Je proeft het verschil!

Producten zijn echt goed.

Zeer tevreden over de eerste bestelling. Ik wil weer bestellen maar zie dat de prijzen flink zijn verhoogd van de zuivel vooral en niet zo'n klein beetje ook. Absurd gewoon. Als dat zo blijft was het ook gelijk mijn laatste bestelling. Jammer!

Absoluut helemaal geweldig.

Ik wilde dat ik dit al veel eerder had geweten,de kwaliteit en de smaak van de verse producten,is zo veeeeeeeeeel beter en zeer zeker veeeeeeel lekkerder.ik ben heel blij en dankbaar dat ik hier ook van meegenieten en dan ook nog elke keer een kadootje,helemaal te gek,hierbij heel hartelijk bedankt hiervoor.Vriendelijke groetjes van Anna en Petra Scheper.

Not as good as usual

the potatoes were soft and had growths in it already and the milk went off in one day

Topkwaliteit en veel variatie voor een uitstek de prijs

Blije klant!

Heerlijke producten! Smaakt naar meer!

Niet goed

Slecht verpakt, van de 10 eieren waren er 5 gebroken. Alles zat onder, mijn kleding zat ook onder nadat ik de doos geopend had. Moet er goed over nadenken of ik er nog een keer besteld!!!

Lekkere verse producten

Heerlijk gegeten van onze bestelde producten. Netjes in een doos thuisgebracht.

Heerlijke verse producten, gebracht door hele vriendelijke mensen. De verse melk smaakt eindelijk weer hoe ik het mij herinner van vroeger.

De bestelling is netjes afgeleverd, alles ziet er goed uit

Goede kwaliteit en snelle levering van producten

Heerlijke producten

Er valt nog wel wat te verbeteren aan de communicatie. De producten zijn heerlijk, maar als de zuivel open is, moet het snel op.

Super !

-Echt lekker -Super fresh - Goede contact met team

Fantastische kwaliteit en netjes afgeleverd!

Vorige week een KalfsBarbecuePakket (medium) besteld en ontvangen. Was enorm blij dat het vers en nog niet bevroren was bij aflevering, waardoor ik het makkelijker kon verwerken en in porties kon invriezen. Inmiddels twee maal gegeten van het vlees en kan meedelen dat het absoluut subliem van smaak en malsheid is. Beslist voor herhaling vatbaar!

De melk was zuur, had de melk 2 dagen in huis. Dit is al eerder gebeurd.

Verder ben ik een zeer tevreden klant!

Op tijd bezorgd

Alles vas vers en op tijd bezorgd

Top kwaliteit producten

Boer Thijs heeft heerlijke toetjes en zuivel. Afgelopen hemelvaartsdag heerlijk bbq vlees gehad, ik ga zeker vaker bestellen

lekker vlees

prima service en leker eten mooie combie toch.

Super producten, heerlijk vers, goed geleverd en op tijd

2x per week alles heerlijk vers thuis bezorgt, scheelt heel veel werk vooral in deze Corona tijd erg fijn.

Uitstekende service - zo blij dat ik het heb gevonden!

Ik heb nu een paar bestellingen gedaan bij BoerThijs en ik ben elke keer onder de indruk geweest. De prijzen zijn goed, de kwaliteit van de producten is uitstekend en ik ben blij dat ik een manier heb om lokale boerderijen te ondersteunen. Zo blij dat ik deze winkel heb gevonden!

Uitstekende kwaliteit voor een aansprekende prijs

Prima kwaliteit en voor de meeste producten een goede prijs. Het time slot van 12.00-22.00u is eigenlijk niet meer van deze tijd. Tip voor verbetering is dan ook een kleiner bezorgslot te maken voor klanten.

Heerlijk fruit en bezorging is perfect!

Makkelijk lekker vers fruit bestellen op de site en bezorging is ook prima, kortom voor herhaling vatbaar

Heerlijk om alles rechtstreeks van de boer te ontvangen.

Heerlijke verse producten en prima bezorging.

Goede service en kwaliteit

Alles netjes verpakt en de producten zijn vers. Vriendelijke bezorgers. Goede klantenservice.

Over Boer Thijs bezorgt

Boer Thijs is een transparant concept. We leveren versproducten, alleen van eigen bodem. Rechtstreeks van de boer naar consument. Onbewerkt. Zonder tussenhandel. Verser en smaakvoller. Diverse versproducten op één locatie.