Zeer tevreden echt een aanrader

Hebben een naaimachine gekocht en zijn zeer tevreden met de machine. Ziet er tot uit werkt super en snelle levering en niet te duur. Erg blij mee.

Was op zoek naar een Singer naaimachine, via Google gezocht en Nextdeal kwam constant naar voren. Ik kende deze site niet, dus eerst maar reviews opgezocht; alleen maar tevreden klanten…een naaimachine gekocht en deze was een dag later binnen. Kortom: snelle levering, goedkoper dan andere aanbieders, overzichtelijke site, een aanrader!

Snelle levering, goede service

Werd de volgende dag al geleverd en toen er wat miste werd dat direct en netjes opgelost.

Koffie apparaat aangeschaft voor een mooie prijs.

Koffie apparaat aangeschaft voor een mooie prijs. Snel geleverd.

Tevreden over de aankoop.

We moeten de tent nog opzetten.

Zeer goed en snel geleverd!

Koffie machine en tondeuse uit de koopjes hoek gekocht, producten werken goed en zagen eruit als nieuw, kortom tevreden klant!!

Na een ingedeukt product te hebben ontvangen, is het na een korte mail wisseling goed opgelost. Ik ben erg tevreden over de service.

Bestelling goed ontvangen, maar erg slecht verpakt en onhandige communicatie

Ik bestelde een broodbackmachine bij NextDeal en deze werd keurig op tijd verzonden. Maar je moet inloggen op de site om je bestelling te kunnen bekijken, want in geen enkele mail staat *wat* je bestelde. Ook de Track & Trace mail is onhandig, je moet zelf de code steeds invullen op de site. Beetje ouderwets onhandige software helaas. Toen de zending aankwam schrok ik wel: de doos was kapot, veel scheuren, en maar minimaal met een klein plakkertje hier en daar zo gebruikt om het apparaat te verzenden. Geen omdoos of niks. Op het afhaalpunt boden ze ook meteen aan om de zending aldaar te controleren, want "grote kans op schade en dat hij toch retour moet". Het was zowaar goed gegaan, maar dat was echt véél meer geluk dan wijsheid. NextDeal doet dus echt niets meer dan een verzendlabel printen en opplakken, en verder succes ermee. Precies daardoor zal ik niet snel nog een keer bij deze winkel bestellen; de kans dat ik nog een keer zoveel geluk heb en het artikel ondanks de gebrekkige verpakking heel aankomt is niet zo groot. En dan begint het gedoe met terug sturen, extra kosten, terugbetaling etcetera. Dan bestel ik liever bij een shop die ook aandacht heeft voor de verpakking en verzending.

Top .snelle levering .product is zoals omschrijving ook top

1 woord top

geweldige service

Echt goede prijzen, product prima in orde en zoals omschreven en een hele goede klantenservice.

zeer positief

SNelle service - info die vermeld stond bij artikel uit koopjeshoek was correct en compleet - geen negatieve verrassingen. zeer tevreden

Fast, economic and sustainable

I found the exact model of an iron that I wanted here. It was advertised as "used" and with a decent discount. The product I got shipped I think was a demo model because it did not seem used at all. So a happy customer. A good economic and sustainable deal! Will come back for future purchases.

Snelle levering, komt haar verwachtingen na.

Snelle levering. Koffie apparaat in keurige staat, de doos was wel beschadigd. Kortom goeie prijs kwaliteit verhouding.

Ander product

De bestelling werd vlot geleverd! Het was echter géén easy up tent van 3 bij 3 meter maar een tent met meer dan 40 buizen van 3 bij 6 meter!?! Omdat we hem de volgende dag nodig hadden ivm tuinfeest kon ik hem niet meer op tijd omruilen. Het was geen sterk materiaal...

Slechte verpakking

Prijs en product was oké, maar zo slecht verpakt! Het was wel de originele verpakking, maar het leek wel of hij een maand in de schuur heeft gelegen erop gestaan is. Helemaal met plakband bij elkaar gehouden. Daar schok ik eerste van, maar moet zeggen de product was helemaal in order en daar gaat het om.

Het is allemaal goed geregeld

Als je er wat besteld wordt je goed van alles op de hoogte gehouden jullie hébben één goede service.

Probleem prima en snel opgelost.

De afdichting van het waterreservoir van ons nieuwe koffiezetapparaat ontbrak. NextDeal heeft op hun kosten een nieuw origineel waterreservoir besteld en dit rechtstreeks bij ons laten bezorgen. Dit probleem was binnen 1 dag prima opgelost!

Snelle levering, product naar wens

Alles naar wens

Duidelijk site

Duidelijke site en snel gehandeld en verzonden

Houden zich niet aan afspraken

Laatst een tweedehands naaimachine bij hen gekocht. Deze kwam kapot binnen. Via de mail hadden we afgesproken dat ik hem terug kon sturen, zodat ze hem zouden repareren en ik hem weer kon gebruiken. Dus ik stuur hem op met de veronderstelling dat ik hem gemaakt terug zou krijgen. Krijg ik ineens een automatische email dat het geld terug gestort zou worden. Na zelf na te vragen of hier iets mis gaat, zeggen ze dat ze het druk hebben en daarom de naaimachine niet gaan maken en hem terug nemen. Ik antwoord hierop dat ik dat niet wil en hem voor de garantie had aangemeld. Hier krijg ik geen reactie meer op. Erg vreemde gang van zaken. Komen afspraken over de garantie niet na en laten dit niet vooraf weten.

Geweldige sevice

Na dat mijn bestelling niet bij mij afgeleverd werd door post.nl en zonder tussenkomst van een ophaalpunt rechtstreeks retour is gegaan naar Nextdeal had ik binnen 1 dag het geld weer op mijn rekening staan. Dat noem ik dus service kan ik van post.nl niet zeggen.

Wat een top Service! Besteld en volgende dag meteen in huis!

Heel tevreden!

Netjes geholpen.

Erg goed service!

Ik had in de koopjeshoek een tweedehands paar oortjes gekocht. Helaas bleek er naast de verwachte gebruikerssporen, ook één van de oortjes niet te werken. Dit gemeld bij de klantenservice en direct een goedkeuring gekregen om het volledige bedrag terug te krijgen. Binnen enkele dagen het geld terug op mijn rekening. Hier was ik erg blij mee! Ik blijf zeker deze website in de gaten houden voor goede deals.

Geleverd wat ik had besteld

Siemens aromat koffiiezetapparaat gekocht voor een heel mooie prijs. Mooi appparaat zet goede koffie en houdt die prima op temperatuur. Apparaat heeft een luxe uitstraling.