Op het bestelde product bleek een lange levertijd te zijn. Na informeren kreeg ik al snel een mail terug dat het bestelde product er de volgende week al zou zijn. Diezelfde week mijn bestelling binnen. Top!

Easy and smooth ;-)

Ordered Big Country drawer and tailgate for my recently bought almost 30 years old Toyota Land Cruiser 80 and got them delivered in West of France. Everything went easy and smooth - Thanks 4x4center.nl and Stef! Best regards and great holiday's season y'all!

Voortreffelijke service !

Na de aankoop van 2 zonnepanelen van Sunbeam, had ik er na ruim een jaar een probleem mee. Geen gezeur over 'het jaar is net voorbij' of 'is het niet uw eigen schuld?'. 4x4 center heeft snel geschakeld met Sunbeam en een nieuw zonnepaneel is onderweg. Geweldige service van 4x4 center in combi met Sunbeam zonnepanelen

• Levering N.v.t.

sehr freundliche und kompetente Beratung

unkomplizierter Kontakt, freundliche Begrüßung mit Kaffee und Wasser, kompetente Beratung, gerne für weitere Artikel!

• Lieferung
  • Kommunikation
  • Wissen und Rat

Prima communicatie en levering conform afspraak

Mooi product van Big Country gekocht. Was showroom model dus " gebruikssporen" welke verwaarloosbaar zijn. Fijne en zeer correcte communicatie met hen(Stef!) . Aan te bevelen, zwager had daar iets gekocht voor mij en opgehaald en was van dezelfde mening. Gr, Frank

Nette en snelle levering

Ik heb een cover besteld voor een Dometic koelbox. Deze is netjes geleverd en past perfect

• Kennis & advies

Mooie kleur MaxTrax en snel geleverd

We zijn erg blij met de olijfkleurige MaxTrax. Kleur is zoals op de foto's. Product werd zoals beloofd snel geleverd.

• Kennis & advies

Hadden 1 product wat ik had besteld niet op voorraad. Werd direct opgepakt en opgelost Heb nog nooit zulke service gezien. Bestel voortaan alleen nog maar hier.

Zeer positief

4X4 Center denkt altijd mee en zoeken oplossingen. Ben erg tevreden over dit bedrijf, zeker qua service.

• Kennis & advies

Snelle service, wordt meegedacht hoe je bepaalde aanpassingen kan doen op de beste manier. Kortom zeker een aanrader.

• Kennis & advies

Zeer goed advies gekregen.

Nemen de tijd om mee te denken in oplossingen. Ik wilde een lier om op een boottrailer te monteren. Er werdt meegedacht wat de beste optie was in mijn geval. Er werd zelfs iemand die met vakantie was geraadpleegd of de keuze van een bepaald onderdeel de juiste was.

• Kennis & advies

Very helpful in all my questions, fast shipping.

Very good company with knowledge of the field.

• Knowledge and advice

Goede service. Aardige verkoper die ook goed uitleg en advies geeft over de producten

• Levering N.v.t.

Alles super gelaufen!

Gute freundliche Beratung, schnelle Lieferung!

• Lieferung
  • Kommunikation
  • Wissen und Rat

Profesionalidad y amabilidad a partes iguales

Este es mi segundo pedido importante a 4x4Center y no puedo estar más satisfecho. Han hecho siempre todo lo posible por ponerme las cosas fáciles. Desde la forma de pago, hasta resolver mis dudas. Os deseo un próspero futuro en el mundo del 4x4. Gracias

• ¿Nos recomendarías?
  • Entrega
  • Comunicación
  • Conocimiento y asesoramiento

Zeer behulpzaam en goede informatie

Supercalifragilisticexpialidocious!

Great, 100% customer-oriented service with fast response to every question! Thank You so much!

• Knowledge and advice

Fijne mensen, goed assortiment, snelle service.

Zelfs na meerdere ervaringen kan ik alleen maar goede dingen zeggen over dit bedrijf! Fijn dat jullie er zijn.

Top service!!!

Ik had met spoed een bepaalde lier nodig. Dit bedrijf gebeld en deze had de lier niet direct op voorraad maar via de leverancier toch op tijd de juiste lier gevonden en dezelfde dag nog verzonden. De telefonische communicatie en hulp bij het bestellen was perfect. Dank!!!

Excellent service

Delivery as promissed

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis & advies N.v.t.

Goede site. Makkelijk bestellen. Snelle levering. Dus super.

• Kennis & advies

Op een persoonlijk manier geholpen, bellen snel terug

Telefonisch kontakt gehad omdat ik iets wilde weten. Werd erg snel teruggebeld en goed geholpen. Product de volgende dag al in huis.

• Kennis & advies

Very good, Stef will work hard to get you what you want !

Amazing, I was ordering from Scotland as my nearest Gobi X dealer hadn’t the item in stock and immediately after phoning Stef knew exactly what I was wanting from what I described. His English is perfect and knew everything technical about what I needed to know and from what specifics I had in mind about my order. Despite Brexit complications/ customs BS, Stef worked relentlessly to make it all happen and I received the bumper and everything is there. Now to get it fitted :)

helemaal goed en correct

Prima service en uitleg over besteld product,, Goede prijsstelling! Ik zal zeker nog een bestelling plaatsen, Groetjes en bedankt, Marc

laat besteld, snelle levering

Zeer snel de watertank geleverd. s,avonds besteld, volgende dag in huis.

Over 4x4center.nl

De beste onderdelen en uitrusting voor uw 4x4-auto vindt u bij 4x4center.nl! Wij combineren een zeer compleet assortiment met passie, kennis en liefde voor het vak. Met een decennialange ervaring in de branche van offroad voertuigen, selecteren we onze producten zorgvuldig en kunnen we u een goed advies geven. Daarnaast bent u altijd welkom in onze werkplaats en showroom, waar u zelf onze producten kunt zien en ervaren, en waar we standaard ruim 1500 producten op voorraad hebben. Indien gewenst kunnen wij hier zelfs uw accessoires voor u op uw 4x4 monteren! Dagelijks breiden wij ons productaanbod verder uit en voeren we gesprekken met leveranciers wereldwijd. Op die manier komen we tot een zorgvuldige selectie van kwaliteitsproducten: producten die aansluiten op de wensen van onze klanten!