goede service en verstand van zaken

Op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen in de technologie. Snelle professionele service.

Vakkundig en snel gerepareerd!

Vriendelijke en hulpvaardige medewerkers. Super blij met de snelle en vakkundige service!

Geweldige service

Snelle service en werkt oplossing gericht. Bellen en je kunt meteen komen

Snelle, goede service.

Altijd alles snel ,vakkundig en met service gerepareerd of geleverd. Altijd blij mee.

Fijn bedrijf! Komen afspraken na. Repareren netjes. Zo hoort een bedrijf te werken!

Altijd goede, eerlijke service!

gewoon heel goed

tegen n leuke prijs je telefoon of navigatie weer geheel op orde.

Zeer goede service

Zeer goede service, dik tevreden

Super goede en snelle service

Niemand wil zijn telefoon lang missen, en dan is gelukkig bij Irepair4U ook niet nodig. Super goede, snelle en kundige service! Nogmaals dank.

Professioneel, klant vriendelijk. Altijd een plezier om met IRepair4u zaken te doen

Geweldige snelle service!

Jan is een vakman! Mijn iPhone laten vallen en binnen 2 uurtjes alweer klaar! Dankjewel!

Prima snelle service

Er werd snel en vakkundig een nieuw scherm op mijn telefoon gezet...

Zeer snelle service

Na telefonisch gesprek kon ik meteen komen,en klaar op afspraak

Zeer goed en professioneel geholpen

Dacht dat mijn oplader in mijn mobiel defect was. Vakkundig gecontroleerd bleek het alleen maar een beetje stof te zijn. Daarna batterij vervangen mobiel werkt weer als een zonnetje.

Snel en goede kwalitatieve service

Mijn IPad glas hier laten vervangen. In 1 werkdag was het gerepareerd en kon ik hem weer ophalen. Alles werkt weer naar behoren. Super!

gewoon top service

staan altijd klaar en hebben verstand van zaken.

Deskundig en uitstekende service!

Jan regelt het goed, snel en geeft eerlijk advies. No nonsens, top service!

Betrouwbaar

Snelle service Komt zijn afspraken na Goede kwaliteit

Topservice!

Je kunt altijd snel terecht. Ze kijken mee naar de beste oplossing en regelen dit dan ook vakkundig!

snel en doeltreffend

Gisteren gebracht , vandaag klaar. Super!

In no time geholpen. Uitstekende service.

Goede afspraken en opvolging.

IPad pro gekocht. Alle gegevens van oude exemplaar overgezet

Gewoon super

Na telefonische informatie over mogelijke reparatie is mijn telefoon binnen 24 uur gerepareerd waardoor gelukkig alle dierbare foto's bewaard zijn gebleven.

Snelle fijne service

Snelle fijne correcte service ( ik kreeg voor een paar uur zelfs een leentoestel mee,zodat ik bereikbaar was)

Over IRepair4u

Laat je smartphone of tablet vakkundig en snel repareren bij IRepair4u in Bladel. Op IRepair4u.nl vind je de meest voorkomende reparaties en hun prijzen. IRepair4u is een betrouwbaar reparatie adres in De Kempen. Wij bieden: - Premium service - Persoonlijk; klaar terwijl je wacht - Scherpe prijzen inclusief montage en 21% BTW - 3 maanden garantie - Onderdelen van originele kwaliteit - Goed bereikbaar vanuit België