Top service en communicatie

Zoekende naar een fiets en hardloop bril kwam ik bij special Spex terecht. Op lokatie kreeg ik de variatie en keuze te zien met uitleg wat voor functies beschikbaar zijn. Na wat passen en meten koos ik voor mijn lievelingskleur paars met paars mee kleurende grijze glazen met anti condens. Na bestelling was er een hoop vertraging door onmacht door externe factoren. Maar er werd goed en duidelijk contact onderhouden daardoor ik de vertrouwen bij special Spex ook hield. Toen ik de bril ontvangen had per post (inclusief een leuke kado) moest ik een aantal dagen eraan wennen, de glazen zijn soort van anders dan bij een standaard opticien. Maar nu ben ik helemaal blij met me bril, en draag ik ze dagelijks als de zon heerlijk schijnt. :)

Kundig advies, vriendelijk en mooie monturen

Vriendelijke geholpen, kundig en grote keuze uit mooie en praktische monturen.

Kwalitatief uitstekende bril + glas. Niets dan lof.

prettig contact, goed geholpen en kwaliteit is top. Waarom geen 5 sterren? Levering liet wat langer op zich wachten en heb daarover 2x nagebeld. Heeft deels met mijn behoefte te maken (ik had bril echt nodig) en deels in het scheppen van verwachtingen. Mogelijk periode van levering is ruimer stellen.. Verder alle complimenten, ik kom zeker terug bij een nieuwe bril.

Goed product

Voor herhaling vatbaar

Mooie bril uit groot aanbod

Fijn om een winkel te hebben met alleen sportbrillen, zo kun je goed vergelijken

Voldoet aan mijn wensen

De bril al heel vaak gedragen tijdens het motorrijden, prima keuze.

Mooie producten, goede service & ondersteuning

Goed geholpen met zowel het uitzoeken van een model als zorgen dat de sterkte goed klopt met m'n normale bril.

Prima kwaliteit en service

Al lang op zoek geweest naar een geschikte zonnebril op sterkte. Maar winkels zijn niet altijd in de buurt te vinden, of met heel klein assortiment. Toch maar gewaagd aan een online aanbieder. Zo bij Specialspex uitgekomen: zeer uitgebreid assortiment, duidelijke toelichting bij producten en bij bestelproces, ook goede verwachtingsmanagement qua levertijden (wordt ook waargemaakt). Spannend om op 'recept' van opticien te bestellen, ook al is de website heel zorgvuldig daarin. Resultaat is geweldig: Dagelijks een genot om te dragen!

Heerlijk om mensen tegen te komen die echt service verlenen en daarmee een goed product verkopen.

Ik had een speciale veiligheidsbril nodig voor in de betonindustrie. Niemand wilde of kon die leveren. Specialtex zocht en vond de bril. Zorgde voor de correcte passing en loste fabricage problemen ( niet hun fout) op. Uitermate vriendelijk behandeld. Het lijkt een klein bedrijfje. Maar groot in hun daden. Thanks. Corne beekers Raltonenginering

Goede service, kwaliteit en prijs

Ik ben erg blij met mijn fietsbril. Geen extra inzetbrilletje meer nodig en kan ook de kleine lettertjes op de garmin weer lezen.

De bril is perfect sterkte is prima en hij doet precies wat hij moet doen

Super tevreden

De bril past perfect - voldoet aan mijn verwachtingen.

Verhelderend

Had ik maar deze bril aangeschaft dan kan ik alles in een oogopslag kunnen zien.

Mooie golfbril

Mooie golfbril en goede service. Verlenging glazen was achteraf niet nodig geweest.

Online bestellen ging eenvoudig en goede klantenservice

Eenvoudig kon ik de sportbril online bestellen en het brilrecept uploaden. De bril op sterkte werd snel geleverd. Toen bleek dat de bril te dicht op de ogenharen stond, werd door de klantenservice behulpzaam gehandeld en kon er een neus-tussenstuk in gezet worden om het probleem te verhelpen. Dit werd ook weer vlot uitgevoerd.

Uitmunted !

Klantvriendelijke ontvangst . Klantgerichte aanpak. snelle levering.

Bril is keurig gearriveerd zoals afgesproken. Zit prima en wil kan er goed doorheen kijken. Nog niet in actie- ski- gebruikt. Dat is pas volgend jaar weer. Dank

Uitstekende dienstverlening en fijn contact

Ik was op zoek naar een lens op sterkte voor mijn eigen Oakley Jawbreaker, had nogal wat eisen. Na wat mailcontact en telefonisch overleg konden we samen tot een geschikte optie komen. Kleine 2 weken later was de bril retour met de gewenste glazen. Het was even wennen maar het is nu enorm vaker. Had dit eerder moeten doen!

Lees gedeelte Oke

Valt helaas wat tegen het lees gedeelte is Oke maar het bovenste gedeelte vervormt de omgeving veel te veel waardoor ik hem niet continu op houden

Beste Roland, Wat vervelend dat je verte zicht niet goed is. We bieden je de optie aan om bij ons langs te komen zodat we een nieuwe meting kunnen doen en je bril kunnen aanpassen. Onze showroom zit in Leiden, je kunt een afspraak met ons maken op telefoonnummer 085-303 26 73.

Fijn contact, professionele service

Via de website kwam ik er niet uit, want ik wilde natuurlijk weer wat speciaals. Da ben je bij Special Spex bij het juiste adres, want ze reageren snel en stuurde me de juiste kant op. De aangeschafte varifocus inzetbril werkt op de fiets naar behoren.

Bril past uitstekend en zeer tevreden over kwaliteit

Snelle en correcte service, mooie prijs/kwaliteits verhouding

Zeer goede degelijke veiligheidsbril.

Op zoek geweest naar de beste veiligheidsbril ivm mijn werk. Deze gevonden bij Specialspex. Voldoet zeer aan mijn verwachtingen. Eigenlijk heeft het mijn verwachtingen overtroffen. Zeer vriendelijke behulpzame opticiens.

De bril doet grotendeels wat ie moet doen

Hobby: vogel/natuurfotografie. Door de kwaal "droge ogen" heb ik veel last van tranende ogen zodra het maar een beetje waait en/of de zon schijnt. Deze meekleurende bril op sterkte die volledig aansluit op je gezicht voorkomt dat grotendeels. Bril doet dus wat ie moet doen. Alleen jammer dat deze bril - die oorspronkelijk is bedoeld voor motorrijders - maar met 1 montuur en 1 kleur (zwaar en zwart) te krijgen ia

Deels tevreden

Design en draagcomfort prima. Bril is op sterkte en met leesgedeelte, Scherpte met zien, zowel veraf als dichtbij Minder als gewone met bril. Reden van aanschaf was tranende ogen, dit is wel minder. Had er misschien iets teveel van verwacht. Service bij adviseren en opmeten was perfekt.

Hallo Peter, Wat vervelend om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent met de bril; kun je ons laten weten wat je er meer van had verwacht? Misschien kunnen we nog een aanpassing maken zodat je wel helemaal tevreden bent! We horen graag van je!

Felxible, meedenkend en vlot feedback op vragen.

Felxible, meedenkend en vlot feedback op vragen.

Buys ballotstraat 3 2313TT Leiden