Met tevredenheid

Fantastische kwaliteit

Zeer goede service

Snelle service en goede tijdsafspraak!

Nette levering en prima producten

Ik heb nu twee keer besteld. De kwaliteit van de groente en het vlees is echt super! Ook de zuivel is heerlijk! De bezorging is ook prima geregeld!

Heel goed!

Ik ben heel tevreden met de producten en bezorgdienst

Duidelijke website én terugkoppeling over bezorging

Snelle bezorging,goeie verse producten!

Top,valt niks op aan te merken. Misschien iets ruimer assortiment qua groenten aanbieden? Zoals soepgroenten,bami/nasi/macaronipakketten? Maar voor de rest ben ik echt tevreden hoor. De bezorger is ook zo vriendelijk en enthousiast. Zodra ik weer spullen nodig heb,ga ik weer bestellen...Boer Thijs is voor mij een blijvertje!

Mijn bestelling werd iets eerder bezorgd dan aangegeven. Omdat er niet werd open gedaan ben ik gebeld. Zo kon de bestelling alsnog bezorgd worden want er was wel iemand thuis alleen had die de bestelling later verwacht. Al met al een uitstekende service. De kwaliteit van het geleverde product(rode bietensap) is prima.

Goed, gezond eten voor een eerlijke prijs’

Ik heb tot op heden goede ervaringen! Heerlijke producten die goed smaken.

Weer erg goed

Weer een heerlijke grote doos met veel eten. Weer genieten.

Prachtige producten en geweldige service

Ik was erg benieuwd naar Boer Thijs en hoe eea in zijn werk zou gaan. Ik vind de site duidelijk en overzichtelijk. Mijn producten zagen er fantastisch uit en werden bezorgd door een leuke jongeman op klompen. Ik kom zeker terug bij jullie. We zijn nu even met vakantie in Nederland maar als we weer thuis zijn bestel ik zeker weer.

Geweldig!!

Ik heb per abuis geen vlees ontvangen, via Whatsapp gevraagd of dat klopte. Ik heb van jullie direct antwoord gekregen. Lekker verse producten, bezorging op tijd. Producten zijn vers en smaakvol, we hebben genoten van de lekkere producten.

Vriendelijke en correcte aflevering

Ik was verbaasd over het bevroren vlees, maar b.n.i. Begrijpelijk Veel mailberichten met bevestiging en aflevering van de producten en op dit moment voel ik me belaagd door uw berichten. Teveel is niet prettig.

Fantastisch idee in deze tijd van verduurzaming!

Mooie producten, geweldige service! Nog enkele tips: . helderheid over biologisch geteeld . Minder plastic in de verpakkingen . Electrisch vervoer of zo milieubewust mogelijk. De appels bijvoorbeeld; zijn deze biologisch dwz onbespoten? Waarom scharreleieren en biologische eieren.? En niet slechts biologisch. Ik denk dat er nog veel meer mensen overstappen op Boer Thojs als je hier duidelijkheid over schept en kiest voor zoveel mogelijk bio! Aangeven of de vis MSC of ASC is!! Wanneer is een product bio of milieubewust geteeld? Aangeven.

Producten mooi netjes ingepakt, zijn vers. Goede kwaliteit!

Lekkere groente en een mooi doel

Ik zie graag meer van dit soort bedrijven die cradle to cradle werken. De groenten zijn van goede kwaliteit. Ik ga hier vaker bestellen!

Alles lekker vers en heerlijk van smaak. Top producten. Duidelijk verschil met supermarkt producten. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Een echte aanrader !!!

Goede producten, de toetjes zijn echt heerlijk.

Goed om rechtstreeks bij de boeren goede en eerlijke producten af te nemen. Van Nederlandse bodem scheelt ook veel transport. Alleen de bezorgingstijden mogen beter. Nu kon het een keer om van 12-22 uur thuis te zijn. Maar “normaal” lukt het niet om de hele dag op mijn boodschappen te wachten. Een tijdvak van 2 uur is te doen. Jullie gaan dit vast oplossen en dan bestel ik zeker weer :)

Goede verse producten

Vooral groente en fruit is lekker vers. Ik heb wel een opmerking tav bestellijst. Afgelopen keer had ik ook witlof besteld en dat staat daarna niet op de factuur. Nergens kan ik mijn eigen bestellijst terugzien, dus ook niet controleren of ik het verkeerd heb gedaan.

Beperkte keuze en wisselende kwaliteit

Op basis van de uitstekende kwaliteit sperziebonen, die bij de tweede bestelling weer meegenomen, maar die waren echt slecht, bleek en taai. Moet echt gekeken worden hoe de kwaliteit voor de klant inzichtelijk en bij voorkeur meer constant te maken.

Top kwaliteit

Lekkere producten en super service

Goede prijs - kwaliteit verhouding. Vriendelijke bezorgers. Aanrader!

Superservice

Ik vind het prettig om te bestellen bij boer Thijs. Steeds groter wordend assortiment. Perfect, allemaal kwaliteits producten!!

Heerlijke producten

Ben erg tevreden goede kwaliteit en goed binnen de afgesprokentijd gebracht

Zelfde als hierbevenen zal zeker vaker gebruikmaken van deze service

Kokosstraat 15 8281 JB Genemuiden

06 22 39 30 55

Over Boer Thijs bezorgt

Boer Thijs is een transparant concept. We leveren versproducten, alleen van eigen bodem. Rechtstreeks van de boer naar consument. Onbewerkt. Zonder tussenhandel. Verser en smaakvoller. Diverse versproducten op één locatie.