Mooie producten voor een goede prijs én snel in huis

Bestelling geplaatst in de webshop, had alles de volgende dag al in huis. Mooie producten en goede service. Ik bestel hier zeker nog een keer.

Fijne winkel, persoonlijk advies en alleen maar écht goede spullen.

Ik koop al mijn kookspullen hier. Ik heb er alleen nog maar dingen gekocht die, soms ook na vele jaren Intensief gebruik, aanvoelen alsof ze een leven lang meegaan. De prijzen zijn bovendien zonder uitzondering hetzelfde of lager dan zogenaamde ‘aanbiedingen’ op internet.

Kwalitatief hoogstaand en uitgebreid assortiment!

Geweldige kookwinkel, zowel in de winkel in Arnhem, als op de website! Ga zo door!

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. We gaan zeker door ;-)

Over Het Kookeiland

Kom langs in onze winkel in de Zwanenstraat, in één van de leukste 7Straatjes van Arnhem. Dé kookwinkel van Arnhem. Van braadpan tot pepermolen. Bezoek onze nieuwe webshop. Voor deskundig advies, service en kwaliteit is dit het adres voor uw keukengerei.