Zeer goede ervaring

Snelle service.

Snel gemaakt en duidelijke afspraken over de kosten

Vakman

Snel en vakkundige reparatie, staat altijd klaar met tips of andere hulp, en snelle service. Meestal klaar terwijl u wacht.

zeer goed

snel en goed

Top!!

iPad gekocht , Geïnstalleerd, overgezet van Samsung tablet Prima service ,, Klantvriendelijk

top

Sneller als verwacht was alles overgezet van de oude op nieuwe GSM en werdt ik gebeld dat ik mijn telefoon op kon komen halen, tijdelijk leentoestel meegekregen. Prima uitleg gekregen.

Korte lijnen, goede service, denkt mee!

perfect

snel en deskundig!

Een goede service

Goede service en advies

We hebben goed advies ontvangen bij de aankoop van een ipad. Keurige service erna met de gegevens op de nieuwe plaatsen.

snelle en vakkundige service

snelle en vakkundige service

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk

Top, snelle en correctie service tegen nette prijs.

Vervanging achterzijde Apple iPhone 12. Goed advies met prima prijs en duidelijke afspraken. Snelle levering en montage.

Zeer goed geholpen en goede service

Zeer goede service

Ze hadden een klein foutje gemaakt maar dat werd zeer goed opgelost kreeg zelfs een nieuwe iPhone mee als leen toestel

Snelheid , Vakkundig , vriendelijk

Ik bracht mijn ipad want het scherm was kapot. de volgende dag had ik mijn Ipad weer terug. De Mevrouw die mij hielp was heel erg vriendelijk en dacht nog mee om misschien de inboedel verzekering in te schakelen. Ik ben bij IRepair4u al een paar keer geweest. Maar je hebt je Gsm of Ipad snel terug. Ze zijn vakkundig en vriendelijk. Ik heb 1 keer kunnen wachten op mijn Gsm die meteen werd gemaakt. Toen paste het stekkertje van de oplader niet. Maar er zat heel veel stof in de telefoon. Toen heeft ze voor gedaan hoe dat je hem kon schoonmaken.

Team Jan = #TOP

Jan en team, thnx voor een alweer prima ervaring. Tot over op zijn minste 2 jaar...

Altijd een super snelle en goede service! Als er iets kapot is, is dit zeker the place to go

snelle service en goed advies!!

Ik bracht mijn I-Phone rond de middag. Hij wist me al meteen te vertellen dat mijn batterij kapot was. Ik kon mijn mobiel een paar uren later al weer ophalen. En gaf ook nog goed advies over inloggegevens. Ik heb nu al reclame voor je gemaakt!

Super snelle en correcte service!

Alles werd supersnel geregeld en de communicatie was top.

Geweldig.

Ben voorteffelijk geholpen door jullie. Kom volgende keer weer naar jullie.

Super snelle service

Je wordt zo snel geholpen met een fantastisch resultaat.

Geweldige service en vakmanschap

Je wordt altijd snel en op een betaalbare manier vooruit geholpen.

Volledig nieuw scherm op de ipad binnen 1 dag klaar!

Zeer goede service en veel geduld.

Zeer goede service en veel geduld.

Over IRepair4u

Laat je smartphone of tablet vakkundig en snel repareren bij IRepair4u in Bladel. Op IRepair4u.nl vind je de meest voorkomende reparaties en hun prijzen. IRepair4u is een betrouwbaar reparatie adres in De Kempen. Wij bieden: - Premium service - Persoonlijk; klaar terwijl je wacht - Scherpe prijzen inclusief montage en 21% BTW - 3 maanden garantie - Onderdelen van originele kwaliteit - Goed bereikbaar vanuit België