product zoals omschreven, perfecte staat.

product als nieuw

Prima service, snel levering.

Snelle levering binnen 1tot3 dagen .

Zie titel boven.

Keurige communicatie en goed bezorgd

Nette prijs en keurige communicatie.

Ziet er nog erg netjes uit!

Partytent gekocht bij NextDeal. Weinig beschadigd, en snel geleverd! Het enigste wat een beetje jammer was, is dat er geen hoes bij zat, om hem op te slaan! Maar misschien heeft deze er nooit bij gezeten hoor!

Snelle verzending

Producten waren snel in mijn bezit. Zorgvuldig verzonden!

Topservice

Het dakzeil van onze partytent was op twee plaatsen lek en op twee plaatsen doorzichtig en heb een mail gestuurd en kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd . Top service Aanrader

Snel geleverd, zeer behulpzame klantenservice

Als naaimachineleek was ik wat verward toen de ontvangen naaimachine een andere naam had dat ik bestelde. Binnen tien seconden had een vriendelijk persoon aan de lijn met verstand van het product. Toen een schroefje van het spoelhuis mistte, kreeg ik een dag later twee nieuwe spoelhuizen toegestuurd als service. Topbedrijf!

snel verzonden

Had hem heel snel binnen alles was netjes verpakt.

Correcte levering

Het artikel was snel en netjes afgeleverd

Alles top. Levering en kwaliteit.

Alles top. Levering en kwaliteit.

Product precies zoals omschreven en snel verstuurd

Top bedrijf ! Netjes en snel verzonden en product is precies zoals omschreven.

Fijne naaimachine, goede prijs/ kwaliteitverhouding, precies waar ik op zoek naar was.

De naaimachine voldoet aan mijn verwachtingen. Ik ben er blij mee. Zoals omschreven in de advertentie had de doos gebruikssporen maar de naaimachine ziet er goed uit. Minpuntje; of de handleiding origineel is is de vraag. Deze is uitgeprint en moeilijk te lezen vanwege het kleine lettertype (elke dubbelzijdige print bestaat uit 8 pagina's van de handleiding) iets te zuinig naar mijn idee want de handleiding is essentieel bij het gebruik van de machine.

Heel erg goed

Had een nespresso machine besteld deze was defect. Heb gebeld en binnen 10 minuten kreeg ik al te horen dat ik het retour kon sturen. De volgende dag was het bedrag al terug geboekt. Ben heel tevreden over deze service. Was alleen jammer dat de machine het niet deed.

xx

Redelijk tevreden

Ik heb partytent gekocht met de omschrijving lichte gebruikssporen het betrof een zgn tweede kansje maar er zat toch aardig wat roest in de buizen. Ook de pin die de veer van de bokstoernooi op zijn plaats hield ontbrak. Ik heb dat profesorisch opgelost maar de omschrijving was niet helemaal juist. Voor de rest een prima aankoop.

Producte van koophoek in perfect staat!

Heel tevreden

Vlotte levering en goede communicatie

Vlotte levering en goede communicatie

Te gek

Alles is snel en naar wens verlopen. Nu kan ik aan de slag met de naaimachine

Artikel snel geleverd, en prima kwaliteit. Had alleen beter op de hoogte gehouden kunnen worden van de status van de bestelling.

Prima geregeld

Art was niet compleet na 1 mailtje direct opgelost. Echt top

Prima product, prima service.

Product voldeed precies aan de beschrijving. Snel geleverd en prima service.

Snel geleverd, goed contact en fijn apparaat

Een Nespresso gekocht die cappuccino kan maken, de volgende dag al bezorgd, top. Maarrr..., het melkslangetje ontbrak. Hè dat was wel heel jammer. Dan maar even mailen, en daar werd gelukkig héél snel op gereageerd. Ze hadden het slangetje niet op voorraad, maar ik kon het via een link van een onderdelenwinkel bestellen en kreeg het geld meteen terug gestort. Top klantenservice!! Ik geniet nu alweer een paar dagen van een heerlijke cappuccino.

Helemaal tevreden

Tromputte 9 6269 BC Margraten