Klant is bij Jan altijd koning

Ik wordt altijd zeer snel en vakkundig geholpen Jan krijgt van mij een 10

Goede snelle service

Snelle goede service en vriendelijk contact

Super!!!

Goede uitleg, goede service, goede ondersteuning, en ook de prijs is top!!

Prima service en advies

De telefoon is volgens afspraak netjes gemaakt.

Prima communicatie en snelle reparatie

Zeer tevreden met de reparatie van mijn IPhone, daarnaast ook goede en snelle communicatie.

Last minute snel een scherm laten vervangen. Wat een service! Netjes gemaakt. Tegen scherpe prijs.

De beste en snelste service!

Het glas van mijn iPhone was defect. iRepair4u heeft t snel en zeer deskundig vervangen, ook is de telefoon weer waterdicht. En dat alles voor een nette prijs.

Goede snelle service

Werd snel geholpen. De tablet is goed gemaakt en werkt weer helemaal zoals het zou moeten.

Alleen maar goed!

Deskundige hulp, geen bla bla of verkooppraatjes. M.a.w. Een vakman

Betrouwbare en snelle service

Heel goed en snel geholpen. Daarnaast wordt bewijs geleverd van de diagnose. Ook als het een ander probleem is, word je op de hoogte gebracht en gevraagd wat je wenst. Kortom echt een aanrader.

Top service, snel en goed gefixed!

Op afspraak snel en netjes gemaakt, blij mee!

goede service en snel geholpen

Ik werd snel geholpen

Kundig, goede service en snel geholpen.

kundig & aanspreekbaar

Kundige reparateur, met tips waarmee je wat kunt. Is niet bezig met het vullen van zijn kontzak, wanneer hij het niet verstandig vindt om onderdelen te vervangen / modificeren, dan zegt hij dat gewoon in plaats van dat je getild wordt. En dat doen niet alle reparateurs. Dit adres is voor mij absoluut een aanrader.

flexibel, meedenkend, kundig

Reparaties worden gewoon goed uitgevoerd en als dat goede werk tijd kost, tja, dan regelen we toch gewoon een vervangend apparaat ! En, ondanks de drukte die er op Zaterdag heerst neemt Jan de tijd om uit te leggen hoe dingen werken en tipt je ook nog als je instellingen beter anders kunt zetten. Wat dat betreft ga je haast denken dat 'ie een vrouw is, want hij is gewoon aan het multi-tasken ;-)

Snelle goede service.!

topexpert - niet verder zoeken

Ik ken iRepair4u als de topexpert die je zoekt in tijden van technische twijfel. Altijd een eerlijk antwoord, geen marketing praat. Goed gerepareerd, en als het niet kan, krijg je dat van te voren te horen. Zo hoort technische reparatie te zijn. Temidden van alle online "cowboys" zou je het bijna vergeten. Wij zijn fan. Al jaren. (meerdere reparatie van verschillende Iphones, macBook, etc.)

Een betrouwbare vakman die zijn vak verstaat

Ik ben blij dat iemand mij geattendeerd heeft op het bestaan van IRepair4u. Ben door Jan altijd snel, goed en betrouwbaar geholpen. Hij lost alles op. Erg fijn als je er zelf geen verstand van hebt en dan door anderen meermalen verkeerde voorlichting hebt gekregen wat erg frustrerend is. Jan en ook zijn assistente zijn een vakkundig team!

Super snel. Top

Deskundige en snelle afhandeling Van de reparatie

Was goed

Fijne snelle en goede reperatie van mijn mobiel.

Fijn geholpen!

Defect macbook snel opgelost

Supersnelle service

In de eerste week van de vakantie de ipad laten vallen. Het scherm total loss! Even op Google gezocht naar iemand die de ipad kon herstellen. Gevonden dus en meteen dezelfde avond (om 21.30u) konden we de ipad brengen. De volgende dag kon de ipad al opgehaald worden... Superservice!

Zeer tevreden.

Mijn Iphone SE was defect, ik kon hem niet meer opladen. Ik heb Irepair gebeld en kon meteen komen. Er werd meteen tijd voor mij gemaakt en een diagnose gedaan. De reparatie kosten waar hoog tov. de leeftijd van de telefoon. Irepair deed een goed voorstel voor een vergelijkbaar toestel. Jan heeft voor een nette prijs alles overgezet van oude naar nieuwe telefoon. Alles werkt weer prima, hoop weer veel jaren vooruit te kunnen. Ik ben zeer tevreden over de service van Jan en Maud.

Fijne mensen die iets voor je willen betekenen

Kan iedereen dit bedrijf aanraden top!!!!

Geweldige en snelle service

Geweldige en snelle service en goede kennis van zaken!!

Over iRepair4u

Laat je smartphone of tablet vakkundig en snel repareren bij iRepair4u in Bladel. Op iRepair4u.nl vind je de meest voorkomende reparaties en hun prijzen. iRepair4u is een betrouwbaar reparatie adres in De Kempen. Wij bieden: - Premium service - Persoonlijk; klaar terwijl je wacht - Scherpe prijzen inclusief montage en 21% BTW - 3 maanden garantie - Onderdelen van originele kwaliteit - Goed bereikbaar vanuit België