Professioneel

snel,toegankelijk, professioneel, ontzettend vriendelijk

Ik ben al een paar keer daar geweest voor een telefoon te laten maken. In één woord perfekt.

Vriendelijke Superservice!

Vakkundig, snel en vriendelijk geholpen! Prima service!

Snel, netjes, klant- en prijsvriendelijk

Mijn ervaring met Irepair4u ervaar ik als zeer goed. Ik kon snel terecht, en ook was de reparatie snel klaar. Ik had de keuze om naar zijn werkplaats te komen, of dat mijn telefoon werd opgehaald. Ook een leentoestel behoorde gewoon tot de mogelijkheden, en daar hoefde ik niet naar te vragen, en kostte niks extra's. Verder zeer klantvriendelijk!!

Hele fijne ervaring. Goede duidelijke communicatie over prijzen en snel geholpen. Met een kopje koffie wachten op scherm reparatie top service dus!

Snel en behulpzaam! Meteen goed geholpen en mijn scherm doet het weer!

Uitstekende service, Afspraken woorden nagekomen,

Goed geholpen.

Alles nagekomen zoals per telefoon afgesproken was. Hier wordt nog ambachtelijk gewerkt. Een verademing in deze tijd. Ook fijn dat een bedrijf goed telefonisch bereikbaar is.

Binnen een uur was het glas van mijn IPhone vervangen. Geweldige service!

Zeer tevreden !

Makkelijk een afspraak via de app kunnen maken, kon de volgende dag al terecht. Snelle service en zeer tevreden.

Uitstekende service en communicatie.

De reparatie van een IPhone 7 met audio probleem is keurig uitgevoerd en ook de nazorg is perfect. Men is goed bereikbaar voor problemen en ook wordt je goed op hoogte gehouden van de staat van de reparatie. Aanbevelings waardig!

Nooit meer ergens anders heen!!!

Super service. Mijn telefoon was gecrashed en mijn back-up was niet goed. Jan heeft er 2 dagen aan gewerkt maar alles weer terug. Super bedankt

Na telefonische afspraak direct goed geholpen.

Snel en goed geholpen.

Nieuwe iPad werkte niet goed , leek wel een maandagochtend apparaat, maar door de inzet van Jan is het prima en naar tevredenheid opgelost. Bedankt, Jan en Maud.

Snel en kundig

Directe en goede service

Professioneel, geduldig legt het zonodig meerdere keren uit Ik beveel IRepair4U zeker aan! Je krijgt altijd een goed advies

super en deskundig geholpen.

Het bedrijf werkt zeer correct, snel en deskundig.

goede en zeer snelle service

direct na het telefoontje kon ik een afspraak in plannen. Vakkundig en professioneel gemaakt.

Hartstikke goed

Word goed geholpen,

Professional

Snel gemaakt

kwaliteit, mee denken op een vriendelijke wijze

onze ervaring met iRepair4u is kwaliteit, deskundig, denken op een eerlijke manier mee over de beste oplossing en dit op een vriendelijke wijze

Snelle reparatie en weer als nieuw!

Flexibel en snel

Prima geholpen

goed geholpen.

Over iRepair4u

Laat je smartphone of tablet vakkundig en snel repareren bij iRepair4u in Bladel. Op iRepair4u.nl vind je de meest voorkomende reparaties en hun prijzen. iRepair4u is een betrouwbaar reparatie adres in De Kempen. Wij bieden: - Premium service - Persoonlijk; klaar terwijl je wacht - Scherpe prijzen inclusief montage en 21% BTW - 3 maanden garantie - Onderdelen van originele kwaliteit - Goed bereikbaar vanuit België