Filters

10

Professioneel bedrijf

Voor de zoveelste keer goed en snel en voor een mooie prijs geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Klasse zwarte verf
  • Zou u het product aanbevelen? Ja
3

2e levering niet ontvangen

De tweede levering heb ik niet ontvangen. Kennelijk wel aangemeld bij PostNL. Hun app zegt ook dat ze de levering niet hebben ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Beits is prima
  • Zou u het product aanbevelen? Ja
8

Prima verzorgd

Het was een snelle verwerking en levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product prima verwerkbaar
  • Zou u het product aanbevelen? Ja
1

Hele slechte communicatie

Een pot verf besteld, binnen 2 dagen de meldingen ontvangen dat het product was verstuurd met post-nl. De track en trace code was bijgevoegd. Maar na 4 dagen wachten gaf de post-nl app nog steeds aan dat het pakket nog niet ontvangen of verwerkt was. Hierop een email gestuurd om te vragen waar het pakket nu werkelijk was. Bleek het pakket nog niet verzonden te zijn , omdat ze het van de verf leverancier nog niet ontvangen hadden. Dus een zeer onbetrouwbaar bedrijf. Iets opsturen wat je zelf nog niet op voorraad hebt. Als ze gewoon een email hadden gestuurd , dat de levertijd langer was had ik er geen probleem meegehad.

  • Aanbevelen? Nee
  • Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.
1

Waardeloze service!

Ik had verf besteld van Jotun,na een week gewacht te hebben ben ik gaan bellen...diverse keren per dag...s'morgens en s'middags,niemand nam te telefoon op!Na bijna twee weken kreeg ik ze te pakken,nee hoor ...ze waren gewoon aan het werk en hielden de telefoon in de gaten...Maar de verf machine was kaopt... Ik geb mijn geld terug gevraagd en wat ik nodig had bij de Jotunspecialist besteld.Volgende dag in huis,top!

  • Aanbevelen? Nee
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Product is prima
  • Zou u het product aanbevelen? Ja
9

Uitstekende kwaliteit

Snelle levering van product. Beschrijving op website van het product is helder en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Eenvoudig te verwerken.
  • Zou u het product aanbevelen? Ja
10

Heel goed product

Met deze verf heb ik een kunststof tafel blad dat geel was geworden weer prachtig wit gemaakt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Heel goed
  • Zou u het product aanbevelen? Ja
1

Ik hoor niks van mijn bestelling

Twee weken geleden besteld en nog niks ontvangen. Ik krijg geen reactie van het bedrijf

  • Aanbevelen? Nee
  • Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.
10

Zeer goed

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Zeer goed
  • Zou u het product aanbevelen? Ja
10

Duidelijke kleurenkeuze bij painting the past.

Bij vorige levering ook gratis kwasten erbij

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? Ja
10

Pima service

Je wordt goed geïnformeerd bij foutmelding. Snelle levertijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.
9

juiste product, en snel geleverd

gebruik voor meubels van Douglashout buiten dit product al jaren

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product prima product
  • Zou u het product aanbevelen? Ja
9

Uitstekend

Keurig verpakt

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Voordelig in gebruik
  • Zou u het product aanbevelen? Ja
2

Levering niet compleet

We wachten nog steeds op een levering. Klantenservice is niet bereikbaar en op e-mail wordt niet gereageerd. Wel heel jammer want dit hadden we niet gehoopt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Remmers is een prima product
  • Zou u het product aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

Makkelijke website

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Zeer goed
  • Zou u het product aanbevelen? Ja
4

Helaas negatief

Na de bestelling en betaling geen bevestiging ontvangen. Na twee dagen nog niets geleverd. Je gaat je dan afvragen of de bestelling wel is aangekomen. Dan maar even een mailtje sturen. Helaas geen reactie ontvangen. Toch wordt de derde dag de bestelling geleverd. Helaas was de verf niet of onvoldoende gemengd. Advies: werk met bevestigingen en reageer op mail.

  • Aanbevelen? Nee
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.
2

Slechte communicatie

Bestelling gedaan maar er wordt slecht gecommuniceerd. Ik heb mijn bestelling na 10 dagen nog niet. Na meerdere mails kan er uiteindelijk een bericht dat de verf niet op voorraad was en of ik wilde wachten. Heb aangegeven dat als de verf komende week verzonden kon worden, dit ok was. Op mijn e-mail nu weer geen reactie ontvang. Benieuwd of de verf nu eindelijk komt, anders volgt een terugbetaling via Paypal.

  • Aanbevelen? Nee
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Nog niet ontvangen
  • Zou u het product aanbevelen? Nee
10

Betrouwbaar en snel

5 liter Sigma Satin Fcade Topcoat aangeschaft. Veel voordeliger dan bij andere websites. Afteraf betaald met Riverty. Helemaal top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product Nog niet verwerkt
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.
7

Middenatig

Na eerste keer verkeerde kleur. Toch de goede ontvangen. Twee week langer dan gepland. Maar goed wegens ziekte slecht bereikbaar met de telefoon. Uiteindelijk wel goed gekomen. M .D

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Aqua grondverf
  • Zou u het product aanbevelen? Ja
10

Perfect geregeld

Met aandacht wordt de bestelling behandeld, mij werd gewezen op een verkeerde grondverf, waterbasis of terpentine basis. Na telefonisch contact werd de juiste grondverf aan de bestelling toegevoegd. Klasse!

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.
1

Koop hier niet!

Verf4all adverteert met eigen chauffeurs en betrouwbare levering. Hier is niets van waar. Onze bestelling werd direct vanuit de leverancier bezorgd, die (zonder dat dit vooraf met ons gecommuniceerd was) een hele week vrij was en daarom geen bestellingen verstuurde. Verf4all meermaals geprobeerd te bereiken, zowel telefonisch als per mail. Telefonisch zijn ze onbereikbaar. Uiteindelijk kregen we reactie per mail, wat eerder meer frustreerde dan ons hielp. Er werden geen alternatieve opties geboden die ook maar enigszins logisch waren in onze situatie. Hierdoor hebben wij de behanger af moeten zeggen en is de hele planning door de war. Kortom: bestel hier niet!

  • Aanbevelen? Nee
  • Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.
9

Goede informatievoorziening over bestelling en snelle levering

Op donderdag 18 december 2 potten verf besteld. Op maandag 22 december mail gehad dat er 1 pot niet op voorraad was en dat deze in bestelling bij de leverancier was. Op dinsdag 23 december mail gehad dat de volledige bestelling verzonden was. Verf op woensdag 24 december ontvangen. Rekening houdend met de drukte voor de Kerst bij pakketbezorgers en niet op voorraad zijn van 1 product is bezorging binnen 6 dagen na bestelling zeer netjes. Het voortdurend op de hoogte worden gehouden over de status van de bestelling getuigd van goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product goed verwerkbaar
  • Zou u het product aanbevelen? Ja
10

Alleen maar positief

Andere dag geleverd. Keurig verpakt. Product die ik besteld had was sigma verf voor keukendeurtjes. Hier bij verf4all was het goedkoopste. Kwaliteit verf is klasse.

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Heel goed
  • Zou u het product aanbevelen? Ja
10

Geheel conform verwachting

Scherpe prijs, snelle levering en robuuste recyclebare verpakking van het pakket.

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Veelzijdige lazuur voor Douglashout
  • Zou u het product aanbevelen? Ja
8

Fijn bedrijf!

Duidelijke site, ruim assortiment. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Sigma s2u een goed dekkende primer
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lage Valkseweg 14 a

6733 GC Wekerom

0619029244

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.