Geweldige service en heel persoonlijk

Super leuke mensen en goede service: Prijs is heel erg goed…!

Goede service, snelle oplossingen en vriendelijke mensen.

Goed advies.

Enthousiast met goede kennis van apparatuur. Advies is eerlijk. Maar belangrijker van alles, er wordt tijd genomen voor de klant. En hij denkt met de klant mee. Je wordt niet op kosten gejaagd. Dat maakt het dat ik voor reparatie/ advies naar iRepair4u ga!

Zeer deskundige

Deskundig, meedenkend niet opdringerig, vriendelijk.

Geweldige service. Top geholpen .

Fijn , meteen geholpen om mijn nieuwe telefoon klaar te maken voor gebruik, mijn oude verloren/gestolen .

Alles volgens afspraak geregeld

super

vakkundig en snel geholpen en lekkere koffie met koekje!

Een fantastisch team

Prettige ongedwongen sfeer. Ze nemen de tijd om je problemen te analyseren. Combinatie van kwalitatief en geruststellend gevoel Een service die tegenwoordig bijna uniek is!!

Jan is erg hulpvaardig zowel met advies over kopen van telefoon en iPad als de bereidheid om alles over te zetten op de nieuwe apparaten!

zeer goed

Zeer goed en snelle service

Snel en duidelijk uitgelegd.

Meedenkende partij

Korte snelle lijnen die we graag zien.

Snel en goed geholpen.

Snel en goed advies

Een geweldig bedrijf

Goede voorlichting en service

heel goed geholpen

prettige ervaring

Vakmanschap en klant vriendelijk

Aandacht voor elke klant ondanks de drukte. Zal iedereen proberen te helpen en een goed advies

Snel gemaakt, goede service

Goede en snelle service

Goed en deskundig advies,hoeft geen afspraken te plannen,vind ik een groot pluspunt.Is er iets,kun je direkt terrecht.

Snelle service zoals altijd. En toen bleek dat mijn telefoon het niet helemaal goed deed heeft hij het meteen opgelost. Echt super fijn!

Mijn gevoel en vertrouwen in de mensen van IRepair4u en hun werk stemmen me erg blij

Je vraag wordt voor "vol" aan gezien. Naast mensenmens-zijn druipt de vakkundigheid ervan af. Het ouderwetse ambacht leeft hier in 2024. Uniek!!

Erg tevreden, fijne service!

Fijne communicatie & fatsoenlijke prijzen.

Super goede service

Kan alles met een gerust hart achterlaten bij Repair. Gaan heel vertrouwelijk met al onze gegevens om. Snelle service en heel klantvriendelijk!

Batterij vervangen, geen sucses

Helaas is het vervangen de de batterij maar een half jaar goed gegaan, tot er problemen kwamen. Of dit door het vervangen komt, zal Ik nooit weten en kan Jan ook niet zeggen. Wellicht niet, maar is wel jammer.

Goede service .

Ben goed geholpen bij niet werkende telefoon. Die het nu weer prima doet.

Zo fijn geholpen

Afgelopen week is mijn telefoon is gerold in Italië. I repair heeft er voor gezorgd dat ik de volgende dag weer een telefoon had met nummer behoud en alles weer keurig erop stond. Geweldig

Ambachtsweg 5 F

5531 AC Bladel

Over IRepair4u

Laat je smartphone of tablet vakkundig en snel repareren bij IRepair4u in Bladel. Op IRepair4u.nl vind je de meest voorkomende reparaties en hun prijzen. IRepair4u is een betrouwbaar reparatie adres in De Kempen. Wij bieden: - Premium service - Persoonlijk; klaar terwijl je wacht - Scherpe prijzen inclusief montage en 21% BTW - 3 maanden garantie - Onderdelen van originele kwaliteit - Goed bereikbaar vanuit België