Top bril. Uitstekende keuze. Goede begeleiding in maken van keuze

Fantastische bril!! Perfect geholpen tijdens mijn afspraak in de showroom.

Heb sinds een paar weken mijn sportbril. Deze voldoet perfect aan mijn wensen voor een sportbril dankzij de deskundige adviezen ter plaatste. Was het reisje vanuit het zuiden des land naar de showroom in Lammenschans dubbel en dik waard.

Hele fijne sportbril en prima communicatie!

Vooraf toch wel een beetje spannend: een sportbril op sterkte bestellen via een website. Zou deze wel goed passen en zal de sterkte echt goed zijn? Ik was van plan om een afspraak te maken om brillen op locatie te gaan passen, maar door tijdgebrek en beschadiging van mijn vorige sportbril, toch maar online besteld. Doorgeven van brilsterkte is eenvoudig. Ik heb varifocale glazen besteld met een cilinder. De kwaliteit is echt veel beter dan ik vooraf op had gehoopt. Het doet zelfs maar weinig onder voor mijn veel duurdere gewone bril, al heeft die wel grotere glazen en dus een groter bereik op het varifocale gedeelte. Ik kan nu mijn Garmin ook veel beter aflezen dan met mijn vorige sportbril op sterkte. Ik heb gekozen voor een fotochromische bril. Ook daar ben ik heel blij mee: de glazen verkleuren snel en eigenlijk heb je pas door dat ze verkleurd zijn als je de bril even af doet. Heel fijn: nooit meer twijfelen over welke lenzen in de bril te zetten. Ook de service van SpecialSpex is fijn: goede terugkoppeling van de ingevoerde gegevens, die worden gecontroleerd door een optometrist. En duidelijkheid over de levertermijn, die ook goed is nagekomen. Ik ben er heel blij mee, had mijn nieuwe sportbril veel eerder moeten bestellen!

Goede informatie vooraf en mooie kwaliteit b try il

Goede informatie, veel keuze, prettig geholpen en snelle levering. Heel tevreden over de fietsbril.

5 Sterren!

Ben blij dat ik het gedaan heb, had het eerder moeten doen! Gebruik de bril veel.

Jammer

Jammer dat je op de computer je bril moet Uitzoeken. Je kan niet goed zien of hij goed zit en Hoe hij er uitziet. Het polycarbonaat is kwetsbaar slecht Schoon te houden

Beste Thijs, Bedankt voor je feedback. De bril is aangeschaft via een RX Pack voucher code. Deze code is in een winkel aangeschaft. In de winkel staat ook een display met demo modellen welke je kunt passen. Aan de hand van het gekozen model kun je via de website de bril op sterkte bestellen. De glazen van de veiligheidsbrillen zijn gemaakt van Polycarbonaat en hebben een kraswerende coating die de glazen beschermt tegen krasjes. Graag nodigen wij je uit om contact op te nemen via email: [email protected] of telefonisch op 085-303 26 73 om een oplossing te vinden voor je montuur en glas.

Goede voorlichting, prima bril en geleverd volgens afspraak

Afspraak gemaakt om verschillende mogelijkheden voor bril op sterkte voor wielrennen te bespreken. Er wordt ruim de tijd genomen en voor- en nadelen van de verschillende mogelijkheden zijn besproken. Uiteindelijk keuze gemaakt. Bril is mooi op tijd geleverd en bevalt prima.

Beste Mark, Bedankt voor je positieve feedback. Fijn dat de bril je bevalt!

Heel erg blij met mijn nieuwe sportbril!

Zeer tevreden. Ruime keuze, duidelijke site. Ik kreeg snel reactie op mijn vragen over de levertijd. Perfect en ik kan deze winkel aan iedereen aanrader.

Beste Hielke, Bedankt voor je mooie feedback. Fijn dat je ons aanbeveelt en dat we je goed hebben kunnen helpen.

Klantvriendelijk en voldoende keuze mogelijkheden.

Ik ben prima geholpen. Het is fijn om fysiek de verschillende modellen te kunnen uitproberen. Ook de uitleg over de glas opties is fijn. Mijn huidige bril is ter plaatse doorgemeten en vergeleken met de oogmeting die tijdens onze afspraak is gedaan. De door mij uitgekozen bril is conform de afgesproken levertijd via de post geleverd.

De bril (WileyX Breach Mat Hickory Brown) bevalt ontzettend goed ook voor op de fiets en gewoon dragend. Doordat ik een verstopte traanbuis heb is elk zuchtje wind rond het oog een probleem. Deze bril met schuimlaagje sluit perfect aan rond mijn ogen waardoor de wind geen invloed meer heeft. Op sterkte multifocaal meekleurend voor mij de juiste oplossing een aanrader. Even een afspraak gemaakt voor het aanmeten van de glazen. Ontzettend goed professioneel geholpen ze weten waar ze over praten.

Prachtige bril dankzij kundige en persoonlijke aandacht

Prachtige bril dankzij kundige en persoonlijke aandacht

Fantastische bril! En super goed geholpen

Ik wilde een multi focus bril voor zeilen, meekleurende glazen. De bril v Specialspex is perfect! Overtreft echt al mijn verwachtingen, zelfs bij snachts zeilen kan ik m gebruiken, en overdag als zonnebril. Erg blij mee

Vriendelijk goede service en het belangrijkste transparantie en vakkennis!!

Topzaak

Perfecte bril met goed zicht en breed gezichtsveld.

Klein min puntje: ik kon niet kiezen voor verdunde glazen.

Bril voldoet ook onder "zware" omstandigheiden (beklimming Ventoux bij tropische temperaturen) aan alle verwachtingen. Beslaat niet, goed zicht, zowel op de Garmin als in de verte als wanneer dan ook. Pasvorm perfect.

Ogen oplaten meten dat was handig. Goed geholpen blij met de brillen.

Top Multifocale Fietsbril.

Prettige mensen, goede oogmeting en heel betaalbare prijs voor een uitstekende Fietsbril op sterkte met mee kleurende multifocale glazen.

Correct geslepen multifocale fietszonnebril.

Bedrijf is ook telefonisch bereikbaar waardoor ik de zonnebril - multifocaal - dankzij de info van de medewerker, correct heb kunnen bestellen. Zeer duidelijke website, waardoor je de technische gegevens van de oogmeting correct kan ingeven. De zonnebril vrij snel ontvangen en volledig juist geslepen. Het betreft de volledige brilglazen en dus geen inzetstuk. Eindelijk prima zicht op de weg én op mijn Polar.. 100% tevreden!

Top service en communicatie

Zoekende naar een fiets en hardloop bril kwam ik bij special Spex terecht. Op lokatie kreeg ik de variatie en keuze te zien met uitleg wat voor functies beschikbaar zijn. Na wat passen en meten koos ik voor mijn lievelingskleur paars met paars mee kleurende grijze glazen met anti condens. Na bestelling was er een hoop vertraging door onmacht door externe factoren. Maar er werd goed en duidelijk contact onderhouden daardoor ik de vertrouwen bij special Spex ook hield. Toen ik de bril ontvangen had per post (inclusief een leuke kado) moest ik een aantal dagen eraan wennen, de glazen zijn soort van anders dan bij een standaard opticien. Maar nu ben ik helemaal blij met me bril, en draag ik ze dagelijks als de zon heerlijk schijnt. :)

Kundig advies, vriendelijk en mooie monturen

Vriendelijke geholpen, kundig en grote keuze uit mooie en praktische monturen.

Kwalitatief uitstekende bril + glas. Niets dan lof.

prettig contact, goed geholpen en kwaliteit is top. Waarom geen 5 sterren? Levering liet wat langer op zich wachten en heb daarover 2x nagebeld. Heeft deels met mijn behoefte te maken (ik had bril echt nodig) en deels in het scheppen van verwachtingen. Mogelijk periode van levering is ruimer stellen.. Verder alle complimenten, ik kom zeker terug bij een nieuwe bril.

Goed product

Voor herhaling vatbaar

Mooie bril uit groot aanbod

Fijn om een winkel te hebben met alleen sportbrillen, zo kun je goed vergelijken

Voldoet aan mijn wensen

De bril al heel vaak gedragen tijdens het motorrijden, prima keuze.

Mooie producten, goede service & ondersteuning

Goed geholpen met zowel het uitzoeken van een model als zorgen dat de sterkte goed klopt met m'n normale bril.