Fantastische service

Nadat ik een incompleet artikel had ontvangen, is er direct actie ondernomen en het ontbrekende stuk besteld en snel nageleverd! Pro actief mails ontvangen waardoor ik op de hoogte werd gehouden! Goede communicatie en snelle service!

Goed, goedkoop en snelle levering.

Prima apparaat,voor een beduidend lagere prijs. En omdat je het eventueel kan terugsturen geen enkel risico. De koffiemachine is perfect,en zet net zo lekker koffie als die van de concurrent. Wij hebben het gevoel dat we iets hebben bijgedragen aan hergebruik van iets van gewoon goed is,en raden deze verkoper zeker aan!

Feti yirik

Dit zijn echt prima goed koop en snel geleverd dank ü wel alle artikelen süper goed

Vlot, netjes verlopen

Kwaliteit prima. Vlotte levering. Zo hoort het te gaan!

Zeer tevreden.

Prima kwaliteit en service met een goede prijs.

Helder, goedkoop en snel

Mooie en goede koptelefoon besteld. Prima communicatie en supersnel bezorgd.

Na bestellen is het artikel snel geleverd en voldeed naar verwachting.

mijn ervaring us goed

Zeer tevreden over de afhandeling

Product was precies zoals omschreven.

Ik ben ontzettend blij met de Braun Care Style 5 stoomgenerator Het lijkt net of het een nieuw product is. Tot nu toe heb ik geen enkel probleem ervaren.

Snelle en goede service

Tweede kans koffiemachine gekocht bij NextDeal en tevreden over de snelle levering en goede kwaliteit van de machine. Op de website stond duidelijk beschreven dat de verpakking beschadigd was, bruiksporen op de machine heb ik niet kunnen ontdekken, de machine werkt op dit moment perfect.

Prima product, goede service

Goed en eerlijk bedrijf

Espressoapparaat aangeschaft maar die werkte niet goed. Ik had een retour aangevraagd met een duidelijke reden erbij en tot mijn verbazing hoefde het apparaat niet retour en kreeg mijn geld zeer snel teruggestort. Ik kon het apparaat doneren was het antwoord. In 1 woord geweldig!!

Snel en product in prima staat!

Snel verstuurd, en het product ziet er als nieuw uit en werkt ook zo. Ben erg tevreden. :)

Leveren zeer snel en product is prima

De dag na mijn bestelling werd het product al geleverd. Betreft een zogezegd 2e kans product maar is nagenoeg nieuw. Was keurig verpakt en niets op aan te merken. Prima deal.

Prima product, lage prijs.

Bij het bellen voor informatie kreeg ik een keurige meneer aan de telefoon. Pakket was er erg snel. Nieuw product. Niks mis mee. Maar wel goedkoper. Ik ben zeer tevreden.

Super Service!!

I have ordered a DeLonghi coffee machine and it really was at my place on Ameland next day. When talking to a service guy it was a real pleasure as he was professional,competent and super friendly. Thanks a lot!

Jammer, een mooie machine, die niet geheel voldoet aan de programma's

Ik zou de machine graag retour zenden en heb van next deal al een nummer waaronder mijn verzoek om terugzending in behandeling zou worden genomen en ik een bericht terug zou krijgen hoe en wanneer het teruggezonden kon worden. Maar toen werd het afwachten en afwachten. Hopelijk is de vraag om retourzending in behandeling te nemen even blijven liggen. En hopelijk wordt het nu snel opgelost.

Very good product

Even if I bought it used, the product works good and looks like new. You may want to use a different brush though.

Zeer correct en punctueel

Een positieve ervaring rijker

praktisch en efficiënt

Eenvoudig te monteren en eenmaal gemonteerd garandeert volledige bescherming tegen regen of wind.

Uitstekend geregeld

In de eerste instantie was ik sceptisch, want hoe kan een nieuw product ineens de helft goedkoper zijn? Maar het kan dus echt. Het betrof een retour genomen product, waar niets aan mankeerde. Heel blij met de aankoop

Goede service en afhandeling.

Goed bedrijf om te kopen

Een zeer goed werkende apparaat hier gekocht.

Prima bedrijf

Alles was naar behoren, snelle levering, geen enkel probleem ondervonden.

Tromputte 9

6269 BC Margraten