Goede service en reparatie!

Goede service en reparatie bij IRepair4U, een aanrader!

Gewoon goed

Tijdens mijn vakantie liep mijn telefoon vast. Fout kon uitgelezen worden en moederboard bleek kapot. Kreeg vervangende telefoon tijdens reparatie. Na 1,5 week was de telefoon gerepareerd, conform de prijsopgave. Hij doet het weer als vanouds. Goede service.

Gezellig, goed, met kopje koffie!

Zeker nergens anders naar toe!!

Goud

Altijd Perfecte en uiterst vriendelijke en perfecte service!

Snelle en goede service , vriendelijk ook

top service

Goed geholpen en echt kijken naar oplossingen

top service

goede snelle service en erg vriendelijk geholpen. aanrader

Gereviseerde iPhone gekocht. Maud heeft alles over gezet. Echt super fijn. Blij mee.

Goede service met een eerlijke advies

Ik was op zoek naar een iphone 13 mini en werd door Tom snel en met een eerlijk advies geholpen. Ik had dezelfde week al een telefoon voor een goede prijs.

Bij mijn oude iphone XS was de face ID kapot, Jan gebeld of dit nog te repareren was voor een redelijke prijs, telefoon gebracht zodat Jan even kon kijken. Dit was vrij goedkoop te maken, enkele dagen later was het weer gemaakt en is mijn toestel weer als nieuw!

Ik ben erg goed geholpen met alles. Advies en nieuwe telefoon instellen dus super tevreden

Snel gemaakt

De zelfde dag gemaakt tegen een redelijke prijs.

Service

Topkwaliteit reparatie en altijd op korte termijn klaar.

Hij wekt weer als voorheen

Hij werkt weer als vanouds, hartelijk dank

Super goede service

Geweldige Service. Heb je problemen met je apparatuur geen beter bedrijf aan te bevelen.

Goed en snel geholpen!

Uitstekende service.

Snel geholpen met vervanging van iPhone 12 scherm. Duidelijk uitleg over de reparatie opties. Toestel werkt weer volledig.

Prima ervaring!

Maud heeft voor mij Whatsapp in orde gemaakt en onze beide telefoons voorzien van een scherm protector. Dankjewel.

staat altijd klaar

steeds geweldig geholpen

Snel geholpen, goed gefixt

Snelle en goede reparatie

Telefoon uitgevallen, bellen voor afspraak, zelfde dag geregeld. Top

Nette hulp en snel geholpen. Bedankt voor de snelle afwikkeling Gr wilma

Perfecte service

Snelle adequate service. Ze denken mee.

Erg tevreden. Snelle service.

Contact verliep prettig . Afspraak was snel gemaakt en mijn telefoon werkt weer prima . (Mijn oor microfoon was stuk)..

Goede service en klant vriendelijk.

Over IRepair4u

Laat je smartphone of tablet vakkundig en snel repareren bij IRepair4u in Bladel. Op IRepair4u.nl vind je de meest voorkomende reparaties en hun prijzen. IRepair4u is een betrouwbaar reparatie adres in De Kempen. Wij bieden: - Premium service - Persoonlijk; klaar terwijl je wacht - Scherpe prijzen inclusief montage en 21% BTW - 3 maanden garantie - Onderdelen van originele kwaliteit - Goed bereikbaar vanuit België