Betrouwbaar en snel

Kende nextdeal niet. Veel reviews gelezen en daarna bestelling gedaan. Op de site stond al dat doos beschadigd was, maar product was nieuw. Vandaar de korting. Dit klopt; nieuw product! Snelle bezorging ook!

Beter dan ik verwacht had

Een soundbar besteld. Zou wat krassen hebben en niet de orginele doos. Ik kreeg na 3 dagen een originele doos met een als nieuwe soundbar binnen. Helemaal happy.

leverd goede deals

snelle levering en de dremel die ik ontving doet goed zijn werk,kortom ik ben zeer tevreden met het geleverde gereedschap

Snel en niet deur. Goed product

Goede service en tevreden met me soundbar

Snelle service Goed verpakt

Product voldeed aan beschrijving !

Product voldeed aan beschrijving

Goede prijs / kwaliteitverhouding

Heb een Karcher K3 hogedrukreiniger besteld. Helaas zat het spuitpistool niet in de doos. NextDeal heeft snel en goed gehandeld door een extra korting te geven zodat ik de spullen compleet kon maken.

Perfect product op tijd tegen een zeer concurrerende prijs

Ik heb een tweedehands ( retour gekomen ) product gekocht voor een vriend van mij tegen een zeer gereduceerde prijs. Het product werkt perfect en mijn vriend denkt nog steeds dat het een nieuwe is. Snelle en correcte levering op de dag na de om-line bestelling. Uitstekend alternatief voor bol.com of Amazon.nl

Prima partytent

Prima partytent, voelt redelijk solide. Ziet er mooi uit

Good service

Product as described and delivered on time

Het product netjes op tijd afgeleverd Ik wist dat er wat mee was wat wist ik niet Maar na een aantal keer gebruikt te hebben blijkt het water reservoir te lekken . Voor ons is dit geen probleem Wij zijn blij met de machine Lekkere koffie

Snelle verzending en prima apparaat

Overzichtelijke bestelprocedure en snelle verzending. Het apparaat was geheel nieuw, dus prima ervaring

Leuk dat ze vermeld hebben dat het om een beschadigd pakketje ging. Was voor mij geen probleem en heb daardoor een goedkoop artikel kunnen kopen.

Geweldig andere dag al geleverd

Zeer goede ervaring deed

Gewoon goed

Alles gewoon prima in orde

Prima deal

Vlot besteld, en vlot geleverd. En voordelig

Snel en makkelijk

Was zo gepiept.

Naaimachine gekocht uit de uitverkoophoek. Besteld, volgende dag al in huis. Keurig verpakt in originele doos. Papieren erbij wat het probleem was en hoe dat is opgelost of is gerepareerd.

Snelle levering!

Product was netjes volgens de omschrijving.

Wauw binnen een dag was het binnen. Top machine met enkel de doos die beschadiging had maar daar was de prijs ook netjes naar. Naast een originele gebruiksaanwijzing in Pools Roemeens ect ook keurig een uitdraai in het Nederlands. Ik ga lekker veel meters maken op dit machine. Bedankt voor de toffe deal die jullie weten aan te bieden. Betrouwbaar en snel geleverd! Ga zo door.

Geen opmerkingen, alles perfect

Heel snelle verzending, volgende dag al in huis en alles perfect en zoals beschreven!

Het product werd kapot geleverd, maar dat werd gelijk opgelost en een nieuwe set verstuurd. Top service.

Slechte controle

Partytent gekocht in de koopjeshoek. Helaas ontbraken er twee van de vier zijwanden. Omdat ik de partytent snel nodig had, deze moeten ophalen in Margraten. Gelukkig niet al te ver maar als ik dat had geweten dan had ik een nieuwe besteld. Nu heb ik er eentje met gebruikssporen en heb met de benzinekosten erbij ongeveer evenveel uitgegeven. Snel geregeld door de klantenservice, maar een excuus was wel op z'n plaats geweest.

Wat ze hebben beloofd, heb ik het gekregen..

Naai machine wordt snel geleverd, en werkt het perfect........

Leuke Deal en super snel ontvangen.

De Easy Up Partytent die wij aangeschaft hebben, is in prima staat. Wij zijn zeer tevreden over het verloop van bestelling tot bezorging.

Tromputte 9

6269 BC Margraten