zeer tevreden

Alles naar wens verlopen bij het bestellen van het boek (wo2 in kleur, deel 3 strijd) en de snelle levering hiervan. Kan het iedereen aanbevelen.

Goed verzorgd!

Snelle levering. Product goed verpakt.

Prachtige boeken

Mooi bezit!

• De kwaliteit van de boeken beoordeel ik met een:

zeer goede kwaliteit boek.

het door mij bestelde boek is van zeer goede kwaliteit. de levering was ook zeer snel.

Prima geregeld!

Het bestellen gaat eenvoudig en het bestelde boek werd snel geleverd. In mijn geval was het een deel uit een serie en werd ik ook op de hoogte gebracht dat een nieuw deel weer uit was. Prima service, een dikke 10!

• De kwaliteit van de boeken beoordeel ik met een:

Verrassende uitgave van deze uitgever!

De serie WO2 in kleur is zeer verrassend en bijzonder fraai uitgevoerd. De verbeterde en ingekleurde originele ZW-foto’s zijn indrukwekkend. Als ondersteuning over de geschiedenis van WO2 een must, ook en met name voor jongere generaties.

Goede en snelle levering

Het derde deel van een serie van 4 is net als de eerdere leveringen keurig en snel bezorgd.

Prachtig boek

Ik heb nu het derde deel van de serie ontvangen en ook deze uitgave is van uitstekende kwaliteit. Ik ben er erg blij mee, een echte aanrader, deze serie.

• De kwaliteit van de boeken beoordeel ik met een:

Mijn man heeft nu 3 delen van WO II in kleur. Hij vindt het fantastische boeken. Wel heeft hij wat opmerkingen over de teksten en het lettertype wat is gebruikt. Ik heb begrepen dat deel 4 nu in november wordt geleverd ipv augustus en dat de reden daarvoor is dat het boek deze serie meer wordt geoptimaliseerd. Mijn man kijkt er naar uit!!

• De kwaliteit van de boeken beoordeel ik met een:

Ze mogen wel reageren op een E-mail

Ik had ze een E-mail gestuurd en er op geattendeerd dat ik een pakje ontving waar ik een handtekening op moest zetten maar dat niet heb gedaan, de pakketbezorger heb daar niet om gevraagd. Aangezien het geld kost om een AD pakje te versturen en ze geld wilden besparen, heb ik ze daar op geattendeerd om dat maar niet meer te doen, heb geen zin. Plus het feit dat ik de hele middag er vrij voor had genomen, voor niets.

geweldig!

snelle service. prachtig boek.

zeer snelle bezorging.

top

Beschadiging boek

Snelle levering, helaas was het boek wel beschadigd.

• De kwaliteit van de boeken beoordeel ik met een:

Mooi en snel geleverd, netjes verpakt.

De bezorger was mooi op tijd, na werktijd, zodat ik het keurig in ontvangst kon nemen. Miss de volgende keer een tijd laten invullen, wanneer de klant het schikt. Zodat hij niet voor een vaste deur staat.

• De kwaliteit van de boeken beoordeel ik met een:

Niet goed. Twee boeken besteld en betaald. Een geleverd. Nooit meer reactie ontvangen.

Ik heb twee mooie boeken besteld en betaald over de shirts van Ajax. Beide boeken waren een vaderdag cadeau. Eergisteren heb ik een boek ontvangen. Heb direct een mail gestuurd dat ik een boek mis dat ik wel betaald heb. Echter ik heb hier tot op heden nog geen reactie op gehad. Hierdoor is het niet zeker of ik een vaderdag cadeau heb en heb derhalve alsnog wat anders moeten bestellen.

• De kwaliteit van de boeken beoordeel ik met een:

Perfecte afhandeling , keurige verzending en mooi product

In één woord top !!

• De kwaliteit van de boeken beoordeel ik met een:

Vanaf het bestellen tot de levering ging het perfect. Maar dat was met de vorige levering . Ook al zo. Over de inhoud van het boek kan ik niets zeggen, het is een cadeautje.

• De kwaliteit van de boeken beoordeel ik met een:

De bestelling werd de vlg dag al geleverd. Zijn mooie boeken. En als de vlg 2 delen op tijd bezorgd worden. Ben ik helemaal tevreden. Bedankt hier voor Mvg Margo

Lekker vlot

Echt bijna binnen 24 uur in huis

• De kwaliteit van de boeken beoordeel ik met een:

Perfecte verpakt en snel verzonden

De Oorlog, WOII in kleur in vier delen is een uiterst boeiende en prachtige serie van 4 boeken. Wat confronterend als je de altijd saaie en afstandelijke zwart-wit foto’s nu ineens in kleur ziet. Wat komt de oorlog, maar ook de mensen die erin leefde, en nu ook de Russische-Oekraïnse oorlog ineens dichtbij. Oorlog is van alle tijden en wat doet men elkaar dan aan? Of je nu Nazi, NSB-er of een Rus die met een witte Z rond rijdt. Ze kunnen zo de foto uitstappen! Vier prachtige delen over de aanloop en oorlog per deel vele pagina’s met prachtige kleurenfoto’s waarvan ik 95% nog nooit gezien had. Een Duitser die in Den Haag de “Meddens & Zoon” aan de Hofweg uitloopt, kan zo in 2023 nu de Albert Heijn uitlopen in kleur! Of de okergele tram in Rotterdam die tot ver in de jaren 90 nog dezelfde kleur had? In deze boeiende serie gaan die mensen leven en staan ze eigenlijk tussen ons in! En dat voor 119,- euro voor vier dikke delen voor jaren leesplezier met boeiende verhalen die het verhaal “achter de foto” breeduit vertellen. Twee delen heb ik al, de volgende twee, deel drie en vier, verschijnen volgende maand! Iets om naar uit te kijken en bij weg te dromen! Wie koopt er nog boeken? Nou deze zeker wel!

goede verzending en aflevering

prachtige boeken (WO2 in kleur)en snelle levering

Zeer mooie selectie van foto's en fraai ingekleurd. Een verrijking van mijn verzameling!

Prima geregeld!!

Snelle afwikkeling

ziet er prachtig uit

een mooie uitgave .zeker aan te bevelen voor scholen

Zeer snelle bezorging

Een zeer snelle bezorging. De afzender is een handelsmaatschappij die je niet zo herleidt naar de uitgever. Voor het in ontvangst nemen moest worden getekend als je dan de afzender niet herkent is het even twijfelen. WO2 in kleur deel 1 besteld. Wat een prachtig zwaar boek.

Gedempte Zalmhaven 203

3011 BT Rotterdam

Over Kick uitgevers

Met liefde voor woord én beeld! Kick uitgevers zijn: Matty Verkamman, Ruud Verkamman en Jaap Visser. Zij zijn de makers van mooie boeken, luxe uitgaven tegen relatief lage prijzen, met als uitgangspunt dat knap werk niet per se duur hoeft te zijn. De drie van Kick maken boeken met liefde, en zoeken altijd naar evenwicht tussen woord en beeld. Kick uitgevers is geen letterfabriek, maar een kleine, in schoonheid gespecialiseerde boekenmakerij. Kwaliteit gaat bij Kick voor kwantiteit omdat het oog gestreeld moet worden. Het oog dat niet alleen woorden aftast, maar zich ook wil laven aan beelden.