Profesionalidad y amabilidad a partes iguales

Este es mi segundo pedido importante a 4x4Center y no puedo estar más satisfecho. Han hecho siempre todo lo posible por ponerme las cosas fáciles. Desde la forma de pago, hasta resolver mis dudas. Os deseo un próspero futuro en el mundo del 4x4. Gracias

• ¿Nos recomendarías?
  • Entrega
  • Comunicación
  • Conocimiento y asesoramiento

Zeer behulpzaam en goede informatie

Supercalifragilisticexpialidocious!

Great, 100% customer-oriented service with fast response to every question! Thank You so much!

• Knowledge and advice

Fijne mensen, goed assortiment, snelle service.

Zelfs na meerdere ervaringen kan ik alleen maar goede dingen zeggen over dit bedrijf! Fijn dat jullie er zijn.

Top service!!!

Ik had met spoed een bepaalde lier nodig. Dit bedrijf gebeld en deze had de lier niet direct op voorraad maar via de leverancier toch op tijd de juiste lier gevonden en dezelfde dag nog verzonden. De telefonische communicatie en hulp bij het bestellen was perfect. Dank!!!

Excellent service

Delivery as promissed

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis & advies N.v.t.

Goede site. Makkelijk bestellen. Snelle levering. Dus super.

• Kennis & advies

Op een persoonlijk manier geholpen, bellen snel terug

Telefonisch kontakt gehad omdat ik iets wilde weten. Werd erg snel teruggebeld en goed geholpen. Product de volgende dag al in huis.

• Kennis & advies

Very good, Stef will work hard to get you what you want !

Amazing, I was ordering from Scotland as my nearest Gobi X dealer hadn’t the item in stock and immediately after phoning Stef knew exactly what I was wanting from what I described. His English is perfect and knew everything technical about what I needed to know and from what specifics I had in mind about my order. Despite Brexit complications/ customs BS, Stef worked relentlessly to make it all happen and I received the bumper and everything is there. Now to get it fitted :)

helemaal goed en correct

Prima service en uitleg over besteld product,, Goede prijsstelling! Ik zal zeker nog een bestelling plaatsen, Groetjes en bedankt, Marc

laat besteld, snelle levering

Zeer snel de watertank geleverd. s,avonds besteld, volgende dag in huis.

schnelle Lieferung

Pünktlich uns sehr schnelle Lieferung. Einen halben Stern Abzug, weil die Shopseite nicht auf deutsch verfügbar ist.

• Wissen und Rat k.A.

Zoals gebruikelijk is het bestelde product weer snel geleverd.

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis & advies N.v.t.

zeer goed geholpen snelle service en vakkundigheid

zeer goed geholpen zowel telefonisch als ter plaatsen

Goes verder geholpen

Bij aankomst hebben ze mij nog goed verder geholpen zelfs na sluitingsuur.

• Levering N.v.t.

Sehr zufrieden

Sehr gute Kommunikation, freundlich und sehr schnelle unkomplizierte Abwicklung. Kann ich nur empfehlen

• Wissen und Rat

kennis van zaken, snel gestuurd, in 1x keer goed!

Deskundige een vooral aardige mensen die het ook leuk vinden om mee te denken met de klant.

• Kennis & advies

Geweldige service voor betaalbare prijs

Vlotte levering en service

• Kennis & advies

excellent services and excellent communication

I ordered goods from Front Runner and Nomad Fox. Quick answer to all questions regardless of working hours: The goods arrived very quickly and problem loss.

• Doporučili byste nás? Ano
  • dodávka
  • Sdělení
  • Znalosti a rady Nelze aplikovat

Sehr freundliche, zuvorkommende und kompetente Beratung und saubere Durchführung der Arbeiten.

• Wissen und Rat

Excellent communication

I really admired the fast reply and fully detailed explanations for my inquiries. It was really helpful upon deciding what suitable for me.

• Knowledge and advice

Zeer aardige en deskundige mensen

Zeer goed te woord gestaan en een erg fijn gesprek gehad over mijn wensen qua bepakking van mijn auto. Ze denken echt met je mee. Goede levering en communicatie.

• Kennis & advies

Top service van een uitstekend team !

4x4 center heeft mijn oude dakrek gedemonteerd en een nieuw geplaatst. Alsook de Led lampen die reeds op het dak stonden verplaatst en gemonteerd op het nieuwe rek. Ik heb geluisterd naar hun advies (waar ik erg blij mee ben !) om een Road Shower te plaatsen. Wat een top apparaat ! Heel erg blij mee ! Verder zijn ze ook erg flexibel m.b.t bestellingen en leveringen. Ik rij graag vanuit Oost-Vlaanderen naar deze shop in Nederland. Het zijn de km’s echt waard !

• Kennis & advies

Bestelde producten worden snel geleverd. Op mail wordt snel gereageerd en ik ben netjes (proactief) op de hoogte gehouden van de status van backorders. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt.

Zeer behulpzaam en flexibel

Vitrifrigo compressor koelkast bij hen gekocht. Situatie ter plekke bekeken qua mogelijkheden. Achteraf wilde nog iets aanpassen. Gelijk door 4x4 Center actie uitgezet en het kon nog aangepast worden. Communicatie verloopt goed en betrouwbaar. Fijne zaak om mee te handelen.

Over 4x4center.nl

De beste onderdelen en uitrusting voor uw 4x4-auto vindt u bij 4x4center.nl! Wij combineren een zeer compleet assortiment met passie, kennis en liefde voor het vak. Met een decennialange ervaring in de branche van offroad voertuigen, selecteren we onze producten zorgvuldig en kunnen we u een goed advies geven. Daarnaast bent u altijd welkom in onze werkplaats en showroom, waar u zelf onze producten kunt zien en ervaren, en waar we standaard ruim 1500 producten op voorraad hebben. Indien gewenst kunnen wij hier zelfs uw accessoires voor u op uw 4x4 monteren! Dagelijks breiden wij ons productaanbod verder uit en voeren we gesprekken met leveranciers wereldwijd. Op die manier komen we tot een zorgvuldige selectie van kwaliteitsproducten: producten die aansluiten op de wensen van onze klanten!