Zoals het hoort, maar zelden meemaakt.

Perfecte ervaring gehad! Gebeld op vrijdag of een product op voorraad was. Ze hebben het direct zelf gecontroleerd en besteld en dinsdag erna werd het thuis afgeleverd.

• Kennis & advies N.v.t.

Eerlijk, meedenkend en een vakkundig bedrijf

Uiteraard gaan ook hier dingen niet altijd 100%, maar hun inzet is dit wel. Altijd klaar om te helpen, altijd meedenken voor wat past bij wat de klant vraagt. Persoonlijke benadering is wat Stef van 4x4center.nl siert. Prachtig bedrijf!

• Kennis & advies

Gentilezza e attenzione

Ho comperato un piccolo accessorio, per una mia vecchia veranda, nelle comunicazioni sono stati gentili e premurosi. Il prodotto è arrivato in ottime condizioni ed era bene imballato. grande cura nel dettaglio. Grazie ancora

• Ci consiglieresti? Si
  • Consegna
  • Comunicazione
  • Conoscenza e consigli

Goedkoop snel en probleemloos

Een dikke 10!

• Communicatie N.v.t.

Vriendelijke bediening

Ze staan je graag te woord Geven goed advies

• Kennis & advies

Great product, quality and service

Very pleased with my order of the QuickPitch Shadow awning. The quality of the awning looks great - only downside is that it doesnt come with any mounting brackets. Very quick shipping at competive costs.

• Delivery
  • Communication
  • Knowledge and advice

Koeerkt, jó ár, gyors. Viszont nincs angol nyelv választási lehetőség

Nincs angol nyelvű megjelenés

• Ajánlnál minket? Yes
  • Szállítás
  • Kommunikáció
  • Tudás és tanács

Sehr Kompetent, schnelle Lieferung, nur zu Empfehlen

Nach einer Email meinerseits bekam ich umgehend Antwort auf alle meine Fragen. Über den Preis wurden wir uns einig, und der Versand war innerhalb von 2 Werktagen sogar nach Deutschland erledigt. Die Markise kam gut Verpackt auf einer Einweg Palette bei uns an. Der Fahrer war so freundlich und hat sie zusammen mit mir noch in den Hof getragen.

• Lieferung
  • Kommunikation
  • Wissen und Rat

Excelente servicio y total confianza.

Tras un cruce de emails, finalmente me decidí por posiblemente uno de los mejores toldos existentes en el mercado. Son los únicos distribuidores de los productos de Quick Pitch en Europa y gente de fiar y con trato al cliente excelente. Stef fue mi asistente y lo hizo todo muy fácil para mí. Sin duda volveré a confiar en 4x4center.nl.

• ¿Nos recomendarías?
  • Entrega
  • Comunicación
  • Conocimiento y asesoramiento

Goede, eerste, ervaring met 4X4-center.nl

Bij 4x4-center.nl een koelkast gekocht voor mijn auto. Keuze al eerder zelf gemaakt, dus geen gebruik gemaakt van 'Kennis&Advies' De bewuste koelkast is snel en goed geleverd, ook onder de huidige omstandigheden. Goede, prettige en vooral duidelijke communicatie. Dat is, helaas, wel eens anders. Kortom, prettige ervaring en wat mij betreft een aanrader.

Sehr gute Beratung,Preis und Versand

Immer wieder gerne Alles TipTop

Sehr gutes Angebot und sehr freundliche, kompetente Beratung

Umfangreiches Angebot im Shop. Abholmöglichkeit vorhanden. Die Beratung war sehr gut und man fühlt sich gleich gut aufgehoben.

vlot contact en goede opvolging. Beslist tot een volgende keer!

vlot contact en goede opvolging. Beslist tot een volgende keer!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Uitstekende service voor een goede prijs

Duidelijke en gebruiksersvriendelijke website. Vriendelijke en adequate communicatie. Vragen worden snel beantwoord. Bestelde spullen waren zeer snel beschikbaar. Enige minpuntje was dat om een digitale factuur gevraagd moest worden.

Prima service en snelle verzending

Excellent

Uitstekende communicatie en vervolg op afspraken

...

Goede service, vriendelijk personeel

Heel prettig

Prima service, denken mee en een gedegen advies.

Prima service, kwamen met een oplossing voor de montage van een lier waar ikzelf nog niet aandacht had. Vriendelijk en beleefd. Mis alleen in de webshop de keuze om goederen af te halen.

Great Service & quick delivery

Very competent service, fast shipping (2 days to Austria), very customer orientated troubleshooting process

top , besser geht nicht!!

Vakmensen, perfecte service

Voor Landcruisers is dit het perfecte adres met goede spullen, eerlijk advies en zeer kundige monteurs. Altijd perfecte service

Goede service,goed advies,top produkt

Goed te woord gestaan, snelle levering. Betrokken.

Zeer vriendelijk geholpen en professioneel advies

Ontzettend vriendelijk geholpen over diverse producten die we willen gaan gebruiken in onze Blue Bird camper bus. En meteen een top koelbox van SnoMaster aangeschaft, de CL80. Hier gaan we zeker terug komen. Wat een mooie collectie top producten. Al veel camping/caravan winkels afgelopen en nooit de juiste spullen kunnen vinden. maar deze steekt er ver bovenuit. Een aanrader

Goede en snelle service

Over 4x4center.nl

De beste onderdelen en uitrusting voor uw 4x4-auto vindt u bij 4x4center.nl! Wij combineren een zeer compleet assortiment met passie, kennis en liefde voor het vak. Met een decennialange ervaring in de branche van offroad voertuigen, selecteren we onze producten zorgvuldig en kunnen we u een goed advies geven. Daarnaast bent u altijd welkom in onze werkplaats en showroom, waar u zelf onze producten kunt zien en ervaren, en waar we standaard ruim 1500 producten op voorraad hebben. Indien gewenst kunnen wij hier zelfs uw accessoires voor u op uw 4x4 monteren! Dagelijks breiden wij ons productaanbod verder uit en voeren we gesprekken met leveranciers wereldwijd. Op die manier komen we tot een zorgvuldige selectie van kwaliteitsproducten: producten die aansluiten op de wensen van onze klanten!