alles verliep correct

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling.

Goede ervaring mee

Goede ervaring mee, Zal zeker een volgende bestelling komen.

Radio zonder cd

Mijn bestelling van een dab radio met cd werd helaas niet geleverd zoals deze op de site aangeboden was. Gelukkig zijn we hier in samenspraak goed uitgekomen. Kreeg een deel van mijn geld terug. Alleen jammer dat ik na een paar dagen toch even om moest vragen, maar toen was het dan ook wel heel snel geregeld.

Prima, snelle levering en goed verzorgd.

Naaimachine voldoet aan verwachtingen

Super. levering zeer snel

Mooie prijs

vlotte bestelling

De bestelling is vlot verlopen, snel antwoord en tracking info ontvangen. Het pakket deed er wel erg lang (6 dagen in plaats van de volgende dag) over om bij ons te geraken en was gewoon voor de deur achter gelaten terwijl wij niet thuis waren. Dank zij een attente buur werd het pakket op een veilige plaats gezet. Het probleem zat bij de verzending, niet bij de leverancier.

goede prijs en snelle levering

super snelle levering, en kwaliteitsproducten

blij met mijn product, alles volgens verwachtiging

Geheel volgens verwachting

Goede prijs, snel geleverd.

Volgens afspraak geleverd

Ik heb iets geretourneerd, die ervaring ivm jullie diensverlening was tot dusver positief. Ik wacht wel nog op terugbetaling.

Ondanks dat er een product niet naar behoren werkte. Hebben ze het snel en netjes opgelost.

Geld terugstorten duurt 14 werkdagen?!

Mijn geretourneerde product ligt al sinds 18-01-2023 En tot op heden heb ik mijn geld niet terug ontvangen, omdat het niet verwerkt is. Dit is toch zo slechte service, betalen moet wel direct uiteraard, maar geld terugstorten nemen jullie wel erg alle tijd voor. Belachelijk voor woorden, jullie moeten echt iets daaraan doen. Vandaar mijn 1 ster waardering, lager kon niet helaas.

Slechte vervoerder.

Op de website vermeld Nextdeal voor het vervoer gebruik te maken van PostNL & Instabox.Instabox is failliet en daardoor verwacht ik dat PostNL ingezet wordt voor levering. Maar dat bleek DHL te zijn. DHL is slecht!! En ook deze levering werd niet goed uitgevoerd. En mailtje naar NextDeal werd wel snel beantwoord; Pakket is onderweg. Maar je kunt als leverancier de beste service ter wereld proberen uit te voeren, als je DHL gebruikt ben je verloren. Bovendien wordt op de site niet vermeld dat DHL de vervoerder is.

Goed geregeld

Pakket goed verpakt, snelle antwoorden/ reactie op mail.

Product in eerste instantie niet volledig verstuurd maar goed hersteld

Nextdeal is snel, vriendelijk en wist zich goed te herstellen na het maken van een fout bij contrlole van verzending van het gekochte product.

Zeer tevreden, bizar snelle levering

‘S ochtends besteld, dezelfde dag al binnen. Ook nette prijs. Helemaal prima.

vlotte levering en opvolging aankoop

vlotte afhandeling van de aankoop alsook vlotte levering betalen per kredietkaart zou ook nog wenselijk zijn

Topbedrijf met topservice

Daar een Brother Naaimachine besteld op zondagavond maar kwam er na een paar uur achter dat ik toch een andere wilde. Op maandagmorgen gebeld om te vragen de eerste te annuleren en de andere te bestellen. Dat was geen enkel probleem en tot mijn verbazing had ik dezelfde avond mijn naaimachine al in huis. En 3 dagen later stond het bedrag van de eerst bestelde al weer op mijn rekening. TOP Bedrijf met top personeel dus.

Prima geregeld

snelle service

Doen wat ze zeggen. Product was zelfs beter dan de omschrijving. Blij mee

Zending en afhandeling retour heel snel,

Helaas is ergens een controle misgegaan, ik kocht een 2e kans product maar ontving een incompleet product waar het essentiële onderdeel van ontbrak. Wellicht verklaard dat de scherpe prijs? Maar je kunt er niets mee behalve terugsturen. Echt zonde. Wel snel en netjes afgehandeld

Supersnelle verzending

De verpakking van het product was beschadigd stond op de site. Product zelf als nieuw. Het klopt precies. Je bespaart veel om deze producten een tweede kans te geven. Aanrader deze site…