het blijkt dat mijn blikveld een stuk kleiner is geworden. Het zouden multifocale glazen moeten zijn maar mijn normale multifocale bril heeft een veel breder blikveld, waarschijnlijk vanwege de grotere glazen. Deze clip van Specialspex is prima geschikt voor rechtuit kijken, maar als ik mijn fietsgps wil aflezen, dan moet ik mijn hoofd te ver naar beneden knikken. De clip van Specialspex vergroot best goed, maar het lijkt meer op een computerbril naar mijn gevoel. Ik geef een 6, het is voldoen voor rechtuitkijken, jammer van de kleine glazen, iets groter zoals mijn normale bril en dan zou ik een 8 geven.

Beste Jacco, Dank je wel voor je waardevolle feedback. Vervelend dat het kijken naar je navigatie niet goed lukt. Zou je contact met ons willen opnemen zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen? Je kunt ons bereiken via e-mail op [email protected] of telefonisch op 085 303 26 73. We kijken ernaar uit om je te helpen.

Prima ervaring

Eerste kennismaking heel erg positief en wordt ruim de tijd genomen en alle mogelijkheden doorlopen m.b.t. mijn wensen voor een multifocale sportbril met meekleurende glazen. Ook werd er voor de zekerheid nog een ogentest gedaan voor de glazen werden besteld. Ik heb nu inmiddels al vele fietsritten gemaakt met de door mij gekozen bril en kan niet anders zeggen, ik had al veel eerder naar SpecialSpex moeten gaan. De bril voldoet aan al mijn wensen en ik merk niet eens dat ik hem op heb, zo'n goede pasvorm en lekker licht. Ik kan alleen maar zeggen dat mijn ervaring met SpecialSpex echt prima is!!!

Beste Carl, Wat fijn om te lezen dat je blij bent met de bril! Dank je wel voor het delen van je feedback.

Stevige, goede en sportieve bril voor op de motor

Gekocht met lens correcties en zelf kleurende glazen. Ik had al jaren een zonnebril van specialspex, waar ik erg tevreden mee was/ben maar die zelfkleurende glazen zijn geweldig voor op de motor.

Beste Gerrit, Bedankt voor je fantastische review! We zijn blij te horen dat de meekleurende glazen bevallen. Geniet van het rijden op de motor!

Uitstekende ervaring!!

Zeer prettige eerste kennismaking met Gijs Jansen, die rustig alle tijd nam om aan mijn wensen m.b.t. een multifocale sportbril te kunnen voldoen, op een fijne en zeer ongedwongen manier. Er werd ondanks het door mij meegenomen brilrecept, toch nog even, voor de zekerheid, een oogmeting gedaan. Inmiddels een aantal ritten gemaakt met de bril en ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben en de bril voldoet aan al mijn eisen. Dank hiervoor en de prima ervaring met jullie.

Beste Carl, Dank je wel voor je mooie feedback. We zijn blij dat je onze service als prettig hebt ervaren en dat je veel plezier beleeft met je bril.

Groter dan verwacht. Anti-condens valt wat tegen.

Het blijft afwachten bij het online bestellen van een bril. Ik gebruik de bril bij het sporten en motorrijden. Voor motorrijden is het fijn dat je een breed gezichtsveld hebt. Voor het sporten is de bril aan de grote kant en ondanks anti-condens beslaat de bril soms. De scherpte is prima.

Beste Jeroen, Dank je wel voor het nemen van de tijd om een review te schrijven. Het is zeker een avontuur om een bril online te bestellen. Jammer om te horen dat de bril soms nog beslaat, maar misschien kunnen we daar nog iets aan doen. Je kunt contact met ons opnemen via e-mail op [email protected] of telefonisch op 085 303 26 73. We helpen je graag verder!

Fantastische bril voor de racefiets die biedt wat ik nodig heb.

Specialspex heeft mij uitstekend geholpen. Dat begon al bij een deskundig en fijn consult. De bril zelf biedt helemaal wat ik wil. Daarbij is de communicatie vanuit Specialspex fijn en attent. Kortom, dikke complimenten!

Beste Jeroen, Bedankt voor je fantastische review! We zijn blij dat de bril bevalt en dat je onze service en communicatie als prettig hebt ervaren.

snel en goed geholpen

ik had snel een nieuwe uv bestendige veiligheidsbril nodig op sterkte. binnen anderhalve week de bril in huis.

Beste Gerard, Dank je wel voor je feedback, we zijn blij dat we je snel konden helpen.

Wat eenfijne bril. Tijdens de fietsrit zoveel rust aan de ogen. De meekleurende glazen werken heel fijn. De varifocus is super. Kost veel geld maar dit is echt fantastisch

Beste Charles, Dank je wel voor je feedback. Het is goed om te horen dat de meekleurende glazen goed werken in combinatie met multifocaal. Veel plezier met fietsen!

Fietsbril op sterkte: SpecialSpex Miller

Met behulp van recept via een lokale opticien een fietsbril op sterkte via de website besteld. Vragen werden snel en naar tevredenheid beantwoord. Het proces en de voortgang werden duidelijk gecommuniceerd. Na een eerste fietsrit kan ik zeggen, de bril kijkt vertrouwd, kromming zorgt voor goede bescherming van de ogen, meekleurende glazen werken prima.

Beste Harry, Dank je wel voor je feedback. Het is goed om te horen dat je het proces als prettig hebt ervaren en dat de fietsbril je bevalt. Veel plezier ermee!

Top product

Fijn dat er voldoende keuze was in modellen. Snelle service.. alles is zeker een aanrader

Beste Harm, Dank je wel voor je beoordeling. We zijn blij dat je onze snelle service als prettig hebt ervaren.

deskundig, zorgvuldig en zeer prettig

Zeer vlot geholpen. Het maken van een afspraak via internet is gemakkelijk. Super fijn dat de afspraak op korte termijn kon. De locatie is gemakkelijk te bereiken. De winkelruimte is netjes en bij aankomst werd koffie en thee aangeboden. Ter plaatse kregen we een uitgebreide oogmeting en gedegen advies over de producten en variaties. Prijs-/kwaliteit van het product is prima. Duidelijk over de verwachtte levertijd en die klopte ook. Bestelde producten werden op tijd per post geleverd. De producten waren netjes verpakt en er werd gelijk onderhoudsmiddelen bijgeleverd. Na levering hadden we nog een vraag en die werd vlot en netjes beantwoord. Echt helemaal top.

Beste Nanny, Bedankt voor je prachtige en uitgebreide review. We zijn blij dat je onze service als prettig hebt ervaren.

Ben deskundig geholpen.

Ben goed geadviseerd, ogen opgemeten. Bril advies was goed. Toen inlegbril thuis kwam en bij het inbrengen in de skibril het rechter glas eruit viel is dat vlot opgepakt. Ben ermee terug gegaan en nadat glas was bij geslepen was het probleem opgelost. Helaas beviel de bril tijdens het skien niet. Hij bleef beslaan. En ook was het kijken door de bril in mn skibril niet prettig. Dus uiteindelijk beviel het toch niet. Jammer!

Beste Anneke, Dank je wel voor je review. Het spijt ons te horen dat de skiclip niet beviel tijdens het skiën en dat deze blijft beslaan. Misschien kunnen we hier nog iets aan doen. Zou je alsjeblieft contact met ons willen opnemen? Je kunt ons bereiken via e-mail op [email protected] of telefonisch op 085 303 26 73. We kijken ernaar uit om je te helpen!

Fijne bril voor een nette prijs.

Goed geholpen en geadviseerd. Fijn bril. Kleurt mooi mee met zonnig weer. Blij er blij mee.

Beste Hans, Bedankt voor je feedback. Leuk om te lezen dat je blij bent met je bril.

Levering en service zoals overeengekomen

Als extra mijn ogen nog oplaten meten, een veiligheidsbril en een meekleurende zonnebril van het huismerk aangemeten en beiden zijn binnen de afgesproken termijn geleverd en bieden prima scherp zicht en comfort, voor een acceptabele prijs. zeer blij mee, echt een aanrader!

Beste Cornelis, Bedankt voor je mooie review. Fijn dat de veiligheidsbril je bevalt en dat je onze service als prettig hebt ervaren.

Deskundige hulp, snelle levering en een goede bril

Snel en uitstekend geholpen! Een uitgebreide, maar niet te lang durende oogmeting met een accurate meting als gevolg. Een stevige bril die tegen een stootje kan, alleen niet zo mooi, omdat het een voetbalbril is en er wat minder keuze was (maar wel meer dan verwacht, want ik had op 1 model gerekend. Ze hadden nog 2 a 3 varianten en kleuren beschikbaar!). Uiteindelijk heb ik voor de grijze meer neutrale voetbalbril gekozen in plaats een blauwe. Deze stond niet op de site, dus ga langs, ook als je niet je kleur kan vinden. Ze hadden ook een sportbril die wat minder stevig was en bij mijn bril sterkte te dikke glazen had om mijn gezicht voldoende te beschermen. Dus ben ik voor de robuuste bescherming gegaan in plaats van de beter uitziende voetbalbril. Gelukkig zie ik er voldoende goed uit en hoef ik sowieso niemand te versieren op het veld, alleen maar te tackelen en te passeren. Dus wat dat betreft heb ik de beste bril voor de situatie gevonden!

Dank je wel voor je prachtige en uitgebreide feedback. We zijn blij dat de voetbalbril bevalt, en dat is precies waar we voor staan: voor elk doel de juiste bril.

prima bril erg blij mee.

Als skileraar erg blij mee.

Beste Marcel, Bedankt voor je review!

Correctie geeft fout beeld

Voor een intensieve gravelbiker is deze bril oké mits je de bril voorziet van de juiste kwaliteit correctieglazen. Wanneer je een sport beoefent waar een precies zicht nodig is zoals bvb gravelbike en mountainbike rides op technisch moeilijkere singletracks is het belangrijk dat je voor de hoogste kwaliteit gaat anders is het resultaat teleurstellend. De ondersteuning van specialspex was in deze top. Dit wil ik er zeker aan toevoegen!

.Hartelijk dank voor de reactie!

goed advies, perfecte service, en op maat

Heel tevreden mee, zit goed en kijkt prettig

Fijn dat je tevreden bent met je brillen Floris! Bedankt voor je positieve feedback.

Een super bril

Na lang zoeken eindelijk een goeie fitsbril op sterkte gevonden ben zeer te vrede.

Bedankt voor je review Jaap. Heel veel plezier met je fietsbril.

Ik heb de bril nu 3 dagen gedragen en het bevalt goed. De multifocale glazen zijn goed gemaakt.

Bedankt voor je review. Fijn dat de multifocale glazen goed is. Veel plezier met de nieuwe bril.

Top bril

Zowel de bril als de service zijn top.

Bedankt voor je review. Fijn dat je onze bril en service als top ervaart.

Buys ballotstraat 3 2313TT Leiden