Fijne opbouw slechte kwaliteit

De tent gisteren opgezet, wat vrij makelijk was. Alles goed bij elkaar al lag en een nacht verder en de tent is stuk, buizen die afgebroken zijn aansluitingspunten wat helemaal verbogen zijn en dit alles door een kleine paar mm regen wat is gevallen. Slechte kwaliteit

Tiptop inorde

Zoals beschreven en vlotte levering was tiptop inorde

Mijn product werd snel geleverd. Toen er iets mis was met mijn bestelling werd er zeer snel gereageerd op mijn mail en alles is naar wens afgehandeld.

Mooie producten een nieuw leven geven

Fijn dat er bedrijven zijn die teruggestuurde artikelen aanbieden. Zo worden ze niet vernietigd en beter voor milieu

Bestellen en volgende dag in huis .

Snel levering

Prima deal

Deal is geleverd zoal beschreven, top

Snelle levering, volgens omschrijving

Voor herhaling vatbaar

Alles naar wens verlopen . En een goed product

Voor een mooi prijsje weer veel naai plezier

Prima product

Goed en relatief goedkoop. Klantvriendelijk. Snelle levering. Alleen er ontbrak een onderdeel. Daar werd snel positief op gereageerd met een gedeeltelijke terugbetaling en een link naar aanschaf van het onderdeel. Helaas bleek dat het verkeerde onderdeel te zijn.

Blij mee dat ik bij nextdeal heb besteld

Contact via mail was netjes, werd snel gereageerd. Product wat ik heb besteld, naaimachine, voldoet aan de omschrijving! Maar lichte gebruiksporen vond ik zelf nog mee vallen!

Ik ben gek op dit koffieapparaat jaren gebruikt en maakt lekkerste koffie. Ik was ontzettend blij dat ik zelfde kon vinden voor zo’n mooie prijs.

Mooie party tent.

Snelle levering .

Nextdeal goed idee

Helemaal goed om een apparaat oid te kopen bij nextdeal. In mijn geval ging het een volautomatisch koffieapparaat. He lijkt tot zover, halve week in huis, prima te doen. Ziet er goed uit. Paar lichte beschadigingen, maar die waren er sowieso wel gekomen. Scheelt me al gauw rond de 300 euro. Volgende keer weer Next deal.

Prima deal

Snelle levering, prima product voor die prijs.

Ben heel tevreden met mijn aankoop, Snelle levering Telefonisch contact gehad met een heel vriendelijk meneer.

Betrouwbaar webwinkel!

Klacht is goed en snel afgehandeld!

Ze doen wat ze beloven

Ze doen wat ze beloven

Good quality and on time delivery

Good quality and on time delivery

perfect apparaat snelle levering

xxxx

Goed product

Goed product voor een kleinere prijs omdat de verpakking open is geweest.

Positief

De machine beviel niet. geretourneerd en binnen een paar dagen het bedrag terug gestort

Levering volgens afspraak

De naaimachine kwam een dag na bestelling, zoals beloofd. De vergeten toebehoren werden na een mailtje direct de dag er na geleverd.