Verse producten, goed verpakt en snel bezorgd

De bezorging was nog eerder op de dag dan aangegeven. Ben netjes van te voren gebeld. De produkten zijn vers en netjes verpakt.

Heerlijk

Zo leuk! Vers Pakketje aan huis. Wij hebben afgelopen week heerlijk gegeten. Vooral de chocolade vla is aan aanrader! Hmmmm.

Positief

Goede bezorging, uitstekende kwaliteit

Fresh and efficiently delivered

Good communication and delivery time Fresh products It’s good to support local business and eat food which is grown locally Would appreciate packaging of meat in smaller portions that would be more convenient for a single person

Netjes en correct

Mijn ervaring met boer Thijs is zeker goed. Nette presentatie, correcte aflevering en vooral zeer goede en vertrouwde producten.

Heb nu 2 x besteld wij zijn erg tevreden over de producten lekker vers en puur

Prima producten snel geleverd

Vantevoren werd ik nog even gebeld door de bezorger en kon met een paar dagen keurig aangekondigd in de mail mijn producten in ontvangst nemen: uitstekend verzorgd!

Echt top eten en top service

Heerlijke zuivelproducten, je proeft echt duidelijk verschil met als je het in de supermarkt haalt. Aardbeien ook heerlijk.

Awesome service

Thank you for this service, I am always happy with the products! I just wish there were more organic products and products like flour

Heerlijk eten

Super goede service

Heerlijke produkten, goede service!

Pas

Verse producten direct van de boer

Perfecte levering, super verse producten. Kortom heerlijk!!

Levert kwaliteit en is klantgericht

Zeer goede ervaring. Plezierige contacten. Dienstverlenend. Smaakvolle producten. Hopelijk wordt het assortiment nog wat meer uitgebreid.

Heerlijke kaas

Alles goed en heerlijke kaas gekocht.

Heerlijk eten

Drop bijzonder lekker. Melk , kaas en appeltaart pakket zalig. Appel-perensap Heerlijk fris zoet , zeker met warme weer. Kortom we gaan vaker bestellen.

Prima kwaliteit voor een faire prijs

Prima producten, goede kwaliteit en erg lekker. En dat voor een reële prijs.

Mooie producten vers en gezond.

Fijne eerste ervaring !

Keurig boven op de eerste etage voor de deur gebracht ! Aardige medewerker. Alle boodschappen zien er prima uit...aardbeien smaken super en een gratis toetje (extra kwark) was echt mmmmm bestel ik vast nog een x !! Mooie aardappelen ! Morgen eten bij de bloemkool ben benieuwd !! Wat je ver haalt/laat brengen is lekker !!

Heerlijke verse producten

Hele vriendelijke mensen met fantastische producten echt een aanrader

Viel erg tegen .

Ik vond de kipsnitzel erg tegen vallen volgens mij was het geen kip . Jammer dan betaal ik liever iets meer dan voor deze .Ze kwamen ook zo uit de diepvries en dat stond er niet bij. De kaas was erg lekker dat wel .

bij mijn eerste bezorging had ik klanten. N Heb nu net de derde ontvangen en de kwaliteit is verbeterd.

Mijn bestelling erg goed ontvangen

Ik ben zeer tevreden met de producten Ik ben nu toevallig thuis dus was het niet erg maar ik vind het wel lastig dat je tussen 12 en 22 je bestelling kunt ontvangen

Geweldig, ben er heel blij mee, vriendelijke bezorger,en netjes verpakt

Vers, verzorgd en aandachtig

Mijn bestelling en bezorging bij boer Thijs waren zeer verzorgd en vooral heel vers. Prima! Echt helemaal goed! Voor mij zijn een biologische oorsprong en verzorging echter erg belangrijk, maar als je dat niet als belangrijkste voorwaarde hebt, is boer Thijs een uitstekende leverancier!

Alles vers. Super

Kokosstraat 15

8281 JB Genemuiden

06 22 39 30 55

Over Boer Thijs bezorgt

Boer Thijs is een transparant concept. We leveren versproducten, alleen van eigen bodem. Rechtstreeks van de boer naar consument. Onbewerkt. Zonder tussenhandel. Verser en smaakvoller. Diverse versproducten op één locatie.