bestelling geplaats op 2 aug. zou worden bezorgd door post nl op 11 aug niets ontvangen

teleurstellend, contact gehad wordt uitgezocht

klantvriendelijke Website en snelle levering!

Zeer tevreden over het product, de prijs en de snelle verzending en afhandeling

Zeer tevreden , snelle verzending , alles ok .

Vlot en uitstekende service

Vlotte handige website, en leuke goedkope acties

Voor mijn vrouw een lego set besteld uit de botanical serie (De Orchideeën) geleverd in de aangegeven tijd en netjes verpakt echt super.

zeer correct en snelle levering

mijn bestelling was binnen voor de voorgestelde aflever datum .

Prima product bezorging daarentegen....

Ik had deze naaimachine al en wist dus wat ik kon verwachten. Dat was ook prima in orde. De machine zou op dinsdagavond geleverd worden Ik kreeg een automatisch mailtje waarmee ik kon aangeven of ik levering wellicht op een ander tijdstip wilde. Omdat wij onverwacht een paar dagen weg gingen gaf ik leverdatum vrijdagavond. Daarvan kreeg ik een bevestiging. Toen ik woensdagavond in m'n mail keek zag ik dat de machine al bezorgd was. Dus buren gebeld en wat bleek! De machine stond voor de voordeur, in de originele verpakking vd fabrikant. Dus iedereen had zo de naaimachine mee kunnen nemen. Gelukkig hebben de buren de machine mee naar huis genomen en kwam het goed maar dit had wel even anders gemoeten.

Prima, heb één opmerking

Prima, één opmerking. Ik laat meestal op m'n werk bezorgen en kwam erachter dat het pakket savonds bezorgd werd. Ik heb het bezorgen moeten wijzigen, wat geen probleem was, maar heb ik dat over het hoofd gezien of staat dat idd niet vermeld...

Super snelle levering! Top prijs en kwaliteit!!

Heel blij met het product.

Selle levering

Snelle levering en goede prijs

Mooi op tijd geleverd

Prima product, snel en correct geleverd.

Goede snelle dienstverlening

Vond het alleen jammer dat het een paar dagen ging duren maar verder prima geholpen en ook zeer snel antwoord op een vraag per mail. Top dus

Snelle en perfecte levering

Goede snelle service. Mooie aanbieding van een Garmin Fenix 6 sportwatch. Meerdere malen gebruik gemaakt van NextDeal en steeds naar tevredenheid.

Het pakket werd in de lift gezet, terwijl er in mijn mail stond dat het bij de buren bezorgd was , terwijl ik gewoon thuis was.

Ga zo door

snelle en correcte levering

Na bestelling naaimachine snel en goed geleverd.

Goed geregeld

Het bestelde werd snel verzonden en je kon het steeds goed volgen waar en op wat voor tijdstip het afgeleverd zou worden.

Zonder zorgen

Makkelijk te bestellen. Snel geleverd. Reageren snel op mail. Alleen jammer dat er geen juiste handleiding nl of eng bij zat maar dat ligt meer aan de producent.

Super, snel geleverd en topprijs!

Super, snel geleverd en topprijs! 2de kans artikel, exact als omschreven. Dank u voor de goede deal!

Prima geen opmerkingen

Zoals ik al zei geen opmerking te geven alles zoals het hoort

Een fantastisch goeie rasp

Een rasp om u tegen te zeggen . Zij doet het fantastisch en ge moet er alleen maar iets onder zetten i p v zoals bij de meeste de pot leegmaken als hij vol is . Bij deze kunt ge blijven doordien . Er zitten ook heel veel verschillende platen bij .

Scherpe prijzen en vlotte levering

Prima webwinkel met scherpe prijzen en vlotte levering (2-3 werkdagen) in de avonduren (wat ik prettig vind). Hogedrukspuit gekocht en in gebruik naar volle tevredenheid.

Bestelling niet ontvangen

Bericht gekregen dat mijn bestelling afgeleverd was op mijn adres. Niets gezien. Mail gestuurd. Reactie was dat door vakantie niet snel gereageerd kon worden. Zou zsm bericht krijgen. Geen bericht en geen kussen. Wel geld betaald. Kan e-mail adres niet invullen op dit formulier.