Geweldig.

Ben voorteffelijk geholpen door jullie. Kom volgende keer weer naar jullie.

Super snelle service

Je wordt zo snel geholpen met een fantastisch resultaat.

Geweldige service en vakmanschap

Je wordt altijd snel en op een betaalbare manier vooruit geholpen.

Volledig nieuw scherm op de ipad binnen 1 dag klaar!

Zeer goede service en veel geduld.

Zeer goede service en veel geduld.

Meedenkend en vriendelijk!

Ontzettend goed geholpen met de schade van mijn telefoon. Erg meedenkend!

perfecte service en kwaliteit

Mijn telefoon was gevallen. Achterkant stuk en nog wat onderdelen. Door Irepair was de telefoon snel gerepareerd voor een nette prijs. Alles volgens afspraak.

Super goede service

Goed geholpen, aardig en zeer kundig.

Ik belde en werd meteen geholpen

Goeie service

topper!

Jantje fixit :-)

Nooit niet blij als ik naar jan moet, maar wel super blij als ie het gefixt heeft.

Altijd snelle en goede service

Al een paar keer geweest voor een reparatie en altijd erg tevreden over het resultaat!

Prima service!

De laadpoort van mijn Samsung telefoon was kapot. Deze is prima en snel gerepareerd. Mijn telefoon laadt gelukkig weer op.

bijna goed

Er is een nieuw scherm op mijn MacBook pro gezet, dit voor een aanzienlijk bedrag. Echter een aantal zaken werken niet naar behoren.

Super snelle service

Probleem met de oorspeaker, direct irepair4u gebeld, ik kon direct langskomen en het probleem Werdt ter plekke opgelost. Een top bedrijf.

perfect

Jan is een vakman en werd door hem erg profesioneel en snel geholpen!

Alles werkt nog steeds naar behoren.

Wij zijn goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Die 10 hebben jullie echt verdiend.

Prima geholpen.

Prima service en uitstekend geadviseerd!

Vriendelijk en deskundig

Men wordt snel geholpen en krijgt vakkundig advies. Goed betrouwbaar bedrijf!

Snel klaar, vriendelijk geholpen en top bedrijf

Heel erg fijn geholpen, binnen een dag klaar en de prijs was ook super…

Snel en duidelijk

Toen mijn moeder haar telefoon had laten zwemmen in de wc is er snel en vakkundig een diagnose gesteld. Na ons goedkeuren is hij weer snel gerepareerd top service

Eerlijke professionele reparatie

Snel geholpen en meteen alles werkend. Niet duur.

Super service!

Ze hielpen me meteen met mijn probleem. Het was snel en goed gemaakt. Echt een aanrader.

Heeft service écht hoog in het vaandel staan!

Kleine issues worden direct verholpen, voor de bewerkelijkere wordt een realistische planning gegeven.

Ambachtsweg 5 5531 AC Bladel

+31627227398

Over IRepair4u

Laat je smartphone of tablet vakkundig en snel repareren bij IRepair4u in Bladel. Op IRepair4u.nl vind je de meest voorkomende reparaties en hun prijzen. IRepair4u is een betrouwbaar reparatie adres in De Kempen. Wij bieden: - Premium service - Persoonlijk; klaar terwijl je wacht - Scherpe prijzen inclusief montage en 21% BTW - 3 maanden garantie - Onderdelen van originele kwaliteit - Goed bereikbaar vanuit België