Goede kwaliteit en snelle verzending

WO2 in kleur is een prachtige boekenserie. Hoogwaardige kwaliteit voor een faire prijs.

Waardeloos

Kick Uitgevers geeft ongetwijfeld fraaie boeken uit, maar de service is waardeloos! Wanneer je op 23 december 2023 een bestelling plaatst, krijg je na betaling een bevestiging, maar daarna hoor je niets meer. Op mijn eerste email over waar de bestelling blijft kreeg ik op 7 januari 2024 als antwoord dat de bestelling in de backorder stond. Ze waren sneller door de voorraad heen dan gedacht; inmiddels zou de voorraad aangevuld zijn en de bestelling onderweg. Maar dit was dus niet het geval, want 4 weken na de bestel (en betaal)datum heb ik nog niets ontvangen. Op een later geschreven email en het contactformulier wordt niet (meer) gereageerd en telefonische zijn ze ook niet te bereiken. Ik ga het proces in werking stellen om het aankoopbedrag terug te krijgen.

• De kwaliteit van de boeken beoordeel ik met een: N.v.t.

Prettig en goed verpakt

• De kwaliteit van de boeken beoordeel ik met een:

prachtige boeken en goede ondersteuning/service

Prachtige boeken van WO2! Een bindfout in een van de boeken werd direct opgelost door een nieuw exemplaar te sturen.

• De kwaliteit van de boeken beoordeel ik met een:

Erg mooie en gevarieerde foto's die er bij zijn gezocht en ook de verhalen er bij.

Ik ben tijdens de Corona periode me meer gaan verdieppen in de 2WO en wat er precies heeft af gespeeld in NL. Deze boeken reeks is hier bij en mooie aanvulling en geeft een goed beeld hoe men het heeft beleeft. Deze periode is voor vele ouderen erg moeilijk om over te praten maar met deze boeken en de foto's beleven ze het weer terug en vinden de mooie verhalen en ook wel de goede dingen en leuke momenten weer terug. En worden dan ook gedeeld met mij of anderen. Het is een soort verwerking. Ik denk dat er meerder mensen zijn die inspiratie hebben gevonden om meer foto's en verhalen te gaan in kleuren en misschien te gaan bundelen of wat er meer info binnen gaat komen bij uw uitgeverij. om verzoeken hier voor. Denk vooral wat er in de vere oost gebeurd is en de verhalen hier over.

Prima geregeld

Goede prijs kwaliteit verhouding. Makkelijk te bestellen en snel in huis.

Goede ervaring, ik zou graag retourlabel via mail willen ontvangen

Goede ervaring, ik zou graag retourlabel via mail willen ontvangen

• De kwaliteit van de boeken beoordeel ik met een:

Het bezorgen van het boek verliep chaotisch.

Geen bericht over bezorging en de bezorging niet gemeld. Telefonisch contact met Kick niet mogelijk.

Gewoon goed

WO 2 in kleur zijn mooie boeken. Bezorging correct. De delen 1 2 en3 heb ik nu. Graag zou ik een mailtje ontvangen als deel 4 in November uitkomt

• De kwaliteit van de boeken beoordeel ik met een:

Prima, de boeken waren bij de buren afgegeven. Misschien handig om een berichtje te geven wanneer de bestelling wordt geleverd. Met vriendelijke groet, Theo van der Kroon

Snelle en goede levering

Mooie boeken met een goede prijs/kwaliteit verhouding die ook nog eens snel geleverd werden

• De kwaliteit van de boeken beoordeel ik met een:

Verpakking van te dun karton

De doos waarin de drie boeken zijn verstuurd was niet geschikt voor het gewicht van de boeken. Één kant van de verzenddoos waar het karton was gelijmd was gedeeltelijk open en van twee boeken waren de punten van het kartonnen kaft wat ingedrukt

• De kwaliteit van de boeken beoordeel ik met een:

Snelle levering en goed verpakt. En de boeken zijn prachtig! Ook goede kwaliteit. En je hoeft geen verzendkosten te betalen. Dus gratis verzending. Prima service.

• De kwaliteit van de boeken beoordeel ik met een:

Alles heel mooi in beeld gebracht

Het is iets wat niet verloren mag gaan en op zo manier maakt het allemaal weer duidelijk. Ondanks de verhalen en de geschiedenis, is het een genoot om naar te kijken en te lezen.

• De kwaliteit van de boeken beoordeel ik met een:

Heel goed vanaf bestellen to aflevering

Van a tot z prima service

Mooi boek

Mooie ingekleurde fotos, snelle levering. Kan niet wachten tot deel 4

Top leverancier

Super snelle levering en de service is prima

Gewoon geweldig.

Top. Vrijdags besteld, zaterdags in huis. Is een cadeau voor mijn zoon (achteraf spijt had hem graag zelf gehouden, nee grapje) maar die is er onwijs blij mee.

Goede service.

Ik heb goede ervaring met Kick uitgevers. Service is perfect. Mail contact gehad over de boeken serie WO 2 in kleur. Duidelijk uitleg gekregen en mijn bestelling had ik op tijd gedaan en de boeken waren op tijd binnen. De boeken zijn echt mooi, mooie kleren. Super bedankt mijn volgende bestelling volgt nog. Met vriendelijke groet, Mariela Giterson

• De kwaliteit van de boeken beoordeel ik met een:

snel in huis, prachtig boek, mooi gebonden

snel besteld, snel in huis, prachtige uitgave...moet iedereen eigenlijk in huis hebben

• De kwaliteit van de boeken beoordeel ik met een:

Even klein dingetje; we kregen deel 3, echter hadden deel 2 nog steeds niet ontvangen. Dit werd meteen zeer snel opgepakt door Kick. Was fijn dat er meteen aandacht was.

• De kwaliteit van de boeken beoordeel ik met een:

Prima bestelproces. Heel klein nadeel is dat ik nooit een verzendbevestiging en/of T&T code kreeg

Prachtige boeken over WO2 in kleur

De verzorging van deze serie is prachtig uitgevoerd, alleen heb ik op 3 juli jl. per e-mail van deel 2 een paar vermeende onjuistheden opgemerkt. Misschien zijn ze niet correct maar enige reactie zou ik wel op prijs stellen.

zeer tevreden.

zeer goed.

uitermate positief

Prachtige boeken. Super snelle verzending. zeer tevreden

Over Kick uitgevers

Met liefde voor woord én beeld! Kick uitgevers zijn: Matty Verkamman, Ruud Verkamman en Jaap Visser. Zij zijn de makers van mooie boeken, luxe uitgaven tegen relatief lage prijzen, met als uitgangspunt dat knap werk niet per se duur hoeft te zijn. De drie van Kick maken boeken met liefde, en zoeken altijd naar evenwicht tussen woord en beeld. Kick uitgevers is geen letterfabriek, maar een kleine, in schoonheid gespecialiseerde boekenmakerij. Kwaliteit gaat bij Kick voor kwantiteit omdat het oog gestreeld moet worden. Het oog dat niet alleen woorden aftast, maar zich ook wil laven aan beelden.